În ultimii doi ani am promovat diversitatea la volan și cele mai noi mașini lansate în România printr-un proiect denumit „Aventour la feminin”. După cum o spune și numele, el a fost dedicat femeilor și vocii comune pe care acestea o pot avea atunci când vine vorba de șofat. Pentru că, fie că ne place sau nu, la volan toți suntem egali, avem aceleași drepturi.
Începând cu anul 2021 și continuând cu 2022, „Aventour la feminin” a adus în fața unui public masculin (aici, pe Automarket.ro), dar și în fața unui public feminin (pe site-ul soră, Eva.ro) o viziune diferită asupra mașinilor proaspăt lansate în România.
Dacă în 2022 ne-am concentrat pe centrul țării, descoperind ce are mai bun Ardealul, era clar că rețeta trebuia să se schimbe, iar locul de desfășurare să fie diferit.
Aventour la feminin revine și în 2023. Cu aceleași personaje, mașini alese pe sprânceană și dorința de a descoperi litoralul românesc, într-o perioadă în care forfota începe să își facă simțită prezența: imediat după vacanța de 1 mai. Am ales intervalul 3-6 mai, așa că vă invităm să urmăriți hashtag-ul Aventour pe Facebook și Instagram în perioada următoare.
CU CINE VOM DESCOPERI DOBROGEA ȘI LITORALUL MĂRII NEGRE?
Și pentru ca a treia experiență Aventour să nu se lase mai prejos decât anterioarele, vă vom invita să descoperiți 4 mașini abia lansate la noi în țară, puse zdravăn sub lumina reflectoarelor de fanii români. Cei 1300 de kilometri de traseu vor debuta, ca și anul trecut, la „Mecca” automobilismului de la noi din țară: „Galeria Țiriac Collection”.
Următoarele patru zile ne vor purta apoi prin Podișul Dobrogei, încălțați cu cele mai noi anvelope Continental, prin cel mai mare parc eolian din Europa, adică la CEZ România, pe plaje liniștite și în interiorul unuia dintre cele mai luxoase hoteluri de pe litoralul românesc, Novum by the Sea. Ne vom lua suplimentul de energie cu ajutorul vitaminelor de la PharmaNord. Totul în siguranța garantată de sponsorul nostru principal, devenit unul cu tradiție: Textar România.
MAȘINILE DIN AVENTOUR 2023
Așa cum vă spuneam, și anul acesta am căutat să adunăm la start spuma automobilelor lansate recent în România. Atât din segmentul premium, cât și din segmentul de volum. Nu ne-am limitat doar la mașini electrice. Am căutat motoare puternice, pe care le vom mai vedea doar la muzeu în viitor, dar și motoare hibride, atât de utile în această perioadă de tranziție.
O să începem în ordine alfabetică, pentru că ele sunt complet diferite și au o personalitate puternică.
MERCEDES-AMG SL63
RENAULT AUSTRAL
O IDEE INSPIRATĂ DE BERTHA BENZ, FEMEIA CU CARE A ÎNCEPUT ISTORIA AUTOMOBILULUI
Cred că sunteți de acord cu noi când spunem că în fiecare familie există o prietenă, o soție, o mamă sau chiar o bunică ce se urcă regulat la volan pentru deplasarea cotidiană. Mobilitatea nu ține cont de sex, ci este o nevoie a fiecăruia dintre noi.
Mai mult, știți că decizia de cumpărare a unei mașini pentru familie trece și prin filtrul femeii de lângă noi.Însă, dincolo de aceste motivații contemporane, trecutul ne obligă. Iată de ce!
Majoritatea publicului masculin este tentat să creadă că dragostea femeilor pentru mașini a început odată cu emanciparea din ultimele decenii. Greșit! Femeile au fost printre promotoarele vehiculelor motorizate. Să ne aducem aminte de Bertha Benz, care și-a investit o parte din zestre în invenția soțului ei: pe atunci, o trăsură fără cai.
Mai mult, atunci când eșecurile țineau în frâu nașterea primului automobil, Bertha Benz a pornit într-o călătorie istorică: un drum de 106 de kilometri. Cu ambii copii, doar pentru a-i demonstra soțului său că invenția sa este una istorică. Bertha Benz a plecat pe furiș cu automobilul de numai 2.5 cai putere.
Au fost dealuri pe care a împins mașina împreună cu fiul său mai mare. Nu existau benzinării, așa că a împrumutat petrol de la chimiști. Frânele au fost înlocuite cu bucăți de piele cumpărate de la cizmari, iar un ac de pălărie a desfundat furtunul de alimentare. Acest act de curaj a demonstrat tuturor că trăsura fără cai poate exista.
Astăzi, automobilele cu care ne deplasăm își datorează existența temerarei Bertha Benz, dar și celorlalte femei care au desenat, construit sau vândut mașini de-a lungul istoriei. Nu aveam cum să nu onorăm asta.
CINE SUNT PERSONAJELE FEMININE DIN AVENTOUR LA FEMININ?
Am făcut cunoștință cu mașinile, e momentul să vedem cine se va afla la volanul lor. Sunt patru femei care activează în social media și au adunat în jurul lor comunități uriașe de fane și fani.
Dincolo de asta, sunt patru femei care conduc acasă mașini premium, mașini puternice și chiar mașini electrice. Au căpătat experiență în evaluarea mașinilor, atât în viața de zi cu zi, cât și în celelalte ediții Aventour la feminin.
Și în 2023 vor împărtăși experiența lor la volan. Nu vor fi singure, ci vor fi însoțite de prietenele lor, de asemenea foarte active în social-media, cu experiență la volan.
Sânziana Negru este unul dintre cei mai inovativi creatori de conținut din România. De mai bine de șase ani împachetează experiențe memorabile în imagini viralizate în social-media. Un fel de Brâncuși exigent al cadrelor pe care le montează cu mâna ei, din dorința de a atinge perfecțiunea. În ultimii ani, a sculptat vizual și experiențele sale la volan: cu modele Honda, Ford și Mercedes-Benz. Acum își canalizează toată energia în Instagram, acolo unde a adunat o comunitate de peste 330.000 de oameni. Ea va fi liantul și căpitanul echipei Aventour. Alături de ea va fi Sorina Brumariu, de asemenea o prezență feminină puternică în online.
Ioana Grama a pus Clujul pe harta orașelor care nasc un conținut de calitate în social media. Aventura sa online a început în anul 2013, ca o joacă. S-a transformat rapid în pasiune și a adus-o pe Ioana în topurile Digital Divas pentru cel mai bun cont de Instagram și pentru cel mai bun blog de fashion.
Iubește să conducă și nu se teme de drumurile lungi și plictisitoare dintre Cluj și București. Dacă s-ar inventa o autostradă până în Maldive, Ioana ar fi prima care ar conduce până acolo. Prin urmare, „Aventour la feminin” nu va face decât să-i reconfirme Ioanei că fiecare experiență la volan vine cu plăcerea de a conduce. Prietena ei Krista Băiaș nu putea lipsi din aventură, pentru că împărtășește aceeași dragoste pentru condus.Laura Giurcanu a început să alerge încă din copilărie. Pentru că a făcut 7 ani de atletism. Mai apoi, s-a descălțat de pantofii sport și a urcat pe tocuri. A câștigat un concurs de frumusețe și a început să apară tot mai des în paginile unor reviste celebre, precum Vogue, Elle și Cosmopolitan. În prezent, este tot mai aproape de primul său milion. De urmăritori pe Instagram. Însă, dedică multă energie podcast-urilor sale și unor oameni cu povești demne de pus în ramă. „Aventour la feminin” îi va aduce Laurei energia unor locuri noi, descoperite la volanul unor mașini speciale. Laura a vrut să împărtășească experiența „Aventour la feminin” cu prietena ei cea mai bună. Adică sora ei, Bianca Giurcanu.
După Aventour 2021, Prăjiturela a devenit client de mașină electrică. Deci putem spune că am fost complici. De atunci și până în prezent, ea a mai condus și alte mașini electrice, deci putem spune că a devenit deja o cunoscătoare a fenomenului. ba chiar are și o agendă unde notează totul.
Mihaela Sava este alintată în online-ul românesc Prăji. E un diminutiv după numele de scenă „Prăjiturela”, care descrie perfect dragostea ei pentru dulciuri și orice delicatese responsabile cu declanșarea unor valuri de endorfine. Culmea, iubește la fel de tare ardeii iuți și ceaiul. Iar din acest mix vulcanic și terapeutic promite conținut de calitate, orientat către un public fidel. În „Aventour la feminin”, Prăjiturela promite să condimenteze experiența la volan cu capsaicina ardeilor iuți. Și vine din dorința de a experimenta șofatul unei mașini electrice, pentru că își dorește să treacă la un automobil cu zero emisii. Ca să descifreze toate secretele noilor tehnologii auto, Prăjiturela o va avea alături pe Alexandra Boca, specialistă în make-up și vestimentație.
Vivi este redactor șef Eva.ro și spionul infiltrat în rândul fetelor. Ea ne va oferi povești savuroase despre viața lor, despre experiența la volanul celor patru mașini, despre provocările pe care le-am pregătit echipajelor. Toate pe Eva.ro.
***
Aventour la feminin este un proiect dedicat exclusiv femeilor, desfășurat alături de 4 mașini proaspăt lansate în România.
3-6 mai
Un proiect
AUTOMARKET ȘI EVA
Proiect prezentat de:
Parteneri:
Ce e aia influencer?
Macar aia vorbeste in cunostinta de cauza, tu...la ce ai putea sa iti bagi parerea? unde e cea mai buna cafea de la automatele din Otopeni si cea mai ieftina bere la 2 litri de pe litoral?
:)))
uuu...da' ce agresivi suntem "noi" :))
"Creația de conținut " la AM este din ce în ce mai lipsită de conținut .
cauta pe YT "€2.1 Billion Meltdown of BMW" sa vezi ce poate face influencereala, cu sau fara continut.
Ei trebuie să se asigure că maşina rămâne termică, dacă era pe cărbuni mai bine, să fie la maieu cu găurele şi să joace sârba în 3 pedale şi cu mână mereu ocupată cu schimbătorul de viteze
Mda
PS vedeţi singuri pe net, de exemplu, Dna Prăjiturela are o casă superbă, bucătărie superbă, băile superbe, un cuptor foarte şmecher, nu mai zic de frigider şi maşinuţa Kona o bijuterie.
Nu o să aibă aşa ceva unul căruia îi place TDi
Asta e...
Sa stea in bucatarie si isi vada de treaba ei.
nu e vreun inginer auto
nu are vreo scoala in domeniu
a venit direct de la cratita
e platita despre niste masini
concluzie: adica daca e un individ ca oricare dintre noi, proprietar si sofer, nu trebuie sa apara intr-un articol sa-si spuna parerea.
e de noaptea mintii
Ar trebui să fim mândri că suntem într-o ţară liberă în care ne dorim ca femeile toate să fie şoferi şi astfel 50% din proprietarii să fie femei.
Un exemplu prost sunt unele ţări arabe unde femeile aveau şi interzis la condus auto.
Lucru chiar schimbat, între timp (Arabia Saudită).
Unul îi admiră electrocasnicele din casă și garaj altul nu găsește pluralul hoților în spaniolă și-l pocește la pseudonim.
Misogin ar fi fost dacă spunea că e nepotrivită PENTRU CĂ E FEMEIE.
Nu e șeriful misogin, el s-a referit la tangența persoanei (doamnă sau nu) cu subiectul, și chiar dacă e un pic rău, are dreptate.
dar nu ma mir, cand tu iei de bun si mai si distribui mai departe toate mizeriile analfabetilor de la autolatest, e clar ca tehnica e paralela cu tine. nu discerni intre un articol de jurnalism auto (nu neaparat de pe AM) si balast propagandistic utilizabil cel mult pt SEO catre site-urile prietenilor acelor analfabeti de care ziceam.
asa ca vezi-ti de treburile tale si tine-ti invidia si frustrarile pentru tine. lasa-le pe fete sa-si vada de viata, ca tu nu esti capabil sa faci nici 0,1% din cat a facut oricare dintre ele. dar pe-asta o stii deja si te roade pana la os.
PS: fara dubiu prajiturela iti poate tine lectii despre o masina electrica, tot ce trebuie e sa-ti dai jos ochelarii de cal si dopurile din urechi.
Baieti, concluzia, oricat s-ar face propaganda pro electrice, tot abia se vand, poate sa vina si prajitura prajiturelelor sa dea sfaturi despre masini electrice, ca lumea tot termice prefera, 10%, tineti minte, atat se vand, doare, dar asta e realitatea.
Dvs sunteţi de un misoginism mai perfid !
Gen Dragnea care poza cu toate femeile din PSD !!
Dna Prajiturela şi celelalte doamne (nu cunosc niciuna personal, deci sunt obiectiv) pur şi simplu sunt clar influenceri pentru că au canale media de mulţi ani şi cu foarte mulţi urmăritori.
O opinie a oricărei dintre ele au un impact de marketing benefic.
Nu o fi Michael Jakson sau Jordan, dar nici nişte unii care stau în faţa blocului spărgând seminţe uitându-se la maşinile diesel SH parcate în faţa blocului.
Da?
Ce dreaq...
PS: vezi video publice ale canalului youtube al dnei Prajiturela să vezi ce casă, curte şi maşină chiar, superbe are.
Foarte mult gust.
Nu mai spun de unele video, da cu făcut prăjituri, foarte bine făcute, editate, profesionistă clar. Calitate.
Mai bine vezi înainte să vorbeşti. Nu?
Dar nu-i mai faceți misogini degeaba pe cei ce consideră irelevante părerile despre mașini ale unor persoane cu alte preocupări (femei SAU nu).
Mult marketing nu face mașina mai bună, așa cum paragrafele înșirate mai sus fără rost tot analfabet funcțional vă lasă, monsieur.
Maine asteptam sa il invite si pe Dorian Popa sa isi dea cu parerea despre fizica, astrologie si operatii pe creier.
Nu este ediţia de anul trecut.
Nu mai scrie, că îţi dai arama şi mai pe faţă.