Asa cum spunea @sam vina este a mecanicului care prin ridicarea pancardei i-a semnalat pilotului ca poate pleca.Insa, comisarii au preferat sa amendeze echipa...
Dar la Hungaroring cand lui N.Rosberg i s-a desprins roata dreapta spate si ruland cu peste 50km/h in fata boxelor a lovit un mecanic de Williams si i-a rupt o coasta...s-a dat vre-o amenda?
Din cauza atator prostii pe care le fac comisarii tind sa cred ca F1 poate fi afectata nu din cauza stilului de pilotaj sau a ordinelor de echipa ci din cauza acestor comisari.
Se poate rezolva asta foarte simplu: cate curse in plus vor fi atatea sa se faca la un interval de o saptamana dar in asa fel incat transportul sa nu dureze mult(adica circuitele sa fie la mica distanta). Eu i-as spune sa nu se alarmeze fiindca "volumul de munca" mai crescut va arata care echipa e mai harnica.
Daca ar fi tacut nu mi-as fi adus aminte de cursa cand cei de la R.B. s-au acrosat iar spre final cand s-a nascut lupta dintre cei dou piloti McLaren i s-a comunicat lui Button ca are probleme cu uleiul. Probabil ii curgea lu' Hamilton "uleiul" din vazica urinara de frica ca poate fi invins de colegul lui:))
Hai sa fim seriosi!
Sau in alta cursa in care Ham. era pe 1, Button pe doi si i s-a comunicat din nou lui B.ca are aripa fata "sifonata".Aveau dreptate: ii lipsea 1-2cm din aripa; dar ma intreb, din cauza acelei aripe sa piarda B.cel putin 0.5sec pe tur?
Hai sa fim seriosi!
Im aduc aminte ca la Hungaroring, roata dreapta spate a lui Rosberg s-a desprins si ruland cu 80km/h a lovit un mecanic de la Williams, dar de vre-o amenda nu-mi aduc aminte.
Ultimele comentarii
236 in total