- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Reclame
Atac frontal Audi la restul mărcilor premium din SUA: "Mai bine merg cu taxiul"
Ultima campanie video Audi din State pune accent pe "regretul" pe care l-ai putea avea dacă prima ta mașină premium nu ar fi un model al mărcii din Ingolstadt. Iar atacurile la rivali sunt directe și fără perdea.
De văzut şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Video: Atac frontal Audi la restul mărcilor premium din SUA: "Mai bine merg cu taxiul"
In cazul de fata, mi se pare o reclama idioata. Deci toti alegeau BMW, Mercedes, Lexus etc, dar apare Audi sa le zica ca sunt niste prosti, ca daca nu Audi, atunci Taxi. Bine bine, ma gandeam ca prezinta noul A8, sau Q13 din moment ce unul din tipii din reclama renunta la un job de invidiat pe motiv ca trebuie sa conduca un banal Mercedes CLS (asa pare), insa nu, Audi ne propune luxul tata, "uitati ba de Lexus si prietenii sai, alegeti dom'le luxul: noul Audi A3" ce ai zis ma? Luxul si A3? mda ... A3 e la fel de luxos precum e A2 un grand tourer.
Desi sunt profund impotriva atacurilor in media intre brand-uri, acest spot este pe langa de prost gust, si cu un mesaj tampit, macar in cele precedente Audi avea un mesaj mai clar
Oricum,dpdv al modului cum a fost gandita aceasta reclama (fara vreo referire in contradictoriu despre domeniul auto), mi se pare inteligenta. Doar ca nu e facuta pentru noi, astia care ne mai si pricepem la masini.Iar cei care nu se pricep si isi permit o masina premium sunt muuuult mai multi. Si pentru ei e aceasta reclama. Simplu.