Intotdeauna vor exista oameni cu potential financiar care isi doresc o masina sport performanta, iar Ferrari va fi acolo sa le vanda produsul. Zici Ferrari, zici progres tehnologic constant. Bravo lor ca merita!
@Ivanoff
"Prietene" nu conteaza ce impresie las, ba chiar as putea fi un afon in ale masinilor si chiar nu vreau sa starnesc vre-un flame aiurea ca nu am timp de ele. Mi-am exprimat si eu o parere despre evolutia Honda asa cum o vad eu, pana la urma fiecare crede ce vrea... ba chiar sunt unii instare sa considere o involutie revolutie, asa ca de ce m-as complica sa te fac sa intelegi ca in viata de zi cu zi nu traiesti pe circuit si ai nevoie de cuplu de la turatii joase in caz de nu vrei sa aibe copii tai sau sotia ta dureri de cap dupa un drum lung plin de depasiri si curbe abordate cu 6k rpm. Si mie mi-ar face placere sa conduc un S2000 (2.0 > 240cp nu 200) si sa o alerg pe-un drum liber din cand in cand, dar cam atat:)
@Serd: ai perfecta dreptate si toata lumea stie asta... problema nu-i cu politica costurilor, ci cu evolutia in timp a sistemului monetar in general, de pe marginea unei prapastii in expansiune, la 1 pas in fata.
E fix aceeasi treaba care se intampla cu iubitii nostri politicieni, doar ca la alt nivel (ala de reglementare, care e sublim, dar lipseste cu desavarsire):)
ii dau dreptate lui razvanis!
Si mie imi plac hondele... alea vechi doar ca astea noi... ce sa zic de ele...:
1: cu motorul diesel au dat-o in bara cu cilindreea ... intotdeauna japonezii-s pe dos si nu-nteleg downsizing-u' (culmea... masinile lor vechi il intelegeau)
2: cu motorul pe benzina au gresit utilizand o unitate aspirata in "era motoarelor tsi" (si nu, nu-s VAG-inist, dar ce-i a lor e a lor)
3: Civic (mai ales type r) era mai bun ala vechi din 2 motive... greutate mai mica si suspensie independenta spate (au reusit sa strice si asta). Acelasi lucru se poate spune si despre directia lui Accord din cate am inteles... desi la un mers normal mie mi s- parut ca se aseaza bine... doar ca pasager.
4: au bagat si ei in gama un hibrid care nu-si justifica pretul ca sa scoata ochii cu tehnologia (inexistenta de altfel)
Concluzie: uite ca poti avea pretentii premium si atunci cand singurul as in maneca e calitatea asamblarii, iar ala e cam discutabil ca la noi hatch-urile vin facute in Anglia de spritari imbuiati de whisky:) Honda daca nu-si revine cat de curand cu ceva NOU o sa-i piarda si pe canadienii aia socialisti si pe "amerindieni" ca incep si ei sa iasa din pestera de cand ii inunda pretul barilului!
Astia si cu Siemens sunt destul de seriosi in tot ce fac... deci o sa avem statii de incarcare... ok Super! Da masini.... de unde bani?:)) doar fortati de scumpirea benzinei poate... sau sa se ieftineasca rau bateriile dintr-o data (cam greu de crezut imposibilul).
Ultimele comentarii
45 in total