Drivetest Toyota Avensis 2.2 D-CAT

Toyota Avensis 2.2 D-CAT zoom
de Bogdan Mirică
Joi, 21.06.2012
Modernismul vârstei a doua

Cu toţii avem părinţi, mătuşi, unchi şi chiar bunici care au fost nevoiţi să se adapteze epocii contemporane şi au învăţat cum să facă trecerea de la telefon fix la telefon mobil, de la maşina de scris la calculator, de la poştă la e-mail. Este o dovadă că vârsta nu contează când vrei să iei contact cu noile tehnologii şi încă eşti dispus să înveţi lucruri noi.

Toyota Avensis nu se adresează chiar unui public tânăr, dar îşi doreşte să ţină cont de exigenţele contemporane cu un facelift. Reuşeşte să o facă mai bine decât multe modele existente în prezent în segmentul mediu, dovedind că succesul poate rezulta uneori şi din multă înţelepciune combinată cu deschiderea către noile tehnologii.


  • Pret de pornire 20.252 €
  • Pret model testat 30.992 €
  • Taxa auto 557 €
  • CUI SE ADRESEAZĂ?
  • FĂCUTĂ PENTRU
  • IZOLARE FONICA
  • COOLNESS EFFECT

Motor / Transmisie

Pentru a lua contactul cu noua abordare japoneză a segmentului mediu, Toyota ne-a pregătit un Avensis diesel cu motor de 2.2 litri şi 150 de cai putere. Pentru a livra clienţilor săi o experienţă plăcută la volan, Avensis dispune, pe lângă cei 150 de cai, şi de un cuplu motor de 340 Nm, disponibil de la 2000 de rotaţii.

Resurse generoase, mai ales pentru un familist care îşi doreşte un sedan confortabil de transport, nu o maşină Sport. Cei patru cilindri încep să dea semne de oboseală abia când ajungi aproape de 3000 de rotaţii, iar plaja de cuplu maxim dispare. Rămâne însă tonalitatea destul de deranjantă a dieselului.

D-CAT-ul de 2.2 litri este asistat de o transmisie automată cu şase rapoarte, care ne-a impresionat prin linearitate, o trăsătură extrem de importantă pentru o maşină care se vrea confortabilă. Treptele sunt alternate pe nesimţite, iar retrogradările sunt făcut frumos, fără a smuci inutil.

În situaţii de urgenţă, când decideţi să depăşiţi, puteţi apăsa şi butonul Sport al transmisiei: Avensis înghite câteva vitamine şi devine mai vioaie.

Consum

Deşi avem în faţă un diesel, înzestrat cu toată tehnologia necesară pentru un consum redus, cutia automată îşi pune amprenta asupra eficienţei. Chiar şi aşa. preţul plătit pentru un confort deplin nu este mare.

Consumul urban este de 7.9 litri/100 de km, iar cel extraurban este de 5.3 litri. Cifre oficiale însă, obţinute în condiţii ideale. Dacă ne transpunem în peisajul mioritic ajungem la un consum urban de aproape 10 litri/100 km şi unul extraurban de 6.5 litri.

Raportată la concurenţă, media oficială a lui Avensis facelift, de 6.2 litri/100 km, este identică cu cea a lui Citroen C5 de 160 CP, cu aproape un litru peste cea a lui VW Passat, Opel Insignia şi Ford Mondeo şi insesizabil mai mare decât în cazul lui Hyundai i40.

Performanţe

La capitolul acceleraţie nu vă aşteptaţi la reprize senzaţionale şi nici la un demaraj care vă fixează capul în tetieră. Avensis se mişcă decent până la 100 de km/h, cu un timp de accelerare de 9.5 secunde, adică suficient pentru orice familie normală, care nu doreşte porţii extreme de adrenalină. Viteza maximă se opreşte şi ea la un suficient 205 km/h.

Raportat la concurenţă, Avensis este mai rapid decât Citroen C5 şi Opel Insignia, deşi aceştia au cu 10 cai în plus, decât VW Passat, decât Ford Mondeo şi decât Hyundai i40. Doar Peugeot 508 este mai rapid la capitolul sprint 0-100 km/h. Trebuie să ţinem cont însă că are şi 13 cai în plus.

La viteză maximă, Avensis este depăşit doar de Insignia, C5, Passat şi 508.

Interior

Odată cu faceliftul, interiorul lui Avensis a evoluat. A trebuit să se adapteze din nou la cerinţele pieţei şi să încerce să ofere publicului acelaşi nivel de calitate cu care l-a obişnuit. Designerii japonezi s-au conformat şi au adus câteva îmbunătăţiri în habitaclu.

Materialele sunt ceva mai bine alese, finisajele sunt la un nivel extrem de ridicat, iar plasticul ales, deşi nu foarte aspectuos, este destul de prietenos la atingere. Monotonia nu a fost complet alungată, semn că Toyota mizează încă pe înţelepciune şi pe oferirea unei ergonomii exemplare. Practic fiecare comandă îşi are locul logic şi nu se ascunde într-un amalgam de alte butoane când o cauţi.

Japonezii au reuşit să facă şi o navigaţie mai prietenoasă, cu o interfaţă ce subliniază încă o dată calitatea şi caută să mai alunge monotonia alături de inserţiile cromate şi lemnul de pe consola centrală.

Ceea ce nu s-a schimbat la Avensis este spaţiul interior. Vorbim poate de cel mai spaţios model din segment. Pe bancheta din spate, devenită odată cu faceliftul şi mai confortabilă, la fel ca scaunele faţă, pot călători fără probleme trei adulţi de orice înălţime.

Portbagajul este şi el suficient de generos, însă nu se ridică la nivelul celor de pe Passat, Mondeo şi 508.

Preţ de achiziţie

Deşi poate părea incredibil pentru unii, Toyota Avensis are unul dintre cele mai bune preţuri de pornire din segment. Costă doar 20.252 de euro cu TVA inclus. Preţul este valabil pentru versiunea pe benzină, de 132 CP şi nivelul de echipare Confort. Valoarea este mai mică decât cea percepută pentru rivalii C5, Passat, Mondeo, i40 şi 508 .

Pentru un diesel de 150 de cai însă, preţul lui Avensis pleacă de la 26.772 de euro şi poate ajunge până la 30.992 de euro în versiunea testată de noi.

Dacă ne uităm la concurenţă, un Citroen C5 de 160CP pleacă de la aproape aceeaşi sumă (26.495 de euro), la fel şi Opel Insignia (26.965 euro) în vreme ce un VW Passat de 140 CP se situează ceva mai jos(23.824 de euro), Hyundai i40 are o valoare apropiată (25.238 de euro), Ford Mondeo ridică puţin ştacheta în configuraţia de 163 CP (27.750 de euro), iar Peugeot 508 este pe acelaşi eşalon de preţ (26.483 euro).

Siguranţă

Testat în 2009 de organismul internaţional EuroNCAP, Avensis a reuşit un rezultat de 5 stele, scor preluat şi de actualul facelift. Protecţia pasagerilor a obţinut 90% din punctajul disponibil, iar protecţia pietonilor şi cea a copiilor au fost etichetate cu 53%, respectiv 83% din totalul disponibil.

În standard, Toyota Avensis are airbag-uri frontale şi laterale pentru pasagerii din faţă, airbag-uri cortină, airbag pentru genunchii şoferului, ABS şi EBD, asistenţă la frânarea de urgenţă, tetiere faţă active şi sistem de control al stabilităţii. Din păcate îi lipsesc multe sisteme avansate de siguranţă activă ca în cazul rivalilor din segment.

Ţinută de drum

Ce-i poţi cere unui model orientat către confort? O discreţie maximă la trecerea peste gropi şi alte denivelări ale suprafeţei de rulare. Toyota a ştiut asta şi a păstrat eficienţa suspensiei în absorbirea şocurilor resimţite de trenul de rulare. Totul este foarte bine filtrat, tocmai pentru ca cei din habitaclu să nu ştie în ce a călcat maşina.

Direcţia electrică îşi face treaba bine în oraş, unde sporeşte manevrabilitatea în zonele înguste, însă la drum lung nu este chiar o recomandare. Reacţia volanului este una amorţită, precizia fiind lăsată, se pare, pe locul doi.

Cu toate acestea, Toyota s-a străduit să ofere o senzaţie de siguranţă deplină. A obţinut-o cu ajutorul suspensiei, care a fost îmbunătăţită odată cu faceliftul. Deşi maşina manifestă un oarecare ruliu pe viraje, aderenţa se menţine exemplar, oricât de tare ai trage de volan.

Am spus-o şi la testul trecut, o spunem şi acum: Avensis este un model care împleteşte perfect confortul cu o ţinută de drum bună, cu o aderenţă exemplară, dar care plăteşte un preţ scump pentru direcţia imprecisă şi ruliul caroseriei.

Vizibilitate

Avensis are suprafeţe vitrate mari pentru un model de clasă medie, iar unghiul lunetei şi al parbrizului, dictate de designul sobru abordat de japonezi, permit un nivel ridicat de vizibilitate în toate condiţiile. Luneta este şi ea generoasă şi face echipă bună cu oglinda retrovizoare mare. Oglinzile laterale sunt suficiente şi bine proporţionate.

Pe versiunea testată de noi am întâlnit şi o cameră pentru marşarier. În privinţa ei trebuie făcută o singură precizare: oferă poate cea mai bună şi mai clară imagine întâlnită în segment.

Tehnologie

Avensis vine cu dotări de bun simţ, care vor oferi un grad de confort ridicat pentru cei cinci pasageri de la bord. Nimic spectaculos, nimic care să impresioneze, dar în acelaşi timp nimic care să lipsească.

Avem o climatizare pe două zone, un sistem audio de calitate, cu suport pentru mai multe tipuri de stocare, senzori de ploaie, camera pentru marşarier cu o claritate de invidiat şi un sistem multimedia de nouă generaţie, Touch and Go Plus.

Acesta din urmă oferă o navigaţie destul de bine pusă la punct, cu un afişaj prietenos, dar şi un suport vizual ideal pentru funcţiile sistemului audio.

Design

Faceliftul lui Avensis a propus o abordare ceva mai tinerească pentru clienţii din acest segment. Japonezii şi-au dorit parcă să pună amprenta sportivităţii asupra unui model care se vrea a fi un familist convins. Tocmai de aceea putem vorbi despre o asimetrie între look-ul forntal şi cel posterior.

Dacă în partea din faţă avem linii noi, proaspete, blocuri optice ascuţite, lumini LED şi o grilă cu deschidere trapezoidală, în partea din spate întâlnim linii cuminţi, specifice unui sedan de vârsta a doua, cu stopuri animate de LED-uri şi o bară nouă cu finisaje cromate.

Nu ne-a placut

  • Precizia direcţiei
  • Zgomotul motorului
  • Consumul comparativ cu rivalii

Ultimele teste


  • Vedetă

  • Legendă

  • Definiția hot hatch-ului

  • Grande

Comentarii (44)

  • STRtoy
    Mul mai mult mi-au placut primele modele de Avensis,decat ultimele aparute recent,dar o sa trec cu vederea datorita fiabilitatii,pe care o ofera cei de la Toyota, pe modelul Avensis.Iar la interior arata decent,imi plac foarte mult ornamentele din lemn si aluminiu
    26 12
  • masina arata bine pentru oameni cu ceva in cap!!! doar ca motorizarea asta e prea mare..un 1.6 sau 1.8 benzina mi se pare supersuficient!! in rest masina e ok si confoert si rezistenta si pret bun...in comparatie cu concurenta!!e de bun simt per total!!
    31 13
  • STRtoy
    @gica>Ai dreptate,si eu tot un motor pe benzina as alege,Toyota fac motoare pe benzina rafinate,iar vvt-i urile,de la Toyota sunt excelente,si mult mai silentioase.
    31 7
  • Nu ma impresioneaza cu nimic!!Urata, scumpa , poti alege ceva mai bun la banii..Isi merita locul facut in clasamentele internationale
    27 36
  • eu tot nu inteleg... chiar nu stiu cei de la toyota sa scoata 150 cp si 340 nm dintr-un 2.0 D... adica pe bune acum... in rest... nu stiu ce sa zic... mie nu prea-mi place...
    20 17
  • razvanis
    Sedinta consilierilor de vanzari Toyota,

    O rupe Passatul la vanzari, asta conteaza,
    21 31
  • Noua Toyota Avensis.


    O masina atat de batraneasca incat la achizitie se cere cuponul de pensii.


    Disponibila acum si cu un bilet la Baile Tusnad inclus in pret.
    42 47
  • Mie imi place mai mult decat Insignia sau esecul numit 508. Intr-adevar nu prea se compara cu Passat si Accord, dar are cateva atuuri ale ei: fiabilitatea, spatiul interior, ergonomia.
    16 21
  • Masina batraneasca... hm...
    Bogdan, ai cam dat tonul la o interpretare subiectiva cam proasta... E drept, nici pentru bussinesmani nu e, o vad mai curand ca masina contabililor prosperi.
    Are cateva atuuri (materiale de calitate, lipsa tunelului median pentru locurile din spate, spatiu mare in spate), dar pretul nu este printre ele. Afisajele bordului nu se ridica nici la nivelul anului 2007, noroc cu displayul central cu navigatie si back-view ca mai spala din rusine... (indicatoarele de combustibil si de temperatura sunt penale, copie dupa Logan). Dupa parerea mea, managerii Toyotei au vrut sa investeasca cat mai putin in face-lift, altfel nu inteleg de ce l-au mai facut!
    24 4
  • Avensis=o masina corecta!
    @Const: cine ti'a zis tie ca 508 e un esec?
    23 11
  • @Automarket
    Nu va mai obositi sa faceti teste la masini japoneze.... romanilor poti sa le spui ca Toyota, Mazda si Honda sunt constant in primele locuri la fiabilitate si grad de satisfactie al clientilor, 90% din ei tot Passat aleg asa ca ...
    49 11
  • 999999999999999999999999999999
    Eu zik ca arata mult mai bine si este mult mai fiabila decat noul VW Passat care este o cutie de tabla patrata,barem noul Avensis are linii mai clare.
    28 10
  • @andrey11
    Mi-a spus-o nivelul vanzarilor.
    6 11
  • Cred ca cine a avut Passat din ani 2005-2008.2009 sa lamurit ce probleme au passat-urile..daca vorbim de fiabilitate nimeni nu bate Toyota sau pe Honda..europeni stiu doar VW, BMW dar sunt slabe la fiabilitate..multe probleme si defectiuni au masinile nemtesti!
    21 6
  • Calitatile acestei masini nu le vezi neaparat cand o cumperi, ci peste cativa ani. Cand vei vedea ca nu iti pica (mai) nimic, cand altii isi vor vinde masinile lor cu tinuta de drum impecabila (ghici cine), mult mai confortabila (ghici care) si mai dotata (ghici care). Cine a mai avut de-a face cu Toyota nu prea cred ca s-ar uita la altceva in afara de japoneze.
    35 6
  • Citez de mai sus 'Resurse generoase, mai ales pentru un familist care îşi doreşte un sedan confortabil de transport, nu o maşină Sport. " apoi apare mai jos "La capitolul acceleraţie nu vă aşteptaţi la reprize senzaţionale şi nici la un demaraj care vă fixează capul în tetieră."pai daca ati catalogat masina pentru un familist ,pai credeti ca se apuca familistul cu copil in masina de o intrecere la semafor cu cine stie ce masina cu geamui fumuri ........domnule Bogdan eu nu cred consumul ala de 10% urban si 6,5 %??
    8 6
  • Ce imi place mie cel mai mult la masina asta este ca >rezista...rezista...rezista...rezista.
    19 6
  • @antonny - sa stii ca a mea copila apreciaza acceleratiile scurte intr-a-ntaia :)
    13 3
  • Imi place si Vw Passat,imi place si Peugeot 508,imi place si Opel Insignia,Imi place si Ford Mondeo,imi place si Citroen C5.Dar de ce sa nu imi cumpar o Toyota Avensis?Felicitari japonezilor,ca nu au renuntat la fiabilitate cum fac restul producatorilor,si felicitari in special celor de la Toyota,pt ca fac niste masini excelente.Masinile acestea iti da senzatia de robustete,de durabilitate,masinile aceastea promite ca va merge multa vreme fara sa imbatraneasca si cam asa si este.Nu am observat niciodata vreun automobil vechi de la Toyota ramas in pana pe marginea drumului.Bv Toyota,tineti-o tot asa!!!!!!!!!!!
    18 8
  • Ma uit la ecranul de la sistemul de climatizare si nu-mi vine sa cred cat de antic arata. Parca e luat de la un calculator de buzunar al anilor '90.
    Cat despre Toyota in general, din pacate, au inceput sa cada rau de tot la calitate. Dati doar o simpla cautare cu "toyota rust" pe Google si o sa vedeti o gramada de cazuri mai ales la modelele noi.
    12 14
  • Din ce vad eu acceleratiile sunt mai bune ca la concurenta. Deci sa te apuci sa spui ca e destul, adica na...se putea mai bine dar merge si atat este cam deplasat.

    Este o berlina, o toyoya de familie nu o masina sport. Ne tot cramponam de sportivitate de parca e ultima solutie pentru o viata mai buna.

    Am mai spus-o si o sa o spun ca daca ar aduce cutii automate actuale ar fi suficient sa nu mai mai uit la oferta VW.
    9 5
  • @Laucalin
    Depinde pe ce marca pune omul mana prima oara, daca are intai niste marci( stim noi care si ghici cine) nu prea trece la Toyota in privinta masinilor de strada, hai sa nu exageram ca dupa cativa ani celelalte marci sunt aruncate de proaste ce sunt.
    In privinta acestui model, sunt convins ca e f bun, fiabil, dar sa-l cumpere cui i-o placea asemenea interior anost care face si banalul interior de Passat sa para fantezist, cu-n spate patratos si total neagreabil dar pe care merge sa scrii " Marca celor remarcabili" , era mai bine sa scrie "Marca celor fiabili si vesnici". Mazda6 si Honda Accord sunt masini la fel de fiabile dar si frumoase in acelasi timp, nici nu se compara, deci daca cineva ar fi fan al marcilor japoneze, dc si-ar lua Avensis? Si adica unui pensionar i-ar sta rau intr-un Accord?
    19 4
  • Bau-Bau
    Citroen C5 face legea la clasa asta ! Fata de Toyota este din alta lume asa interior urat si forma nasola nici la Passat nu am vazut . A scapat si Passat de ultimul loc ca forma a aparut ceva si mai anost. Cat despre fiabilitate in ziua de astazi cand toti produc peste tot numai sa fie mai ieftin nu are rost sa vorbim. Ai garantie 5 ani dupa hai pa alta....
    3 16
  • Masina e ok insa nimic mai mult. Accord-ul e mult peste. E adevarat ca C5 arata intr-un mare fel (interior si exterior) insa ca fiabilitate in afara de Peugeot, nicio masina frantuzeasca nu sta bine. Si hai sa fim seriosi, nici nemtii nu-si mai schimba masinile dupa 5 ani din cauza crizei, la noi e jale (vorbim de clientii masinilor de volum nu premium). Daca tu iti cumperi un sedan din clasa medie ca masina din articol si o schimbi dupa 5 ani, felicitari!
    12 13
  • @Bau-Bau
    Nu mai vorbi prostii.In ziua de astazi nimeni nu isi mai permite sa cumpere o alta masina dupa 5 ani,sunt multi care tin masinile cate 7,8 ani sau chiar mai mult.Iar pe criza asta ,nu se mai merita sa iti vinzi masina dupa ce trec cei 5 ani de garantie,pt ca o sa scada foarte mult din valoarea ei de nou.
    11 1
  • ESTIOR
    Fanii marcilor japoneze considera ca principalul atu al marcilor nipone este fiabilitatea. Culmea, le tin isonul fanii marcilor franceze, desi ei ar fi ultimii care ar trebui sa vorbeasca de cuvantul fiabilitate. Pentru corecta informare, uitati-va la clasamentul ADAC pe anul 2011://autosworld.eu/2011/05/05/top-adac-fiabilitate-2011-sandero-este-e-locul-7-in-germania/. Asa-i ca se schimba perspectiva?
    3 9
  • silviu
    Acum sa fim seriosi pasatul arata mult mai bine decat toyota avenis.. uitati-va la cutia automata , zici ca e un bat.. ma rog parerea mea e ca marcile de renume nemtesti mercedes,bmw,audi,porche,volkswagen etc sunt mult mai aratoase decat ``japonezele``.
    7 13
  • Avensis este ok poate doar din punctul de vedere al fiabilitatii...dar cine vrea si fiabil si aratos ar trebui sa aleaga accord sau mazda 6
    13 6
  • o masina banala a la toyota. total inestetica si plictisitoare. la ce taxe sunt acum la noi, 2.2 nu prea merge. si totusi, 30mii??
    10 10
  • Bau-Bau
    De ce ati sters comentariul ?? Era o parere personala, repet Toyota este o masina banala invechita de noua ! Din punctul meu de vedere si chiar al vostru Citoen C5 este o masina modrerna si fiabila care are un confort MAXIM. Incercati sa nu deveniti un fel de Causescu al presei auto ! Uneori ascundeti si postari care au limbaj decent. Ps Daca stergeti o postare eu cred ca este corect sa stergeti si raspunsurile la postarea respecticva am mai discutat aspectul asta !!! @ Bau-=Bau daca tu nu iti permti asta nu insamna ca toti nu ne permitem sa schimbam o masina la 5 ani. Am o veste proasta si frustranta pentru tine sunt unii care schimba masina la 2 ani asta e ghinion pentru tine care trebuie sa ti Loganul 10 ani
    1 6
  • @Bau-Bau
    Eu nu am Logan,desteptule......eu am Toyota Avensis 2008+o Daewoo Leganza .Asa ca lasa flencaneala de 2 lei,si spune ce ai de spus.
    4 2
  • @Bau-Bau
    Poi este si normal ,pentru unul ca tine sa tina masina 5 ani apoi sa o dea........poi daca tu o cumperi la mana a-16-a ,mi se pare corect sa o vinzi dupa 5 ani cu 600 de mii de km.Bv ....veree!!1 Tineo tot asa ca o ti bine.Ce masina ai?Citoen c5 la mana a 16-a?
    4 2
  • Pinguinul_nuclear
    Iar va-ti luat la harta? Bau-Bau,cel real >Eu zik sa termini,pana nu iti sterg cei de la AM comentariul definitiv,si apropo nu ti l-au sters ti l-au ascuns pt ca nu vad nici macar putina opinie reala in tot ce ai precizat tu......Daca nu esti cunoscator auto,eu iti zik sa stai sa te joci cu papusile,nu sa comentezi ca Toyota este o masina banala iar Citroenul,este mai fiabil decat Toyota.Astea sunt vorbele unui necunoscator auto mey baiatule.Tu nu te documentezi?Nu te uiti la Discovery?La TopGear?Sa observi si tu ce poate sa faca aceasta marca numita ''Toyota''.Cu ce pickup au traversat cei de la Top gear Polul nord magnetic?Cu un Citroen,vrei sa zici nu?.
    7 3
  • Citroen.......haa.Ce este asta fratilor,fabrica de masini de cusut?Ca nu imi dau seama!
    7 6
  • Bau Bau
    @bau-bau Sa le stapanesti sanatos ! Sper ca ma lasi si pe mine sa-mi cumpar o masina NOUA la 5 ani pentru ca am banii necesari. Fiecare prietene face ce vrea cu banul lui si nu la toata lumea este criza! Cati dintre voi ati urcat macar in noul model C5 ca de condus nu mai vorbim? La testul facut de aceasta publicatie online Citroen C 5 are 4,4 puncte cele mai multe pe acest segment auto. Cititi macar ce au scris oamenii astia si apoi comentati.

    @bau-bau acum ca ai declarat ca ai si Toyota te inteleg dar trebuie sa inveti sa accepti ca altii au alte pareri despre masini,pareri mai avizate sau mai putin avizate. Pinguinul nuclear citeste articolul sa vezi ca cei care au facut drive-testul la rubrica INTERIOR spun ca este MONOTON ce sari la jugulara mea. La top gear nu ma uit ! Din punctul meu de vedere (sper ca am voie sa am asa ceva) este o emsiune slaba in care se face mult circ si se discuta prea putin despre masini. Si ca toata lumea sa fie multumita va spun ca nu am Citroen dar am condus C 5, modelul nou si am ramas masca la ce performante au ajuns cei de la Citroen si la cum arata masina atat la exterior cat si la interior.
    3 7
  • Pinguinul_nuclear
    @Bau Bau cel real -ai dato in bara.....>Eu te-am intrebat cv la care tu nu mi-ai raspuns.Cu ce pickup au traversat cei de la Top gear Polul nord magnetic?Era Citroen cumva?(Daca nu sti,vezi pe net)......E adevarat Citroen c5 arata foarte bine si este foarte dotat,dar cu parere de rau pe mine fiabilitatea ma intereseaza la o masina,si cat de rezistenta este masina in timp,si ca sa sti eu nu sunt fan Toyota si nu detin o Toyota,dar aceasta marca m-a impresionat de ceea ce poate.Si ia zimi tu mie ca tot veni vorba.Tu imi spui mie ca Citroen a ajuns la performante.Da ia zimi si tu mie .La ce punct de fiabilitate a ajuns Citroen?
    12 0
  • Avem atatea marci pe piata si fiecare incearca sa se remarce (doar ea) prin ceva. De exemplu:
    Toyota si japonezii in general, prin fiabilitate inainte de toate.
    VW prin imaginea de marca, o combinatie (aparent) reusita intre confort, fibilitate, rafinament.
    Francezii prin design si confort.
    Italieni prin design si aspect sportiv.
    Exemplele nu se refera la marcile premium.
    Evident ca asta e doar parerea mea, fiecare vede lucrurile astea intr-un mod personal.
    Faptul ca avem gusturi diferite eu zic ca e foarte bine. Eu de exemplu daca mi-as cumpara o masina m-as gandi mai intai sa fie fiabila, cu restul m-as obisnui. Altcineva s-ar uita la design si s-ar... autoconvinge sa zic asa ca este o masina foarte buna, motiv pentru care s-ar uita la un Citroen sau Peugeot. Altul va crede ca cele mai bune masini le face VW, motiv pentru care nu se va mai uita probabil la nimic altceva.
    7 0
  • @Bau Bau>Bey omule,tu cand faci un comentariu chiar nu gandesti,auzi la tine cika '''Cat despre fiabilitate in ziua de astazi cand toti produc peste tot numai sa fie mai ieftin nu are rost sa vorbim. Ai garantie 5 ani dupa hai pa alta.'',bey baiatule degeaba,ai tu garantie 5 ani ,ca poate dupa 4 ani de folosinta ,sa zicem ca iesi cu ea in afara tarii,ti se strica cv la ea si ramai pe marginea drumului din cauza fiabilitatii proaste a masinii ,ce faci......ca pana vine cv de la garantie sa te tracteze ramai ca prostu in drum....Asa ca deaia mai bine iti cumperi o masina fiabla cum este acest Avensis.
    8 0
  • anosta ca octavia
    3 7
  • @ChuckNorrisBoss -Mai bine anosta decat nefiabila,ca troncanitoarele de VW-uri.
    6 2
  • dan 72
    Este adevarat ca multi dintre voi sunteti ...VARZA....aveti BUBE pe la nas si nici nu stiu daca aveti permis...,insa ceea ce stiu e ca am avut 4 ani o TOYOTA AVENSIS noua model 2007 2.0 diesel,am facut cu ea 300.000 si nu am schimbat nimic in afara consumabilelor,...nici macar DISTRIBUTIA...CARE E PE LANT LA TOYOTA...,deci am scutit vreo 4500-5000 roncat costa 3-4 schimburi de kit distributie,consumul era de 5.5-6l/100km consum mixt,iar iarna pornea la sfert,aveam amici ce trageau cu calul MERTANU'' sau VW cocosat ptr. ca nu porneau si erau deoseama cu a mea masina;deasemeni am condus Honda Accord 2.2 diesel...si nu m-a dat pe spate,are portierele ca la Logan,tabla idem,e multa vrajeala si multa reclama...deci stimabililor CINE A CONDUS VREODATA O TOYOTA sau a avut TOYOTA,tot TOYOTA O SA-SI CUMPERE....restul sunt tampenii....si...a propos...nu am vazut pe unde am circulat ...nici o TOYOTA TRASA PE DREAPTA ....ca alte masini...stiti voi care....bye.
    11 0
  • Ce înseamnă că mi s-a aprind pe bord un semnul exclamării galben pe bord?
    0 0
  • lasati ma cu passaturile voastre ,cel putin asta ultimul este foarte urit si am inteles ca pica si injectoarele , pompa in draci nu am auzit de asa ceva la japonezele astea
    7 0
  • am citit si eu acum sa acest articolas si parca eu stiam despre D-CAT ca e de 177 cai !
    D4D e de 150 ..insa nu contrazic pe nimeni...
    Si eu am avut Toyota si ma deranja ceva !
    Ca nu se strica!
    Invatat cu dacia sa tot repar si sa stau zilnic pe langa masina parca ..lipsea ceva
    5 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru