Noul SsangYong "Evoque"... uh... XIV-1 pardon... arata bine totusi, fata de Korando (si nici ala nu-i urat). Stie cineva ceva de motorizari? Tot alea de pe Korando? Ar fi simpatic dieselu'!
of ma doare mintea... toyota celica 1.8 vvt-i avea 143 de cai aspirat in 2000 (oricum mai mult decat media clasei din acea perioada... 125).
Ala de 192 e turbo toata ziua. Singurii suficient de dementi incat sa fi scos peste 110 cp/l din aspirate (masini de strada) sunt honda.
@B: confunzi 1.8T cu 1.8TFSI... sunt alte motoare, alte generatii, 1.8TFSI avand o distributie mai buna a cuplului pe plaja de turatii si consum o idee mai mic.
OnTopic: motoru' asta e o evolutie fireasca a lui ala de 160 cp.. o mapa usor modificata si inca vre-o 2 imbunatatiri PROBABIL. Cat despre consumul ala... eu cel putin nu-s in stare sa-l scot cu un 1.4 aspirat 90 cp in Ro... nu stiu cum fac altii:)).
ps: putere maxima la 3800 de turatii? omg!!! da ce-i diesel? Maresti presiunea in halul asta ... oare cat o sa reziste pompa de injectie? Sau vrea si Audi sa le calce pe urma Bmw cu a lor 330i...
Ultimele comentarii
45 in total