Mercedes EQ este un nume cu care va trebui să ne familiarizăm în viitorul foarte apropiat. Este noua gamă de vehicule electrice a germanilor, iar noi am luat contact cu ea în #Aventour la feminin prin intermediul noului EQA.
Așa cum probabil ați intuit, noul EQA este, de fapt, omologul electric al lui Mercedes-Benz GLA. Iar fetele noastre au înțeles rapid asta, judecând după design și dimensiuni. Noul EQA de la Mercedes EQ a fost una dintre cele două mașini electrice pe care le-am avut cu noi. Și, cunoscut fiind rafinamentul mașinilor Mercedes-Benz, vă imaginați că toate fetele și-au dorit să experimenteze aerul premium din habitaclu.
Și, pentru ca ecuația să fie perfectă, bateria de 66.5 kWh (capacitatea netă) nu ne-a dat emoții. Ba chiar a ajutat mașina să meargă 300 de kilometri în ultima zi. Fără încărcare. Ce părere au avut fetele despre cel mai mic SUV electric Mercedes EQ, aflați mai jos.
IOANA GRAMA ȘI SORINA BRUMARIU
Mercedes EQA a fost o surpriză plăcută pentru noi. Fiind electrică, e o mașina silențioasă, comfortabilă, ușor de manevrat. Și, cu siguranță, mai puternică decât ne-am imaginat că ar fi o mașina full electrică. Dotările sunt perfect gândite ca să îți ușureze orice distanță parcursă.
Ne-a plăcut foarte mult prima interacțiune cu un Mercedes electric al gamei EQ.PRĂJITURELA ȘI IULIA IONESCU
Abia am așteptat să conducem această mașină. Un model full electric, care ne-a cucerit de când am apăsat butonul de start. Este extrem de silențioasă și ascultătoare. Ne-au impresionat cele doua display-uri și meniul. Ne-a surprins, însă, atunci când ne-am așteptat mai puțin. Am fost foarte atentă la gropile de pe drum și nu ne-a lăsat să depășim marcajul benzilor atunci când traiectoria devia. Ne-a placut mai mult decât ne-am așteptat. Ne-am simțit în siguranță.
Nu este vorba doar despre brand și design, ci și despre inovație. Este cel mai mic model din gama EQ, dar nu trebuie subestimat. Am avut o oprire pentru încărcare și am fost uimite de cât de repede se încarcă la priza prietenilor de la Renovatio.
SÂNZIANA NEGRU ȘI CRISTINA ANDREI
Am așteptat mult această zi pentru că mă întâlneam cu sora electrică a mașinii pe care o conduc. Am acasă un Mercedes-Benz GLA de generație nouă și am fost curioasă în privința diferențelor. NU sunt așa multe dacă te uiți de afară. În interior totul e la fel și m-am simțit ca acasă. Doar că rularea electrică e altceva, mult mai rafinată, mai lină și mai fâșneață.
LAURA GIURCANU ȘI BIANCA GIURCANU
Eleganță.
Asta am simțit încă de când ne-am urcat în EQA. Nu doar că rulează fără zgomot, fiind electrică, dar te izolează perfect și de lumea de afară. E confortabilă și plutește peste gropi. Iar ecranele uriașe sunt ca două televizoare de ultimă generație. Au fost 302 kilometri parcurși în ultima zi, o adevărată provocare pentru o mașină electrică. Însă i-am dovedit. Ne-a ajutat și traficul foarte aglomerat și mersul cu 100 de km/h pe autostradă. Am avut timp să mai vorbim și să ascultăm muzica care ne place la sistemul audio excelent.***
Aventour poate fi regăsit după hashtag-ul #Aventour, pe Facebook-ul Automarket și pe Instagram-ul Automarket, pe Facebook-ul Eva.ro și pe Instagram-ul Eva.ro. Veți găsi mereu imagini proaspete din timpul turului. Bineînțeles, Aventour la feminin a putut fi urmărit și pe conturile fetelor implicate în proiect.
Aventour la feminin este un proiect dedicat exclusiv femeilor, desfășurat alături de 4 dintre cele mai noi mașini lansate în România
8-11 iunie
Un proiect
AUTOMARKET ȘI EVA
Proiect prezentat de:
Parteneri:
Hm, de obicei fetele astea experimenteaza sau desavarsesc alt fel de experiente in aceste habitacluri.
Ca la un moment dat raman fara aer si abia asteapta sa respire si asta e adevarat.
Seriffule , motivul este o crasa lacuna organizatorica de care eu nu am de ce sa ma fac responsabila , B. Mirica este singurul culpabil.
Si poate ca voiai sa spui grasa nu crasa.
Pentru eventualele trivialitati care-si fac loc in dialogurile noastre vina singulara apartine Google Translate , iata ca fireasca tranzitie in traducere din limba suedeza in cea romana se realizeaza suficient de defectuos.
P.S.Macar asta sa fie singura problema a celor de la Google.