Drivetest Citroen C-Elysee (2012 - 2017)

1.6 VTi 115CP Man Seduction
Citroen C-Elysee (2012 - 2017) zoom
de Bogdan Mirică
Luni, 08.07.2013
Sectorul bugetar

Deşi a trecut aproape un deceniu de la relansarea brandului autohton Dacia, mulţi români privesc cu neîncredere marca. „Maşina săracului”, aşa cum a fost numită multă vreme marca românească, se strica, huruia, miroase urât şi era complet nesigură.

Multe din concepţiile vechi au rămas chiar dacă astăzi Dacia este o marcă respectabilă şi respectată, motiv pentru care o mare parte din clienţii români care au agonisit din greu pentru o maşină nouă de familie preferă să se îndepărteze cât mai mult de amintirea vechii Dacii şi optează pentru un brand cu tradiţie. Pentru ei, oferta de pe piaţa locală a început să devină generoasă în ultimii ani, când segmentul sedanurilor subcompacte abordabile a crescut.

Având în vedere apropierea dintre poporul român şi cel francez, una dintre cele mai tradiţionale opţiuni poate fi Citroen C-Elysee. Sedanul îşi propune să fure din clienţii lui Logan, mizând pe un design mai atrăgător şi pe o formulă ceva mai bine închegată.

Citroen C-Elysee (2012 - 2017)
1.6 VTi 115CP Man Seduction

  • Pret de pornire 11.202 €
  • Pret model testat 13.293 €
  • Taxa auto 246 €
  • CUI SE ADRESEAZĂ?
  • FĂCUTĂ PENTRU
  • IZOLARE FONICA
  • COOLNESS EFFECT

Motor / Transmisie

Am testat un propulsor pe benzină, de 1.6 litri, cea mai puternică opţiune din gama modelului francez. Motorul cu patru cilindri garantează o putere de 115 cai putere şi un cuplu nu foarte convingător, de 150 Nm. Resursele sunt decente, însă au momente când eşuează la capitolul impresie artistică.

Dacă prin mediul urban acceleraţia găseşte mereu o doză de resurse, la drum lung există situaţii în care apare o uşoară senzaţie de sufocare. Motorul se trezeşte uşor la viaţă într-un regim de turaţii mai înalt, însă dacă vorbim despre o maşină cu cinci pasageri şi multe bagaje, reţeta nu este una îndestulătoare. Ar fi mai indicat să optaţi pentru un diesel, cu ceva mai mult cuplu.

Despre cutia cu cinci rapoarte care asistă motorul de 1.6 litri pot spune că readuce în memoria mea vechile transmisii cu „bătaie lungă”. Mai exact, timoneria îţi întinde mâna către pasagerul din dreapta dacă vrei să ajungi în treapta a cincea. Nici la capitolul precizie cutia nu stă foarte bine.

Consum

Când vine vorba despre consum, un motor pe benzină de 1.6 litri ar putea să nu fie chiar cea mai bună soluţie într-un oraş aglomerat cum e Bucureştiul. Cu toate acestea, unitatea VTi nu s-a dovedit foarte lacomă, deşi cele peste 30 de grade au solicitat intens şi instalaţia de climatizare. După aproape 200 de kilometri rulaţi prin oraş, cu intervale de trafic aglomerat sau mai lejer, C-Elysee a afişat un consum de 9.8 litri/100 de kilometri. În afara capitalei, francezul se mulţumeşte şi cu 6 litri/100 de km, cu condiţia ca piciorul să apase gentil pedala de acceleraţie.

În cartea tehnică, media de 6.5 litri la 100 de km este uşor mai mică decât cea promisă de Chevrolet Aveo Sedan, dar ceva mai mare decât a rivalului Kia Rio sedan. Dacă aducem în discuţie Loganul, care vine însă cu un motor turbo de 0.9 litri, martor al fenomenului de downsizing, şi 90 de cai putere, consumul lui C-Elysee ni se va părea uşor mare. La fel şi pentru fraţii Skoda Rapid/Seat Toledo, care vin cu un motor TSI de 105 cai şi un consum mediu de 5.4 litri/100 km.

Performanţe

Deşi nu se erijează nici un moment într-un model capabil să ofere senzaţii tari, Citroen C-Elysee promite cel mai bun sprint de la 0 la 100 de km/h din segment. Asta dacă nu îl luăm în calcul şi pe fratele geamăn Peugeot 301.

Acceleraţia până la 100 de km/h se face în 9.4 secunde, cu mult mai bine decât în cazul principalilor rivali, care sunt lăsaţi în urmă cu două secunde. Viteza maximă este, de asemenea, printre cele mai mari din segment, insesizabil mai mare decât cea a lui Chevrolet Aveo, însă sub cea oferită de duetul Rapid/Toledo.

Interior

Interiorul noului C-Elysee nu îşi propune să se abată de la ideea de model abordabil. Cu toate acestea, ceea ce găseşti dincolo de portiera maşinii franceze pare mai îngrijit decât în cazul sedanului autohton. Designul planşei de bord, oricât de simplist este, conferă o impresie de calitate ceva mai ridicată decât pe Logan.

Şi materialele sunt uşor superioare celor folosite de Dacia, însă păstrează acelaşi aspect dur. Finisajele sunt şi ele bine făcute. Per total, interiorul lui C-Elysee, oricât de tern ar părea din cauza afişajelor rudimentare, îi este superior celui de pe Logan.

Apare totuşi o problemă când vorbim despre ergonomie. Citroen a amestecat din nou butoanele în aşa fel încât să te descurci abia după o acomodare prealabilă cu amalgamul. În plus, unele butoane nu sunt atât de responsive pe cât ar trebuie. De apreciat sistemul de climatizare manual, care vine totuşi cu un afişaj digital, pentru a fura atenţia clientului şi a spori senzaţia de bord tehnologizat.

Mă raportez din noul la Logan când vine vorba despre deschiderea geamurilor electrice. Şi Citroen, probabil din aceleaşi raţiuni economice, a ales să îşi poziţioneze butoanele de închidere/deschidere a geamurilor pe consola centrală. Dar, spre deosebire de cele de pe Logan, acestea sunt mai greu de acţionat, fiind localizate exact unde începe coloana consolei centrale.

Spaţiul interior este generos pentru toţi cei cinci pasageri. Spaţiile de depozitare nu sunt însă la fel de generoase, iar la nivelul consolei centrale lipsesc cu desăvârşire. Din fericire, recuperează buzunarele portierelor, unde au fost trasate suporturi de sticle de toate mărimile. Pe locurile din spate încap trei adulţi, iar în portbagaj intră aproximativ 506 litri. Este mai mult decât în cazul lui Aveo sedan sau Rio sedan, însă uşor mai mic decât în cazul rivalilor Logan, Toledo şi Rapid.

Preţ de achiziţie

Când vine vorba de preţ, orice model care îşi propune să activeze în acest segment are de înfruntat o concurenţă imbatabilă. Dacia Logan vine cu o listă de preţuri ce nu poate fi egalată de nici un alt constructor.

Citroen îşi propune însă să poziţioneze C-Elysee ceva mai sus, motiv pentru care versiunea de bază pleacă de la 11.202 euro. Uşor mai scumpe, în varianta de pornire, mai sunt doar Chevrolet Aveo, la 11.820 de euro, Skoda Rapid la 11.933 de euro şi Seat Toledo la 13.986 euro.

Când vine vorba despre ceea ce am testat noi, trebuie să vă spunem că socotelile încep de la 13.293 de euro, preţ valabil pentru nivelul de echipare Seduction. Pentru cei care vor echiparea de top Exclusive, preţul urcă până la 14.093 de euro.

Dacă ne uităm la colegul de concern, Peugeot 301, preţurile sunt mai mici cu doar câteva sute de euro. În cazul lui Chevrolet Aveo, lucrurile stau invers, cea mai scumpă versiune comparabilă a modelului american ajungând la 14.730 de euro. Kia Rio sedan pare a fi însă o afacere mai bună, cel mai scump nivel de echipare al motorului de 109 cai putere ajungând la 12.504 euro.

Ajungem şi la etalonul segmentului, Dacia Logan, care costă doar 9800 de euro în versiunea 0.9 Tce de 90 de cai şi nivel de echipare Laureate. Greu de bătut. Pentru Skoda Rapid socotelile unei versiuni comparabile ajung la 14.705 euro, iar pentru fratele Seat Toledo la 16.241 de euro.

Siguranţă

Citroen a căutat să ofere un nivel de protecţie superior în interiorul noului C-Elysee. Francezii oferă până la patru airbaguri (două frontale, două laterale), EBS şi EBD, precum şi un sistem ESP. Acesta din urmă este foarte util şi prompt în situaţii limită.

EuroNCAP a testat în 2014 modelul francez, iar rezultatul obţinut a fost de trei stele de siguranţă, conform noilor criterii ale organizaţiei.

Ţinută de drum

Citroen a conştientizat că cei care se îndreaptă către segmentul sedanurilor mici îşi doresc confort, nu sportivitate. Aşa că a încercat să se achite de această cerinţă. Nu e de mirare că C-Elysee absoarbe foarte bine orice neregularitate a drumului.

Suspensia filtrează foarte bine gropile şi alte denivelări, încercând să-i ţină departe de astfel de probleme pe cei de la interior. În aceste condiţii, comportamentul pe porţiuni de durm virajat lasă de dorit.

Suspensia este prea relaxată, ruliul este pronunţat, iar aderenţa poate fi corectată destul de des de sistemul ESP. Nici direcţia nu este una extrem de precisă, deşi ea ar putea fi apreciată în oraş, unde amplifică manevrabilitatea.

Vizibilitate

La capitolul vizibilitate, berlina încearcă să îl ajute pe cel de la volan cu o lunetă generoasă. Montanţii sunt însă şi ei la fel de generoşi. Ajută mult un pachet de senzori spate, care suplinesc oglinzile laterale mici şi pe cea retrovizoare, cu dimensiuni la fel de reduse.

Tehnologie

Din punct de vedere tehnologic, Citroen C-Elysee nu vine cu inovaţii, fiind un model de buget, care se adresează unor nevoi simple. Avem un sistem audio cu un sunet decent, un aer condiţionat manual care îşi face bine treaba, un pachet de senzori de lumină şi parcare, precum şi comenzi pe coloana volanului. Pentru cei care aleg nivelul de echipare superior, Citroen oferă chiar şi încălzire în scaunele pasagerilor faţă.

Design

Când vine vorba despre un sedan de buget, designul nu cade pe locul al doilea. Cade chiar pe ultimul loc. Cu toate acestea, el nu poate fi neglijat, motiv pentru care Citroen a căutat să scoată maximum din linii simple.

Berlina a fost împachetată într-o filosofie uşor cuminţită Citroen, dominată însă de o grilă impunătoare, cu două linii paralele ce pornesc de la nivelul siglei, o marcă specifică modelelor constructorului francez. Blocurile optice faţă şi spate respectă acelaşi motiv simplist, reuşind să creeze o sinonimie a formelor.

C-Elysee dovedeşte că designerii pot lucra bine şi atunci când sunt sub presiunea unui buget strict.

Nu ne-a placut

  • Ruliu pronunţat
  • Ergonomia
Date tehnice - Citroen C-Elysee (2012 - 2017) 1.6 VTi 115CP Man Seduction
Combustibil
Benzina
Nr. usi
4
Motor tip / cilindri
Linie
Nr. locuri
5
Cilindree cmc
1587
Lungime mm
4427
Putere maxima CP (rpm)
115 (6050)
Latime mm
1748
Cuplu maxim Nm (rpm)
150 (4000)
Inaltime mm
1466
Viteza maxima km/h
188
Greutate kg
1165
Acceleratie 0-100 km/h s
9.4
Ampatament mm
2652
Tractiune
fata
Volum rezervor litri
50
Cutie viteze
M
Volum portbagaj litri
506
Vezi versiuni si preturi Mai multe detalii despre Citroen C-Elysee (2012 - 2017)

Ultimele teste


  • Vedetă

  • Legendă

  • Definiția hot hatch-ului

  • Grande

Comentarii (32)

  • Marian
    Am zis si la Logan si o zic si aici - eu nu inteleg nimic din "Pentru ei, oferta de pe piaţa locală a început să devină generoasă în ultimii ani, când segmentul sedanurilor subcompacte abordabile a crescut."
    De ce se compara acest Citroen si Loganul cu modele subcompacte. Unde se face diferenta intre clase? Din cate vad un Golf 7 care e "etalonul" compactelor din Europa are 4255x1799x1452(Lxlxh) cu un ampatament de 2637 adica e doar putin mai lata ca un C-Elysee, in rest e mai mica la orice categorie. Daca e sa comparam C-Elysee cu modele subcompacte apar aceleasi discutii ca si la testul Loganului, dar daca o comparam cu orice compacta parca incepe sa se vada rostul unui astfel de model.
    Rio Sedan vad ca are dim: 4365x1720x1455 cu ampatament 2570 adica dimensiuni in partea de sus a segmentului subcompact, dar mai are pana la C-Elysee.
    22 6
  • Scrooge
    wow, sunteti siguri ca greutatea e de 1524kg???, ca si Passat,Modeo,Insignia cred ca au mai putin.
    15 2
  • E o masina pentru asphalt, nu tractor, sa iesiti cu ea pe aratura.
    20 4
  • mircea
    @Marian
    Mă bucură enorm comentariul tău, pentru că dai dovada cunoaşterii inteligente a segmentelor auto. Lucru mare într-o ţară în care în cea mai mare parte a cazurilor se compară mere cu pepeni.

    Acum, răspunsul meu e legat de fragmentarea din ce în ce mai mare a segmentelor, lucru practicat de producătorii auto începând cu 2007. Nu mai prea există segmentele "clasice" (A, B, C, D, etc) din cauza faptului că fiecare marcă încearcă să-şi facă loc pe o nişă pe care să o acapareze singură şi să facă vânzări şi bani din asta. Exemple sunt destule, iar în zona asta cel mai bun este cel al duetului Octavia-Rapid. Practic, dacă luăm plaja de modele compacte ca dimensiuni, vedem că ambele se califică fără probleme, doar că unul e în zona inferioară a segmentului, celălalt în zona superioară.

    Exemplul Logan e altul interesant. Logan e teoretic o maşină de segment B, însă dimensiunile sale se află în zona superioară a acestei clase, ceea ce duce la un duel cu Rapid, pentru că ele sunt apropiate. La fel şi în cazul altor şi altor modele. Mai mult, în unele cazuri apare şi marketingul mărcilor, care susţine, de exemplu, că modelul X nu este SUV, ci "crossover", deşi are toate argumentele de a fi un SUV şi atât.

    Nu vrei să ştii câte discuţii avem cu reprezentanţii mărcilor pe tema asta. Se bate sau nu Rapid cu Logan? Dar cu C-Elysee şi 301? Dar Qashqai se bate cu Golf sau cu ASX (da, există problema asta în discuţii)? Şi aşa mai departe.

    Trecând peste toate aceste impedimente, am decis la Automarket să stabilim segmentarea segmentelor după câteva criterii de bază: dimensiuni exterioare, motorizări, conceptul de bază al modelului şi, nu în ultimul rând, aspectul empiric. Avem, aşadar, sedanuri compacte (Octavia, Jetta, Astra Sedan, Focus Sedan) şi aşa-numitele "Sedanuri de buget", care sunt un grup de modele asemănătoare ca idee şi care baleiază între zona superioară a segmentului subcompact şi cea inferioară a segmentului compact. Aici intră maşinile pe care le vezi în lista din dreapta sus.

    E complicat pentru noi, pentru că trebuie să educăm şi să mulţumim publicul deopotrivă în condiţiile în care segmentele clasice aşa cum le cunoaştem cu toţii s-au cam stricat. Dar încercăm să punem o ordine în segmente, lucru care se poate observa şi în secţiunea Maşini Noi. Până la urmă, dacă ar fi fost uşor, ar fi făcut toate site-urile auto asta. Cum e greu, ne-am asumat noi răspunderea pentru asta...

    Mulţumesc pentru comentariu şi pentru înţelegere.
    50 2
  • Silviu
    Nu-i o afacere prea buna. Cam scumpa pentru ce ofera.
    30 26
  • La exterior arata bine.
    Butoanele pentru geamuri in mijloc, nush ce sa zic, mai bine cu manivele pe usi.
    20 16
  • Intrebator
    De ce nu se pot vizualiza pozele ?
    3 3
  • La pret Logan full = Citroen C-ELYSEE base, pune in ciur si alege!
    Despre discutia taran versus fermier: fermier = taran cocalar (daca alegerea Citroenului este referinta de departajare)
    3 17
  • Nici eu nu pot sa vizualizez pozele
    0 1
  • Adrian
    Chiar ok masina. Isi justifica banii !
    18 12
  • Vasilica
    Propun o lege care sa ne oblige numai la Logan si asa e cea mai tare masina nimic nu se compara si asa am terminat. Au mai fost vremurile astea demult, unii au ramas blocati in timp si nu accepta nimic nou, totul este prea scump si nu merita.
    22 22
  • Prruteanu'
    Peugeot-ului ii lipsea, ce-i drept, un astfel de model, in gaura lasata de 407. Asta pentru ca 308 este subcompacta la minim, iar 508 compacta.
    Dar nu inteleg ce le-a venit sa ofere modelul si cu aroma de Citroen, care oricum avea C4 - il facea un pic mai chel si gata.
    Nebanuite sunt caile automarketului (meseria, nu revista online de fata :))
    In rest, numai de bine: Logan rules!
    4 12
  • Adica CElysee/301 nu mai sunt in clasa cu Fluence?!! Sunt in clasa cu Logan?! De ce , pt ca Fluence e mai lung si ofera mai mult spatiu? Nu-i corect

    Mai aproape ca pret de C-Elysee , este Fluence, decat Logan.
    29 3
  • Ati uitat sa spuneti de oferta valabila pana la 30 sept:

    Discount de până la 1426 Euro pentru Citroen C-Elysee = http://www.citroen.ro/Resources/Content/RO/01_vehicules/Preturi/2013_07/Citroen_C-Elysee_Lista_de_preturi_07_2013.pdf

    Modelul prezentat costa, fara tichet RABLA = 11,867 euro.

    Daca ai un tichet => 11.867 - 1.500 = 10.367 euro :)

    Asa da !!!
    Daca la viitoarele teste EURONCAP va avea 4 stele CURATE, se merita oricand in loc de Logan!
    12 19
  • @CLUBC4.RO
    Nu cred ca problema se pune de Logan. Acolo unde se termina oferta la Logan, incepe oferta unui Fluence sau C-Elysee. Cam asa se pune problema...
    20 1
  • Chiar nu înțeleg problema clasificarii mașinilor pe categorii. Trebuie sa te uiti la platforma tehnica: Logan e construit pe platforma Dacia B0 împreuna cu Clio 3, Cube etc. deci clasa subcompacta. Pentru clasa compacte intri deja pe alt platforma. La fel nu inteleg dubiul dintre Rapid (platforma PQ25 a lui Polo) si Octavia (PQ35 a Golfului).
    5 2
  • Aiurea, asta e Logan III .
    Am observat imediat manetele aflate de o parte si de alta a volanului, imbracamintea coloanei volanului, scaunele fata ,al 3-lea stop pe spate,etc.
    0 11
  • razvanis
    Trei cuvinte : Made in Iran !
    3 11
  • @ AutoMarket

    Se stie ca C-Elysee / 301 sunt pe aceeasi platforma. Si totusi exista vreo relatie intre C-Elysee si C4? Sau intre 301 / 208?

    Unde este fabricat C-Elysee?

    Merci d' avance
    3 1
  • Mircea, ce vrei tu sa faci este sa iesi din tipare cu aceasta clasificare si foarte bine faci. Aceasta im[artire a modelelor pe clase facea initial (adica acum cel putin 15-20 de ani) in functie de dimensiunile exterioare si platfoma tehnica a masinii de la care o imprumutau.
    O prima problema a aparut atunci cand unele masini au fost concepute din unele apatinand unei clase, dar dimensiunile lor au fost marite pentru cresterea spatiului interior. Asa se face ca Octavia de exemple are dimeniuni de Passat si totusi e in clasa compacta. Ideea este ca in ziua de azi exista multe masini derivate la randul lor din alte masini care incearca sa acapareze mai multe segmenete. Iar lucrul asta face ca clasificarea concreta a unei masini sa se faca foarte greu.
    Parerea mea este ca aceasta masina se "bate" cu Logan iar diferenta de pret consta in primul rand in designul mai elegant si mai placut, a finisajelor mai bune, a tinutei de drum mai bune... si cam atat. Daca e suficient sa fie cu cateva mii de euro mai scumpa, in conditiile in care la 11000 de euro Dacia iti da un motor mai modern si dotari mai ok, insa o garantie anticoroziune mai redusa si dezavantajele pe care le-am scris mai sus ca le-ar avea fata de masina acesta, ramane de vazut. E la alegerea fiecaruia.
    Am testat Peugeot 301 diesel si mi-a placut motorul care consider ca e suficient de puternic pentru o asemena masina la un asa pret. Mie mi s-a parut ca te simti mai bine ca in Logan la drum lung, in primul rand pozitia la volan e mai confortabila. Dar cand te gandesti ca Dacia iti ofera dotari mai multe, la un pret ceva mai mic... grea alegere. Cu siguranta nu m-as putea hotari decat dupa mai multe teste si o analiza foarte atenta a fiecareia in detaliu. Pentru ca eu cred ca aceasta masina e cel mai puternic rival al lui Logan.
    24 4
  • Avand in vedere reducerile (diesel la ~12.000 EUR), cred ca deja bate Loganul - putina spoiala mai multa la interior si probabil o tinuta de drum ceva mai buna.

    Imi place de automarket: cand au cate un drive test, e mare probabilitate sa fie si o reducere. Altfel cum am afla de ele?!?!
    4 7
  • @razvanis & @MiGA = este fabricat in Spania la VIGO:

    http://www.c-elysee.citroen.com/ro_MD/quality

    FABRICA => http://www.youtube.com/watch?v=tDB0OgQvMEw

    In plus, vine acum laoferta cu o garantie de 5 ani !!! Si, ar trebui sa fie mai SIGURA decat LOGAN !
    Dintre Logan 2, Dokker si Lodgy, cel mai bine, din ce am vazut eu, se vinde DOKKER !
    5 2
  • razvanis
    @ClubC4 - my bad, dar fratele lui, pejosul 301 este sigur Made in Iran
    1 10
  • Calingura
    Eu cred ca impartirea pe clase este are si o latura subiectiva.
    Nu mai sunt prea clar diferentiate modelele astfel incat mai ales pentur cineva care nu a prins de exemplu Octavia de la inceputul carierei poate fi tentat sa o includa in clasa cu Passatul.

    La o adica nici nu ar gresi cu nimic. Se face totusi o diferentiere intre cele doua cand ne gandim la dotari, motoare, finisaje. Astfel desi dupa rigla Octavia este in clasa cu Passat dupa buzunar trebuie pusa in clasa cu Jetta.

    Pe de alta parte indiferent ce ar spune manualul eu nu pot sa pun Loganul in aceeasi clasa cu nicio masina cu 5 usi asa cum am vazut ca este la moda pentru simplul fapt ca are cu totul alta forma si functionalitate.

    As pune C-Elysee-ul in aceeasi categorie cu Logan, Rapid, Opel Astra Sedan si altele fara emotii. Nu este o incadrare perfecta deoarece Loganul este considerabil mai ieftin dar diferenta de aspect si functionalitate este destul de mica. Nu este ca diferenta intre Octavia si Seria 3 sau A4 (desi seria 3 ca dimensiuni interioare si functionalitate ar sta mai bine - in cel mai fericit caz - in echipa cu Rapid)

    Oricum ce variante ar ramane? Sa il punem in clasa cu Fabia sau cu Astra? Sa ii cream o clasa separata. Nu este cazul.
    4 1
  • -Rolf-
    @razvanis: ambele masini -Citroen C-Elysee si Peugeot 301- sunt fabricate la Vigo in Spania si sunt construite pe platforma de Peugeot 208 alungita. Singurul model produs in Iran (la fabrica Khodro Co) si comercializat in Romania (nu si in vestul Europei) a fost modelul Peugeot 206 Sedan.
    Spre stiinta ta acel fabricant produce printtre altele si Tondar 90 care este o varianta de Dacia Logan precum si Suzuki Grand Vitara.
    7 1
  • masina
    Este mai degraba un concurent pentru Skoda Rapid/Seat Toledo. Motorul de 1,6 e chiar misto
    5 1
  • Big Deal !!
    Renault Fluence 1.6 16v e tot ~12.000 euro cu discount.
    2 3
  • @Big Deal = ai uitat sa pui 1500 euro pretul unui tichet RABLA :)
    1 0
  • Ceva nu mi inspira incredere la masina asta,miroase a ieftineala, calitate indoielnica,fluence facelift nu mi lasa impresia asta,deci merg totusi pe renault.
    0 5
  • masina
    @nicu,vorbesti prostii, masina e chiar OK . Dupa mine are un raport pret/ calitate foarte bun. Nu ca ar fi rau Fluence, da'nici chiar asa. Mie personal imi place designul mai clasic al Citroen, are chiar o nota de eleganta masina asta.
    3 0
  • UN JEG SCUMP
    1 6
  • Florin
    Frate, puneti-i si un plug :)))
    0 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru