Drivetest Fiat Tipo

1.6 Diesel Turbo (Mjet) 120CP Man6 Easy
Fiat Tipo zoom
de Bogdan Mirică, Foto: Ciprian Mihai
Marti, 12.04.2016
Întăriri

Vreme de mai bine de șapte ani, Fiat 500 a reușit să mențină grupul italian pe linia de plutire. Micul simbol a dat naștere unei game noi, însă greul a fost dus tot de produsul original.

Fiat a înțeles că are nevoie de întăriri și a trimis noi propuneri în segmentul european, în speranța că ele vor atrage noi clienți și vor pune osul la creșterea vânzărilor. Noile propuneri sunt reunite sub numele Tipo și vin în variantele de caroserie sedan, hatchback și break.

Dacă ultimele două abia au fost lansate la Geneva, sedanul a ajuns deja în România și promite să fie o nucă greu de spart în segmentul berlinelor abordabile.

Fiat Tipo
1.6 Diesel Turbo (Mjet) 120CP Man6 Easy

  • Pret de pornire 12.211 €
  • Pret model testat 16.100 €
  • Taxa auto 0 €
  • CUI SE ADRESEAZĂ?
  • FĂCUTĂ PENTRU
  • IZOLARE FONICA
  • COOLNESS EFFECT

Motor / Transmisie

Pentru a se putea bate în acest segment, Fiat Tipo trebuia să le ofere clienților un motor diesel cu pedigree. Nu degeaba a fost aleasă a doua generație a Multijetului de 1.6 litri, gata să livreze 120 de cai putere.

Este o unitate diesel pe care Fiat a promovat-o pe majoritatea modelelor sale, fiind destul de apreciată de-a lungul timpului.

În cazul noului Tipo, unitatea de 1.6 litri garantează un cuplu motor de 320 de Nm, resimțit devreme, încă de la 1750 de rotații. Plaja de cuplu este destul de generoasă, primele semne de oboseală fiind resimțite după 2800 de rotații. Tot pe la această turație motorul devine destul de zgomotos, fiind resimțit în habitaclu. Vibrațiile nu lipsesc, însă resursele sunt generoase și pot garanta o dinamică bună pentru sedan, fie că acesta este sau nu încărcat la capacitate maximă.

Cutia de viteze este perfectibilă, timoneria fiind ușor imprecisă și cam lungă. Chiar și așa, etajarea este bună și mai salvează din performanțele motorului. Un motor care se dovedește a fi printre puținele surprize plăcute ale noului Tipo.

Consum

Când vine vorba de consum, este cât se poate de clar că alegerea unui diesel ține cu bugetul familiei. Așa cum ține și prețul de achiziție al noului Tipo. Consumul extraurban ajunge la aproximativ 5.5 litri/100 de kilometri dacă nu menajați pedala de accelerație și scade aproape de 4 litri/100 de km dacă mergeți la consum.

În fișa oficială, Fiat anunță că dieselul regăsit pe Tipo, cel mai puternic din segment de altfel, poate oferi un consum mediu de 4.2 litri/100 de km. Raportat la rivalii din segment, valorea lui Tipo este insesizabil mai mare decât cea a rivalilor Skoda Rapid, Seat Toledo, Peugeot 301 și Citroen C-Elisee. Trebuie să ținem cont însă și de caii putere în plus.

Performanţe

Când a venit vorba de performanțe, Fiat nu și-a propus niciodată să impresioneze. Ba chiar s-a axat pe alte trăsături, considerate mult mai importante.

Tipo și cei 120 de cai putere ai săi par să fie însă o excepție. O excepție frumoasă, pentru că accelerația de la 0 la 100 de km/h se face în 9.7 secunde, un timp mai bun decât al tuturor rivalilor enumerați mai devreme.

La capitolul viteză maximă însă, cu cei 199 de km/h, este depășit la mustață de Skoda Rapid și Seat Toledo.

Interior

Dincolo de portieră afli că nu degeaba Fiat oferă noul Tipo ca o alternativă accesibilă în segmentul compact. Materialele nu sunt de cea mai bună calitate, plasticul fiind tare și neprietenos în majoritatea zonelor. Scaunele nu sunt nici ele deosebit de confortabile, iar finisajele sunt perfectibile.

Atmosfera se mai înviorează cu câteva zone în care apare plasticul negru lucios și detaliile cromate.

Din fericire, spațiul interior este destul de generos, atât pe locurile din față, cât și pe cele din spate. Avem un spațiu generos pentru telefonul mobil la baza planșei de bord, spații pentru pahare, însă nu foarte adânci, și buzunare pentru uși decent proporționate.

Avem de a face cu un model destul de simplist, prin urmare nu avem comenzi care să complice prea mult existența celui de la volan sau să necesite un timp de acomodare. Prin urmare, ergonomia este bună, atât la nivelul sistemului central, cât și la nivelul comenzilor de pe volan.

Ajungem și la aspectul care interesează publicul din acest segment: portbagajul lui Tipo are 520 de litri, destul de generos și cu o gură de încărcare accesibilă. Comparat cu cel al rivalilor Peugeot și Citroen este mai mare. Comparat cu cel al rivalilor Skoda și Seat este mai mci cu 30 de litri.

Preţ de achiziţie

Fiat și-a dorit să facă din Tipo sedan o mașină accesibilă maselor. Prin urmare, prețul de pornire a lăsat pe mulți cu gura căscată. Chiar dacă pornește de la 12.200 de euro, Fiat are o ofertă care coboară prețul de început la doar 11.000 de euro. Este o valoare care îl face suficient de tentat chiar și în fața celor care își doreau cu ardoare un Dacia Logan.

Dacă ne referim însă la versiunea testată noi, socotelile încep aproape de 17.500 de euro. Din fericire, oferta actuală a italienilor te poate ajuta să faci achiziția unui Tipo 1.6 Multijet cu doar 15.700 de euro. Testul nostru a presupus un Tipo Opening Edition, care avea o etichetă redusă de la 17.900 la 16.100 de euro.

Dacă ne uităm în segment vedem că există însă și surprize mai plăcute de atât. Cel puțin la capitolul diesel. Chiar dacă aveau prețuri de pornire ceva mai mari decât Tipo, Skoda Rapid și Seat Toledo vin cu un TDI de 1.6 litri și 115 cai putere la doar 15.000 de euro. Fără oferte sau alte promoții.

De asemenea, francezii Citroen C-Elysee și Peugeot 301 pleacă de la 12.200, respectiv 13.500. În aceleași versiuni diesel, e drept că mult mai modeste din punct de vedere al resurselor (doar 99 de cai putere).

Siguranţă

Dezvoltat pe o platformă complet nouă, Fiat Tipo este încă o surpriză la capitolul siguranță. Modelul italienilor nu a fost supus încă testelor EuroNCAP, prin urmare punctajul rămâne un mister. Având în vedere însă că sedanului îi lipsesc o mulțime de sisteme de asistență pe care le vedem tot mai des pe mașinile contemporane, atent evaluate de organismul belgian, este posibil să vedem mai puțin de cinci stele.

Din fericire, sisteme esențiale, cum sunt airbagurile laterale, frontale și cortină sunt la locul lor, precum și funcțiile ABS și ESP.

Ţinută de drum

Cu excepția produselor Abarth, care sunt rupte parcă dintr-un alt film, Fiat s-a axat întotdeauna pe confortul pasagerilor. Prin urmare, Tipo nu a făcut excepție. Berlina este gata să absoarbă cu stoicism gropile și alte neregularități ale suprafeței de rulare. E drept însă că suspensia este ușor zgomotoasă și prezintă un ruliu pronunțat atunci când vă lansați cu aplomb pe anumite viraje.

La capitolul direcție nu sunt foarte multe de zis. Precizia lipsește, ca de altfel și feedback-ul. Prezența unei funcții care permite selectarea răspunsului direcției îmbunătățește lucrurile doar în mediul urban. Aici, direcția devine ușoară și garantează o manevrabilitate bună.

Vizibilitate

Fiat Tipo nu pune mari probleme de vizibilitate. Luneta este destul de generoasă, însă este ușor prea aplecată. Ultimul rând de montanți a fost îngustat cât mai mult posibil pentru a nu altera vizibilitatea posterioară. Primul rând însă, poate incomoda atunci când vă aflați în viraje mai strânse. Oglinzile laterale au fost bine proporționate, reușind să încadreze dimensiunile berlinei compacte.

Tehnologie

Nu sunt foarte multe de spus la capitolul tehnologie. Fiat Tipo pare a fi o mașină uitată în timp și lansată abia acum. Lipsa unui sistem multimedia și a altor soluții inteligente de conectivitate nu va atrage prea mulți clienți tineri.

Din fericire, epoca tetehnologică în care ne aflăm pulsează timid prin intermediul unei conexiuni AUX și USB, și a unui Bluetooth care ușurează convorbirile telefonice.

Comenzile pe volan, computerul de bord rudimentar, deschiderea portbagajului din interior, geamurile electrice față și climatizarea manuală i-ar putea încânta doar pe cei mai puțini experimentați în alegerea unei mașini noi.

Design

Există însă un capitol la care italienii nu pot fi bătuți, indiferent de segmentul în care activează, de calitatea produsului sau de istoria sa. Designul. Este trăsătura care definește întreaga evoluție a brandului Fiat și arma pe care au mizat întotdeauna italienii.

Tipo a atras privirile tuturor cu formele sale echilibrate și frumos conturate. Este un design comercial, creat pentru a fi pe placul uni mase mari de oameni. Iar asta se vede cât se poate de clar atunci când stai la semafor și observi privirile care îți studiază mașina.

Au fost chiar și profani care au crezut că e vorba despre un model premium. Asta înseamnă că dacă dăm jos sigla Fiat putem spune că rețeta estetică a lui Tipo ar fi funcționat cu succes în curtea oricărui brand.

Din fericire pentru Fiat, designerii săi au fost cei care au reușit să dozeze perfect liniile unei berline atrăgătoare.

Nu ne-a placut

  • Ruliu pronunțat
  • Calitatea materialelor
  • Tehnologizarea
Date tehnice - Fiat Tipo 1.6 Diesel Turbo (Mjet) 120CP Man6 Easy
Combustibil
Diesel
Nr. usi
4
Motor tip / cilindri
Linie
Nr. locuri
5
Cilindree cmc
1598
Lungime mm
4532
Putere maxima CP (rpm)
120 (3750)
Latime mm
1792
Cuplu maxim Nm (rpm)
320 (1750)
Inaltime mm
1497
Viteza maxima km/h
199
Greutate kg
1345
Acceleratie 0-100 km/h s
9.7
Ampatament mm
2636
Tractiune
fata
Volum rezervor litri
45
Cutie viteze
M
Volum portbagaj litri
520
Vezi versiuni si preturi Mai multe detalii despre Fiat Tipo

Ultimele teste


  • Simfonie pentru suflet

  • Alianță neașteptată

  • Îndrăzneț

  • Suflet iberic

Comentarii (36)

  • foarte faina masina. dar foarte!
    28 21
  • Masina pare ok ca aspect, dar la configuratia actuala ar fi mai atractiva la un pret de maxim 14k euro.
    La 16 k, ar putea avea un display mai mare si mai atractiv :-P
    18 12
  • .Doua saptamani in urma am dat o ''fuga'' pana la showroom-ul Autoitalia. Mi-au incredintat varianta 1.4 benzina 95CP cu pret DE 14.500 EURO. O compacta de buget mediocra, net inferioara unui Cielo . Confort zero, Performante zero, Feedback zero , Dotari ZERO . Doar un pret mult prea mare pt un Fiat.
    33 34
  • puteti include in comparatia motoarelor diesel si agregatul de 1.6 litri comun pt. BMW si Toyota, cuplu doar 270 nM, consum si zgomot mai mare, lipsa de rafinament
    18 3
  • Madalescu are fetish pentru Cielo, printre altele. Cielo era o masina extrem de zgomotoasa, lipsita de comfort si nesigura, bazata pe o platforma GM din anii 80. Cum poti compara asa ceva cu acest Fiat nu-mi pot da seama, cand acesta masina este de 100 de ori mai sigura, mai silentioasa, mai comfortabilia, mai rafinata, etc. Haterala ieftina asta cu Cielo si alte comparatii tembele. Nu o fi Tipo asta cea mai buna masina din clasa, dar nici sa-l compari cu Cielo nu poti. Daca asta-i mai proasta ca Cielo, atunci Loganul ce ii?
    37 19
  • Deci are AUX, Bluetooth si USB si notati "lipsa altor solutii inteligente de conectivitate". ... cum ar fi?
    30 4
  • @ztele
    Probabil net 3G/4G la bord sau WI-FI
    12 7
  • Design interesant si spatiu. Cam atat despre Tipo. Pacat ca antifonarea e slaba pentru diesel.

    AM, ati uitat sa introduceti Elantra in comparativ. Oricum o dam, Elantra e peste 301 si C-Elysee atat ca dotari cat si ca design si ergonomie. Sa nu uitam ca urmeaza o noua generatie anul asta.
    9 8
  • @@ztele: exista la concurenta dotarile astea?
    Intreb, habar n-am.
    8 0
  • Cum la 2800rpm da semne de oboseala ? Si un TDI PD este mai elastic decat atata, dapoi un CR.

    @Automarket: Ati mai condus si 1.5dci de 90cp de pe logan. Cum vi se pare la elasticitate si consum 1.5dci in comparatie cu acest 1.6 de 120cp ?
    20 6
  • Exista pe masini premium sau doar cele de volum precum Toyota Avensis, Avalon, Camry, Rav4 . Din cate am inteles in curand si pe Ford.
    4 1
  • @ztele
    Utasem sa pun ''@'' scuze.
    2 0
  • Masina e mediocra la raport Confort / Pret.

    Ar fi trebuit sa coste mai putin pentru a fi intr-adevar o afacere buna.
    Nu-si merita banii.
    22 11
  • @Sam93
    Daca Cielo este o masina extrem de zgomotoasa, iar scaunele ergonomice sunt neconfortabile, inseamna ca nu ai condus masina asta. Cielo are un zgomot la rulare cu 6db mai putin decat are Tipo, iar la relanti zgomotul difera cu 11Db .Calitatea materialelor este net superioara lui Tipo. DC spun asta ? bordu, inclusiv panourile usilor sunt realizate din spuma poliuretanica moale. Avantajul poliuretanului fata de platicul din TIpo ? Simplu : Cu timpul plasticul ala incepe sa aiba greierasi sa rasune la orice trepidatie denivelare. Manevrabilitatea unui Cielo este net superioara . Cauza ? Ofera servodirectie asistata hidraulic , adica de ''scoala veche'' mult mai precisa fata de rahatul care il vinde Fiat , acea directie ''city'' care iti da senzatia ca mesteci in piftie. Sa vorbim de siguranta unei masini este ceva pur subiectiv. In cazul in care toti constructorii garanteaza o siguranta doar in limitele legilor fizicii si doar in scenariile de testare . In viata reala nu se stie daca masina se va lovi fix cu acelasi unghi si acceasi viteza precum in scenariile din test-crashes . Per total dupa ce am condus-o, Tipo este o masina execrabila pt pretul ei. La 9 mii nu are nici macar elemente caroserie vopsite cum avea Cielo ( asta ca tot am inceput comparatia ), iar geamurile sunt manuale , proiectoarele ceata lipsesc. Multe lipsuri. Loganul este o masina corecta, nu am ce-i reprosa . La 4.500 ( cu tot cu minusurile ei )nu gasesti o alta masina noua .
    14 12
  • @@Sam93
    Cred că aproape sigur nu vorbești de Daewoo Cielo, adică mașina asta https://ro.wikipedia.org/wiki/Daewoo_Cielo
    Cred că te referi la o alta mașină pe care Sam93, ca și mine, de altfel, nu o cunoaște.
    13 6
  • @@@Sam93
    Mai bine ai fi distribuit asta

    http://www.auto-data.net/ro/?f=showCar&car_id=16303

    http://www.auto-data.net/ro/?f=showCar&car_id=16299

    0-100- 12,5sec cu doar 75CP si cu doar un singur ax cu came ( nu doua )

    Cuplul maxim intra de la 3.200 RPM , Pe cand la Tipo 1.4 90CP si DOHC intra de la 4.500 rpm , adica va zbiera precum o vaca in calduri la o depasire , pe cand Cielo va oferi acelasi cuplu cu un motor cu 15cai mai mic si cu un singur ax la un nivel de silentiozitate superior. Succes in achizitia acestui cazan de Tipo , un Logan Italian vandut la pret ''premium''
    5 12
  • Madalescule, iar compari mere cu pere?

    Ai o boala cu numarul de cai, cuplul maxim si acceleratia.

    Uiti voit de greutate de parca ai impresia ca noi restul suntem tampiti. Cielo era cu mai bine de 400 kg mai usor ca Tipo.

    P.S. Vezi ca am avut Cielo 8 ani si stiu foarte bine plusurile si minusurile masinii.
    12 8
  • Iar tu ai o problema cu modul de a intelege . Nu sunt Madalescu. Eu nu sunt fan Toyota. Sunt fan doar masini clasice, dupa cum se vede. Nu ai avut Cielo. Modul tau inversunat de exprimare elibereaza multe idei gresite . Tipo este mai greu cu 200 Kg decat un Cielo, iar numarul de cai mai mare si sistemul DOHC ( cu ax dublu ) ar fi putut eclipsa cele 200 kg in plus fara probleme, iese raportul ideeal dar doar in teorie. Dar nici ca aeodinamica nu sta bine, iar curba de cuplu ........ no comment. Inca odata cuplul maxim la Tipo intra abia de 4.500 RPM adica aproape de zona rosie, acolo unde si nivelul sonor e maximum ( nu te vei mai intelege in masina ). La Cielo la 3.200 intra cuplul maxima adica la un nivel sonor scazut. Asta inseamna o rulare mai linistita si confortabila imbinata cu o agilitate deosebita.
    8 8
  • Sam93@Madalescu
    Mersi pentru doza de ras! Esti un troll bun! La un articol despre un Fiat din 2016 am ajuns sa discutam despre rabla de Cielo. Hai ca ma faci sa rad!

    Mi-am petrecut ani intregi in Cielo. Stiu despre ce vorbim. O masina cu un interior de anii 80, deci foarte prost. Zgomotoasa. N-am intalnit una care nu avea probleme serioase de ordin mecanic. De siguranta nu mai are rost sa vorbim. Nu zic ca nu era o optiune buna in clasa si la vremea ei (in anii 90) dar in prezent este o mizerie in comparatie cu masinile ce se vand acum noi.

    Si nu are rost sa vorbim de timpii 0-100 si alte ineptii de genul asta care inseamna zero pentru omul de rand. Cel mai mare progress tehnic in domeniul auto in ultimele zeci de ani nu s-a facut la performante sau consum ci la rafinament. NHV (noise, vibration, harshness) - asta-i ce conteaza. Mai ai un pic si zici ca Dacia 1300 sau Olcit erau masini mai rafinate ca Fiatul asta.
    12 6
  • Au luat-o razna unii pe aici. Daca nu le convine un comentariu, inseamna ca cel care l-a pus e Madalescu. Credeam ca numai ala e dus cu pluta, dar voi sunteti si mai si.
    6 5
  • @Andy . Greutatea unei masini nu tine neaparat si de performanta. Conteaza cum pui toata puterea jos, adica curba de cuplu. Skoda Citigo este mai usoara decat un Cielo si din 1.0 L scoate fix aceiasi cai ( 75CP cu multipunct ) iar cu toate astea tot nu se apropie de performantele unui Cielo in 0-100 .
    6 6
  • Scuzati-ma sunt putin cam derutat mintal. Chiar si atunci cand nu comenteaza Madalescu, am iluzii de ordin psihic incat delirul patrunde adanc in mintea mea, iar halucinatiile imi joaca feste. Nu am nici o masina, dar cred ca Fiatul asta este luxury car by buget, oricat de penibil ar suna asta. Este atat de rafinat motorul cu toate ca in rulare are un zgomot la rulare cu 6db mai mult decat are ''rabla aia din anii 80'' , iar la relanti zgomotul difera cu 11Db mai mult. Deci chiar cred ca Fiat Tipo a investit in rafinament. NHV (noise, vibration, harshness) . Acum dau fuga sa impart pliante pe strada ca bate vantul la showroom-ul Fiat de rafinate ce sunt masinile.
    6 5
  • Cand voi calatorii cu familia la drum de munte-mare am sa-mi iau un porta-voce ca sa ne facem auziti cand voi executa o depasire destul de anesteziata cu bolidul asta de lux . Sper ca macar sa nu ma faca de ras Logan 1.6 16V la semafor. Din cand in cand mai ies si eu cu cate 2-3 gagicute ce dreaq.
    7 5
  • Si acum inca o demonstratie a ''evolutiei'' Fiat.


    Mitsubishi Lancer 5 94'' cu motorul 1.3 benzina 75CP 0-100 in 12,5sec iar cuplul maxim intra de 3.000 RPM. Nah rafinament NHV (noise, vibration, harshness) la Fita tipo > 4.500rpm cuplul maxim deci destul de '' low noise'' , iar in ceea ce priveste '' vibration and harshness'', plasticul ala DUR va caza si niste greierasi , dar asta nu se va pune ;)
    4 8
  • Sunt pline forumurile auto cu probleme mecanice destul de grave ale masinilor Fiat . Se pare ca pretul destul de accesibil nu reflecta neaparat si calitatea modelelor sale. Fiat Tipo este doar un Fiat Linea cu o alta ''carcasa'' si cu un motor ceva mai puternic, care adaptat la normativele UE este temperat destul de mult de electronica dar si de frontiera Euro 6. Linea a fost ''compania'' mea zilinica cand lucram la o firma ( anonima din motive de confidentialitate ). Ca model era destul de uzat moral, problemele incepeau la un numar de doar 80-100 mii km. Suspensiile erau zgomotoase prin deplasarile urbane. O adevarata durere de cap. Directia mult prea soft si imprecisa, dar buna pentru parcarile urbane. Calitatea slaba a materialelor nastea mici ''demoni'' care cu timpul incepeau sa il ''bantuie'' atat pe sofer cat si pe eventuali pasageri. Ma indoiesc ca Tipo sa fie un progres fata de Linea atata timp cat pretul trebuie sa fie cat mai jos, iar noile normative obliga adoptarea de noi sisteme de siguranta ( sisteme care nu erau prezente si pe Linea ) si care fac ca pretul final sa creasca . Asadar de unde taiem ? Pai taiem din calitate. Linea nu se compara nici macar cu vechea mea compacta de buget OPel Astra mk.1 sedan, iar cand mai sus se spune ca acest model nu se compara nici cu Cielo, pai nu-i departe de adevar nici lucrul asta. Linea precum Tipo nu ofera A/C decat pe variante de echipare destul de scumpute ( medii ). Un mare minus pentru anul 2016 chiar si la clasa compactelor de buget. Asadar taieri de costuri s-au facut din multe puncte de vedere. Opel Astra mk,1, Daewoo Cielo, VW Vento/Jetta mk.2 toate aceste compacte bugetare avea standard A/C si alte cateva dotari de bun simt.

    Intr-o alta ordine de idei, pretul versiunii testate care echivaleaza la 16 mii euro, nu mai este deloc unul bugetar . In suma aceasta te indrepti usor spre noua generatie Opel Astra , un model mult mai bun , sau Ford Focus sedan , iar motorul 1.0 125CP EcoBoost este renumit ca rafinament. Motoarele Fiat nu sunt atat de rafinate precum se spunea mai sus. Destul de zgomotoase, si asta din nou ~ Fiat trebuie sa tina pretul cat mai jos posibil, intr-o zona condusa de grupul PSA care ofera HDI-uri exceptionale pe modelele 301 sau C-Elysee.
    13 5
  • Sam93@Madalescu
    Ma amuza cum Madalescu isi face de cap ca de obicei crezand ca impresioneaza pe cineva. Poti sa scrii cu pseudonimul meu cat vrei tu ca nu ma intereseaza. Cielo tot un gunoi ramane.

    Cat despre Tony, intotdeauna am stiut ca-i un alt cont a lui Madalescu dar cu care posteaza comentarii ceva mai rezonabile, asa ca sa creasca distractia. Asculta aici mai Mafia. Nu mai compara mere cu pere. Fiatul din test costa asa de mult pentru ca este echipat cu un motor diesel destul de bun. Nu-l mai compara ca un descreierat cu masini cu motoare pe benzina. Multumim Madalescu pentru ca demonstrezi ca esti un debil, ca de obicei.
    9 7
  • Uau ! Tipul asta este un ''hater'' veritabil, posteaza voit cu scopul de a provoca dispute. Nu esti de acord cu el, esti ''madalescu'' . Dragut ! Nu cred ca mai si are rostul continuarea discutiei. Voi incerca sa evit aceste dispute care nu-si au rostul pe un website de presa auto.
    7 7
  • Pentru a se intelege ca nu alimentez cu ''carbunii'' nici nebunia celuilat, trebui sa-i adresez faptul ca Cielo echipat cu acel motor pe care l-a repetat in numeroase randuri, accelereaza mai greu decat Tipo 1.4 95CP ( daca despre asta era vorba ). Dar nu despre asta e vorba la o masina de buget. Vrei ceva sport, cumperi ceva sport. In rest imi sustin parerea de sus, aceea ca Fiat Tipo este doar o masina practica, dar inferioara unor modele bugetare clasice, nu ma rezum la siguranta, consum , performante.
    6 3
  • Mda...... primul comentariu nici nu mi-a aparut. Cel cu privire la Mercedes.
    6 1
  • Cam scump pentru ce ofera
    3 2
  • Un kia ceed este net peste - parerea mea !!
    1 1
  • Cornel Rs
    nu contest despre Linea nu spun ca era excelenta insa ai strecurat voit sau nu ,habar n-am , o prostie cat casa. Nici banalul si modestu astra care acum e cea mai intalnita masina sh nu are ac standard cel putin nu modelu vechi sub 2005,cat despre cielo cu ac standard la fel aiureli nici vb de asa ceva
    2 0
  • Cornel Rs
    le :comm de sus era adresat @Tony_LPP
    0 0
  • nu inteleg de ce jigniti aceasta marca,ati condus macar un Fiat facut dupa 2008 sa vedeti exact ce ofera? AM forteaza nota cu zgomotol in habitaclu si cu calitatea materialelor. Ca nu sunt finisate ca pe marci premium da, dar calitatea nu e sub cea de la opel sau sa nu mai zic de rasarit... Compartia cu loganu de 1.6 e o gluma nu? 120 CP la 1400 KG si 320 NM sunt suficienti pentru o depasire chair si ea pe Transfagarasan ...ca pret e relativ mediu, nu poate continuea traditia linea deocamdata dar pentru ce ofera in 12.000 ar fi ok, daca ar lasa AC ul standard macar. Dar sincer decat sa dai pe o taiota de 3 m lungime si 1 latime la 12k euro mai bine alegi Fiat Tipo , cel putin la design si fiabilitatea motorului e net superioara. sa nu mai zic de o mizerie de auris la 18 k care la 1.6 valvematic ofera performante ridicole 0-100kmh 11.1 secunde ????
    8 1
  • Solutiile multimedia de pe masina sunt fix pix. Arata mediocru inca inainte de lansare. La un an dupa lansare arata penibil. Tot ce ai nevoie pe o masina este un bluetooth si nu pentru convorbiri telefonice cum se zice in articol ci pentru streaming de muzica, video si navigatie de pe telefon. Este singura solutie in care poti sa zici ca o sa mai ai muzica si navigatie si peste 5 ani. Atlfel...
    0 3
  • Pana la urma ce motor are Tipo testat de voi??
    In titlu si jos la Date Tehnice scrie 1,6 Benzina Aut6 Easy....in descriere e 1,6 multijet....
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru