În turul nostru avem mașini electrice care oferă până la 408 cai putere. Nu mai vorbim despre valorile de cuplu uriașe, livrate instant de o mașină electrică. Și, dacă te gândești că singurele elemente de contact între acest moment motor generos și asfalt sunt doar patru anvelope, atunci înțelegi cât de importantă este calitatea acestora.
Prin urmare, în Aventour la feminin aveam nevoie de expertiza unui producător de anvelope care a obținut de 454 de ori cea mai mare recomandare în cadrul a 575 de teste, din 2007 până în prezent. Continental Anvelope este celălalt partener Aventour la feminin care ne garantează siguranță deplină.
O COMPANIE CU O ISTORIE DE PESTE 150 DE ANI
Istoria sa datează încă din anul 1871, când, la Hanovra, lua naștere Continental Caoutchouc & Gutta-Percha Company. Pe vremea aceea, fabrica producea materiale de cauciuc pentru haine impermeabile, recipiente de cauciuc pentru a păstra apa caldă și, bineînțeles, anvelope solide pentru biciclete și trăsuri. Până la începutul secolului 20, direcția era tot mai clară: automobilul este viitorul.
Așa că producătorul german a început să construiască anvelope și pentru mașinile vremii. Iar numele a fost demn de prima pagină a ziarelor după ce Karl Benz și unul dintre primele sale automobile, adică Mercedes, au câștigat cursa Nisa-Salon-Nisa, desfășurată pe o distanță de 414 kilometri. Pe atunci, Karl Benz reușea să străbată distanța, și cu ajutorul anvelopelor Continental, în doar 6 ore și 45 de minute.
Trei ani mai târziu, în 1904, Continental este primul brand din lume care introduce anvelopa cu amprentă. Era pentru prima dată când amprenta anvelopei avea un anumit model, un „pattern” cum spun englezii. În 1943, Continental primește patentul pentru anvelopa fără cameră, iar în anul 1955 începe să le și producă în serie. Nu este neglijată nici prezența în motorsport, pentru că, împreună cu Daimler și Porsche, dar și alături de piloți celebri precum Stirling Moss, Karl Kling și Juan Manuel Fangio, anvelopele Continental au adus victorii importante în Marele Premiu al Franței, al Angliei, al Olandei și al Italiei.
Dezvoltarea de noi anvelope trebuia să țină pasul și cu lansarea de mașini noi.
iar cercetătorii aveau nevoie de o pistă de încercare. Așa s-a născut ContiDrome, un adevărat templu pentru compania germană. Din 1967 și până în prezent, aici s-au testat sute de milioane de anvelope și mii de tehnologii care au ajuns și pe mașinile noastre.Tot aici a fost dezvoltată și lansată în anul 2003 prima anvelopă din lume care a primit omologare pentru viteze de 360 de km/h. Recordul mondial pentru cele mai rapide anvelope de serie, nu a întârziat să apară.
TESTE DURE PENTRU CALITATE PREMIUM
În prezent, gama Continental este foarte vastă și acoperă nevoi de eficiență, dar și de performanță, cum este proaspăt lansata anvelopă Continental SportContact 7, pe care am și testat-o în cadrul unui eveniment de presă, desfășurat în Portugalia.
Fiecare model de anvelopă este testat în toate condiţiile posibile: de la vreme, până la carosabil. Pe tot parcursul anului, există teste dure în locaţii din SUA, Noua Zeelandă, Suedia, Spania și, bineînțeles, ContiDrome, Germania. În total, un număr uriaș de 140.000 de anvelope sunt testate anual pe parcursul a 200 de milioane de kilometri.
O echipă internațională de piloți de teste efectuează peste 67.000 de încercări. Astfel, dacă punem cap la cap fiecare kilometru, rezultă că ei parcurg un traseu în jurul lumii de 500 de ori. Și eforturile pentru performanță nu se opresc aici. Spre exemplu, știați că peste 1000 de ingineri sunt implicați în procesul de design și elaborare a compoziției anvelopelor. Nu e de mirare că există câte o anvelopă pentru fiecare nevoie. Chiar și pentru nevoile celor care trebuie să își schimbe anvelopele în fiecare sezon, deși țara nu a mai văzut zăpezi ca altădată.
AVANTAJELE ANVELOPEI ALLSEASON CONTACT
România este un exemplu bun și locul potrivit pentru o soluție de rulare care să împace ambele sezoane. Este vorba despre anvelopa AllSeason Contact, un produs de rulare disponibil cu dimensiuni cuprinse între 14 și 20 de inch. Este anvelopa cu cea mai mică rezistență la rulare din clasa ei, ceea ce înseamnă, nu doar versatilitate în ambele sezoane, ci și un consum redus de carburant.
Cu ajutorul compușilor speciali pentru performanțe pe timp de iarnă și mulțumită concentrației mari de silica, anvelopa AllSeason Contact asigură flexibilitate în ambele sezoane.
Tocmai această flexibilitate asigură performanța all-season pe drumuri acoperite cu zăpadă și pe drumuri ude. Bineînțeles, profilul primește indicatorul M+S, care asigură rularea în condiții legale pe șoselele din România.Pentru o rulare sigură pe timp de vară, atunci când șoselele sunt predispuse la căderi mari de apă, anvelopa AllSeason Contact este prevăzută cu un profil deschis pentru evacuarea apei și evitarea acvaplanării. Profilul rigid contribuie și el la manevrabilitate și frânare pe carosabil uscat. Așadar, în condițiile în care utilizatorii folosesc mașina mai mult în oraș, iar iernile devin tot mai blânde, o anvelopă all-season este o soluție eficientă.
În cadrul turului nostru, ne vom baza pe anvelope Continental. Era alegerea normală, având în vedere că invitatele noastre vor conduce doar mașini premium, iar Continental este prima alegere a marilor producători de automobile. Spre exemplu, una din trei mașini din Europa este livrată cu anvelopele producătorului german.
***
Aventour va putea fi urmărit după hashtag-ul #Aventour, pe Facebook-ul Automarket și pe Instagram-ul Automarket, pe Facebook-ul Eva.ro și pe Instagram-ul Eva.ro. Veți găsi mereu imagini proaspete din timpul turului. Bineînțeles, Aventour la feminin va putea fi urmărit și pe conturile fetelor implicate în proiect.
Aventour la feminin este un proiect dedicat exclusiv femeilor, desfășurat alături de 4 mașini premium vândute în România.
6-9 iunie
Un proiect
AUTOMARKET ȘI EVA
Proiect prezentat de:
Parteneri:
Comentarii (0)