A devenit deja un obicei ca Automarket să vă ofere în fiecare an o aventură pe drumurile patriei, alături de cele mai noi mașini lansate în România. În anii trecuți am încercat să vedem cum s-a dezvoltat infrastructura dedicată mașinilor cu zero emisii în Electric România. De asemenea, am căutat destinații turistice inedite, alese pe sprânceană în Romanian Roads.
Anul acesta e timpul pentru o rețetă diferită. O rețetă pe care o coacem la foc mic încă de la începutul lui ianuarie și pe care suntem bucuroși să v-o prezentăm astăzi. „Aventour la feminin” este noul proiect pe care Automarket, împreună cu site-ul soră Eva.ro, l-au pregătit în luna iunie. Știm că publicul Automarket este, într-o proporție uriașă, masculin, însă cu toții avem acasă prietene, soții sau mame care conduc. Pentru că mobilitatea nu ține cont de sex, ci este o nevoie a fiecăruia dintre noi.
Prin urmare, „Aventour la feminin” este un tur cu patru mașini proaspăt lansate în România, dedicat exclusiv femeilor, după cum o spune și numele.
DE UNDE NE-A VENIT IDEEA?
Majoritatea publicului masculin este tentat să creadă că dragostea femeilor pentru mașini a început odată cu emanciparea din ultimele decenii. Greșit! Femeile au fost printre promotoarele vehiculelor motorizate. Să ne aducem aminte de Bertha Benz, care și-a investit o parte din zestre în invenția soțului ei: pe atunci, o trăsură fără cai.
Mai mult, atunci când eșecurile țineau în frâu nașterea primului automobil, Bertha Benz a pornit într-o călătorie istorică: un drum de 106 de kilometri. Cu ambii copii, doar pentru a-i demonstra soțului său că invenția sa este una istorică. Bertha Benz a plecat pe furiș cu automobilul de numai 2.5 cai putere.
Au fost dealuri pe care a împins mașina împreună cu fiul său mai mare. Nu existau benzinării, așa că a împrumutat petrol de la chimiști. Frânele au fost înlocuite cu bucăți de piele cumpărate de la cizmari, iar un ac de pălărie a desfundat furtunul de alimentare. Acest act de curaj a demonstrat tuturor că trăsura fără cai poate exista.
Astăzi, automobilele cu care ne deplasăm își datorează existența temerarei Bertha Benz, dar și celorlalte femei care au desenat, construit sau vândut mașini de-a lungul istoriei. Nu aveam cum să nu onorăm asta. Aventour este un proiect Automarket, dedicat femeilor și pasiunii lor de a conduce, de a persevera, de a călători. 9 femei vor descoperi 5 mașini diferite, dintre care 4 proaspăt lansate în România. În 4 zile. Cu o mulțime de provocări neobișnuite de-a lungul traseului.
O aventură feminină la volan, combinată cu spirit de competiție și experiențe de neuitat. Patru femei influencer, prietenele lor și un jurnalist Eva.ro vor descoperi un traseu presărat cu multe ghicitori care așteaptă să fie rezolvate pentru a câștiga experiența „Aventour la feminin”. Totul, concentrat în jurul celor cinci mașini.
Vom oferi o viziune feminină a modului în care se conduce o mașină și în care poate ea cuceri atenția unei cliente sau pasionate.
CU CE MAȘINI VOM MERGE?
Și acum să facem cunoștință cu mașinile care ne vor însoți în acest tur. Așa cum spuneam și la început, este vorba despre mașini proaspăt lansate pe piața din România, cu excepția uneia dintre ele, pe care o cunoașteți deja foarte bine. Dar să le luăm pe rând.
Audi, adică brandul cu buletin de Ingolstadt, și-a trimis cel mai nou SUV cu posterior apetisant lansat la noi în țară. Francezii de la Renault explorează un nou segment, culmea, tot al SUV-urilor coupe. Mercedes-Benz ne va face cunoștință cu cea mai mică și mai accesibilă iterație a gamei electrice EQ. Iar Skoda își propune să uluiască pe toată lumea cu primul său SUV electric, o adevărată declarație de forță și de interior bine făcut.
Am zis cinci mașini pentru că acest tur va avea în echipă și Evamobilul.
Adică mașina dedicată site-ului soră Eva.ro. Mazda și-a trimis aici cel mai versatil și tăios crossover al său, un adevărat magnet pentru publicul feminin. Va fi un magnet și pentru participantele în tur, care vor acorda interviuri la bordul lui CX-30.Așadar, cele 5 mașini participante sunt:
MAZDA CX-30
(EVAMOBILUL)
CINE SUNT PERSONAJELE PRINCIPALE DIN AVENTOUR LA FEMININ?
Am făcut cunoștință cu mașinile, e momentul să vedem cine se va afla la volanul lor. Sunt patru femei care activează în social media și au adunat în jurul lor comunități uriașe de fane și fani. Sunt patru femei care abia așteaptă să conducă patru mașini proaspăt lansate în România și să împărtășească experiența lor la volan într-o viziune feminină. Nu vor fi singure, ci vor fi însoțite de prietenele lor, de asemenea foarte active în social-media și cu o carieră strâns legată de acest domeniu.
Sânziana Negru este unul dintre cei mai inovativi creatori de conținut din România. De mai bine de șase ani împachetează experiențe memorabile în imagini viralizate în social-media. Un fel de Brâncuși exigent al cadrelor pe care le montează cu mâna ei, din dorința de a atinge perfecțiunea. În ultimii ani, a sculptat vizual și experiențele sale la volan: cu modele Honda, Ford și Mercedes-Benz. Acum își canalizează toată energia în Instagram, acolo unde a adunat o comunitate de peste 330.000 de oameni. Ea va fi liantul și căpitanul echipei Aventour. Alături de ea va fi Cristina Andrei, de asemenea o prezență feminină puternică în online.
Ioana Grama a pus Clujul pe harta orașelor care nasc un conținut de calitate în social media. Aventura sa online a început în anul 2013, ca o joacă. S-a transformat rapid în pasiune și a adus-o pe Ioana în topurile Digital Divas pentru cel mai bun cont de Instagram și pentru cel mai bun blog de fashion. Iubește să conducă și nu se teme de drumurile lungi și plictisitoare dintre Cluj și București. Dacă s-ar inventa o autostradă până în Maldive, Ioana ar fi prima care ar conduce până acolo. Prin urmare, „Aventour la feminin” nu va face decât să-i reconfirme Ioanei că fiecare experiență la volan vine cu plăcerea de a conduce. Prietena ei Sorina Brumariu nu putea lipsi din aventură, pentru că împărtășește aceeași dragoste pentru condus.
Laura Giurcanu a început să alerge încă din copilărie. Pentru că a făcut 7 ani de atletism. Mai apoi, s-a descălțat de pantofii sport și a urcat pe tocuri. A câștigat un concurs de frumusețe și a început să apară tot mai des în paginile unor reviste celebre, precum Vogue, Elle și Cosmopolitan. În prezent, este tot mai aproape de primul său milion. De urmăritori pe Instagram. Însă, dedică multă energie podcast-urilor sale și unor oameni cu povești demne de pus în ramă. „Aventour la feminin” îi va aduce Laurei energia unor locuri noi, descoperite la volanul unor mașini speciale. Laura a vrut să împărtășească experiența „Aventour la feminin” cu prietena ei cea mai bună. Adică sora ei, Bianca Giurcanu.
Mihaela Sava este alintată în online-ul românesc Prăji. E un diminutiv după numele de scenă „Prăjiturela”, care descrie perfect dragostea ei pentru dulciuri și orice delicatese responsabile cu declanșarea unor valuri de endorfine. Culmea, iubește la fel de tare ardeii iuți și ceaiul. Iar din acest mix vulcanic și terapeutic promite conținut de calitate, orientat către un public fidel. În „Aventour la feminin”, Prăjiturela promite să condimenteze experiența la volan cu capsaicina ardeilor iuți. Și vine din dorința de a experimenta șofatul unei mașini electrice, pentru că își dorește să treacă la un automobil cu zero emisii.
Ca să descifreze toate secretele noilor tehnologii auto, Prăjiturela o va avea alături pe Iulia Ionescu, specialistă în IT și noi tehnologii.Vivi este redactor șef Eva.ro și spionul infiltrat în rândul fetelor. Ea ne va oferi povești savuroase despre viața lor, despre experiența la volanul celor patru mașini, despre provocările pe care le-am pregătit echipajelor. Toate pe Eva.ro.
PARTENERII ȘI PRIETENII EVENIMENTULUI
Bineînțeles, acest eveniment avea nevoie de piloni, adică de un grup de parteneri importanți, gata să împărtășească aceeași dragoste pentru aventură.
Partenerul principal al „Aventour la feminin” este TEXTAR, lider mondial în echipamente de frânare. Este recunoscut ca furnizor oficial pentru toate mărcile importante din domeniu și va avea grijă să frânăm la timp și în siguranță. Foarte important, le va preda fetelor o lecție de conducere defensivă.
Nu puteam pleca la drum cu două mașini electrice și una plug-in hybrid, fără să avem alături de noi cel mai important jucător pe piața punctelor de încărcare din România și sud-estul Europei. RENOVATIO se alătură „aventurului” cu energie bună, livrată prin cele mai rapide prize.
Ce ar fi un tur dedicat femeilor fără un partener cu o experiență uriașă în zona produselor de îngrijire și înfrumusețare. Și de unde putea veni acest partener, dacă nu din Franța. SEPHORA ROMÂNIA se alătură turului pentru că înțelege nevoia unor produse cosmetice special adaptate mobilității.
Într-un astfel de tur ai nevoie de plăți ușoare, făcute cu un card care garantează rapiditate și servicii premium. Indiferent de comerciant, de zonă și de tipul afacerii. Prin urmare, în „Aventour la feminin” vom fi ajutați de prietenii de la MASTERCARD.
Pe parcursul celor 4 zile vom căuta să descoperim locuri spectaculoase din țară. Iar pentru asta va trebui să ieșim de pe drumurile cunoscute și chiar să ne îndepărtăm de confortul restaurantelor. Nici o grijă. Serviciul de livrare TAZZ a promis că ne va alimenta cu mâncăruri alese, comandate de la bucătăriile din zonă.
Vor fi zile lungi, cu mulți kilometri, și rezervele de energie ar putea fi pe minus. Așa că n-am ezitat să luăm alături de noi și o cafea premium: DAVIDOFF.
Pentru că ne dorim să găsim locuri speciale, cu povești speciale, ne-am luat drept ghid CARDUL RADIO GUERILLA, oferit de Libra Bank. Acesta ne va indica avanposturile unde beneficiem de discounturi de nerefuzat.
Ca și în ceilalți ani, Aventour va putea fi urmărit după hashtag-ul #Aventour, dar și pe Facebook-ul Automarket și pe Instagram-ul Automarket. Veți găsi mereu imagini proaspete din timpul turului, vom avea cât un articol la finalul fiecărei zile, vom avea cât un rezumat video al fiecărei zile și vom avea mărturiile fetelor după ce au condus mașinile implicate în eveniment. Bineînțeles, Aventour la feminin va putea fi urmărit și pe conturile fetelor implicate în proiect. Traseul pe care îl vom urma și împărțirea lui pe zile a fost ilustrat frumos în imaginea de mai jos.
***
Aventour va putea fi urmărit după hashtag-ul #Aventour, pe Facebook-ul Automarket și pe Instagram-ul Automarket, pe Facebook-ul Eva.ro și pe Instagram-ul Eva.ro. Veți găsi mereu imagini proaspete din timpul turului. Bineînțeles, Aventour la feminin va putea fi urmărit și pe conturile fetelor implicate în proiect.
Aventour la feminin este un proiect dedicat exclusiv femeilor, desfășurat alături de 4 dintre cele mai noi mașini lansate în România
8-11 iunie
Un proiect
AUTOMARKET ȘI EVA
Proiect prezentat de:
Parteneri:
Prezentarea ca masini pt femei, va ranii sentimentele multor barbati care detin astfel de modele sau intentioneaza sa le aiba.
Lucrurile nu au gen, si cred ca e ok sa ramana asa. Nu exista masini pt barbati sau pt femei si un model anume nu te face mai putin barbat sau mai putin femeie
În loc de orice analiză (mai ales că nu se cade aprioric) : BAFTĂ!
Însă vremea nu pare a vă fi şi ea parteneră de călătorie. Apropo, am avut parte de multă “încălzire globală” în această “primăvară” :)
Electrikkk, bre, suflă mata’ nişte căldură (d’aia sufletească, special concepută ca iubire de la progresişti pentru retrograzi ICE).
PS. Nu mă încântă niciunul dintre tractoraşele aferente “parcului auto” dedicat expediţiei planificate. Colac peste e-pupăză…mă opresc aici.
PPS. De fapt, tot mai trăncănesc, că altfel nu m-aş recunoaşte. Şi anume: Bogdan, dacă (printr-o retro-minune) te interesează şi monştri fideli “sucului de dinozaur” precum Touareg 5.0 V10 TDI şi/sau Q7 6.0 V12 TDI, atunci dă-mi un ţignal. Ba chiar cooptează-mă :)
PPPS (sic!). @PMC, ai abandonat stindardul? Oricum, nu mă deranjează să-l preiau je: zi de zi, DIESEL deasupra tuturor (e-glumelor).
PPPPS (văleu!). Păi aşa meserie râvnesc şi eu a căpăta. Îţi faci toate poftele, te plimbi pe colo şi pe dincolo, başca te întreţii cu reprezentante ale sexului (mai trebuie vreun adjectiv?).
:)))))
In rest sa ne auzim numai de bine si sa citim cat mai multe articole cu specificatii la noile Mercedesuri.
„Un fel de Brâncuși exigent al cadrelor pe care le montează cu mâna ei, din dorința de a atinge perfecțiunea”
Am zis ca cine a scris asta nu intelege realitatea si mi-a fost sters comentariul lucru care confirma ca cine a scris asta are probleme.
Cum sa o compari pe una de pe instagram cu Brancusi ba?!?
Vă mărturisesc dezolat că pe mine nu problema semnalată de Nigga mă preocupă acum și aici, ci "virajul" tot mai vizibil al lui Bogdan către "tabăra care trebuie" (d.p.d.v. ideologic). Ei, nici nu speram altceva în "adâncuri"...
După părerea mea, rămâne, totuși, cel mai charismatic jurnalist auto român. Iar câtă vreme va păstra contactul cu "uzatele moral" (vechi și/sau noi), voi avea un motiv plauzibil de a-l urmări/citi. Când însă va trece de tot "dincolo", cu arme și bagaje, voi prețui doar amintirile...C-așa-i în tenisul pe patru roți.
BRAVO AM pentru iniţiativă şi pentru idee !
Bravo partenerilor şi mai ales foarte frumoaselor doamne, domnişoare cooptate care pe lângă frumuseţea evidentă sunt sigur foarte talentate în domeniul lor de activitate.
Mă bucur că parte dintre ele sunt foarte moderne şi au joburi în domeniul cel mai nou media, de conţinut, domeniu care propulsează din ce în ce mai mulţi oameni, la fiecare 2-3 ani.
Bravo din nou şi succes!
Numai misoginii înapoiaţi pot gândi aşa ceva.
Şi respectivii au văzut lucrările doamnei ca să se arunce aşa cu critici furibunde?