Voteaza:
8 voturi | 11 comentarii

Gymkhana 6 - Ken Block o face lată. Din nou!

După ce în episodul 5 al seriei Gymkhana a transformat Los Angeles într-o arenă undergorund, Ken Block recidivează în Gymkhana 6, contruindu-şi locul perfect de joacă. Spectacol la înălţime, ca de obicei!

Comentarii (11)

  • ala
    la 11.11.2013, 17:52
    Ce poate sa faca cu Fiesta asta, omu' zici ca e extraterestru.
    +16
  • someone
    la 11.11.2013, 18:05
    crazy mother f...er :D
    +7
  • Ken
    la 11.11.2013, 18:21
    Belea!! Fiesta asta are 650 cp si parcurge 0-60 MPH in 1,8s
    O adevarata bomba pe roti,face de ras orice Ferrari.
    +8
  • la 11.11.2013, 21:15
    @Ken si costa cat doua daca nu 3
    +9
  • Ken
    la 11.11.2013, 21:54
    @mowgli

    Nu sunt de acord cu tine. Nu bag mana in foc dar nu cred ca,costa mai mult decat un f12 berlinetta......... sa nu mai zic de LaFerrari.
    0
  • Crystyann
    la 12.11.2013, 07:56
    Fiesta asta costa cat 10-15 Fiesta normale daca o iei second hand - noua face cat vreo 30.
    Apropo de asta, doar revizia la 1.000 km costa cat o Fiesta .
    +3
  • la 12.11.2013, 10:36
    Mai interesati-va cat costa o masina de WRC. Pretul incepe de la 250.000 de euro si costurile de intretinere pe un an ajung la dublu.
    Un scaun cu centuri omologate poate ajunge la 5000 de euro.
    Cutia de viteze din Fiesta lui Ken costa 40.000 de lire.
    O Fiesta ca a lui Ken dar nu la fel de performanta se vinde second hand cu 260.000 de euro.
    Pe net intr-un articol se precizeaza ca Fiesta lui Ken costa 500.000 de dolari, eu zic ca poate e rotunjita suma, dar 300.000 de euro sigur.
    +5
  • la 12.11.2013, 11:28
    Reclama reclama reclama, eu doar atat vad! Si spun asta pt ca e un film facut dupa sute de repetari, eu zic ca orice pilot de raliuri din campionatul mondial poate face asta. Si va mai spun ceva, ia aruncati o privire la rezultatele lui Ken Block in campionatul mondial de raliuri, mediocre zic eu. Dar ce sa mai zic, omul isi promoveaza firma, DC Shoes, si mai ia si ceva bani buni de la Monster si alti sponsori.
    -1
  • @p_danny23
    la 12.11.2013, 12:03
    Se vede ca esti tinerel si necopt pe deasupra.... o vorba veche din batrani spune ca "repetitia este mama invataturii" sau ar trebui sa intelegem ca tu ai fi reusit din prima cu o fiestaq de 1950 de CP si legat la ochi! Mari chiloti is si rumanasii astia a nostrii, fenomenali, toti au fost fatati atotstiutori si sunt rezultatul acuplarii intre un volan si un regulator de viteza..... Rezultate in WRC mediocre.... bine ca ai tu 75 de titluri intergalactice in stuchit viteza ...... sau tu crezi Ca Leob stie sa faca ce a facut asta? ROFLMAO
    -4
  • la 12.11.2013, 12:42
    Nu stiu cat de tinerel si copt esti tu, dar sigur nu ai inteles despre ce e vorba! Sinteza la ce am spus eu, e ca filmuletele astea au un singur scop, si acel e pur comercial! Primul Gymkhana a aparut cu scopul de a promova firma lui Ken Block, DC Shoes, si bautura energizanta Monster. Mai apoi s-a facut si un joc pt PC si console, intre timp a schimbat si masina, de la Subaru Impreza a trecut la Ford Fiesta, manevre in urma carora toata lumea implicata a avut de castigat (bani si faima)!
    Dar totusi nu inteleg cum te-a dus pe tine mintea si ai dedus ca eu am spus ca as putea face asta mai bine, am si specificat ca "orice pilot de raliuri din campionatul mondial poate face asta", PILOT da, adica acel om pe a carui licenta scrie WRC.
    Si DA, Loeb poate face asta, exersand poate numai jumatate din timpul in care a exersat Ken, dar vezi tu, Loeb nu e patron ca Ken, nu trebuie sa isi faca reclama ca firma lui sa castige bani, LOEB STIE SA CONDUCA, si o face al' Dracu' de bine, atat de bine incat dupa 9 titluri mondiale in WRC cauta noi provocari, in cursele de turisme, dovada ca omul asta nu are semne de dolari in cap, omul asta traieste sa conduca si e fericit doar cu asta!
    Ah, si vezi ca 23 nu vine de la varsta!
    +7
  • la 12.11.2013, 13:10
    Eu sunt de acord cu Danny, am priceput ce zice omu si e clar pentru multi care le mai au cu motorsportul si condusul in general.
    Ca are talent omu si ce trebe nu contesta nimeni, dar de aici pana la veneratia absoluta de care se bucura din partea pustanilor mai ales, e cale lunga. Nu-i chiar atat de greu sa faci ce face el, masina il ajuta mai mult decat credeti. Eu l-am vazut pe al nostru Bogdan Marisca cu al sau Subaru de 300 de cai jucandu-se prin parcare si te dadea pe spate. Sigur, nu se invartea in jur la buldozere si nu spargea baloane cu apa, dar miscarile sunt aceleasi. Uita-te la orice Gymkhana si vezi din ce-i alcatuit? cateva 360'uri, drifturi si trecere la limita. Daca iei elementele astea si elimini baloane cu apa, buldozere si containere, ajungi la concluzia ca orice drifter face miscarile alea in campionate mondiale, si chiar in WRC vezi o buna parte din tehnicile astea.
    Gymkhana e fara indoiala impresionant, dar sunt doar niste tehnici aplicate intr-un mediu atent controlat si verificat, cu duble trase de zeci de ori si clipul intreg e facut din zeci de clipuri mici taiate si lipite.
    Imi place si mie, ma uit cu placere si apreciez ce face omul, dar sa fim seriosi, nu-i nici pe departe un zeu al condusului.

    Cand ai o masina de peste 300.000 de euro facuta special pt Gymkhana de o echipa uriasa , cu budget nelimitat, viata devine mult mai usoara, la fel ca si trucurile lui.
    Adica ce vreti sa-mi ziceti, ca daca va dau eu acuma 1 milion de dolari sa va faceti o masina si sa aveti o pista inchiriata cu benzina nelimitata, dupa ce exersati dupa bunul plac cateva ore pe zi timp de o luna, nu ajungeti la un nivel acceptabil? Nu cred, refuz sa cred ca n-ati putea majoritatea.
    +6

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru