Drivetest Volkswagen Up (3 usi) (2011-2016)

1.0 75CP Man Take Up!
Volkswagen Up (3 usi) (2011-2016) zoom
de Bogdan Mirică
Luni, 24.10.2011
Lupul tânăr

Cu câteva luni în urmă, într-un Berlin mohorât şi ploios testam noua generaţie Beetle. Simplitatea şi spiritul vechiului Kafer păreau sugrumate de avansul tehnologic şi de transplantul de componente al grupului german. Am crezut că am pierdut vechea "broască".

Aveam însă să mă înşel. I-am regăsit spiritul reîncarnat, după un weekend însorit, petrecut în Cetate Eternă, printre ruinele celui mai impresionant imperiu latin. Inima lui Kafer bate sub învelişul noului Up!, propunerea Volkswagen pentru segmentul mini şi urmaşul vechiului Lupo.

Volkswagen Up (3 usi) (2011-2016)
1.0 75CP Man Take Up!

  • Pret de pornire 8327 €
  • Pret model testat 10.180 €
  • Taxa auto 45 €
  • CUI SE ADRESEAZĂ?
  • FĂCUTĂ PENTRU
  • IZOLARE FONICA
  • COOLNESS EFFECT

Motor / Transmisie

Pe străzile aglomerate ale Romei ne-am folosit de serviciile celui mai nou motor creat de Volkswagen după filosofia downsizing-ului: trei cilindri, o capacitate de 999 cmc şi caracteristicile unui motor cu patru cilindri de 1.2 litri. Reţeta nemţească capătă o savoare deosebită pe un Up! care cântăreşte doar 854 de kilograme.

Cei 75 de cai putere oferiţi de mica cilindree încep să galopeze pe la 6200 de rotaţii, însă cuplul motor de 95 Nm se resimte pe o plajă de turaţii generoasă, cuprinsă între 3000 şi 4300 rpm. Deşi par timide pe hârtie, resursele sunt suficiente pentru a-i permite micului Up! să se înfigă în coloana aflată în mişcare, să fure startul la semafor sau să accelereze voiniceşte în linie dreaptă.

Gândit pentru oraş, Up! aleargă bine şi în afara lui, însă după 120 de km/h acceleraţia are nevoie de timp pentru a reacţiona. Cutia cu cinci trepte este un asistent ideal, cursa precisă şi scurtă completând senzaţia unei maşini fâşneţe, vioaie, cu apetit pentru manevre sportive.

Consum

Pentru a da viaţă celor trei cilindri din aluminiu, Volkswagen pompează benzină cu porţia. O raţie extrem de redusă, o dietă strictă, cu arderi bine gândite şi atent supravegheate. Eforturile au fost răsplătite cu un consum de 5.9 litri în oraş şi 4 litri în afara acestuia, cel puţin pe hârtie.

Cu aerul condiţionat în funcţiune şi cu forţări repetate aşe pedalei de acceleraţie, noi ne-am apropiat de un 5.1 litri/100 de km în afara Romei, prin zona Ostiei.

Raportat la concurenţă, Up! stă mai bine decât Renault Twingo, Fiat 500 şi Ford Ka, însă pierde la mustaţă în faţa fraţilor de platformă C1, 107 şi Aygo, poate şi din cauza puterii mai mari.

Performanţe

Urmaşul lui Lupo se dovedeşte o maşină vioaie, care accelerează foarte bine până la 80 de km/h. Practic te trezeşti peste limita de viteză urbană fără să realizezi. Dincolo de această valoare, lucrurile se mişcă ceva mai lent, atât de lent încât până la 171 de km/h, viteza maximă, ar trebui să-ţi rezervi ceva timp.

Acceleraţia de la 0 la 80 de km/h se face în 8.3 secunde, însă până la 100 de km/h deja vorbim de 13.2 secunde. În segment, Up! lasă în urmă fără probleme tripleta nipono-franceză, însă pierde la mustaţă în faţa celorlalţi fraţi de platformă, Ford Ka şi Fiat 500, care au o capacitate cilindrică ceva mai mare. Şi Twingo îl depăşeşte pe Up! cu 1.3 secunde.

Interior

Dincolo de portiera generoasă, Up! dezvăluie tuturor senzaţia pe care am fi vrut să o retrăim pe Beetle. Simplitatea, ergonomia perfectă şi spiritul practic fac din mezinul Volkswagen o maşină care va cuceri multe inimi.

Interiorul lui Up! este asemeni unei felii de pizza pur italiene, simplă, fără ingrediente multe, un spectacol de culoare şi savoare pentru retină şi papilele gustative.

Comenzile puţine, bine poziţionate pe o planşă de bord ergonomică, instrumentele de bord, furate de la Beetle, şi designul minimalist fac din Up! genul de maşină cotidiană, de care te îndrăgosteşti. Din păcate materialele strică puţin reţeta generală şi dau impresia de austeritate pe alocuri, cel puţin în cazul versiunii de bază testate de noi.

Un model înghesuit la prima vedere, Up! îţi dezvăluie un univers extrem de spaţios atunci când te aşezi în scaun. Patru pasageri de înălţime medie pot călători fără probleme, cu spaţiu suficient pentru picioare şi cap.

Unde mai pui că spaţiile de depozitare sunt generoase, croite după nevoile omului cotidian, iar portbagajul poate înghiţi lejer patru trolere în poziţie verticală, mulţumită capacităţii de 251 litri.

Preţ de achiziţie

VW Up! are un preţ de pornire de 8327 de euro în România, însă este cel pentru versiunea de 60 de cai putere şi un nivel de echipare ce nu include aer condiţionat. Chiar şi aşa, o variantă garnisită mai bine cu elemente opţionale nu va sări peste 9000 de euro, un preţ acceptabil şi sensibil la piaţa din România.

Raportat la concurenţa actuală, preţul de pornire al lui Up! este cu mult mai mic decât cel al lui Fiat 500 şi Ford Ka. Şi Peugeot 107 şi Renault Twingo pierd duelul cu neamţul testat de noi, preţul lor de pornire fiind de 9574 respectiv 9300 de euro. Doar Citroen C1 şi Toyota Aygo coboară sub pragul de 9000 de euro şi ameninţă viitorul lui Up! în România.

Siguranţă

Fiat 500 le-a demonstrat tuturor că o maşină de segment mini poate oferi siguranţă de cinci stele. Având în vedere pedigree-ul modelelor Volkswagen şi punctajul obţinut de Polo şi Golf, Up! nu putea dezamăgi la testele EuroNCAP. Cele şase airbaguri oferite în standard, alături de sisteme de siguranţă ca ABS şi ESP au adus cinci stele micului model german. Protecţia pasagerilor adulţi şi a copiilor a fost una de top, singurele lacune fiind înregistrate, ca în mai toate cazurile, la capitolul protecţia pietonilor.

Şi pentru că Up! se vrea a fi un deschizător de drumuri, modelul german vine echipat cu o tehnologie oferită în premieră în acest segment: City Emergency Braking. Sistemul funcţionează la viteze mai mici de 30 km/h, pe o distanţă de 10 metri. Dacă maşina din faţă frânează, iar şoferul este ocupat cu schimbarea melodiei, apelarea telefonului sau deschiderea torpedoului, maşina frânează automat pentru a evita un impact. Este ajutată aici de un set de discuri ventilate pe faţă şi de frânele cu tambur ale lui Polo, pe spate.

Ţinută de drum

O maşină de oraş, Up! se dovedeşte alegerea confortabilă în multe situaţii. Cu toate acestea, suspensiile nu-i pot proteja complet pe cei din interior atunci când pe şosea se formează cratere uriaşe. Manevrabilitatea este bună în oraşe, dimensiunile reduse şi direcţia asistată electro-mecanic ajutându-l pe cel de la volan să strecoare Up!-ul fără probleme, oriunde.

Vizibilitate

Micul Up! se dovedeşte a fi extrem de bine aerisit. Suprafaţa vitrată este extrem de generoasă şi creează senzaţia de habitaclu care comunică foarte bine cu exteriorul. Montanţii sunt croiţi pentru a nu încurca şoferul, oglinzile se dovedesc pe cât de utile pe atât de plăcut desenate, iar oglinda retrovizoare, deşi mică, surprinde tot ce se întâmplă în spatele lunetei bine proporţionate. Deci, fără probleme la parcare. Chiar şi aşa, există un pachet de senzori optici, care îi vor ajuta şi pe cei neîndemânatici.

Tehnologie

Pachetul tehnologic este unul extrem de generos pentru acest segment. Dacă pe alte modele vârful de echipare este reprezentat de un set de geamuri şi oglinzi electrice, Up! şi-a propus să revoluţioneze segmentul. Pe lângă aceste dotări de bun simţ, la care adăugăm aerul condiţionat, scaunele încălzite, luminile de ceaţă, pilotul automat şi senzorii de parcare, Up! vine şi cu un sistem de navigaţie mobil.

O soluţie ieftină, care costă doar 355 de euro, sistemul se poate achita de îndatoririle oricărui sistem GPS clasic, dar poate oferi şi informaţii despre maşină, fiind conectat la funcţiile lui Up!.

Nu putem trece peste sistemul audio cu patru boxe, care suportă redarea de pe CD, USB sau iPod.

Design

Chiar dacă este cel mai jucăuş şi mai distractiv produs al familiei Volkswagen, Up! a fost educat şi crescut în spiritul tipic al grupului german. Designul nu inspiră emoţia lui 500, nu vine cu o tradiţie puternică în spate, însă vrea să se afirme ca cea mai curajoasă expresie a oamenilor de creaţie Volkswagen.

Conservatorismul se simte în partea frontală, însă este abandonat complet în partea posterioară, acolo unde luminile LED şi hayonul creat complet din sticlă oferă un aspect interesant, neobişnuit.

Fie că optaţi sau nu pentru versiunile speciale Black Up! şi White Up!, ar fi bine să alegeţi jantele de 15 inch cu aspect retro, care oferă un impact vizual puternic.

Nu ne-a placut

  • Calitatea materialelor
  • Designul frontal
Date tehnice - Volkswagen Up (3 usi) (2011-2016) 1.0 75CP Man Take Up!
Combustibil
Benzina
Nr. usi
3
Motor tip / cilindri
Linie
Nr. locuri
4
Cilindree cmc
999
Lungime mm
3540
Putere maxima CP (rpm)
75 (6200)
Latime mm
1641
Cuplu maxim Nm (rpm)
95 (3000)
Inaltime mm
1489
Viteza maxima km/h
171
Greutate kg
929
Acceleratie 0-100 km/h s
13.2
Ampatament mm
2420
Tractiune
fata
Volum rezervor litri
35
Cutie viteze
M
Volum portbagaj litri
251
Vezi versiuni si preturi Mai multe detalii despre Volkswagen Up (3 usi) (2011-2016)

Ultimele teste


  • Simfonie pentru suflet

  • Alianță neașteptată

  • Îndrăzneț

  • Suflet iberic

Comentarii (39)

  • rosie
    bordul rosu? pe bune? cum le-o fi venit ideea sa faca bordul in aceeasi culoare ca si exteriorul nu stiu. sper ca e optionala chestia asta ...
    16 20
  • Navi portabil...
    Extraordinara ideea,pacat ca nu s-au gandit si altii pana acum...
    Sper ca in viitor sa mai apara si altii cu aceasta idee (normal,incluzand un suport elegant ca in acest caz si tot ceea ce inseamna conectivitate cu masina) ca alternativa la navigatiile optionale de mii de euro.
    Bravo VW!
    23 19
  • alba
    @eee - hai ca pe alb nu e chiar asa rau...
    15 10
  • -rolf-
    Pret achizitie
    Este incorect pretul de achizitie dat pentru Peugeot 107 (9574 Euro). Pretul de lista pentru acest model incepe de la 8014 Euro (TVA inclus).
    Da, intradevar, cei 8014 Euro sunt pretul dupa aplicarea unui discount de 1560Euro, insa clientul cumpara masina la pretul cu discountul aplicat.
    Pana urma conteaza pretul final de achizitie si nu neaparat pretul de lista.
    28 9
  • @
    Super. Deci imi doresc mult aceasta masina, si doresc sa apara si fratele lui (Skoda si Seat).
    18 24
  • up
    cum am mai zis, masina e perfecta pt oras. daca toate lumea ar merge cu masini mici, nu cu 4x4, traficul ar fi mai lejer mai ales in bucuresti.
    o sa se vanda f bine masina in Romania.
    19 15
  • Daca ar fi avut inca doua usi era si mai ok
    10 17
  • @Automarket Peugeot 107
    @Automarket--Nu dezinformati!!!
    Peugeot 107 a fost si este cea mai ieftina versiune a tripletilor C1,Aygo,107 si voi spuneti ca e cea mai scumpa. Daca ati fi incercat sa configurati un 107 ati fi vazut ca pleaca de la 8015Euro Tva inclus si e veriunea in 4 usi nu 2 cum e Up-ul.
    27 13
  • Nu conteaza
    navi portabil
    Chestia cu navi portabil exista deja la Alfa Romeo Mito(citez Lexmark:,incluzand un suport elegant ca in acest caz si tot ceea ce inseamna conectivitate cu masina) ca alternativa la navigatiile optionale de mii de euro.)si la Fiat 500.... asa ca au fost altii cu un pas inaintea lor.......si aici nu ma refer doar la asta....asa ca sa nu m ai laudam ceva ce alltii au gasit cu ceva vreme inainte.

    Hai pa.........
    20 7
  • @Lexmark
    Fiat are navi portabil din 2007, de pe Grande Punto.

    In alta ordine de idei, la ORICE alta masina, cutie in 5 trepte, cuplu sub 100 nm si frane cu tambur pe spate erau un lucru groaznic, la asta se pare ca sunt binevenite. Obiectiv, nu? :)
    24 18
  • Va avea efectul Golfului acum 35 de ani!
    Vw Up! in 4 usi va da dureri de cap multor marci si multor categorii de automobile. Mai bine zis Skoda Citigo in 4 usi va fi regina Europei pt. ca arata mai bine si sigur va fi mai ieftina. Multa bafta ! Astept reactiile complexatilor de la Renault. Am eu cativa ,,prieteni'' pe forum....
    21 23
  • @gsmworld
    Pretul e din cauza unui discount oferit. E promotie domnule!
    8 16
  • razvanis
    platforma comuna vw ford fiat?
    " însă pierde la mustaţă în faţa celorlalţi fraţi de platformă, Ford Ka şi Fiat 500, care au o capacitate cilindrică ceva mai mare"

    iar dati cu bata in balta
    17 3
  • dumy78
    Superba masinuta!!!
    Un singur lucru nu inteleg, nu are guri de ventilatie pe centru???
    12 6
  • @razvanis
    Mi-ai luat-o inainte.
    Inca ceva:
    1. Automarket, nu cred ca sunt singurul are vrea sa vada poze reale cu masina. De poze oficiale prelucrate in Photoshop ne-am cam saturat. Nu ma/ne intereseaza poze facute profesionist, niste poze simple si normale sunt binevenite. Asa iti faci o idee mai obiectiva despre masina.

    2. Nu mai comparati masina asta cu Fiat 500, care e altceva. Asta ar insemna ca Up! sa fie concurent si pentru Mini sau Citoen DS3.

    3. Daca Up! este urmasul lui Lupo, care e treaba cu Fox?
    30 2
  • clasa mini cica
    it's no fun... designul e banal
    23 4
  • cum apare si coaja cojilor marca vw automarket isi face datoria fata de creditor si o testeaza.dar ghici ce? e un cazan . in schimb masini precum saab 9-5 , mercedes cls, e classe , amg ,opel zafira, focus b-max,mazda 3 mps,cadillac cts,audi s 4 si altele nu prea au ce cauta pe acest site. dar de la vw nu poate scapa nici o caruta sa nu fie bagata in seama , ca doar e nemteasca dom'le. VOI CHIAR NU VA DATI SEAMA DE PENIBILUL CONTINUU ?
    21 16
  • Asa ceva...
    Voi chiar vorbiti serios?
    75 cp la 6200 rpm!?!?!?!?!?!?!?!?
    Deci...practic are vreo...sa zicem 50 cp...la turatii normale...
    Cat de patetic...sa te lauzi cu 75 cp obtinuti la 6200 rpm...cu o masinUTZA de ORAS!
    18 8
  • VARFULE...
    vw..., nu vezi cat de bine sunt incheiate aceste masini si cat de bine facute sunt, ce linie au.Ai curaj sa compari focus cu Vw ?, nu stii nimic...vw, cel mai tare.
    6 24
  • VW Up... Sit Down!
    Asta este masina ideala pt romanul (in special, dar nu numai) frustrat, care isi doreste o masina nemteasca dar nu are bani de una. Oamenii cerebrali, care isi doresc o masina totusi, nu un carucior de cumparaturi, la aproape 10.000E isi vor cumpara probabil un Sandero dci, care din cate imi dau seama nu are de ce sa se rusineze in fata acestei masini VW in ceea ce priveste calitatea materialelor si a finisarilor, ba din contra.

    P.S.: Este imposibil, stiu, pt ca orice roman care se respecta se simte rusinat intr-o Dacie,Tara de oligofreni!

    P.S.: Testul este jenant, masina este penibila. Bogdane... presa auto nu este poezie!!! In primul rand ca Fiat 500 este alt gen de masina, nu poate intra in comparatie cu Up. In alta ordine de idei adevaratii concurenti pt masina asta vor fi probabil tripleta japoneza-franceza-penibila C1-107-Aygo (macar C1 este mai ieftin si Citroen au deobicei discount-uri sanatoase), masina care au o calitate a fabricatiei mult sub ceea ce ofera Dacia astazi. Evident ca Up va fi mai buna, deoarece este greu sa faci o masina mai slab calitativa, mai prost antifonata si mai "coaja" decat cele 3 mai sus mentionate.
    23 9
  • Bau-Bau
    O petarda de vw sa fim seriosi 4.3 la clasa ei? Are niste imbinari si plastice pe alocuri mai penibile ca la Dacia logan. Are 75 Cp cand ai scos pistoanele prin capota ! A scris cineva mai sus, asta va fi masina romanului frustrat care vrea o nemteasca dar are bani doar de jumatate de masina.
    22 11
  • Cred ca sursa de inspiratie a acestei masini au fost tocmai tripletii, mai ales ca sunt singurii (acum se pare ca si alaturi de Up!) care au forma caroseriei gen monovolum mini. In timp ce Panda sau Ka seamana mai mult cu un hatchback de clasa mini.

    @C-G-C, exagerezi. Tripletii sunt un model in ceea ce priveste calitatea si fiabilitatea la pret acceptabil. Si crezi sau nu sunt multe argumente concrete in alegerea unei astfel de masini de clasa mini in detrimentul unui Sandero. Singurul mare avantaj al lui Sandero fata de masinile astea e spatiul interior si garantia mai mare.
    23 4
  • @LauCalin
    Ba nu exagerez deloc pt ca stiu foarte bine "tripletii". Singurul avantaj al lui C1 (doar pe el il iau in calcul pt ca 107 si mai ales Aygo sunt nesimtit de scumpe) in fata unui Sandero este, in cazul motorizarilor pe benzina, motorul de 1L de pe cele 3, care, in special datorita greutatii reduse a masinii, are un consum si reprize foarte bune. In rest nu exista nici un alt avantaj, nici unul. Sunt prost antifonate, rudimentar finisate, cu dotari minimale etc. Iar chestiunea cu masina mica si salvarea planetei... sa fim seriosi, nu diferenta de o jumatate de metru lungime dintre cele doua salveaza balenele. Singura utilitate a acestor masini este aceea ca datorita dimensiunilor si a servodirectiei foarte "soft" poate ajuta doamnele sau domnisoarele sa se acomodeze mai repede cu "covrigul", desi cutia de viteze nu intra in aceeasi categorie "prietenoasa".

    P.S.: Iar in cazul acestui VW, situatia va fi si mai stupida in conditiile in care cel mai probabil va avea un pret "premium".
    13 8
  • intrebare
    multi au uitat
    Vw Lupo a fost un esec... asta de ce ar avea succes?
    17 10
  • dc tu crezi ca asta este targetul acestei masini in romania (romanul frustrat care isi doreste o masina nemteasca) si dc tu crezi ca pe acest prinicpiu va face vanzari ... nu cred ca mai lasi loc de alte comentarii!
    4 7
  • ps cand spui "situatia va fi si mai stupida in conditiile in care cel mai probabil va avea un pret "premium"." dai dovada ca nici macar nu ai citit articolul
    "Raportat la concurenţa actuală, preţul de pornire al lui Up! este cu mult mai mic decât cel al lui Fiat 500 şi Ford Ka. Şi Peugeot 107 şi Renault twingo pierd duelul cu neamţul testat de noi, preţul lor de pornire fiind de 9574 respectiv 9300 de euro. Doar Citroen C1 şi Toyota Aygo coboară sub pragul de 9000 de euro şi ameninţă viitorul lui Up! în România."
    7 10
  • caratorul
    e prea mica
    Este prea mica masina asta , mai cari un frigider , un sifonier ..unde il bagi ? si are si doar doua usi , de rade tot blocul de tine ca nu ai luat una cu 4 usi , stau la rand sa te urci in ea ...sa o faca mai lunga cu patru usi , un portbagaj mare in spate , ca la Logan , ambreiaj cu calti la cutia de viteze , si ventilator pe bord in loc de AC ca este mai sanatos . Sper ca este cineva de la cine a proiectat masina asta sa tina cont de sfaturile mele valoroase , pot sa fac o schita daca vor sa ma plateasca , sajus a conduc echipa de proiectati de la ei pana o pun pe calea ce buna , masina asta .
    9 12
  • @C-G-C
    Ok, hai sa-ti spun si eu avantajele tripletilor fata de Logan: in primul rand au caroserie galvarizata, pozitia la volan e mai buna (mai joasa si mai confortabila), servodirectia chiar e servodirectie (dupa un drum de 350 km cu Logan ma simteam obosit, suspesia e mai ferma (desi Logan este considerata si masina de drum lung), cutia e mai bine etajata (=> consum mai mic si reprize mai bune).
    Si oricum Logan a fost din start gandit ca o masina medie la mai toate capitolele... ori masinutele astea cand au aparut au fost considerate de multi referinta segmentului. Pentru ca s-a dorit asta.
    22 12
  • Obiectiv
    Totul e relativ
    Masina asta, asa cum bine zicea cineva, are targetul ei de piata, banuiesc persoane singure care nu au nevoie de un portbagaj mare decat strictul necesar pentru cumparaturi. Eventual domnisoarele care nu-si permit un FIAT 500, Mini, DS3.
    Insa, la orice om cu capul pe umeri, o asemenea masina nu-si are rostul atunci cand pe piata exista Sandero, care, lasand snobismul la o parte, bate cam orice pe raza lui de pret. Am avut aceeasi discutie cu o persoana referitor la tableta vs laptop :)))) Analogia e buna oricum.
    12 7
  • @caratorul
    esti frustrat rau.. o sa rada lumea de tine ca ai o masina mare si nu ai unde sa o parchezi,
    6 4
  • caratorul
    da ...
    Asa este ..un porc de craciun ceva ... asta ori este masina de bani putini pt cei cu bani care mai au masini ori este masina de bani putini pentru cei fara bani? ..adica , iti da socru un porc ..unghe il baji ?? te intalnesti cu una cu picioare lunji ..unde o baji ??? pe ea ma refer .. in masina mica .., macar sa ii puna un bot de BMW , de ala cu 24 de cilindri in stea , sa fie mai agresiva.
    P.S. simtul umorului este necesar sandman.
    3 6
  • VW CAZAN
    masina mai petarda ca asta nu e niciuna. nu are nici o idee de design si interiorul e mult spus spartan. inca o penibilitate marca vw. nici nu ma asteptam la altceva din partea marcii poporului.
    4 10
  • cam mare punctajul
    @eee
    cum le-a venit ideea sa faca bordul rosu? simplu: din cauza ca nu mai exista versiunea TDI, unde literele erau colorate in rosu pe rand in functie de motorizare, acum nemaiputand pune rosu la litere l-au pus in bord.
    Mie interiorul imi aduce aminte de Golf 2, care l-au lansat in 1984, era cam la fel de golas, numai ca de atunci si pana acum sunt vreo 30 de ani distanta. Motorul ala o sa aibe probleme din cauza celor 3 cilindrii, la multe motoare in 3 cilindrii dupa 50,000 km incepe sa varieze turatia la ralanti...deci asta va fi soarta lui.
    1 11
  • imi place masina..dar mi se pare scumpa..e oferta acu la twingo cu rabla de la 5400 euro cu tot cu aer conditionat..are chair si proiectoare :P ideea e ca masinile vw sunt supra apreciate..fratii aproape gemeni de la skoda citigo si seat mii, care sunt practic identice, sigur vor fi cu cateva sute bune de euro mai ieftine
    6 2
  • pai se putea !!!!
    Automarket cu cat sunteti manjiti sa dati note incredibile trase de par pe orice model .....chiar merita masinutza 4.3 ???la voi pe orice segment vw e etalon
    3 9
  • ce conserva penibila! merita nota 10 nu doar 4.3....
    0 4
  • D@vid 46™
    Up!
    Masina este prezentabila ...avand interior placut + jante aliaj ff frumoase [primele poze]
    Fata de Ka sincer m-as baza pe tehnologia celor de la VW ...
    Ka nu este deloc pe gustul meu
    Eu zic din punctul meu de vedere din clasa mica acum aparute VW Up este cea mai buna masina...[asta este o parere] si eu zic ca isi v-a face banii!:D
    Numai bine!
    0 0
  • UP Romania
    Test drive
    Toti sunteti buni la comentat , doar la critici. Prima oara mergeti la un dealer VW si sa testati masina. Masina se conduce extraordinar, materialele sunt de calitate buna, o masina foarte spatioasa,eu am 1.93 si am avut loc decent in spate , este o masina perfecta de oras, motorul de 75 de cp este bine realizat. Eu vreau sa-mi cumpar aceasta masina , a da pentru critici mai ales acele persoane care au Dacia Logan,
    VW UP WORLD CAR OF THE YEAR 2012=Masina Anului 2012 din Lume , :D
    6 0
  • cristina
    e super masina pt mine nu imi trebuie logan nici gratis
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru