Drivetest Volkswagen Golf Cabriolet (2011-2013)

1.2 TSI BlueMotion Technology cabrio
Volkswagen Golf Cabriolet (2011-2013) zoom
de Bogdan Mirică, Foto: Ciprian Mihai
Luni, 11.07.2011
Jos pălăria

Cum transformi un model popular, criticat însă pentru designul său conservator, într-un sex-simbol al verii? Renunţi la acoperiş. Volkswagen a decis să abordeze radical problema şi a lansat, fix înainte de sezonul estival, Golf Cabrio, modelul desemnat să atragă privirile la semafor şi să devină un best-seller în segmentul cabrioletelor compacte. Judecând după prima aventură la volanul neamţoaicei topless, putem spune că germanii se pregătesc de un nou hit al verii.

Volkswagen Golf Cabriolet (2011-2013)
1.2 TSI BlueMotion Technology cabrio

  • Pret de pornire 21.056 €
  • Pret model testat 21.530 €
  • Taxa auto 75 €
  • CUI SE ADRESEAZĂ?
  • FĂCUTĂ PENTRU
  • IZOLARE FONICA
  • COOLNESS EFFECT

Motor / Transmisie

În cazul unei decapotabile, designul primează în faţa performanţelor. Însă, pentru a experimenta senzaţii mai intense ai totuşi nevoie de un agregat care să ofere putere. Golf vine cu trei versiuni de motorizare, cea mai potentă oferind 160 de cai putere. Noi am făcut cunoştinţă cu varianta entry-level, pusă în mişcare de etalonul downsizing-ului în gama VAG: mezinul de 1.2 litri TSI. Unitatea pe benzină este capabilă să ofere celui de la volan 105 cai putere, resimţiţi la 5000 de rotaţii. Fiind vorba de un mtoor turbo, TSI-ul garantează un cuplu generos pentru cilindreea sa, 175 de Nm, resimţit extrem de devreme, încă de la 1500 de rotaţii. Impulsurile oferite la turaţii reduse fac din această versiune una destinată mai mult aglomerărilor urbane, unde resursele sunt mai mult decât suficiente. În plus, elasticitatea mtorului face ca acesta să fie extrem de uşor de condus. La viteze mai mari însă, unitatea gâfâie când vine vorba de accelerare. TSI-ul este asistat de o cutie manuală cu şase rapoarte, care face o pereche excelentă cu propulsorul pe benzină. Este o pereche perfectă când vine vorba de exploatarea resurselor. Treptele sunt etajate bine, iar timoneria este una precisă.

Consum

Popularul motor de 1.2 litri încearcă să spele păcatele mai vechiului propulsor de 1.6 litri, normal aspirat, care nu oferea un consum tocmai îmbucurător. Downsizing-ul pare să fie rezolvat această problemă, cel puţin dacă ne uităm în fişa tehnică. Volkswagen promite un consum urban de numai 6.9 litri şi unul extra-urban de 5.5 litri.

Cifrele sunt foarte bune, însă vorbim de versiunea 1.2 TSI ajutată de pachetul BlueMotion Technology. Pentru cei profani, amintim că "revoluţia albastră" înseamnă în gama VW următoarele: sistem start-stop, care opreşte motorul la semafor, sistem de recuperare a energiei de frânare, ultimele trepte ale cutiei manuale ceva mai lungi, un indicator de schimbare optimă a raportului, un ECU recalibrat şi pneuri speciale.

Cum se traduc toate acestea în viaţa reală: un consum urban apropiat de 9 litri/100 de kilometri, fără menajamente, şi unul extraurban de 6.7 litri/100 de kilometri, când viteza nu sare de 120 km/h. Comparativ cu rivalul Peugeot 308 CC, Golf este de departe alegerea mai economică.

Performanţe

Dacă la capitolul consum Golf Cabrio stă foarte bine, la capitolul performanţe trebuie să vă înarmaţi cu ceva răbdare. Asta pentru că acceleraţia de la 0 la 100 de km/h se face în 11.7 secunde, adică nu tocmai repede. Pentru cei interesaţi mai mult de acest aspect, le recomandăm vârful de gamă, 1.4 TSI de 160 de cai putere. Golf Cabrio recuperează însă la capitolul viteză maximă, reuşind să atingă 188 de km/h, adică suficient pentru a flutura părul celei de pe scaunul din dreapta.

Comparativ cu Peugeot 308 CC, care beneficiază de 15 cai putere în plus, Golf Cabrio este mai rapid cu 0.3 secunde, însă pierde teren la capitolul viteză maximă.

Interior

În interior regăsim acelaşi spirit clasic al celui mai popular model compact din istorie. Nimic special, nimic care să atragă atenţia. Poate doar comanda de rabatare a acoperişului din pânză, care te ajută să vezi cerul în mai puţin de 10 secunde.

Materialele păstrează un aspect tern dar plăcut la atingere, destul de moale. Inserţiile cromate de la nivelul gurilor de ventilaţie şi al volanului, precum şi ecranul LCD cu funcţie tactilă, de 7 inch, animă interiorul simplist, dar foarte bine organizat. Ergonomia rămâne principalul atu al germanilor, care reuşesc să transplanteze spiritul pragmatic într-o maşină distractivă, fără acoperiş şi fără inhibiţii.

Pe locurile din spate se mai pot bucura de senzaţiile decapotabilei încă doi pasageri. Din păcate pentru ei vântul le va trece mai puternic prin plete. Nu acelaşi lucru îl putem spune despre pasagerii faţă, care pot rula până la 130 de km/h fără mari probleme.

Chiar dacă vorbim de un cabrio, prezenţa soft-top-ului face ca portbagajul să ofere o capacitate de 250 de litri, suficientă pentru trusa de machiaj a două fete care pleacă în concediu la mare.

Preţ de achiziţie

Plusul de imagine pe care ţi-l oferă un acoperiş rabatabil nu vine tocmai ieftin. Golf Cabrio pleacă de la 21.056 de euro cu TVA, un preţ ceva mai piperat decât varianta banală cu cinci uşi. Pentru această sumă clientul primeşte motorul 1.2 TSi, fără tehnologie BlueMotion. Pentru cei care vor şi amprenta eco a germanilor, versiunea testată de noi este cu aproximativ 500 de euro mai scumpă, adică 21.530 de euro cu TVA.

Chiar şi aşa, raportat la principalul rival, Peugeot 308 CC, Golf Cabrio este o adevărată afacere. Francezul pleacă de la 25.814 euro cu TVA, etichetă atribuită motorului pe benzină 1.6 VTi de 120 de cai putere.

Siguranţă

Derivat din fratele său cu cinci uşi, Golf Cabrio preia toate trăsăturile acestuia în materie de siguranţă. Automat vorbim de cinci stele în cadrul testelor EuroNCAP şi unul dintre cele mai bune rezultate la capitolul protecţia pasagerilor adulţi. Nu mai vorbim de sistemele de siguranţă active şi pasive, care se vor strădui să vă ferească de incidente chiar şi atunci când sunteţi "furaţi" de peisajul din jur.

Compactul vine în standard cu ABS şi EBD, controlul tracţiunii şi stabilităţii, centuri pretensionate, şapte airbaguri, dintre care unul rezervat genunchilor şoferului, şi, aşa cum trebuie în cazul unui cabrio, un sistem activ de protecţie împotriva răsturnării.

Ţinută de drum

Varianta cu acoperiş rabatabil preia atributele fratelui cu acoperiş fix şi în ceea ce priveşte ţinuta de drum. Chiar dacă în oraş nu este totul orientat către confort, iar unele gropi vor fi greu de abordat, în afara aglomerărilor urbane, pe şoselele virajate, compactul se va simţi ca peştele în apă.

Suspensia spate, deja un etalon în segment, garantează o ţinută de drum excelentă, o stabilitate bună în viraje şi o aderenţă ce paote fi ruptă cu greu, mai ales atunci când există ESP. Direcţia electromecanică, ajustabilă în funcţie de viteză, se dovedeşte a fi destul de precisă, atunci când abordezi curajos virajele, şi uşor manevrabilă atunci când încerci o parcare dificilă.

Vizibilitate

Un model cabrio nu crează probleme de vizibilitate atunci când acoperişul este rabatat. Când pânza coboară deasupra capului, senzaţia de libertate este înlocuită de una de claustrofobie, suprafaţa vitrată reducându-se şi ea considerabil. Geamurile laterale oferă o vizibilitate suficientă, însă luneta nu este suficient de generos croită pentru a facilita manevrele efectuate în marşarier. Tocmai de aceea este recomandată prezenţa unor senzori de parcare. Oglinzile laterale încearcă să completeze aceste lacune prin proporţionarea lor destul de bună.

Tehnologie

Golf Cabrio încearcă să se facă vinovat de autosuficienţă, pe care încearcă să ţi-o inducă subtil. Şi cum să nu te simţi astfel când primeşti aer condiţionat climatic pe două zone, sistem audio cu conexiune auxiliară, slot de card şi o fidelitate bună chiar şi la volum ridicat? Mai mult decât atât, ecranul tactil se face vinovat, la rândul său, de a fi o interfaţă extrem de prietenoasă şi utilă pentru toate funcţiile maşinii: de la cea de climatizare până la cea de închidere automată a uşilor.

După cum am precizat şi mai devreme, la capitolul vizibilitate, este utilă instalarea unor senzori de parcare optici, care ajută la manevrele de parcare.

Design

Cei de la Volkswagen au fost criticaţi constant pentru designul tern, monoton şi prea conservator. Nemţii au găsit însă o reţetă care place şi nu se abat de la ea. Este şi cazul variantei Golf Cabrio, care, deşi adoptă un acoperiş rabatabil, preia aspectul frontal al fratelui său cu cinci uşi. Diferenţele majore se observă în spate, unde designul pare ceva mai bine închegat, graţie, în mare parte liniei portbagajului şi prezenţei LED-urilor.

Fără îndoială, maşina arată foarte bine atunci când acoperişul este complet coborât. Însă, când pânza soft-top-ului acoperă habitaclul, privit de afară Golf apare din nou ca un model conservator fără artificii de design. Chiar şi aşa, privirile sunt atrase ca un magnet, semn că publicul s-a obişnuit cu modelul popular, însă nu cu varianta sa cabrio.

Nu ne-a placut

  • Aspectul frontal
  • Acceleraţia 0-100 km/h
  • Dimensiunea lunetei
Date tehnice - Volkswagen Golf Cabriolet (2011-2013) 1.2 TSI BlueMotion Technology cabrio
Combustibil
Benzina
Nr. usi
2
Motor tip / cilindri
Linie
Nr. locuri
4
Cilindree cmc
1197
Lungime mm
4246
Putere maxima CP (rpm)
105 (5000)
Latime mm
1782
Cuplu maxim Nm (rpm)
175 (1550)
Inaltime mm
1423
Viteza maxima km/h
188
Greutate kg
1421
Acceleratie 0-100 km/h s
11.7
Ampatament mm
2578
Tractiune
fata
Volum rezervor litri
55
Cutie viteze
M
Volum portbagaj litri
250
Vezi versiuni si preturi Mai multe detalii despre Volkswagen Golf Cabriolet (2011-2013)

Ultimele teste

Comentarii (46)

  • narcis
    Bogdane frumos review ai facut.ma bucur ca ai subliniat toate aspectele testului.esti un adevarat profesionist.m-as bucura sa faci tu cat mai multe teste.bravo!
    13 17
  • mi-ar fi placut sa vad macar o poza cu acoperisul ridicat... in rest pare o masina ideala... daca sunt pe gustul tau genul asta de masini.
    17 14
  • heike künzel
    Masina asta in Germania e un succes.Iese din nou in evidenta marketingul acestei marci!
    9 17
  • dragos_thaci
    !
    Foarte interesant cum voi "reusiti" sa scoateti abia in afara, consumul dat de producator pt. oras !

    Asta in conditiile in care AutoBild a avut un consum in tot testul, de 6,6 %.

    Test complex, care, pe langa rularea propriu-zisa, cuprinde acceleratii 0-50; 0-100; 0-130 km/h,reprize ce tin de elasticitate..60-100 (tr. 4); 80-120(tr. 6), dar si teste de franare.

    Aceste teste ridica de cele mai multe ori consumul, dar se pare ca ei reusesc chiar si asa sa consume mai putin decat voi in extraurban.

    Sa fie oare doar calitatea combustibilului de vina ?
    Asa de tare ma indoiesc !


    Pe langa altele, ar trebui sa dati la fiecare articol, cati km are masina testata.
    Asta e un lucru foarte important.
    Cele mai mult masini ale voastre sunt aproape noi. Iar consumul la masinile cu putini km, care n-au iesit din rodaj, este irelevant.
    27 10
  • G6 cabrio vs Eos
    Care sunt diferentele intre G6 cabrio si Eos?!
    12 8
  • VW= FAS AUTO
    O INCERCARE MODESTA A CELOR DE LA VW SA VANDA ACELASI KKT CU ACELASI AMBALAJ DAR CU ALT NUME. TIPIC VW. DACA VOI SPUNETI JOS PALARIA EU SPUN CU MANA PE INIMA CA E ACEEASI MARIE CU ALTA PALARIE. O PALARIE DIN MATERIAL TEXTIL.CE ROST AVEA MASINA ASTA DIN MOMENT CE EXISTA EOS ? DECI VW CHIAR ISI BATE JOC DE CLIENTI NUMINDU-L ALTFEL DECAT EOS SOFT TOP IN CEL MAI BUN CAZ. ORICUM ARATA JALNIC PENTRU PRETENTIILE LOR. NU POTI COMPARA STRUTOCAMILA ASTA CU UN 308 CC SAU UN ASTRA TWINTOP NICIODATA. VW A CAM LUAT-O PE ARATURA DIN PACATE.
    21 25
  • @test - ok, probabil singurul VW care si-a pastrat identitatea.

    dragos.. tu tot timpul ai impresia ca se minte in aceste teste.. problema ta este ca, pe langa ca ai doar cativa ani de permis, o Vectra "vechiuta" (masini foarte bune daca ma intrebi pe mine) si stai in Iasi .. mai ai si o oarecare reticenta in a "crede". Ar trebui sa ai in vedere ca traficul din Bucuresti nu prea se poate compara cu alte localitati.. si asta din simplul fapt ca in bucuresti+ilfov sunt inmatriculate mai multe masini decat oameni cu buletin ;).

    Realitatea este ca intr-o dimineata un pica mai "altfel" poti sa mergi cu masina la fel ca in dimineata precedenta dar sa consumi 1% in plus ... doar pentru ca 1% dintre "compatrioate" au decis ca bate vantul prea tare si le strica parul pana la metrou ... iar cartea tehnica este valabila pentru cei care au 10milioane de euro in cont si care merg pe strada fara sa vrea sa si ajunga undeva la timp ... si cum la noi nu prea este cazul.. ne mai grabim.

    Nu neaga nimeni ca nu poti sa mergi si cu consumul din carte ... macar o data in viata... dar ca sa faci asta trebuie sa nu ai altceva de facut in ziua aia (si sa nu ploua.. ca daca vremea iti face figura... numai impinsa mai scoate masina aia consumul din carte)
    4 13
  • Dragos, este greu sa ajungi la consumul declarat de constructor sau sa te apropii de el. Si sigur sti de ce, pentru ca sunt anumite tehnici standard atunci cand un producator stabileste consumul (gen temp., se merge cu 2 pers. in masina, fara ac, se schimba treptele doar la o anumita turatie, se verifica presiunea in pneuri etc.). Ideea e ca nimeni dintre noi nu procedeaza asa cand verifica consumul. Nici cei de la AM. Si eu cred ca e mai bine asa. pentru ca se apropie mai mult de un consum pe care il putem avea mai multi, adica la consumul real. :)

    On topic: eu nici pana acum nu inteleg de ce ti-au cumpara un Golf Cabrio. :-/ Poate ma ajutati voi.
    16 6
  • dragos_thaci
    @unckle
    Amice, a nu stiu cata oara vorbesti de pe campii si fara nicio legatura, ori fara procesezi corect ceea ce spun.

    In primul rand, eu dadeam niste exemple de oameni care intr-adevar stiu sa testeze masini si care au si aparatura necesara, in speta, cei din Germania si NU DE MINE. Si am sa continui sa dau aceste exemple, mai ales de la ADAC, cei care, probabil, sunt cei mai buni oameni din lume in ceea ce priveste lumea auto.

    In al doilea rand, ce treaba are masina mea personala ?! :) Pe ea am facut probabil cei mai putini km din experienta mea. Si sunt destui km, stai tu linistit.

    In al treilea rand, nu era vorba in niciun caz de vreo minciuna din teste, LOL. Se pare ca te prinzi mai greu. Pe langa alte chestii despre care nu vreau sa discut, mai este confuzia asta intre consumul dat de constructor si felul in care testeaza ei masina. Sunt doua lucruri total diferite si e complet gresit sa le puna impreuna sau sa le compare, asa cum fac TOT TIMPUL.
    Ca sa nu mai spun de klimotrajul masinii, care poate influenta cu cativa litri buni consumul, asa cum am spus mai sus.

    In al patrulea rand, am ajuns si eu de vreo cateva ori prin traficul din Bucuresti, cu diferite masini si fara schimbari ale valorilor normale de consum, deci stiu care-i treaba, stai tu calm.
    La fel de bine cunosc si stilul bucurestenilor( nu la toti, dar foarte raspandit), care fac intrecere de la un semafor la altul, iar apoi pun frana de parca ar avea saci de cartofi si nu oameni, drept pasageri. N-am inteles niciodata de ce fac asta. Eu care mergeam normal, ajungeam la acelasi semafor, in dreptul lor :)). Ei se pare ca nu se prindeau ca nu ajung mai repede undeva, desi consuma aiurea combustibilul, discurile si placutele. Nu numai acolo e treaba asta, dar acolo e cel mai raspandit fenomenul.
    Ma rog, deja ma intind prea mult.

    Te-as ruga sa citesti cu mai multa atentie, daca tot te obosesti sa-mi raspunzi la ceva, pe viitor.
    13 6
  • dragos_thaci
    ...
    Binenteles, cateodata ceea ce este in Buc. nu se poate numi trafic, ci niste ambuteiaje totale si din nou, nu e corect sa dai vina pe constructor sau pe masina pt. dezastrul de acolo.
    15 1
  • victor
    imi place de LauCalin pt ca e realist! bravo! tine-o tot asa!
    12 3
  • @VAG=FAS
    invata sa folosesti tastatura inainte sa postezi. Vezi tu, luminita aia care se aprinde cand apesi pe un buton din stanga, indica ceva....
    13 13
  • *****
    consum de 5 de stele ,oare de ce ?? pentru mine e de plans un motor de 1.2 tsi sa consume atat .......pai 1.6 dupa skoda in oras la orice ora cu AC consuma 10% iar extraurban la 110 km/h consum 7,8 ,alt ex . 1.4 16 v 101 cp in oras 10% iar extraurban 115-120km/h 8,5 ........307 cc arata mai bine .......nu as da 21500 euro pe o masina cu motor de 1.2 tsi ,vorba colegului e un" FAS "
    15 11
  • @
    Am citit cu entuziasm acest articol. Bravo Bogdan !
    1 10
  • Nu aici e locul disputelor!
    @dragos_thaci: aici nu e locul unei dispute cu alti useri. De ce nu va contrati pe messenger, facebook sau alte retele de socializare? Eu vreau sa citesc niste pareri pertinente la acest articol, nu dispute personale intre useri!
    3 9
  • VW= FAS AUTO
    Hadouken - daca nu suporti frustrarea in momentul in care imi citesti comentariul TI-AS RECOMANDA ALT SITE,ALTE ARTICOLE,POATE ALTA MARCA DE CARE SA NU FII OBSEDAT SI SA TE SIMTI JIGNIT PANA IN MADUVA OASELOR CE TI-AM JIGNIT DUMNEZEUL SUPREM - VW.MAI OAMENI BUNI LA VOI PE ULITA CHIAR NU ATI AUZIT SI DE ALTE MARCI ? VW E O PENIBILITATE PENTRU FRAIERI - AU ACELEASI TEHNOLOGII DE 10 ANI DINTR-UN GOLF AU FACUT UN JEEP-TIGUAN , L-AU MICSORAT SI AU SCOS CICA UN POLO ,DIN GOLF 5 AU FACUT HOCUS POCUS SI A IESIT ACELASI GOLF 5 CU ALTE LUMINITE DE CRACIUN SI COLCA PESTE PUPAZA - ASTA MAI LIPSEA AU TAIAT UN ACOPERISUL SI AU SCOS GOLF CABRIO... P-E-N-I-B-I-L ! DUMNEZEU SA VA IERTE TARANUSILOR. "TEDEIIII PAOAR" =)))))
    13 15
  • @VW=FAS AUTO
    "Jeep" Tiguan!Zau?De cand Tiguan e produs de Jeep????
    In alta ordine de idei:Bmw a luat un seria 5 ,l-a facut mai mic si a iesit un seria 3.Dar nu s-a oprit aici,ci a luat aceeasi serie 5 a facut-o mai mare si a iesit seria 7.Ce sa vezi a luat un x5,i-a taiat plafonul si a iesit un x6.Dar nici aici nu s-au oprit,acelasi x5 l-au taiat si au facut un x3.Si pot continua la nesfarsit cu Mercedes,Audi,Volvo...Asta pentru un "cunoscator" ca tine se numeste lipsa de imaginatie,pentru "fraerii" aia care scriu de zeci de ani in reviste auto se numeste identitate de marca!Dar ce sa-i ceri unuia pentru care orice SUV,SAV(nu te agita ca nu e injuratura) se cheama "jeep".Sa injure,sa jigneasca,sa arunce cu noroi stie orice prost.Fa un comentariu constructiv nu scuipa sau esti...Nu,nu cred,tu esti doar un fin cunoscator al domeniului auto iar eu un profan care nu pricep subtilitatile tale.Ura asta a ta fata de tot ce insemna VW vine dintr-o frustrare ca nu poti,nu-ti permiti sau din spiritul de turma care te impinge sa "huoo"??Sau ambele..Sper doar ca nu e patologic!Semnez cu drag " un taran cu tsi"(de 211cp)
    10 15
  • VW= FAS AUTO
    intamplator am un seria 5 e 60 de 260 de cai si da bmw a facut un seria 5 mai mic din seria 3 dar e diferit mult ca si design. nu poti compara vw cu bmw. vw in cel mai bun caz se bate si el acolo cu kia si renault. daca tu te lauzi ca ai vw esti chiar indraznet. design-ul la vw inseamna niste linii de dubita puse pe toate modelele si niste faruri copiate de la audi. ni ti se pare cam penibil ? mie mi se pare extrem de jenant.
    15 11
  • @unckle
    ma amuzi cu datele tale"bucuresti+ilfov sunt inmatriculate mai multe masini decat oameni cu buletin "
    De unde ai informatiile?? Antena 3?:))
    In bucuresti/inlfov sunt inmatriculate masini care circule in toata taara, gandeste'te la zecile de mii de masini care se vand in leasing, si circula in orase precum Iasi, Cluj Timisoara sau in orice alt oras din tara. Unde crezi ca sunt inmatriculate aceste masini?? normal, in bucuresti/ inlfov pt ca aici este si sediul central al companiei de leasing.
    Deci...dupa ce se cesc anumite statistici, acestea trebuiesc si interpretate, nu doar citate din anumite surse mai mult sau mai putin oficiale.
    PS: nu contest aglomeratia din bucuresti!!! ma bucur ca iasul este cat de cat mai rasuflat din acest punct de vedere
    11 5
  • Florin
    noul Cabrio
    Betooooonnnnn! De cand astept sa iasa masina asta ......
    Ma bucur ca cei de la VW au vazut intr-un final potentialul acestei versiuni de Golf.
    Excelent !!!
    4 11
  • @VW=FAS AUTO
    O da!!
    Si marmota invelea ciocolata in staniol...
    10 12
  • @VW=FAS AUTO
    Nu ne-ai lamurit si pe noi cum e cu Jeep-ul Tiguan!Muahaha!!!
    6 14
  • VW= FAS AUTO
    lasa mai taranusilor ca stiti foarte bine acest cuvant romanizat pentru suv.doar voi l-ati inventat. dar ce sa stie niste agricultori mandri ca au masina "nemteasca tedeiiiii" ! =)) si dacia e o marca prezenta mai rar pe strazi decat vw dreacu. cu asta va laudati voi ? daca vreti ne intalnim sa aveti si voi ocazia odata in viata sa mergeti cu o masina cu adevarat germana nu stifturi marca wc cu tehnologia aia de tractoras - fumigena. A SI AM SI EU O INTREBARE PENTRU VOI : VA SPUNE CEVA IARNA PE ULITA ? =)))) PARCA ASA SE NUMESC LA TARA STRAZILE ... VW= MASINA POPORULUI SI CU ASTA AM SPUS TOT.
    11 9
  • prea scump...prea ca la tara :))
    11 5
  • @VW= FAS AUTO
    Ti-ai dat arama pe fata
    Am avut dreptate,esti frustrat din cauza lipsurilor iar partea cu spiritul de turma:esti intruchiparea lui!Nu estii caz patologic ci doar sarac la minte,cu duhul..etc!N-ai avut in viata ta o masina decat cel mult pe desktop-ul cutiei de pe care tastezi!Te iert esti nevinovat!Nu te mai bag in seama ca o sa incepi sa te crezi cineva iar tu,esti un NIMENI!!
    9 11
  • @VW= FAS AUTO
    @VW= FAS AUTO
    Pacat ca de fiecare data cand citesc cate un articol care sincer ma intereseaza, cum sunt cele despre modelele VW si Audi - eu fiind un posesor foarte multumit de VW - trebuie sa dau peste cate un frustrat ce "detine" un model "superior" al vreunei hyper-marci sau la nivelul rotii caruia nu se ridica nici o alta marca, si care este atat de limitat incat debiteaza numai prostii si polueaza lista de comentarii.
    @VW= FAS AUTO, daca esti atat de dezinteresat de vw si atat de "pasionat" de bmw, comenteaza te rog la articolele BMW sau mai bine du-te pe forumurile "radicalistilor" BMW si dezlantuie-te.
    Si mai bine, urca-te in Seria 5-ul tau, da drumul la clima si racoreste-te putin in trafic ... sau e un lux prea scump ... atunci iti recomand un vw fiabil, economic si usor de intretinut.
    11 12
  • WC GETA
    CE GHENA DE MASINA =)))) HAI CA MA DISTREZ TARE CU VOI TARANUSII CARE VAI DOAMNE SE SIMT VIOLATI SUFLETESTE DE COMENTARIILE CELOR CARE MAI VAD SI ALTCEVA IN FATA OCHILOR DECAT MARCA POPORULUI AMARASTEAN - VW. :))) TU NICI NU STII PE CE LUME TRAIESTI : INTAI ZICI CA NU MA MAI BAGI IN SEAMA DUPA CARE CE SA VEZI TE BAGI DIN NOU IN SEAMA CU MINE .INSEAMNA CA CHIAR CONTEZ PENTRU TINE . SIMT CA TRAIESC CAND MAI VAD CATE UNU' CU GOLF GTI CA VREA SA SUFERE DE SCARTZ LA SEMAFOR DAR DUPA CATEVA SECUNDE ABIA SE MAI VEDE IN OGLINDA RETROVIZOARE...AHHH CE FRUMOASA ESTE VIATA =))))
    12 12
  • @melteanul ani VW
    Tata are o vorba "nu te pune cu prostu' ca are mintea odihnita"!!"Prietene",tu esti foooarte odihnit!Mi-as paria viata fara teama ca mi-o pierd,ca esti fix generatia asta "isteata" care nu a luat bac-ul acum si faci parte din looserii de or sa mai incerce si la toamna.Nu esti decat un cocalar ce se viseaza la volan de "bemveu" si asculta Salam si Guta toata ziua!D-aia suntem o tara de rahat ca sunt multi ca tine ce se vand pe o galeata portocalie iar la mitinguri in loc sa protesteze danseaza pinguinul!Imi pare rau ca administratorii site-ului asta permit astfel de posturi cand aici ar trebuii sa fie o discutie constructiva nu o intrecere care injura mai tare!Eu ti-as da ban pe vecie!Poluezi un loc frumos!Cat despre masina,mie imi place si ma doare in cot daca tu apreciezi sau nu asta!
    9 9
  • @melteanul ani VW
    Tata are o vorba "nu te pune cu prostu' ca are mintea odihnita"!!"Prietene",tu esti foooarte odihnit!Mi-as paria viata fara teama ca mi-o pierd,ca esti fix generatia asta "isteata" care nu a luat bac-ul acum si faci parte din looserii de or sa mai incerce si la toamna.Nu esti decat un cocalar ce se viseaza la volan de "bemveu" si asculta Salam si Guta toata ziua!D-aia suntem o tara de rahat ca sunt multi ca tine ce se vand pe o galeata portocalie iar la mitinguri in loc sa protesteze danseaza pinguinul!Imi pare rau ca administratorii site-ului asta permit astfel de posturi cand aici ar trebuii sa fie o discutie constructiva nu o intrecere care injura mai tare!Eu ti-as da ban pe vecie!Poluezi un loc frumos!Cat despre masina,mie imi place si ma doare in cot daca tu apreciezi sau nu asta!
    8 10
  • andrei ... pe langa faptul ca ma bucur ca te amuz as vrea totusi sa te rog sa te gandesti ca nu sunt shiar atat de multe masini pe leasing care circula in alte localitati .. cine stie, poate 10% din totalul celor inmatriculate in Buc.-Ilfov

    .. s-a trecut la inmatricularea masinulor cu numere gen B-314-ZDA tocmai pentru a face loc in plus fata de cele peste 1,5 milioane de combinatii gen B-05-UGI existente (am folosit 2 combinatii un pic mai "de cartier" si imi cer scuze de la cititorii mai pudici...si sper sa nu fi incalcat atat de tare regulamentul :P ) ... asta ar trebui sa spuna ceva despre numarul de masini .. nu tre sa te uiti la Antene sau iRealitatea :)

    ... si .. asta cu "in bucuresti+ilfov sunt inmatriculate mai multe masini decat oameni cu buletin ;)" era o "metafora", nu trebuia interpretata literal ca un fapt ce are in spate un recensamant exact al populatiei si al masinilor .. ce draq.. mai glumim si noi..

    @VW= FAS AUTO ... stai calm:)

    @Dragos - nu demult ne spuneai cum ca ar trebui sa mergem "usurel" cu masina, sa nu "turam prea tare" , sa mergem "la consum".. etc. ... dar sa stii ca unii dintre noi trebuie sa si "ajunga" acolo unde merg. Permite-mi sa am o parere un pic altfel despre opinia ta cu privire la cat ar trebui sa consume o masina.

    Cunosc destul de multi oameni, posesori de masini (diferite ca marca si model ... ) si pot spune ca inca nu pot numi unul singur care sa poata conduce prin bucuresti si imprejurimi cu un consum de max. 10% peste datele din cartea tehnica. Acesta este motivul pentru care inclin sa cred ca cifrele obtinute de AM in conditii normale de trafic sunt OK ca "informatie" - nu "certitudine" in 100% din cazuri. Masina de 1,4tone + pasageri care consuma 8-9% in oras este "reala" ... aia care consuma 6% este cam trasa de par ... oricat ai vrea sa dai dreptate celor de la ADAC sau AutoBild trebuie sa ai in vedere ca pe la ei p'acasa nu se circula ca prin romanica/bucuresti.
    7 9
  • nu sunt de acord cu limbajul celui supranumit :D VW=FAS AUTO ,mai ales cu capslock dar cam are dreptate in ce priveste vw. pe mine unul nu ma coafeaza nici un model vw in afara de phaeton . insa as vrea sa va spun ca pentru mine soferii de passat si golf parca au ajuns ca taximetristii , de parca doar ei au masini si restul au carute.cam asa se poarta in traficul asta si asa aglomerat si enervant. imi pare rau de impresia asta pe care mi-am facut-o ,dar nu exista unu cu golf care sa isi vada de drumul lui ,trebuie sa o ia prin fata la refugiu sau sa faca slalom printre masini fara semnal.la fel si posesorii de bmw,in general aia cu rable ... sanatate !
    9 5
  • Vucea Marian
    eu nu inteleg .care e diferenta dintre eos si ...eos golf ?
    9 2
  • eos
    Diferente sunt :
    -de design, ce difera la Eos
    -interiorul lui Eos este finisat cu materiale superioare, fiind si diferit
    -Eos are hard-top iar Golful acoperis textil
    -Eos e mai scump si mai mare!
    @Automarket- nu ar trebui sa permiteti postari ale unor giboni frustrati si agramati gen FAS-AUTO! Poate pe voi va distreaza insa pe mine nu pt. ca nivelul de calitate al site-ului scade!
    5 8
  • Hakkinen
    pai daca nivelul de calitate conteaa la tine ar trebui sa iti scoti batul din c_ur si sa vezi cat de praf au ajuns vw in ultima vreme ? ce rost are un eos mai prost ? probabil esti vreun indoctrinat gen VW-DUMNEZEU PE PAMANT ,cu care nu prea poti purta un dialog .sper ca nu .ziceai de calitate? calitatea vw e execrabila...in ultimii 3-4 ani ,ca inainte chiar ii simpatizam pana m-am urcat intr-un passat cc ca sa a surpriza sa fie acelasi interior de passat b6 . asa ceva mi se pare bataie de jos.aceleasi materiale ,pe alocuri de calitate mai slaba,dar macar de ar fi asta problema. nu e.problema e ca vw scoate aceeasi marie cu alta palarie si o ambaleaza ca fiind sapca.
    9 5
  • @Hakkinen
    Nu inteleg ce legatura exista intre calitate si faptul ca Vw ofera pe mai multe modele un interior asemanator? Intelegi conceptul de calitate? Poate vrei sa te referi la respectul fata de client, care te asigur ca e mai mare decat la alte marci de volum. Cateva exemple: Peugeot, Toyota, Citroen ofera acelasi model cu sigla diferita (C1- Aygo- 107). Mitsubishi, Citroen, Peugoet ofera acelasi model de Suv cu modificari minore. Asa cum o numesti? Opel si Fiat folosesc aceleasi motoare diesel. Ford, Citroen, Peugeot si chiar Bmw ofera acelasi motor pe benzina pe clase de masini diferite. Opel si Chevrolet ofera aceeasi masina: Astra si Cruze cu modificari minore. Si exemplele pot continua. Nu suport frustratii care in lipsa de argumente se leaga de anumite aspecte cu importanta redusa in economia problemei dezbatute.
    7 8
  • Ce ma,intre Cruze si Astra sunt modificari minore ? Adica seamana mult ,dupa mintea ta, probabil la fel cum seamana jetta cu passat sau a 5 sportback cu a 7 si a 6 si a8...si ce o mai fi =)))))) e clar . Si pentru tine vw e Dumnezeu pe pamant....crezi ca e vorba doar de un interior pe mai multe modele? vw foloseste acelasi interior pe 3-4 modele ,aceleasi motoare pe toata gama,de la polo la passat ,aceleasi faruri de duba pe passat polo golf , transporter,etc. si aceeasi platforma de 3 generatii vezi golf. mai sunt si altele da oricum daca pentru tine cruze e la fel cu astra e clar. Esti in lumea ta . :)))
    8 8
  • DOMNUL CU MULTIPLE PERSONALITATI
    Stimate domn ai un buton care se numeste caps lock cand este apasat este ca si cum tipi la cineva si sincer daca esti barbat la cat ai tipat arati a pitipoanca urlatoare si ridicola.

    Dumnezeul meu si a altora este SUS nu intr-o masina. Este dreptul meu si a altora sa conducem ce masina ne permitem si consideram ca are cel mai bun raport pret achizitie / intretinere si experienta imi spune ca audi / vw din punctul meu de vedere este compania cu cel mai bun raport.

    Asa ca te rog apasa butonul ala ia un distonocalm si plimbate cu cascarabeta ta inmatriculata in bulgaria.
    8 5
  • Este parerea ta. Dar limbajul unor oameni ca tine arata portretul tipic al unui posesor de Opel, talibanizat in negarea a tot ceea ce inseamna VAG. Nu sunt ei dumnezei pe pamant (din contra) dar in segmentul de volum eu cred ca fac legea.
    7 3
  • @audist
    nu ,ia-ti tu gibonii din familie si da-te mare cu cazanul tau cu numere de germania ca asa e moda...daca tot te dai destept :)))
    3 9
  • Cu vw adica...taranist
    pentru audist
    duomnule autist ,cauta-ne pe alt site ,poate ne gasesti...
    3 7
  • ultimul post
    scuze dar atata timp cat exista retardati care au dreptul de a posta... :) ma rog un retardat daca te uiti la ora de postare realizezi ca e acelasi prost
    3 3
  • Mircea
    hai ma lasa-ne ca tu ai audi cete cobori tu la nivelul nostru ? stai la cutie ca esti NIMENI pe lume agricultorule.
    3 5
  • BAI ALDE MIRCEA BADEA
    SI DACA AM AUDI CE?
    5 1
  • CONTINUARE
    Imi platesc ratele la el, muncesc pentru asta. Nu imi da mama sau tata bani si se scrie ce te nu cete. Cetele sunt de prosti ca tine care vorbesc aiurea. :)
    4 1
  • pentru nefericitul autist
    ia-ti cazau' si du-te tare taran cu masina "nemteasca" =)))))
    1 6
  • vw este intr-adevar jalnic :)
    0 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru