Mai fratilor, chiar m-ati facut sa rad citind acest titlu :))
N-am mai tinut seama de acele ghilimele si-n felul asta mi-am pus intrebarea: a facut/a vandut gogosi pe stazile din Australia?
Nu va mai spun ce ochi am facut va spun doar ca ma doare burta de la atata ras :))
"însă efectul este anulat de forţa de apăsare aerodinamică scăzută"-probabil se refera la acele zone unde volanul este usor inclinat spre stanga dar se ruleaza cu peste 300km/h.
Altfel nu imi explic motivul pentru care renunta la acest sistem.Mi-as fi pus intrebarea:pe celelalte circuite, in zonele de "linie dreapta", forta de apasare e diferita?
Daca nu se va pune baza pe acest sistem atunci trebuie sa aiba grija la cel de franare deoarece de la viteza aia uimitoare trebuie sa incetinesti brusc (pana pe la 70-80km/h) ca sa intri in acea sicana. Abia astept cursa si sper sa nu se mai repete acea faza cand ambele roti de pe fata s-au desprins in momentul franarii :))
Cu experienta lui poate lucra mai mult decat Vettel. Nu te lua dupa rezultate!
Iti dau alt exemplu.Mercedes-cu cine crezi ca lucreaza echipa asta mai mult: cu Rosberg sau cu Schumacher?
Si inca ceva: cand Vettel avea cea mai buna aripa, ce a facut Webber?
Am curajul sa-i garantez ca daca va continua cu astfel de semne(de a se retrage) atunci multe echipe isi vor face planuri sa-l aduca la ele. Principalul motiv: Webber e un pilot de mare valoare.
Ordinea pilotilor in echipa nu s-a facut inainte de inceperea campionatului ci la jumatatea lui cand rationamentul ,facut pe baza punctelor castigate,a demonstrat ca Alonso mai poate castiga campionatul. Iar rolul lui Massa de acum e numai pe anul asta nu si in celalalt(asta daca va lucra mai bine decat Alonso)
Ultimele comentarii
236 in total