Mda...Red Bull-o echipa demna de apreciat! Dar sa nu faceti pe chiorii spnand ca nu observati mica diferenta de timp intre un motor nou a lui Webber si unul vechi a lui Alonso. Scuze ca am uitat si de cei de la McLaren care au adus "nu stiu cate" update-uri iar Ferrari... ;)
Probabil ai glumit cand ai scris aia...regulamentul nu spune ca fiecare echipa are 16 motoare/sezon. Au ele cate 16 dar cate 8 motoare "datate, semnate si stampilate" de fiecare pilot in parte.Vrei sa zici ca nu te-ai mira ca Ferrari sa schimbe motoarele pilotilor? Hai sa fim seriosi!
"Ferrari şi Red Bull ne-au călcat puţin în picioare" -realist aceasta "gogoasa" care cu siguranta evidentiaza fiabilitatea motoarelor Ferrari pe care le are Alonso care termina in fata sa cu motoare vechi. :))
:)) mda...dupa ce-am schimbat inceputul frazei am uitat sa corectez partea aia "sa n-o uite" :)) Scuze! Sper sa gasesti un donator iar dupa operatie sa nu mai fi "un critic vehement"-@calin
Un om si un comentariu demn de apreciat pe care sper sa n-o uite cel putin "ctlnmihai"...Felicitari! Corecta comparatia dintre pilotii/masinile din acei ani vechi si cele din prezent. Azi achipele cauta ca monoposturile lor sa mearga pe circuite precum trenul pe sine sau curentul prin cabluri electrice, pe cand in trecut pilotului ii trebuia si curaj si calitatea sa simta masina cand poate si cand nu poate fi fortata mai mult pe circuit iar in cazul unei mici erori sa poata repara greseala intr-o zecime de secunda pentru ca masina sa nu iasa in decor...Din cauza asta il apreciez mult pe Schumacher: pentru ca putut face toate astea cu acele masini(sa nu uitam ultima cursa plina de spectacol facuta in brazilia).
Ultimele comentarii
236 in total