- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Trailere
Al doilea teaser Top Gear are în prim plan noua Dacia Sandero
După ce Jeremy Clarkson a numărat TIR-uri în primul teaser al viitoarei serii Top Gear, colegul său de platou, James May, vine cu un nou trailer. Cum era de aşteptat, May este la volanul unei maşini pe care a aşteptat-o îndelung: Dacia Sandero.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Al doilea teaser Top Gear are în prim plan noua Dacia Sandero
Consum mediu: 6,5 nu merg sportiv
Am mers (ca tampitul recunosc) odata pe Pitesti-Bucuresti cu 170km/h pe bord cam 15km (mai aveam un pic de pedala) consumul instantaneu a fost in jur 17 In masina era 3 persoane, 2 depaseau 100kg
Nu ma uit dupa functia ECO ma enerveaza
Personal gasesc motorul super OK,
Am masina personala un Duster diesel 1,5 consumul este mai mare,dar compar capra cu varza, nevasta merge la servici cu el 5km dus/intors nici nu se incalzeste motorul, consumul este 8 si am avut Logan 1,4 consumul mediu a fost de 7,4.
Stepway va consuma mai mult pt ca este mai inalta
In afara: consum 6,5-7l/km.
Motor: flexibil, de turatie, ii lipseste zvacul sub 2000rpm (chiar daca e turbo cilindreea mica isi arata lipsurile). In concluzie placut la utilizare, livreaza cuplul maxim constant intre 2500 si 5500 rpm.
Cutie: excelent partajata pentru motor/caroserie. Cursa relativ scurta, mai rar s-a intamplat sa agate din a 3-a in a4-a. Un minus deranjant: cursa lunga a pedalei de ambreiaj.
Caroserie: locurile din spate sunt inghesuite, portbagaj bunicel, in fata este acceptabile, scaune ok dar nu au deloc suport lateral :)
Comportament:
In general: placuta la condus si la utilizarea de zi cu zi, confortabila (suspensii permisibile), directie ok (volanul de piele merita, la fel si media nav). Pozitie de condus ok. Totusi se simte un pic cam artificiala in sensul de feedback , dar e un sentiment personal si nu foarte deranjant. Nu simt nevoia de cotiera. Un minus ar fi la plasticele de pe usi si la locurile din spate sunt inghesuite.
La limita: este usoara (aprox 1100kg) din acest motiv docila si foarte controlabila la limita. Feedback bun (si ma refer si la pedala de frana)
la franarea violenta dar si uzuala. La manevrele de evitare (de la viteza mare , peste 100kmh) cu frana iar m-a surprins placut. Caroseria are tangaj dar nimic pronuntat, totul sub control. ESP intra destul de repejor si uneori violent. Daca se forteaza ( cum ar fi la mersul in cerc din ce in ce mai repede) corectiile aplicate implica si taierea alimentarii :) Comportamentul neutru cred ca se datoreaza si cauciucurilor late (205/55/16) si masei relativ mici (1.1 tone) . Garda inalta, suspensiile mai moi imprima tangaj moderat senzatiia fiind amplificata si de scaunele fara suport lateral.
In concluzie: personal sunt placut surprins de Dacia Sandero Stepway
0.9tce (11000 euro)
Masina merita cumparata, mai ales in rate (asa cum am luat-o eu ). Pe viitor voi vedea cum sta si cu fiabilitatea.
Numai bine!