Drivetest Nissan Navara

2.3 Diesel Turbo (dCi) 190CP 4x4 Aut7 Tekna Cabina Dubla
Nissan Navara zoom
de Mircea Meşter
Miercuri, 20.04.2016
Curat murdar

Am crescut cu pick-up-urile din filmele americane, modele care acolo sunt considerate mașini polivalente și sunt folosite în viața de zi cu zi cam în stilul în care noi folosim aici sedanurile. În versiunea europeană ceva mai "compactă", pick-up-urile sunt mașini care îți inspiră încredere și robustețe și care par indestructibile și utile în același timp, pentru că bena care poate căra în unele cazuri peste o tonă este principalul punct de reper când vine vorba de acest tip de mașini.

În paranteză fie spus, caracterul indestructibil al pick-up-urilor prezente în Europa a cam fost contestat de-a lungul timpului de EuroNCAP, organizație care a acordat în toată istoria sa un singur calificativ maxim unui pick-up: Ford Ranger în 2012. În rest, așa cum puteți vedea în acest link, rezultatele au fost modeste spre bune, dar aproape niciodată excelente.

În anul de grație 2016, când SUV-urile au devenit calul de bătaie al tuturor mărcilor auto ale lumii, pick-up-urile schimbă ușor macazul și virează spre lifestyle. Nissan Navara este cel mai bun exemplu în acest sens, pentru că o mașină utilitară construită original pentru a căra cu cârca se transformă într-un soi de SUV cu benă care preia majoritatea elementelor tehnologice și chiar tehnice de la frații mai mici de succes din gama Nissan. 

Nissan Navara
2.3 Diesel Turbo (dCi) 190CP 4x4 Aut7 Tekna Cabina Dubla

  • Pret de pornire 28.880 €
  • Pret model testat 39.500 €
  • CUI SE ADRESEAZĂ?
  • FĂCUTĂ PENTRU
  • IZOLARE FONICA
  • COOLNESS EFFECT

Motor / Transmisie

Sub capota noului Navara regăsim un motor pe care Renault-Nissan îl folosește cu succes de ceva vreme în gama de utilitare mari de marfă ale Alianței. Este vorba de un diesel de 2.3 litri care nu le este foarte familiar nici măcar posesorilor modelelor Renault. Înainte de toate, nu vă speriați când vedeți cilindreea: impozitul anual nu va sări calul, pentru că Navara este considerat utilitară, iar aici vorbim de impozite mult mai mici și de reguli ceva mai puțin stringente. De exemplu, motorul dCi de 2.3 litri de pe Navara este (încă) Euro5, pentru că legislația acceptă asta în zona mașinilor-cărăuși.

Trecând peste partea teoretică a fenomenului, este de notat că motorul de 2.3 litri de pe Navara este disponibil în două versiuni, de 160 și de 190 CP. În această ultimă iterație, dieselul vine cu două turbine și poate fi cuplayt cu o transmisie automată cu 7 trepte pe care Nissan a împrumutat-o și a adaptat-o de la colegii premium de la Infiniti. 

Am avut ocazia de a testa în cadrul unui eveniment organizat de Nissan România versiunea de 190 de cai echipată cu transmisie automată. Am condus mașina atât pe șosea, cât și în off-road pe alocuri crunt, iar sub capotă am descoperit un motor potent, dar cam zgomotos pentru gusturile celor care nu au mai avut ocazia de a urca într-o utilitară. Cumva, însă, pe un pick-up precum Navara zgomotul pregnant și puternic la peste 3000 de ture este un soi de accesoriu care nu contrastează în peisaj, pentru că nu te aștepți în niciun moment ca o mașină care poate trage după ea 3 tone și jumătate să fie izolată fonic ca o limuzină blindată.

Cutia automată vine cu trepte lungi și oferă schimbări de viteze evident perceptibile pe șosea. Adevărata față a cutiei se vede însă în off-road, acolo unde este o plăcere să îți construiești cu grijă drumul printre șleauri în timp ce transmisia calculează singură soluțiile potrivite pentru fiecare situație în care te afli.

Consum

Consumul mediu mixt anunțat de Nissan pentru Navara este de 7.0 litri/100 km, cea mai mică valoare dintre pick-up-urile diesel de peste 180 CP prezente în acest moment pe piața din România. E adevărat că diferențele nu sunt deloc mari între concurenții direcți: 7.2 litri pentru Mitsubishi L200 cu motor de 2.4 litri și 181 CP, respectiv 7.7 litri pentru VW Amarok 2.0 BiTDI de 180 CP. Doar noul Ford Ranger sare calul, cu uzina sa de 3.2 litri TDCI și 200 CP de sub capotă: 8.7 litri/100 km.

Dacă pe hârtie avem cel mai economic pick-up de peste 180 CP, Navara ne-a arătat că are două fețe atunci când vine vorba de consumul real. Pick-up-ul Nissan poate astfel să varieze la nivel de consum între 7.5 litri/100 km la drum întins pe șosea până la peste 12-13 litri atunci când mașina este chinuită pe coclauri.

Performanţe

Performanțele unui pick-up trebuie căutate în noroaie și prin șanțuri, nu pe asfalt. Tocmai de aceea notăm faptul că Navara accelerează de la 0 la 100 km/h în 10.8 secunde, fiind depășit la acest capitol doar de Ford Ranger (10.4), dar trecem rapid peste acest capitol și ne oprim să analizăm caracteristicile care fac un pick-up cu adevărat performant.

Cu un unghi de atac de 30.4 grade și cu un unghi de degajare de 25.6 grade, Navara este un pick-up de top când vine vorba de capacități. De exemplu, Ranger oferă 28 de grade pe atac și 28 de grade pe degajare. O altă măsurătoare importantă când vine vorba de un pick-up adevărat, adâncimea maximă a vadului de apă prin care poate trece mașina, ne arată un Navara aflat sub media segmentului: dacă utilitara japoneză rezistă la adâncimi de până la 60 de centimetri, în cazul lui Ranger vorbim de 80 de centimetri.

La capitolul viteză maximă, Navara arată de ce vrea să fie considerat de acum o utilitară lifestyle și poate trage până la 180 de kilometri pe oră, peste toți concurenții din segment. 

Interior

Dacă ești familiarizat cu (relativ) noua familie de crossovere Nissan, începând cu Qashqai și terminând cu X-Trail, te vei simți ca acasă în noul Navara. Designul e asemănător, soluțiile tehnologice sunt și ele din același film, iar comenzile pe care le ai la îndemânî te fac să te simți ca-ntr-o mașină mult mai prietenoasă cu asfaltul decât se întâmplă în mod real.

Am avut ocazia de călători în Navara în versiunea cu cabină dublă (Nissan oferă și Single Cab (două locuri și benă mai lungă) sau King Cab (patru locuri, dar doar două uși) și am apreciat confortul pe care ți-l oferă scaunele în spate. Aveam să aflu mai târziu că feeling-ul meu a fost corect, pentru că Nissan a decis să îmbunătățească net confortul pasagerilor de pe locurile posterioare înclinând spătarul scaunelor cu 27 de grade față de generația precedentă a pick-up-ului său.

Pe un pick-up nu prea contează materialele și calitatea lor, pentru că dacă te apuci să-ți montezi piele pe bord vei regreta imediat mișcarea în momentul în care intri în off-road adevărat și mângâi suav cusăturile cu mâinile pline de noroi. În Navara, nivelul calității percepute a crescut față de generația anterioară - Noblesse oblige! - dar există zone în care aș fi preferat ca în locul plasticului masiv să am de-a face cu suprafețe ceva mai prietenoase. 

Dacă am ajuns la capitolul interior nu trecem peste subiect fără a aminti și despre benă, cea mai importantă parte a unui pick-up. Spațiul de încărcare poate găzdui până la 1200 de kilograme, iar la nivel de dimensiuni s-a ajuns la o benă mai lungă cu 7 centimetri față de generația anterioară. Dacă adăugăm și faptul că Navara poate trage după ea 3500 de kilograme, ajungem la numere care-i fac cinste modelului japonez când vine vorba de scopul primar pentru care a fost conceput.

Evident, Nissan se laudă cu o gamă largă de accesorii pentru benă: de la podele din metal la sertare care ușurează încărcarea și descărcarea. De la caroserii de origine cu geamuri laterale și capitonaj interior până la capace retractabile. De la suporturi pentru biciclete la prelate de benă. De la organizatoare de spațiu la tot ceea ce-ți poate trece prin cap la nivel de elemente ajutătoare. Bani să fie.

Preţ de achiziţie

În căutarea unei piețe orientate și spre urban, nu doar spre off-road, Nissan a îmbogățit serios oferta de elemente tehnologice ale lui Navara. Iar asta a dus la un preț ceva mai mare decât cel al generației anterioare. În cazul nostru, mașina testată - 2.3 dCi de 190 CP cu automată și în versiunea superioară de echipare Tekna - a costat 39.500 de euro cu TVA. Este o sumă mare, dar nu mai mare decât a lui Amarok și nici decât a noului Ranger. Sub Navara se plasează însă Mitsubishi și Isuzu cu ale lor L200 și D-Max, astfel că există oferte de toate buzunarele și pentru gusturi multiple.

În paranteză fie spus, la Nissan te califici pentru un Navara Double Cab și la sub 30.000 de euro, doar că sub capotă vei avea motorul de 160 CP, iar echiparea va fi cea de bază, Visia.

Siguranţă

Cu excepția lui Ford Ranger, care a reușit performanța de a fi singurul pick-up testat de EuroNCAP care a adunat cinci stele în toată istoria testelor de siguranță europene, toate celelalte pick-up-uri mari din Europa sunt nevoite să se mulțumească cu maxim 4 stele.

Este și cazul noii generații Navara, model care a fost testat anul trecut sub reguli ceva mai dure decât cele care i-au acordat rivalului cinci stele acum 4 ani.

De fapt, Navara are o istorie destul de zbuciumată când vine vorba de teste EuroNCAP, pentru că pick-up-ul japonez a generat în 2008 un scandal serios atunci când organizația europeană i-a acordat o jumătate de stea la testele de impact. După contestația Nissan, mașina a fost retestată și a adunat 3 stele.

Una peste alta, un Navara din 2016 anunță o echipare destul de bogată la nivel de siguranță. Pick-up-ul nipon oferă pachetul Safety Shield, care conține implicit sistemul de frânare automată la viteze mici și mari, garantând oprirea completă fără accident a mastodontului dacă viteza de rulare e sub 30 de km/h. În rest, notăm apariția unui airbag pentru genunchii șoferului care completează echipa de 7 airbag-uri standard de pe Navara.

Ţinută de drum

Nissan a dovedit mult curaj când a decis să modifice suspensia spate a lui Navara, care în loc de arcuri lamelare vine acum cu un sistem Multilink cu 5 brațe. Mișcarea asta le oferă pasagerilor din spate un confort nesperat pe o astfel de mașină, Navara reușinând să urce brusc în vârful clasamentului personal la categoria pick-up când vine vorba de absorbirea șocurilor induse de suprafața de rulare. Suspensiile spate sunt atât de confortabile încât am avut senzația că stai mai bine pe locurile posterioare decât în față.

La capitolul direcție, Navara nu iese din cadrul unei utilitare clasice și oferă o soluție clasică, cu cremalieră, care însă nu te lasă să simți poziția roților așa cum o face direcția unui SUV sau crossover de generație modernă, de exemplu. 

În rest, pe pick-up-ul Nissan avem un diferențial cu alunecare limitată controlat electronic care citește imediat aderența pe fiecare roată și trimite cuplul acolo unde e nevoie pentru ca mașina să iasă din belele. 

Evident, Navara oferă un sistem de tracțiune integrală nepermanentă care are în centru controller-ul rotativ aflat pe planșa de bord. În mod normal, Navara va funcționa pe modul 4x2, ceea ce înseamnă că vei avea propulsie (tracțiune spate) în majoritatea timpului în care rulezi în virtutea inerției. La nevoie poți comuta ușor, chiar și în mers, pe modul 4x4, iar dacă nevoia se acutizează poți să mizezi pe reductorul care transformă Navara dintr-un pick-up lifestyle într-un off-roader serios.

Vizibilitate

În mod normal, un pick-up era o corvoadă atunci când venea vorba de parcări cu spatele, de parcări laterale și în general de orice manevră care implică redirecționarea privirii dinspre parbriz spre celelalte suprafețe vitrate. Nissan s-a dat însă de trei ori peste cap și a montat și pe Navara sistemul Around View Monitor (AVM), care îți oferă o vedere de deasupra a întregii mașini la manevrele în marșarier, imagine captată de camerele aflate de jur împrejurul mașinii.

Îmi aduc aminte de momentele în care Nissan se lăuda că a montat acest sistem pe Qashqai, care la acea vreme era singura compactă de pe piață cu AVM, și-mi dau seama că tehnologia din industria auto s-a liberalizat rapid și cu folos pentru majoritatea clienților, indiferent de segment.

Dacă nu te pasionează imaginile din "elicopter", ai oricum la dispoziție senzori care-ți indică momentul în care bena se apropie de peretele din spate. Și o cameră de marșarier.

Tehnologie

Noua generație Navara este un pick-up care împletește sănătos elementele tehnologice căutate de public pe Qashqai, de exemplu, cu alura de dur proprie unui pick-up full-size. Iar pentru a definitiva oferta lifestyle a lui Navara, Nissan a montat pe mașină o grămadă de elemente care până acum câțiva ani puteau fi montate doar pe un eventual pick-up de lux.

Dacă despre sistemul Aroudn View Monitor am vorbit adineauri, cu tot cu pachetul său de senzori și de camere, Navara mizează pe lumini de zi LED pe echipările superioare și pe sistemul de anticipare a frânării de urgență care va face orice pentru ca tu, șoferul, să eviți eventualele accidente atunci când ești distras. 

În plus, după ce că au modificat radical setarea suspensiei spate, inginerii Nissan le mai oferă un element de confort suplimentar pasagerilor de pe locurile posterioare. Element care poate părea normal pe un turism, dar care pe un pick-up este o noutate absolută: aeratoarele spate.

Navara se ridică în zona tehnologică la nivelul unui model compact echipat peste medie. Asta pentru că display-ul central împrumutat de la frații crossover mai mici te pune în legătură cu lumea prin sistemul de navigație și prin aplicațiile din pachetul Nissan Connect, disponibile gratuit timp de 3 ani fiecărui utilizator Nissan.

Design

Nu știu alții cum sunt, dar eu nu mă uit lung după un pick-up și nici nu rămân cu gura căscată atunci când îi văd formele. Accese de mirare aș putea avea dacă aș vedea un elefant în benă, probabil, element care se apropie ceva mai mult de natura unui astfel de model.

Având însă în vedere declarația oficială de adaptare a caracterului pur utilitar și modificarea acestuia într-un mix în care partea de hobby și confortul apar și ele pregnant în ecuație, am impresia că designerii Nissan ar fi putut să se agite ceva mai mult atunci când au desenat formele mai degrabă utilitare ale noului Navara. 

Adevărul e că găsești pick-up-uri mai arătoase în segmentul ăsta, iar L200 - cu celebrele lui linii fluide între benă și cabină - și noul Ranger - care în versiunea Wildtrak pe portocaliu e spectaculos - sunt exemple bune în acest sens. 

La fel de adevărat e și faptul că, dacă îți cumperi o astfel de mașină gândindu-te că trebuie să arăți bine pe stradă, s-ar putea să dai banii degeaba pe o benă pe care o vei folosi doar pentru a scoate apa din ea după ploaie. Până la urmă, un pick-up adevărat nu a fost folosit la adevăratul său potențial până când nu-i mai recunoști culoarea din cauza noroiului.

Iar în momentele alea toate pick-up-urile sunt la fel de frumoase.

Nu ne-a placut

  • Unele materiale la interior
  • Design utilitar contrastant cu feeling-ul mașinii
  • 4 stele EuroNCAP
  • Motor zgomotos
Date tehnice - Nissan Navara 2.3 Diesel Turbo (dCi) 190CP 4x4 Aut7 Tekna Cabina Dubla
Combustibil
Diesel
Nr. usi
4
Motor tip / cilindri
Linie
Nr. locuri
5
Cilindree cmc
2298
Lungime mm
5330
Putere maxima CP (rpm)
190 (3750)
Latime mm
1850
Cuplu maxim Nm (rpm)
450 (1500)
Inaltime mm
1840
Viteza maxima km/h
180
Greutate kg
1958
Acceleratie 0-100 km/h s
10.8
Ampatament mm
3150
Tractiune
integrala
Volum rezervor litri
80
Cutie viteze
A
Volum portbagaj litri
n/a
Vezi versiuni si preturi Mai multe detalii despre Nissan Navara

Ultimele teste


  • Simfonie pentru suflet

  • Alianță neașteptată

  • Îndrăzneț

  • Suflet iberic

Comentarii (24)

  • Scrooge
    Nu va speriati de impozit.....dar speriati-va de rovignieta, caci ca sa ajungi pe culmi noroioase iti cam trebuie. Adunate fac cam cat impozitul anual al unui SUV 2.3 normal. "Afacere" cu "utilitara" e de la 3.0 in sus.
    13 27
  • @Scrooge
    Motorul de 2.3 este unul de generatie relativ noua si inlocuieste unul de cilindree mai mare, dar nu asta conteaza. Ce conteaza la o masina ca asta e pretul raportat la putere, cuplu, economie de carburant, capacitati de trecere, dimensiunea benei, capacitatea de remorcare etc. Asta conteaza ! Si nu-i ca si cum a aparut ieri sa ne spui tu daca-i practica sau nu. Navara are 14 milioane de utilizatori in 180 de tari.
    33 10
  • ce treaba au masinutele astea de oras in care poti sa iti cari poseta cu cele americane?

    Dodge RAM 6.7 L (408 cu in) Cummins diesel I6 (Aisin ASC69RC Automatic) 385 hp (287 kW) 900 lb·ft (1,200 N·m)
    8 16
  • @namen
    E un motiv pentru care nu le arde sa vina in Europa: n-ar vinde nimic !
    Cativa aplaudaci pe margine, nu tin de foame americanilor ! Deocamdata ca vanzari cumulate, japonezii fac legea la utilitare pick-up, asta pentru ca eficienta e cuvantul de ordine.
    25 5
  • la testele astea, ca deja ati adunat toate ofertele disponibile pe piata, ar trebui sa apara un capitol nou : "cat de utila este ca utilitara". Imprumutati o remorca, puneti 2t pe ea si 500kg in bena ... si dai bataie pe coclauri de printre lanurile de grau. O utilitara este utilitara, conteaza tinuta de durm si altele, dar cel mai mult conteaza sa nu te lase la greu, literal "greu" :)
    24 1
  • dar o americanca duce undeva peste 5000 kg fora probleme pe orice teren, iar unele pot cobara numai in frana de motor cu 5000 kg dupa ele, asa ca nu stiu unde este eficienta, poate la consum
    5 12
  • @gogonatul
    Specificul pietei americane, n-are legatura cu realitatea in care traim. Daca o luam asa si Nissan are adevarate "animale" in America.
    Nu se pune problema asa. Eficienta inseamna pe langa consum redus, costuri de intretinere / consumabile reduse + asigurare si impozit, adica intreaga experienta de a detine o masina. Pentru un fermier sau industrias e arhi-suficienta masina asta in Europa, in speta Romania.

    ps: 5 tone nu cara o americana nici daca esti david copperfield !
    3-4 tone, cel mult !
    24 5
  • Scrooge
    @Liviu....mai baiatule trezeste-te si mai reciteste inca odata articolul si comentariul meu. Daca ai fi citit si articolul si nu te-ai fi rezumat ca cei mici doar la privitul pozelor ai fi sesizat ca prima propozitie "nu va speriati de impozit" este o reactie personala la partea din articol cu "Motor/Transmisie" in care autorul ne precizeaza ca datorita faptului ca in acte e trecuta utilitara se va plati un impozit mai mic. Eu adaug aici ideea ca impozitul mai mic de utilitara e compensat cu rovignieta mai mare care se plateste la utilitare, astfel incat ca bani ajungi sa platesti aproape la fel cu un suv de 2.3 care nu e trecuta utilitara in acte. Iar "afacerea cu utilitara" trecuta in acte este pentru acele masini care au motoare de la 3 litri in sus, unde un SUV similar are spre 2000 de ron impozit.
    Asta am vrut sa spun, de unde ai scos ca am dat eu verdicte ca e practica sau nu, si alte balarii scrise prin commentul tau ??
    6 16
  • Scrooge
    Citesc de multi ani Automarket si din pacate observ ca de la an la an IQ - ul cititorilor scade in mod vertiginos, dovada si numarul mai mare de dislikeuri avute la primul comment. Astept si eu o replica serioasa strict pe comentariu de la unul cu manuta rosie. Binenteles ca o voi primi :))
    10 16
  • @Scrooge
    Nu te supara degeaba. A comentat un ultras Renault cu alt nume ca sa para mai multi, si ti-a dat "peste bot" ca ai avut oarecum intentia sa zici ceva de naspa referitor la masina asta. Stim povestea, nimic nu se compara cu Renault-Nissan. Asa cum nici un Hilux, B2500, Ranger sau L200 nu se compara cu Navara.
    Si aia cum ca japonezii fac legea la pick-up-uri... pentru ca eficienta, userul atotstiutor" a uitat sa spuna ca Ford F150 vinde in State cat vand toti japonezii pick-up-uri la un loc. Si poate chiar mai mult. Si vorbim probabil de cea mai mare piata din lume pe acest segment. Dar nu se pune, ca nu prea da bine "la cv".
    Oricum asa cum spunea si @unckle, ce a putut face acest Nissan in test, o poate face si un Jeep Wrangler sau poate chiar si un Duster. Masina nu a fost testata chiar cum a fost gandita.
    9 19
  • @Scrooge
    Si ce are sula cu prefectura? Ce treaba are adresabilitatea unui pick-up full-size cu un SUV ?! Sa intelegem ca la pick-up cu motor de 3 litri nu platesti rovignieta? Oricum ai da-o impozitul e raportat la capacitatea cilindrica. Nu-i nimic moca la peste 3000 cum vrei tu sa lasi de inteles. Fiecare cmc in plus, se plateste. Fara sa comparam mere cu pere, ok?
    15 3
  • Scrooge
    aaa....si inca ceva....tot cu utilitara :))).....daca uiti (ca na a uita e omeneste) de plata rovignietei, pt ca e utilitara amenta e undeva la 750 de ron fata de 250 cat e la turism. Si daca faci 3-4 drumuri pe sectorul cu camera intr-o saptamana ........upssss :)) Astia cara au utilitare si scot bani cu ele sunt cu ochii pe acte ca pe butelie, dar tu doar un jmecher cu Navara cu bena goala ai mari sanse ca la un moment dat sa uiti de plata ei.
    7 14
  • Sunteti total neinteresanti. Comentariile voastre au amprenta unor copii de clasa a 7-a cu limbajul si imaginatia aferenta. Ciao !
    20 5
  • @Liviu
    Mvai :)))
    3 9
  • Scrooge
    @Liviu....Eu cred ca scrii intentionat anapoda ca sa-ti dai importanta, refuz sa cred ca un om normal raspunde ca tine. Ce scriu eu si ce raspunzi tu. :))))))))))) Nu am zis ca e moca, am zis ca renteaza ca o masina de tip SUV sa fie trecuta ca utilitara de la 3.0 in sus, unde normal ai impozit 2000 iar ca utilitara vro 6-700. Ce nu pricepi ???
    5 15
  • Scrooge
    @Liviu - Prietene hai sa-ti arata cat esti de jos ca IQ :

    Automarket: " Înainte de toate, nu vă speriați când vedeți cilindreea: impozitul anual nu va sări calul, pentru că Navara este considerat utilitară, iar aici vorbim de impozite mult mai mici și de reguli ceva mai puțin stringente. "

    TU: "Ce treaba are adresabilitatea unui pick-up full-size cu un SUV ?!"

    Deci.....Automarket crede ca noi atunci cand vedem aceasta masina cu cilindreea aferenta ne gandim automat la impozitul normal platit pt un SUV de 2.3, sau ok ma rog simplu doar 2.3, si tot ei spun ca cica nu ar fi asa ca e utilitara si impozitul e mai mic.

    EU AM COMENTAT ACEST LUCRU DIN ARTICOL.

    CITITI FRATILOR ARTICOLELE NU VA UITATI NUMAI PE POZE !!!!!!
    7 16
  • @Automarket. Unde sunt facute fotografiile?
    4 2
  • Scrooge
    Scuzati-ma, sunt putin cam in delir datotorita perfuziei cu tuica , sper sa-mi revin. Inca sunt ametit.
    7 4
  • @NAMEN
    Ram 3500 Dually
    TRADESMAN

    6.7-Liter I6 Cummins® Turbo Diesel

    reg | 8' | auto/AISIN | 4x2

    Max Payload
    6,578lbs

    Max Towing
    31,200lbs

    31,200 pounds is 14152 kilograms.
    5 4
  • mircea
    @Sorin
    În mai multe locuri. În principiu Poiana Brașov, Poiana Mărului, circuitul de motocross de la Zărnești.
    5 1
  • masina buna navara :)
    8 2
  • O masina f slaba pentru 2016.
    3 9
  • @Der

    Serios? Ia dă-ne tu un exemplu de alternativă "inteligentă" la maşina asta

    :)
    5 0
  • Salut fratilor, am avut Nissan Navara, motor de 2500 cmc, foarte reusit, masina tanc, stabila, am iesit in 3 roti cu ea, dar problema lor este tabla, mai ales pe aripile spate de la bena, care ruginesc, de la interior, adica de la semiaripa. Alta problema era ca in bena se pot pune 600 kg, in fisa tehnica scrie 800. In rest totul a fost ok, chiar daca reviziile puteam sa le fac la 30000 km, le-am facut la 15000 km, asta datorita mai ales filtrelor. Acum despre modelul nou, in primul rand fac aceasi greseala ca si cei de la WV, cu Amarok, motor mic de pe dube de transport. Au omis un lucru, aceste masini intra mult si in sarcina, nu sunt numai pe asfalt. (Pe Amarok este acum motor de 3 litri)Si cine isi ia astfel de masina, o ia pt munca nu plimbare in oras. Suspensia la bena, chiar daca este puntea de la Patrol GR, care este cea mai reusita, cum sa pui arcuri elicoidale in loc de lamelare si sa susti ca poti incarca o tona...poate odata, ca a doua oara pa...tinand cont de cele mentionate mai sus la modelul vechi. Si mai si vreo 5 brate, mai multe ca la directie in fata. Sa nu mai vb de interior, in modelul vechi, cant te urcai in ea, iti dadea o zenzatie de siguranta, de tanc, acum cu prizele de aer de pe bord ca de la Dacia, am impresia ca sunt in Duster. De data aceasta, sincer prefer Ford Ranger 3,2 litrii.
    3 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru