Până în prezent, niciuna dintre părţile implicate nu a oferit detalii despre discuţii, însă surse citate de publicaţia Autosport afirmă că negocierile nu au avut niciun rezultat concret.
Cei mai nemulţumiţi au fost oficialii Volkswagen, iar şeful Jost Capito a părăsit sala în momentul în care celelalte echipe votau o schimbare radicală a regulamentului pentru 2014.
Propunerea echipelor este ca ordinea de start în primele două zile ale unui raliu să fie realizată conform clasamentului general şi să fie inversată doar pentru ultima zi a etapei.
În prezent, în cadrul etapelor desfăşurate pe macadam, piloţii participă la o sesiune de calificări la finalul căreia decid singuri poziţia de pe care vor să plece, formatul fiind însă criticat pentru că avantajează piloţii de top în detrimentul piloţilor de pe poziţiile inferioare ale clasamentului general.Întrucât Volkswagen nu a participat la vot, schimbarea sistemului ar putea fi implementata de Consiliul Mondial al FIA în luna decembrie.
De asemenea, echipele sunt nemulţumite de activitatea promoterului Red Bull, pe care îl acuză că nu a făcut nimic pentru îmbunătăţirea imaginii competiţiei, chiar dacă a preluat rolul de aproximativ un an. Cei mai mulţi oficiali insistă pentru transmisiuni în direct ale raliurilor, însă logistica necesară şi durata prea mare a etapelor complică adoptarea unei astfel de strategii.
"Este corect să spunem că nu a fost cea mai productivă întâlnire a comisiei. Există un puternic sentiment că nu există suficientă comunicare în probleme vitale pentru viitorul sportului nostru.
Încă nu avem răspunsuri la întrebări cheie despre viitor", a precizat o sursă citată de Autosport.Via Autosport
Comentarii (0)