- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Underground
Gymkhana 6 - Ken Block o face lată. Din nou!
După ce în episodul 5 al seriei Gymkhana a transformat Los Angeles într-o arenă undergorund, Ken Block recidivează în Gymkhana 6, contruindu-şi locul perfect de joacă. Spectacol la înălţime, ca de obicei!
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Gymkhana 6 - Ken Block o face lată. Din nou!
O adevarata bomba pe roti,face de ras orice Ferrari.
Nu sunt de acord cu tine. Nu bag mana in foc dar nu cred ca,costa mai mult decat un f12 berlinetta......... sa nu mai zic de LaFerrari.
Apropo de asta, doar revizia la 1.000 km costa cat o Fiesta .
Un scaun cu centuri omologate poate ajunge la 5000 de euro.
Cutia de viteze din Fiesta lui Ken costa 40.000 de lire.
O Fiesta ca a lui Ken dar nu la fel de performanta se vinde second hand cu 260.000 de euro.
Pe net intr-un articol se precizeaza ca Fiesta lui Ken costa 500.000 de dolari, eu zic ca poate e rotunjita suma, dar 300.000 de euro sigur.
Dar totusi nu inteleg cum te-a dus pe tine mintea si ai dedus ca eu am spus ca as putea face asta mai bine, am si specificat ca "orice pilot de raliuri din campionatul mondial poate face asta", PILOT da, adica acel om pe a carui licenta scrie WRC.
Si DA, Loeb poate face asta, exersand poate numai jumatate din timpul in care a exersat Ken, dar vezi tu, Loeb nu e patron ca Ken, nu trebuie sa isi faca reclama ca firma lui sa castige bani, LOEB STIE SA CONDUCA, si o face al' Dracu' de bine, atat de bine incat dupa 9 titluri mondiale in WRC cauta noi provocari, in cursele de turisme, dovada ca omul asta nu are semne de dolari in cap, omul asta traieste sa conduca si e fericit doar cu asta!
Ah, si vezi ca 23 nu vine de la varsta!
Ca are talent omu si ce trebe nu contesta nimeni, dar de aici pana la veneratia absoluta de care se bucura din partea pustanilor mai ales, e cale lunga. Nu-i chiar atat de greu sa faci ce face el, masina il ajuta mai mult decat credeti. Eu l-am vazut pe al nostru Bogdan Marisca cu al sau Subaru de 300 de cai jucandu-se prin parcare si te dadea pe spate. Sigur, nu se invartea in jur la buldozere si nu spargea baloane cu apa, dar miscarile sunt aceleasi. Uita-te la orice Gymkhana si vezi din ce-i alcatuit? cateva 360'uri, drifturi si trecere la limita. Daca iei elementele astea si elimini baloane cu apa, buldozere si containere, ajungi la concluzia ca orice drifter face miscarile alea in campionate mondiale, si chiar in WRC vezi o buna parte din tehnicile astea.
Gymkhana e fara indoiala impresionant, dar sunt doar niste tehnici aplicate intr-un mediu atent controlat si verificat, cu duble trase de zeci de ori si clipul intreg e facut din zeci de clipuri mici taiate si lipite.
Imi place si mie, ma uit cu placere si apreciez ce face omul, dar sa fim seriosi, nu-i nici pe departe un zeu al condusului.
Cand ai o masina de peste 300.000 de euro facuta special pt Gymkhana de o echipa uriasa , cu budget nelimitat, viata devine mult mai usoara, la fel ca si trucurile lui.
Adica ce vreti sa-mi ziceti, ca daca va dau eu acuma 1 milion de dolari sa va faceti o masina si sa aveti o pista inchiriata cu benzina nelimitata, dupa ce exersati dupa bunul plac cateva ore pe zi timp de o luna, nu ajungeti la un nivel acceptabil? Nu cred, refuz sa cred ca n-ati putea majoritatea.