Drivetest Volkswagen Golf 7 (2012-2016)

2.0 TDI 150CP Man Highline
Volkswagen Golf 7 (2012-2016) zoom
de Dragoș Băltățeanu, Foto: Ciprian Mihai
Marti, 09.04.2013
Rafinare

Volkswagen a reuşit să facă din Golf mai mult decât un simplu model din segmentul compact. A reuşit să îl transforme într-un simbol, uşor de recunscut chiar şi de cei care nu sunt pasionaţi de maşini. Şi a făcut acest lucru prin repetiţie, antrenament şi conservatorism. Pentru că modelul Golf nu a revoluţionat niciodată segmentul său, dar a evoluat constant de-a lungul celor şapte generaţii, rafinându-se şi fidelizând foarte mulţi clienţi. Spre deosebire de alte modele din această clasă, Golf-ul are o identitate bine stabilită şi nu mai încercă să dovedească nimic. Trebuie doar să nu dezamăgească.

Volkswagen Golf 7 (2012-2016)
2.0 TDI 150CP Man Highline

  • Pret de pornire 15.436 €
  • Pret model testat 25.275 €
  • Taxa auto 64 €
  • CUI SE ADRESEAZĂ?
  • FĂCUTĂ PENTRU
  • IZOLARE FONICA
  • COOLNESS EFFECT

Motor / Transmisie

Volkswagen a ales pentru noul Golf o gamă variată de propulsoare atât pe benzină, cât şi diesel. Cuvântul de ordine este downsize, capacităţile cilindrice fiind din ce în ce mai mici, iar sistemul turbo este o prezenţă aproape constantă în gama de motoare. Însă Volkswagen păstrează încă în gamă clasicul TDI de 2.0 litri. Modelul primit de noi la test a venit echipat cu acest propulsor, asociat cu o cutie de viteze manuală cu şase trepte. 

Motorul 2.0 TDI dezvoltă 150 CP între 3.500-4.000 rpm şi un cuplu motor maxim de 320 Nm între 1.750 şi 3.000 rpm. Cuplul suficient de mare asigură reprize vioaie pentru acest model compact, dar cu preţul unui sunet ceva mai prezent din partea motorului. Propulsorul ar fi putut fi o idee mai rafinat, dar lăsând la o parte sunetul specific motoarelor diesel, este unul excelent pentru cei care îşi doresc un diesel puternic. Cutia manuală este şi ea precisă şi bine etajată, deşi personal aş fi preferat o cutie automată DSG. S-ar fi potrivit mai bine cu caracterul acestui motor.

Consum

Oficial, Volkswagen Golf 7 2.0 TDI are cel mai bun consum din segmentul hatchback-urilor compacte de volum cu motor diesel de 2.0 litri. Consumul mediu raportat de către constructor este de doar 4.1 litri/100 km. Modelul concurent care se apropie de acest consum este Honda Civic 2.2 i-DTEC, cu cifra de 4.4 litri/100 km. Restul concurenţei prezintă cifre ceva mai mari, unele chiar cu un litru în plus pentru consumul mediu de carburant.

În realitate, Golf-ul nostru consumă ceva mai mult, aşa cum este şi normal. În uzul urban şi condiţii de trafic bucureştean, consumul afişat de computerul de bord a fost de 7.2 litri/ 100 km, o cifră excelentă pentru un motor diesel de 2.0 litri. 

Performanţe

Cei 150 CP şi 320 Nm sunt suficienţi pentru a face din noul Golf 7 un automobil performant în segmentul său. Astfel, este al doilea în ierarhia timpilor de acceleraţie de la 0 la 100 km/oră cu 8.6 secunde. Timpul este identic cu cel obţinut de Citroen C4 2.0 HDI de 150 CP. Pe primul loc este Chevrolet Cruze hatchback 2.0 VCDi, cu 8.5 secunde pentru sprintul 0-100 km/oră. Însă motorul folosit de Chevrolet are 13 cai în plus faţă de Golf 7. 

La capitolul viteză maximă, Golf-ul TDI stă excelent, cu 216 km/oră, fiind depăşit la acest capitol doar de Honda Civic 2.2 i-DTEC cu 217 km/oră.

Interior

Inginerii Volkswagen au studiat bine interiorul noului Golf. Pentru că au reuşit cumva să îl facă mai spaţios faţă de cel al generaţiei anterioare, mai ales în partea din faţă. Consola centrală este acum uşor orientată către cel de la volan, dar este atât de lată încât dă senzaţia că totul este mai mare. Indicatoarele de bord sunt şi ele ceva mai mari, dar ca de obicei foarte clare şi uşor de citit. Piesa de rezistenţă este display-ul central cu touchscreen de 6 inch cu o prezentare excelentă a informaţiilor afişate. 

Pasagerii de pe bancheta din spate au suficient loc pentru a călătorii în condiţii confortabile, iar portbagajul are un volum de 380 litri.

Preţ de achiziţie

Volkswagen a încercat mereu să poziţioneze Golf-ul într-un segment competitiv de preţ faţă de concurenţă. Iar noul Golf 7 nu face excepţie de la acest lucru. Pentru a cumpăra un Golf 7 trebuie să pregătim cel puţin 15.436 euro, preţul pentru un Golf 1.2 TSI Trendline de 85 CP. Modelul nostru de test a venit însă în echiparea de top Highline, plus o serie de dotări de opţionale.

Preţurile pentru un Golf 7 2.0 TDI Highline pornesc de la 22.429 euro, iar cu opţionalele instalate pe modelul de test preţul ajunge la 25.274 euro (TVA inclus). Comparând preţul unui Golf 7 2.0 TDi Highline cu cele ale concurenţei, observăm că modelul din Wolfsburg se situează la jumătatea clasamentului. Avem modele mai ieftine, ca Chevrolet Cruze Hatchback - cu un preţ de 20.816 euro - dar şi semnificativ mai scumpe, ca de exemplu Mazda3 2.2 CD, care costă 24.330 euro. Un Ford Focus 2.0 TDCi Titanium costă 21.350 euro, iar un Opel Astra 2.0 CDTi Cosmo are un preţ de 22.240 euo. Rivalii din Franţa au şi ei preţuri comparabile: un Citroen C4 2.0 HDI Exclusive costă 22.805 euro, iar un Peugeot 308 HDI Allure costă 23.157 euro.

Siguranţă

La capitolul siguranţă, noul Golf 7 a obţinut cinci stele la testele EuroNCAP organizate în 2012. Noul Golf a s-a comportat excelent la impact, obţinând un scor de 94% pentru protecţia pasagerilor adulţi şi 89% pentru protecţia pasagerilor copii. Este unul dintre cele mai bune rezultate din segment. Volkswagen oferă şapte airbaguri în dotarea de serie pentru echiparea Highline: două frontale, două laterale, două cortină şi airbag pentru genuchii celui de la volan. În plus, pentru 138 euro (TVA inclus) Golf poate fi echipat cu un sistem proactiv de protecţie ce strânge centurile de siguranţă şi închide automat geamurile şi trapa în caz de impact iminent. 

Ţinută de drum

VW Golf a avut mereu o ţinută de drum corectă. Nici prea fermă, doar pentru asta există GTI-ul, dar nici prea moale. Golf-ul 7 nu face excepţie de la regulă, dar există o mică problemă. Suspensia se dovedeşte a fi puţin mai zgomotoasă la trecerea peste denivelări decât cea folosită de generaţia anterioară. Dacă trecem peste acest aspect, Golf-ul se achită bine indiferent de modul de rulare. Poţi naviga la viteze de autostradă, sau negocia viraje pe drumuri de munte. Pentru 110 euro în plus, putem alege şi modul de rulare dintre Confort, Normal, Sport şi Eco. Acest sistem permite modificarea parametrilor pentru direcţie, acceleraţie, sistem de climatizare şi pentru suspensia adaptivă, dacă ea există. Una peste alta, Golful dă dovadă de un comporatament echilibrat indiferent de situaţie. Inginerii germani au reuşit un compromis bun între sportivitate şi confort. 

Vizibilitate

Deoarece şi-a păstrat silueta care l-a consacrat şi abordează în mare linii clasice, Golf-ul 7 stă foarte bine la capitolul vizibilitate. Suprafaţa vitrată este suficient de mare, iar luneta permite o vizibilitate foarte bună şi în partea din spate. Pentru un plus de siguranţă putem comanda camera de luat vederi pentru mersul cu spatele. Costă 200 euro şi este ascunsă sub sigla VW de pe hayon. Un lucru cu două taişuri: pe de o parte este un plus estetic şi asigură o cameră curată chiar şi pe timp ploios sau pe zăpadă, pe de altă parte fiecare selectare a treptei de mers înapoi este însoţită de un sunet sec, sigla VW fiind astfel o piesă în mişcare permanentă. 

Tehnologie

Volkswagen şi-a dotat noul Golf cu suficientă tehnologie pentru un automobil din 2013. Display-ul touchscreen opţional este piesa de rezistenţă. Este intuitiv şi bine realizat, având chiar un senzor de proximitate care simte când apropii mâna de el şi dezvăluie adiţional în acel moment o serie de butoane virtuale. Ecranul prezintă informaţii de la computerul de bord, climatizare, sistemul audio şi multe altele. Modelul testat de noi nu era echipat şi cu sistem de navigaţie. O parte dintre informaţii sunt reluate şi pe ecranul mai mic amplasat între turometru şi vitezometru. Asociarea cu un telefon inteligent prin Bluetooth se face foarte uşor, iar în momentul în care opreşti motorul, pe display-ul central apare mesajul util pentru uituci "Please don't forget your phone!"

Scaunele din modelul de test erau opţionale pentru suma de 319 euro şi oferă în plus un suport sportiv ergonomic, încălzire şi masaj plus reglaj pe 14 direcţii inclusiv pentru lungimea şezutului şi unghiul de înclinare al acestuia. 

Mai trebuie să menţionăm frâna de parcare electrică cu funcţie autohold, detector de oboseală, cruise control oferit în standard, lumina ambientală, sistemul de frânare automată "Multi Collision Brake", monitorizare presiune în pneuri şi sistem start-stop.

Design

Designul va rămâne mereu un capitol controversat pentru Golf. Mulţi spun că Volkswagen păstrează acest model într-o linie de design mult prea conservatoare şi din această cauză modelul este aprope identic între generaţiile recente. Pe de altă parte, acest conservatorism face parte din identitate modelului Golf. Dacă o nouă generaţie ar veni cu multe linii curbe şi un look total schimbat, nu ar mai fi un Golf. Volkswagen are însă o armată de clienţi fideli care apreciază tocmai acest lucru. Faptul că Golf nu iese în evidenţă şi este un pachet excelent între calitate, preţ şi performanţe. Revenind la Golf 7, acesta se deosebeşte de precedenta generaţie printr-o parte frontală ceva mai agresivă, prin stopuri ceva mai angulare şi ... cam atât. Dar asta nu este neapărat un lucru rău. Golf poate fi condus de oricine, oricând, oriunde. 

Nu ne-a placut

  • Suspensie zgomotoasă
Date tehnice - Volkswagen Golf 7 (2012-2016) 2.0 TDI 150CP Man Highline
Combustibil
Diesel
Nr. usi
5
Motor tip / cilindri
Linie
Nr. locuri
5
Cilindree cmc
1968
Lungime mm
4255
Putere maxima CP (rpm)
150 (3500)
Latime mm
1799
Cuplu maxim Nm (rpm)
320 (1750)
Inaltime mm
1452
Viteza maxima km/h
216
Greutate kg
1354
Acceleratie 0-100 km/h s
8.6
Ampatament mm
2637
Tractiune
fata
Volum rezervor litri
50
Cutie viteze
M
Volum portbagaj litri
380
Vezi versiuni si preturi Mai multe detalii despre Volkswagen Golf 7 (2012-2016)

Ultimele teste


  • Vedetă

  • Legendă

  • Definiția hot hatch-ului

  • Grande

Comentarii (44)

  • O mica greseala la pret domnilor. Modelul Mazda la care ati facut referire o costa el 24.330, insa dotarile sint pe masura. Nici modelul Golf testat de voi, care costa 25.274 nu are aproape toate dotarile Mazdei 3, deci Mazda e mai ieftina nu Golful.

    In rest, Golful a fost si va ramane cel mai echilibrat model din segment, bun la toate capitolele. Asa ca daca vrei o masina care s-o lasi mostenire la nepoti, Golf este solutia.
    57 15
  • "În realitate, Golf-ul nostru consumă ceva mai mult, aşa cum este şi normal".
    Domnilor, nu este normal sa se anunte cifre fictive pentru consum. Voi in loc sa luati atitudine si sa acuzati producatorii de inselaciune considerati asta NORMAL.
    95 22
  • Ma mir ca nu i-ati dat 4.6 punctaj,cum faceti de obicei cu masinile din VAGauna.
    37 38
  • @bmw: copile, esti de-a dreptul trist pe cuvant. Parerea mea e sa-l iei pe Mafia de mana si sa va duceti in padure unde va e locul.
    31 13
  • Calingura
    Inainte de a citi am de spus ca nu stiu ce nota merita Golful dar clar Astra nu poate fi cu modelul actual peste Golf mai ales cand spuneati despre ea ca:

    Nu ne-a placut:

    Diesel gălăgios
    VIbraţiile sistemului start-stop
    Performanţele la acceleraţie

    G7 este un pas maricel inaintea lui G6 si cam toate revistele de specialitate au dat in toate confruntarile castig Goflului in fata tuturor rivalilor din gama nu doar in fata Astrei.

    Dupa ce am citit articolul:
    CONSUM
    - se stie ca sunt carcotas la toate testele. Pana nu facem o masuratoare stiintifica mai bine nu mai vorbim de consum.
    - sunt teste pe care le facei pe drumurile din Portugalia cu piciorul la podea si altele pe care le faceti in Bucuresti cu reprezentantul in dreapta
    - ca dovada ca sunt total irelevante pot sa va spun ca daca scot eu 7,5 in oras cu 122cp benzina clar puteati si voi sa scoateti 6 in oras. Ei in manual dau consumul daca merci ca si cand ai avea ultimul litru de pe planeta. Evident greu de obtinut dar nici cifrele voastre nu sunt universal valabile

    CONFORT
    - lipseste acest capitol dar cred ca ar fi util pentru ca eu am o problema care nu stiu unde s-ar incadra: usa nu mai are trepte de deschidere. Are doar o treapta apoi teoretic sta unde o lasi.
    - in realitate daca este panta de 0,1 grade sau bate o adiere cat de mica usa o ia incet la vale...pana la capat sau pana in alt obstacol.

    In rest pentru cine face 20.000km pe an multa bafta. Masina e completa.
    43 9
  • Mircea
    Astrei aleia i-a iesit 4.4 punctaju ca i-au dat 5 stele la design pe cand Golfului i-au dat doar 3.5 ... ar trebui sa scoateti prostia asta cu punctaju la design . Apropo nu ati testat versiunea full-option
    23 16
  • opaa...are comenzi pe volan :) Cum ati reusit sa faceti rost?
    13 24
  • Calingura, ce masina conduci tu de scoti 7,5% dintr-un benzinar de 122cp ... si in ce oras ... si la ce ora?

    @Nael - consumul este determinat in poligon dupa o reguli foarte clar descrise de o directiva a UE. Toate masinile vandute in UE sunt testate conform acelei directive. Dai pe Goangle si o sa afli ce si cum cu testele de consum.
    In rest singura regula este : cat ii dai atata mananca ! :)
    22 1
  • Adrian
    De banii aia cumperi o Skoda Superb mai veche si faci o alegere mai buna. A3-ul saracilor ce sa zic...
    11 21
  • si la varianta dsg cum de puncajul e de 4.5?
    3 8
  • @Adrian
    Decat sa cumpar o Skoda Superb mai veche cum zici tu mai bine cumpar un Audi A6 si mai vechi decat Superbul tau si poate imi raman si ceva bani.....de piese.
    16 10
  • Calingura
    unckle
    Golf 7 DSG in drive cu start-stop mereu pornit. dar si cu aerul cel putin 30% din timp.
    7, 5 era media pe ultima saptamana. adica 5 zile cu trafic la varf plus 2 cu mers langa.

    Daca merg in sport si ma si distrez nu scot sub 10.5
    15 2
  • @Calingura
    Da-mi nr tau de telefon
    2 14
  • Calingura
    Da-mi tu o adresa de mail si maine vorbim.
    Nu vreau sa fac chiar public numarul mai ales ca nu ti-ai oferit numele.
    8 1
  • Problema cred ca este la raportul pret de achizitie. Anul trecut in vara am facut un market reserch pentru achizitia unei masini noi. Datele erau : compacta hatchback, cat mai bine dotata, tapiterie piele, xenon, nav, etc., buget intre 20k si 24k. Dintre toatele ofertele obtinute dupa negocieri cu dealeri cel mare pret de departe l-a avut Golful (VI). Am testat si obtinut preturi pentru : Ford Focus, Opel Astra, Golf, Honda Civic (modelul 2011, si acum regret ca nu am putut sa o iau desi avea pretul cel mic aprox 17k si venea foarte dotata mai putin xenon si navi, o masina deosebita ca design), Mitsubishi Lancer Sportback (nu ma intrebati de ce), Citroen DS4, Alfa Romeo Giulietta, Skoda Octavia (lol), Hyundai i30 (modelul nou, recomand, o masina excelenta la condus, lipseste un pic rafinamentul la interior, in rest f. OK). Am mai testat si Peugeot 508 chiar daca nu e din aceasta clasa dar se incadra la pret si la dotari si Honda Accord. La final am ramas sa aleg intre Astra si Golf, la acelasi pret cu Astra era si Focusul dar nu mi-a placut designul. La Astra am ales motor 1.4 turbo start@stop cosmo cu multe dotari si in urma discountului am avut ca pret un pic mai mult de 20k. Cu alarma, senzori de parcare extragarantie pe 3 ani si alte optionalem-am oprit pana in 21K. Acum la aceleasi cerinte nu am putut sa dotez Golful cu tot cu discount mai jos de 27k si tot nu ajungeam la toate dotarile pe care le pusesem pe Opel. Ce e drept la Golf am pus motul de 1.4 cu 160 CP si cutia DSG, deci vreo 2k mai trebuie scazute si totusi diferenta mult prea mare si din puctul meu de vedere nu se justifica. Am scris toate astea pentru ca ma irita sa vad cum la pret de achizitie Golful se incadreaza intre diverse modele, cand realitatea e totul alta, este mult mai scump decat concurenta si acum vad pe site-ul lor la masini cu livrare imediata deci in stoc Golf highline 1.4 cu 140 CP + ceva dotari la peste 27k iat un 2.0 tdi peste 32k. Sincer la preturile astea trebuie sa fie incadrat la masini premium. Fara doar si poate Golful este o masina f buna, dar la pretul asta deja te intrebi daca merita acesti bani, iar ca sa o iei in 22k fara optionale mai bine lipsa.
    32 4
  • Armstrong
    Din punct de vedere al design-ului Golf-ul 7 (sau 5 sau 6) este mai mult decat modest. Golf-ul 7 este defapt un mic facelift al golf-ului 5 iar cine nu vede acest lucru evident este greu sa porti o conversatie cu el.... Din punct de vedere tehnic golf-ul a fost si ramane o masina echilibrata dar nimic mai mult. Golf-ul e un fel de iphone....nu exceleaza cu nimic dar totusi e unul din cele mai vandute telefoane.
    19 8
  • Vasilica
    Golful daca il ei "chel" mai bine nu; te orientezi catre urmatoarea clasata Focus sau Astra (nu pot spune eu cine ar fi pe locul 2).
    14 2
  • @Mircea
    ti-ar place asta nu ? sa scoata punctajul de la design. Asa ai putea sa dormi linistit ca ai (ca iti place) o masina cu punctaj mai mare ca astra sau alte modele . :))) esti chiar funny...eu zic ca domnii de la Automarket au fost chiar foarte indulgenti acordand la desing un foarte nemeritat 3.5, de fapt cred ca golf-ul ar putea bate lejer recordul de cel mai mic punctaj la design, pentru utlimele 2 facelifturi, pardon, generatii nemeritand mai mult de 1- 1.5...arata absolut jalnic si ca sa ajungi sa iei un golf "imbracat" decent cum sunt variantele gti/r ar trebui sa dai pretul unui seria 3 aproape (cum spunea si svejk)...si totusi uite-i pe baietii destepti ca au vanzari uriase....bv domnilor.VW ..reusiti in aceste zile "crizate" cea mai de anvergura abureala la nivel international, poate doar "coca cola nu are zahar" sa va faca concurenta ! :)
    9 7
  • CORECT @nael:nu e normal sa consume mai mult decat e declarat, normal e sa declare consumul corect.Eu am un Fiat Albea 1,4mpi omologat in 2006 cu 168g de CO2 /km adica un consum mediu de 6,8L/100km.In realitate la modul in care merg cu el am un consum din ianuarie-azi pe vreo 4000km de 5,1L/100km benzina(urban-extraurban-drum de tara s.a.m.d.) Invatati-ma cum sa fac s-o omologhez cu CO2 mai mic.(Glumesc.n-o sa se intample niciodata asa ceva).Cel mai corect ar fi sa se plateasca poluarea in pretul combustibilului.Consuma mai mult?(chiar daca e declarat ca "papa" doar 4,1L/100km) Plateste frate la pompa !!Vor scoate masini care produc petrol in loc sa consume benzina.
    5 1
  • @unckle!! Ce zici, vor baga si Fiatul meu in poligon?
    0 0
  • am vazut azi un golf 7 e simplu dar forte echilibrat si placut, dar cu toate ca sunt fan vw motorul e cam slabut cel putin la cuplu dupa parerea mea era necesar in jurl la 380 nm in rest cred ca este o masina oki
    4 1
  • G7 2.0 tdi highline - 22.429 euro. Pret cu discount?
    Daca nu, de ce in Germania aceeasi varianta incepe de la 26.925 euro?
    2 1
  • 25k un hatchback ...da` e premium ?? Da-o-n pisici de treaba...chiar eu am un vw da` isi bat joc de clienti cu preturile astea. Cred ca o sa vedem din ce in ce mai putine pe strazi, astea nu-s preturi normale, sa nu mai zic , de criza. Ca design, acelasi G6 ,care e un G5. Aceeasi Marie cu alta palarie.
    9 6
  • Ionut: in Germania, in Franta si in Anglia (si probabil si in alte tari mai la vest de Ungaria) nu sunt catusi de putin aceleasi versiuni. Nici macar cu numele decat parca in Germania.

    La ei sunt stas elemente care la noi abia sunt optionale.

    Ce m-a inciudat pe mine a fost faptul ca nu au reduceri semnificative. Daca la Opel prinzi lejer 20% la VW ii ai cu ceva la mana daca iti acorda 6%.
    Pe stoc au doar versiuni in pielea goala sau supra echipate deci mori 4 luni asteptand sa iti vina si 2 pana te vezi cu numere negre.

    Una peste alta eu apreciez masina.
    8 2
  • @Calingura
    La Opel obtii reduceri de 20% pentru ca masina costa mult mai putin decat pretul ala nesimtit de vanzare. Acest lucru se reflecta in calitatea fabricatiei si a materialelor folosite: in Astra ploua in masina, ai zgomote ciudate pe la suspensii, pica ambreiaje in primele mii de km etc.
    7 13
  • Asta e o afirmatie aberanta. Eu am aceasta masina de 8 luni si functioneaza la fel ca in prima zi. Fii mai atent cu sursele de informare inainte sa faci aprecieri dubioase. In privinta discountului te inseli din nou. Nu au aceleasi reduceri permanent, si doi, la Ford aveam un discount si mai mare. Probabil ca si in masina aia ploua si cand e senin :) Ca sa inchei subiectul dintre toate masinile pentru care cerut oferta doar la Golf si la noul Civic nu am primit discounturi semnificative.
    19 6
  • @svejk
    Citeste asta: http://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=79639
    5 3
  • Am un Golf de aproape doi ani si sunt foarte multumit, nu mai detaliez. Personal am obtinut o reducere de 2000K de la dealer. Depinde de talentul fiecaruia si mai ales de perioada din an in care dai comanda pentru masina.

    Mai cred ca acest motor este perinat si mult prea mare pt. o compacta. Ar trebui un 1.6 TDI de cel putin 130 CP asemeni motoarelor produse de cei de la Renault si mai nou de Opel care ofera 136 CP.
    9 3
  • *perimat
    4 0
  • @svejk Iti apartine thredul de pe forum ? Ai avut tu acele probleme ? Sau iara scrii din auzite ? Daca tot dam cautari pe google incearca si dsg la golf 6 si nu o sa iti mai cumperi niciodata asa ceva. E aberant sa etichetezi o masina dupa postari pe forum, nu ai de unde sa stii cum a intretinut masina persoana respectiva. Daca intr-adevar acele probleme erau defecte de proiectare pana acum am fi auzit de recall-uri la modelul asta, or nu prea e cazul. Nu acelasi lucru il poti spune despre Golf 7 in China, nu-i asa ? Ia uite aici doar 384,181 de bucati.
    http://money.cnn.com/2013/03/20/news/volkswagen-china-recall/index.html
    hai sa nu mai vorbim vorbe ca nu are sens, cand gasesti masina perfecta sa ne anunti si pe noi, pana atunci vorbeam de preturi foarte mari in raport cu concurenta asta era tot.
    9 4
  • @@svejk
    http://www.buhnici.ro/2010/11/01/probleme-cu-vw-golf-vi-si-motoarele-1-4/

    de asta ce zici ? nasol nu ?
    3 6
  • Vorbea cineva aici de reduceri mai mari la Opel de cca.20%.Acum ca Golf VII a castigat premiul de Masina a Anului 2013 vor tine cu dintii de pret.
    9 1
  • Nu mai contraziceti fanii mioritici ai vw.....stiti ca si daca le-ar crapa motorul nu ar recunoaste ca vw mai da si rateuri......2.0 150cp.....si fiat are de cativa ani un 1.9 150 cp.....nimic nou....doar orbi care cred ca daca masina nu e vw sau audi......nu este fiabila....nu are materiale de calitate la interior....de parca ar dormi in masina....texte.......si le este rusine sa spuna cat stau la service sau cum se comporta service-ul cu ei cand se plang de un lucru minor.......sa nu mai spunem de injectoare, volante, cutii de viteze ....probleme de altfel minore si ele...
    13 6
  • costel manelistu
    Sunteți bolnavi după mașini nemțești.
    9 7
  • @svejk, de unde ti-ai luat masina? Intreb pentru ca am observat o chestie interesanta. Sansele sa obtii un pret mai bun sunt mai mari la dealerii mai mici care vand cateva masini intr-o luna. Este intr-un fel firesc sa fie mai maleabili. Pe de alta parte, in general la VW e mai greu sa obtii o reducere si datorita personalitatii aparte si vrajelii pe care o au multi consulatnti de vanzari. Atentie, nu toti.
    Sincer sa spun cu cei de la VAG (in special VW) m-am inteles cel mai greu, din cauza asta de multe ori ii si evit. Cand imi cautam masina si am fost sa ma uit la un Polo si l-am intrebat pe individ de ce mi-ar recomanda Polo. A incept sa-mi spuna ca nu se strica precum Fiesta, nu intra apa in portbagaj precum la Corsa si nici nu are probleme cu partea electrica precum 207 sau Clio (deci concurenta neloiala si lipsa de profesionalism). Si in incheiere mi-a spus "domnule, este un VW. Nu inteleg de ce ma intrebati de ce va recomand masina asta." Evident ca am facut stanga imprejur si i-am spus sa ma sune cand gaseste un raspuns concret la intrebarea mea. Nici pana azi nu m-a sunat, inseamna ca inca mai cerceteaza. :))
    12 0
  • Cumnatul meu este în căutare de mașina și de 3 săptămâni ma bucur de stresul lui. Ce am încercat din segment: Focus, C4, i30, Megane, Honda Civic, Fiat Bravo, Golf, în finala rămânând i30, Megane și Golf.
    Megane are avantajul prețului, i30 arata per total mai bine, Golf este o mașină mai adunata si echilibrata fata de celelalte.
    Sincer dacă nu ești fan al unuia dintre modele, este greu de ales
    Eu i-am spus sa ia Juke
    5 2
  • Oau ma spart asta ``Asa ca daca vrei o masina care s-o lasi mostenire la nepoti, Golf este solutia.`` de aia i sa dus pompa de apa lu` socru meu la 15000 de km si multe alte. Dar cea mai tare este ca nu se deschide (deblocheaza) usa stanga spate doar daca deschide portbagajul . In familie toti avem numai VW da nu am ratat nici unu drumurile la vestitul Porsche Bucuresti cat au fost in garantie.
    3 5
  • @LauCalin Opelul l-am luat de la Radacini, am mai avut oferta de la Di-bas (negociata) si de la Erebus. Ei mi-au scos cel mai bun pret si au fost foarte seriosi. Si ulterior nu mi-am schimbat parerea. La VW am fost PBN si la Midocar. Au fost OK cu un plus pentru Midocar. Faza haioasa cel de la PBN imi spunea ca nu se merita un Golf la banii aia :) peste 25k, inclin sa ii dau dreptate. Chestia cu fiabilitatea depinde de norocul fiecaruia. Anterior am avut un 307 cumparat de nou despre care se zicea ca sta prost cu electrica si o mie alte bube. Nu a fost chiar asa, cei drept nu fac prea multi km si incerc sa evit gropile si ii fac reviziile la timp. Atata timp cat ai putina grija de masina te servesti de ea. VW are o imagine buna in Romania si normal ca nu au nevoie sa faca discount-uri prea mari ca sa isi faca targetul. Ca dovada nu mai au nici un G6 la vanzare de o gramada de timp. Cei drept nu e greu sa vinzi atata timp cat romanul considera ca 1.2 tsi sau 1.6 tdi e tot ce are nevoie iar optionalele sunt un lux inutil care nu ajuta la revanzare. Eu pur si simplu nu ma regaseam in publicul lor. Am vrut un motor 1.4 cu 160 CP (nu vroiam nimic sub 140CP) nu aveau disponibil la drive test. M-au cu celebrul 1.2 105CP si cu un GTI si mi-au zis ca 160 CP sunt undeva pe la mijloc :))
    8 1
  • @yo, ai dreptate! Daca vrei sa lasi o masina mostenire aceea este Renault Megane. Asa ca nu fiti victimele imaginii unei marci proaste: vindeti-va masinile ca sigur gasiti niste fraieri sa le dati la suprapret.
    Serios acum, poate ca cea mai apropiata de ideea pe care ai subliniat-o in comentariul tau ar fi o japoneza.
    6 3
  • Marius
    Suspensie zgomotoasa ??! Eu am mers cu un G7 test drive si NU are deloc suspensie zgomotoasa !!
    2 2
  • Florin
    'Jdemii de cai putere ... As vrea si eu sa stiu si eu ce faci cu 150 CP si nu faci cu 105 CP ? Sa nu imi spuneti ca depasiti mai repede tiru' ca deobicei orice depasire se face cand ai suficient loc iar pe distanta depasita nu cred ca ai fi mai rapid de 1 s fata de un altul cu un motor de 105 ! Diferenta 0-100 Km/h este de 1.8 s si la elasticitate 80-120 este de 3 secunde insa in distanta pe care se depaseste nu se atinge acesti timpi . Concluzia este ca atunci cand il vezi pe unul cu un GTI ca face o depasire ca boul si esti nevoit sa franezi ca sa se bage el in fata tiru-lui atunci e clar ca cel de la volan nu are nici o treaba cu condusul ci a aruncat pe fereastra 25k Euro.
    5 0
  • tgfkyi
    totul e relativ :)
    0 0
  • Mecanicu'
    Nu sunteti normali!
    Ati mai facut o evaluare cu aceeasi masina, acelasi motor si i-ati acordat 4,5.Ati spus ca este bine antifonata si ca ar fi "Monitorul oficial".
    Acum spuneti ca are antifonare medie, suspensie zgomotoasa si a obtinut 4,2 pe aceeasi masina cu acelasi motor.
    Care test sa-l luam in considerare?
    9 0
  • JimmyCandriu'
    Este un ferrari foarte frumos, eu personal nu l-am condus si eu personal nu as da 1 mil. de bani pe el HOPE YOU ENJOY!!!!
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru