Sa-l vezi pe Max Verstappen după insula iubirii, asta da lovitura. Dar este o lovitura de maciu a data în moalele capului celor care urmăresc aceasta competiție. O sa trecem pe online și asta e.
Pt cel care mi-a răspuns la 22:34: cursa de la Silverstone am ratat-o, cât despre cursa din Austria, singura triplare a fost la capătul liniei de start/sosire. În alta ordine de idei, dacă sunt 4-5 mașini în doua secunde nu înseamnă că e o cursa palpitantă. Ajungem exact la ceea ce am spus mai devreme: cei din spate n-au reușit sa depășească.
Bai fraților, noi putem sa ne certam aici pana închidem ochii. Problema mare este alta: nu se poate, ba, sa nu mai vezi o depășire intr-un viraj. Toate depășirile se fac pe linii drepte cu ajutorul DRS, iar când apare câte unul sa depășească intr-un viraj, hop...e scos din cursă. Uite, ca să va faceți o idee, uitati-va la cursă de la Monza, din 2004, sa vedeți cum și unde a depășit Schumacher după ce a fost trimis la coada plutonului în primul viraj. Uitati-va la ce a făcut Montoya, la Sepang în 2002, etc. Anoste cursele d-un zilele noastre. Ar trebui sa li se dea voie sa realimentare și sa nu mai aibă nicio limită la pneuri, atunci pot apărea strategii și strategi surpriză.
Neutru are dreptate și dacă nu-l credeți, încercați sa gândiți cu mintea voastra: Schumacher știa foarte bine potențialul mașinii din 2007, era convins ca poate ajunge la 8 titluri mondiale si peste 100 victorii. În alta ordine de idei, de ce i-a refuzat pe Ferrari în 2009, ca în 2010 sa revină alături de Ross Brawn la Mercedes? Toată lumea a spus la final de 2006 ca decizia lui Michael e cel puțin bizară. F1 e o industrie, asta trebuie sa înțelegem toți.
După cursa de astăzi cred ca un lucru e sigur: Red Bull are 99% șanse sa devina campioană mondială la constructori. La piloți cred ca va fi o lupta mai strânsă între Max, Leclerc și Russell (dacă o ține tot asa).
Ultimele comentarii
787 in total