Voteaza:
9 voturi | 5 comentarii

Al doilea teaser Top Gear are în prim plan noua Dacia Sandero

După ce Jeremy Clarkson a numărat TIR-uri în primul teaser al viitoarei serii Top Gear, colegul său de platou, James May, vine cu un nou trailer. Cum era de aşteptat, May este la volanul unei maşini pe care a aşteptat-o îndelung: Dacia Sandero.

Comentarii (5)

  • gun cometa
    la 22.01.2014, 14:36
    daca vreti mai repede detalii si pareri... intrebati-ma pe mine :) Am 3000 de kilometri de experienta cu Sandero Stepway 0.9 tce. Desigur, nu sunt asa de faimos ca James ^^
    +6
  • @gun cometa
    la 23.01.2014, 11:53
    Detaliaza te rog niste date despre cum se comporta motorul in oras si inafara la viteze mai mari si cam cate e consumul real. Multumesc!
    +1
  • xxx
    la 23.01.2014, 16:52
    Am eu pe masina de servici este dar este Sandero simplu.
    Consum mediu: 6,5 nu merg sportiv
    Am mers (ca tampitul recunosc) odata pe Pitesti-Bucuresti cu 170km/h pe bord cam 15km (mai aveam un pic de pedala) consumul instantaneu a fost in jur 17 In masina era 3 persoane, 2 depaseau 100kg
    Nu ma uit dupa functia ECO ma enerveaza
    Personal gasesc motorul super OK,
    Am masina personala un Duster diesel 1,5 consumul este mai mare,dar compar capra cu varza, nevasta merge la servici cu el 5km dus/intors nici nu se incalzeste motorul, consumul este 8 si am avut Logan 1,4 consumul mediu a fost de 7,4.
    Stepway va consuma mai mult pt ca este mai inalta
    +2
  • gun cometa
    la 24.01.2014, 13:03
    Oras: consum 9l/km. Se poate si mai bine cu ECO activat. (Nu am incercat)
    In afara: consum 6,5-7l/km.
    Motor: flexibil, de turatie, ii lipseste zvacul sub 2000rpm (chiar daca e turbo cilindreea mica isi arata lipsurile). In concluzie placut la utilizare, livreaza cuplul maxim constant intre 2500 si 5500 rpm.
    Cutie: excelent partajata pentru motor/caroserie. Cursa relativ scurta, mai rar s-a intamplat sa agate din a 3-a in a4-a. Un minus deranjant: cursa lunga a pedalei de ambreiaj.
    Caroserie: locurile din spate sunt inghesuite, portbagaj bunicel, in fata este acceptabile, scaune ok dar nu au deloc suport lateral :)

    Comportament:
    In general: placuta la condus si la utilizarea de zi cu zi, confortabila (suspensii permisibile), directie ok (volanul de piele merita, la fel si media nav). Pozitie de condus ok. Totusi se simte un pic cam artificiala in sensul de feedback , dar e un sentiment personal si nu foarte deranjant. Nu simt nevoia de cotiera. Un minus ar fi la plasticele de pe usi si la locurile din spate sunt inghesuite.
    La limita: este usoara (aprox 1100kg) din acest motiv docila si foarte controlabila la limita. Feedback bun (si ma refer si la pedala de frana)
    la franarea violenta dar si uzuala. La manevrele de evitare (de la viteza mare , peste 100kmh) cu frana iar m-a surprins placut. Caroseria are tangaj dar nimic pronuntat, totul sub control. ESP intra destul de repejor si uneori violent. Daca se forteaza ( cum ar fi la mersul in cerc din ce in ce mai repede) corectiile aplicate implica si taierea alimentarii :) Comportamentul neutru cred ca se datoreaza si cauciucurilor late (205/55/16) si masei relativ mici (1.1 tone) . Garda inalta, suspensiile mai moi imprima tangaj moderat senzatiia fiind amplificata si de scaunele fara suport lateral.


    In concluzie: personal sunt placut surprins de Dacia Sandero Stepway
    0.9tce (11000 euro)
    Masina merita cumparata, mai ales in rate (asa cum am luat-o eu ). Pe viitor voi vedea cum sta si cu fiabilitatea.

    Numai bine!
    +1
  • @gun cometa
    la 26.01.2014, 13:04
    Cursa pedalei de ambreiaj se poate regla in orice service in functie de cum o consideri comoda. E treaba rapida. Dureaza un minut, doua maxim.
    +2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru