Drivetest BMW Seria 6 Gran Coupe (2011-2015)
3.0 640d Gran Coupe autoVineri, 07.09.2012
- Comenteaza
- Trimite pe:
V-aţi imaginat vreodată cum ar fi să îl aveţi prieten pe Hagi? Da. Acel Hagi, fotbalistul care ne-a scos în stradă de atâtea ori la turneele finale. Cum ar fi să poţi păşi alături de Hagi în centrul vechi al Bucureştiului sau al oricărui oraş din România? La început ar fi probabil plăcut să simţi atâtea priviri aţintite asupra voastră, dar mai apoi stresant când toată lumea s-ar opri să facă poze cu voi şi să lege câte o conversaţie tâmpă.
Eu prieten cu Hagi nu sunt şi probabil nici nu o să apuc vreodată să-i strâng mâna. Însă pot spune că am trăit baia de mulţime despre care vă vorbesc şi fără să merg braţ la braţ cu legenda fotbalului românesc.
Cum? Simplu. Am petrecut câteva zile alături de EL. Care el? El, BMW Seria 6 GranCoupe.
BMW Seria 6 Gran Coupe (2011-2015)
3.0 640d Gran Coupe auto
- Pret de pornire 83.576 €
- Pret model testat 125.912 €
- Taxa auto 527 €
Motor / Transmisie
Pentru a zdruncina tronul unui model ca Mercedes CLS, înscăunat deja de publicul larg ca etalon al segmentului, BMW a fost nevoit să gândească un atac foarte bine elaborat. Bavarezilor nu le-a fost însă foarte greu, având în vedere că aveau de mult timp în curte ingredientele perfecte pentru o nouă reţetă de succes.
Noi am gustat din motorul bi-turbo de 3.0 litri, familiar tuturor din testele anterioare. Pe farfuria frumos ornamentată am avut 313 cai putere, care merg bine alături de un cuplu motor generos, de 630 Nm. Unde mai pui că momentul motor este servit extrem de devreme, de la 1500 de rotaţii, şi se întinde mult de-a lungul plajei de turaţii. Propunere îmbelşugată şi îndestulătoare pentru oricine se aşează la masa bogaţilor.
Am crezut că dieselul va fi ceva mai leneş având în vedere masa şi dimensiunile, însă ne-au impresionat vitalitatea, dinamismul şi plăcerea cu care Seria 6 Gran Coupe gustă fiecare kilometru. Transmisia cu 8 rapoarte schimbă pe nesimţite, liniar, garantând o digestie uşoară a fiecărui traseu.
În momente limită, ea se trezeşte însă violent, fiind suficient de iute pentru a biciui cum se cuvine cei 313 cai. Atenţie! În astfel de situaţii, consumul decibelilor baritonali, inspiraţi parcă de vocea lui Germont din Traviata lui Verdi, poate duce la cazuri de dependenţă irecuperabile.
Consum
Eu, cel care redactez aceste rânduri, declar pe propria răspundere că informaţiile următoare sunt cât se poate de adevărate.
Seria 6 Gran Coupe ne-a oferit o autonomie de aproape 900 de kilometri cu doar un plin, deşi au fost multe episoade în care am ascultat la volum maxim aria încântătoare a evacuării, iar acceleraţia a fost siluită fără milă.
În oraş, cu instalaţia de aer condiţionat în funcţiune, dar ajutaţi din când în când de sistemul start-stop şi de modul de rulare Eco, am reuşit să ne oprim la un consum de 11 litri/100 de kilometri. În afară, fără a abuza pedala de acceleraţie, rulând cu viteza maximă permisă pe Autostrada Soarelui, şi cu climatizarea în funcţiune, am scos un incredibil 6.7 litri/100 de km/h. M-am şters la ochi, am repetat experimentul, aceeaşi valoare.
Nu e de mirare că media anunţată de BMW pentru un motor de 313 cai putere este de numai 5.5 litri/100 de kilometri. Rivali ca Audi A7, Mercedes CLS şi Porsche Panamera nu reuşesc nici măcar să se apropie de această valoare, chiar dacă oferă şi cu 50 de cai putere mai puţin.
Performanţe
Când te naşti într-o familie de atleţi e aproape normal să moşteneşti gena care te ajută să alergi mai mult decât ceilalţi, să fii mai rapid şi să tolerezi mai bine efortul fizic.
Plămădit de urmaşii unor ingineri care construiau motoare de avion, e absolut normal ca Seria 6 Gran Coupe să pară... avion. Nu degeaba auzi mereu aprecieri de genul ”BMW-ul asta e un avion” de la orice taximetrist sau şofer de autobuz.
Lasând gluma la o parte, versiunea testată de noi, 640d, este una extrem de fâşneaţă. Are nevoie de 5.4 secunde pentru a atinge 100 de km/h, adică fix cât mi-a luat mie să scriu fraza asta şi ţie să o citeşti.
Nici un alt diesel al rivalilor nu este mai rapid decât cel al bavarezilor. Ţinem însă cont şi de faptul că nici unul nu este atât de puternic.
Interior
Câţi dintre voi îşi mai amintesc emoţia cu care deschideam uşa camerei în care se afla bradul în dimineaţa zilei de Crăciun? Cam despre senzaţia aceea vorbim şi când căutăm dincolo de portiera lui Seria 6 Gran Coupe.
Poarta fără ramă aşează în faţa ochilor un peisaj rupt parcă din holul celebrului Casino din Monte Carlo. Un cocon al opulenţei şi egoismului, în care te scufunzi imediat ce ai trecut de pragurile cu inserţie din aluminiu.
În interior te loveşte ceva. Un miros aparte. Un iz de piele, amestecat cu o notă discretă de lemn. Este un iz plăcut, care îţi mângâie nările cu ceea ce se cheamă ”calitate”. Tragi aer în piept şi te afunzi în scaunele moi, îmbrăcate în piele albă perforată.
Degetele au scăpat deja de sub control şi se plimbă tiptil, tiptil pe lemnul alb care îmbracă feţele uşilor şi consola centrală. Se mai opresc câteodată când simt inserţiile ceramice reci ale butoanelor sau atunci când nu se mai pot dezlipi de plafonul îmbrăcat în alcantara.
Aluminiul completează un interior tapiţat în orice cotlon cu piele maronie, gata să te trimită în saloanele de altădată, unde fumai o ţigară de foi şi savurai un vinars proaspăt scos din butoaie de stejar.
Cei care nu gustă poveştile siropoase şi care trec fluierând pe lângă detaliile de atmosferă, se vor mulţumi să ştie că Seria 6 Gran Coupe are un ecran LCD de 10 inch, mai plat decât masa lor din bucătărie şi un sistem audio Bang&Olufsen.
Pentru că vorbim de un Seria 6 cu patru uşi, trebuie să amintim şi de cei care vor călători în spate. Egoismul despre care vă vorbeam în cadrul testului cu Seria 6 pare domolit acum, maşina putând fi împărţită cu alte două persoane. Deşi spaţiul pentru picioare nu excelează, el este suficient, iar ambianţa de pe bancheta spate nu mai este aşa claustrofobă ca în cazul coupe-ului.
Preţ de achiziţie
Ajungem şi la bani. Un capitol sensibil care va smulge exclamaţii dureroase din partea multora dintre voi, cei care au citit până aici.
Într-o ţară în care toate supermarketurile se promovează cu reclame de tipul ”cele mai mici preţuri”, eticheta agăţată de Seria 6 Gran Coupe va indica o sumă enormă. Fără analize inutile şi fără comentarii pe lângă subiect vă spunem aşa: 83.576 de euro preţ de pornire, pentru versiunea 640i. Dacă vreţi dieselul nostru socotelile încep de la 85.932 de euro. Dacă mai adăugaţi un pachet Individual şi opţionalele noastre ajungeţi la 125.912 euro.
O sumă mare pentru cei care privesc maşina în faţa calculatorului şi o sumă ca oricare alta pentru cei care privesc maşina în showroom.
În segment, rivalii nu vin cu dieseluri comparabile. Poate de aceea Audi A7 şi Mercedes CLS, cu versiunile lor 3.0 TDI şi 350 CDI sunt pe un eşalon de preţ mai mic cu câteva mii de euro. Doar Porsche Panamera şi al său V6 TDI de 250 de cai este mai scump, cu un preţ de listă de 89.047 euro
Siguranţă
La capitolul siguranţă este inutil să enumerăm la nesfârşit sisteme despre care nu aţi auzit niciodată sau care nu ştiţi ce fac. E suficient să ştiţi că ele există, sunt acolo şi vă vor salva viaţa chiar dacă dumneavoastră nu ştiţi.
Ce preferaţi: o înşiruire de abrevieri sau să vă spunem cum se conduce noul GranCoupe? Aşa ne gândeam şi noi.
Ţinută de drum
În cea mai nouă reclamă a sa, BMW susţine că ”Mai presus de cum vrei sa fii văzut, contează cum te simţi”. După ce eşti văzut ca un ”avion” de către ceilalţi participanţi la trafic, e normal ca senzaţiile să fie tot pe acolo.
Senzaţiile pe care ţi le garantează Gran Coupe se ridică la înălţimea titulaturii primite din partea băştinaşilor.
- Poate fi considerat ”avion” atunci când pluteşte în setarea Comfort+ peste orice fel de denivelare.
- Poate fi însă considerat ”avion” şi atunci când se află în Sport+ iar cutia alternează cu rapiditate treptele şi te aruncă pe nesimţite dincolo de 200 de km/h.
Suspensia adaptivă se mulează perfect oricăror condiţii şi va fi pe placul oricui. Chiar şi a celor care suferă de dublă personalitate.
Deşi vorbim despre un moment motor extrem de generos trebuie să ştiţi că el este gestionat excelent de axa spate. Toate resursele sunt aşternute inteligent pe asfalt, fără o uzură inutilă a pneurilor.
- În anumite momente, Gran Coupe ar putea să pară o barcă ce pluteşte lin, perfectă pentru persoanele care se îndreaptă către pensionare.
- În anumite momente însă, explozia de putere ar putea să vă arunce capul în tetieră şi să vă crească pulsul. În aceste momente vorbim de direcţia chirurgicală şi de suspensia care lipeşte maşina de asfalt. Ruliul îşi dă şi el demisia, deşi pare incredibil pentru un model care se apropie de 2 tone.
Vizibilitate
Gran Coupe nu este atât de ”gran” când vine vorba de suprafaţa sa vitrată. A fost probabil ofranda inginerilor pe altarul designerilor, care şi-au dorit libertate deplină. Ofrandă binevenită, pe care inginerii au suplinit-o însă cu puţină tehnologie.
Mai exact, dacă luneta e mult prea îngustă pentru manevrele de parcare ale unora, camerele de luat vederi sar în ajutor. Pot crea o imagine panoramică a maşinii şi estompa astfel eventualele unghiuri moarte.
Şi pentru că servim o porţie din cea mai avansată tehnologie creată la Munchen, BMW Seria 6 Gran Coupe nu putea fi privat de noile faruri cu LED. Avem LED-uri pentru orice tip de iluminare: fază lungă, fază scurtă sau proiectoare.
Cum se vede totul de pe scaunul şoferului? Mai clar decât printr-un cristal de Bohemia.
Tehnologie
Îmi plac maşinile în care nu te plictiseşti. De obicei, astfel de maşini sunt cele în care descoperi câte o funcţie nouă şi la un an de la cumpărare. Iar în Seria 6 Gran Coupe ai ce să descoperi.
- Nu te vei plictisi niciodată de scaunele ventilate, care îţi scot din buzunar 1240 de euro, dar au grijă ca tricoul sau cămaşa ta să rămână uscate când afară sunt 40 de grade.
- Nu o să te plictiseşti nici de sistemul Bang&Olufsen, al cărui subwoofer te întâmpină uşor de deasupra planşei de bord, de fiecare dată când pui contactul.
- Nu te vei plictisi nici de sistemul de acces confort, care deschide maşina imediat ce mâna ta se îndreaptă către mânerul portierei. Portieră pe care Gran Coupe se va preocupa de fiecare dată să o închidă pentru tine, graţie funcţiei soft-close.
- Nu te vei plictisi nici să cauţi pictogramele 3D ale principalelor monumente afişate de sistemul de navigaţie Professional.
- Nu te vei plictisi nici de sistemul Head-Up Display, care proiectează acum în culori diferite informaţii utile pe parbriz.
- Nu în ultimul rând, vei găsi mereu câte o poziţie nouă a scaunului, graţie multitudinii de reglaje electrice.
Design
BMW Seria 6 Gran Coupe şi Hagi mai au ceva în comun. Modelul bavarez vine în segmentul coupe-urilor cu 4 uşi din postura de outsider. Aşa cum venea şi Hagi în '94 la un Campionat Mondial unde Maradona era pe buzele tuturor.
Cum să te lupţi cu un Mercedes CLS care a brevetat designul în acest segment? Cum să te lupţi cu favoritul publicului? Şi mai ales cum să-l învingi când cota ta este mai mare decât cotele apelor Dunării. Simplu. Aşa cum şi România a învins Argentina. Poate Seria 6 Gran Coupe să facă asta?
Judecând după faptul că este prima maşină în care m-am simţit agasat de numărul ochilor aţintiţi încontinuu asupra mea, da.
Judecând după faptul că până şi pensionarii se opresc în loc să o admire, da.
Judecând după tirul de întrebări la care am fost supus la fiecare semafor, da.
Judecând după designul apreciat ”de la vlădică la opincă”, da.
Ne-a placut
- Sunetul motorului
- Design exterior
- Consumul redus
- Performanţele
Nu ne-a placut
- Spaţiul pentru pasagerii spate
- Preţul piperat
Date tehnice - BMW Seria 6 Gran Coupe (2011-2015) 3.0 640d Gran Coupe auto | ||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Ultimele teste
-
Suflet iberic -
BMW Seria 5
Gigant -
Toreador -
Vedetă
Ştiri despre BMW
-
Constructorul bavarez de automobile a prezentat, pentru prima oară, un concept la noi în țară. Este vorba despre i Vision Dee. (Vineri, 27 Septembrie)
-
Constructorul german de automobile continuă parteneriatul cu Toyota pentru dezvoltarea de sisteme de propulsie cu pile de combustie pe bază de hidrogen. Primul model de serie va debuta în 2028. (Joi, 05 Septembrie)
-
Constructorul german de automobile a inițiat o rechemare în service care afectează peste 720.000 de mașini din SUA. Există risc de incendiu din cauza unui scurtcircuit care ar putea să apară la pompa de apă. (Joi, 22 August)
-
Muzeul BMW din Munchen și auditoriul BMW Welt celebrează 40 de ani de M5. La întâlnirea organizată de BMW Group Classic au fost prezentate 65 de exemplare M5 din toate generațiile. (Vineri, 16 August)
-
Constructorul german de automobile a publicat primele imagini și informații despre noul M5 Touring. Break-ul de performanță are tot 727 CP, ca și versiunea sedan, dar volumul portbagajului ajunge până la 1.630 de litri. (Vineri, 16 August)
pai de ce nu ti-ai lua un diesel atata timp cat ofera rafinamentul si performantele unu motor pe benzina consumand mult mai putin ?
Nu iti iei diesel pentru consum ci pentru autonomie...
Gandeste-te ca un nene din asta de poate sa-si ia o masinuta de asta, nu sta tot timpul numai in birou... si intre doua contracte nu vrea sa piarda timpul prin peco... Adica nu ca nu si-ar permite sa-i faca plinul de 3 ori pe zi... dar pur si simplu nu ii place sa stea prin peco cu ea...
Si opinia asta mi-a fost impartasita de un om care-si cam permite cate plinuri de rezervor vrea el... dar in final a optat pentru un XJL cu motor de 3 diesel (ala de 260 de cai sau ceva de genul asta) in locul unui benzinar de 5l... Daca nu ai circuit, diferentele de la 3 la 5 sau 6l, nu prea sunt chiar atat de sesizabile cu exceptia opririii intr-un peco cand ti-e lumea mai draga sau serpentina mai tentanta....
Despre masina...e superba, iar interiorul este "nesimtit" :).
Multumesc!
sa fiu totusi putin carcotas la interior ati dat 5 stele desi criticati spatiul pt pasagerii spate.....si e un interior tipic BMW.....nimic nou...mias fi dorit cv noutati....dar nah....primeaza costuriile
Masina mea preferata va fi M650d-ul gran coupe, aceeasi masina dar cu dieseul tri-turbo 381 cai si x-drive.
Dupa cum spune si textu' articolului ...Fără analize inutile şi fără comentarii pe lângă subiect vă spunem aşa: 83.576 de euro preţ de pornire, pentru versiunea 640i. Dacă vreţi dieselul nostru socotelile încep de la 85.932 de euro...
il comanzi cu 3000cm benzina 320 cai si economisesti 2356 euro (numa buni de fotoghin)....
E prea sportiva pentru diesel.
Dieselul dupa 3500 ture e cam mort.
Daca vrei comfort, alegi seria 7, daca vrei si practicalitate iti iei seria 5 (ca sa ramanem la acelasi producator).
Seria 6 e clar sportiv.
Apoi e ok un consum de 10 - 12% mixt, cat ar obtine un 4 litri.
Eu cu harbul meu de 2 litri scot 11% mixt si nu ma plang, daramite sa ai 100 de mii de spart intr-o masina sportiva si sa-ti iei diesel ca consuma mai putin (cacafonie intentionata).
In plus autonomia este semnificativ mai buna decat la un benzinar, in special daca ai "talpa grea". Valoarea de revanzare este de asemenea mai buna pt aceasta varianta.
Supremul inca nu a aparut, viitorul M6 Gran Coupe tintind direct Panamera Turbo S.
Cat despre pret, no comment, cel putin daca ne uitam la salariul mediu din Romanica noastra draga.
Dar daca ne bazam pe diverse "combo", cu siguranta merita incercat :)
Aceasta masina costa cu aproximativ 20000 euro mai mult decat A7, cu vreo 10000 mai mult decat CLS si chiar cu cateva mii mai mult decat Panamera. Ma rafer la modele cu putere apropiata, inclusiv pentru motorizarile pe benzina. In plus, rivalii ofera pentru diesel si tractiune integrala. Deci, cred ca la capitolul "pret de achizitie", masina asta merita maxim 1.5-2 stele, fiind cea mai scumpa din segment. O alta idee ar fi sa renuntati la aceasta categorie, ca si la cea referitoare la consum, pentru masinile de peste 100 mii euro.
Are 5 ani garantie
Ai condus aceasta masina si stii ca "moare" peste 3500 rpm?
Si in plus ai vreun circuit in Romania unde ai putea folosi cu adevarat performantele masinii ?
E mai scumpa cu cateva mii decat Panamera dar arata mult mai bine, iar Audi A7 care a fost testat tot de Automarket are V6 TDI de 245 de cai, o fi quattro dar diferenta de putere nu este neglijabila.
@shelbyy.Da mai are,dar dupa astia 5 ani?Cati mai rezista?Probabil cei de la programul rabla nu stiu ca exista si masini care se degradeaza peste 5 ani cum sunt cele nemtesti.Nu de alta dar art trebui sa bage.Si totusi Lexus nu are egal la preturi.
Cum sa fie BMW Gran Coupe mai scump ca Panamera?! Ai citit articolul???
Citez: ''Doar Porsche Panamera şi al său V6 TDI de 250 de cai este mai scump, cu un preţ de listă de 89.047 euro''
BMW 640d Gran Coupe are pret de lista de 85.932 de euro... Pretu' final cu 6 cifre nu are nicio legatura.... Masina asta e facuta full inclusiv pachetul Individual!!!!
@Daniele ma bucur ca recunosti si chiar spui si tu cv viabil,ca deobicei spui cate ceva vomabil.Si totusi dc este Daniele mai iubit BMW? De fapt daca pui pe cineva sa aleaga dintre Volvo si BMW,acea persoana va alege Volvo.Sti dc? Pt ca va sti ca se afla in deplina siguranta.Nici Rolls nu ofera siguranta unui Volvo ,nici Mercedes.Sti dc? Pt ca Volvo asa s-a nascut sa fie cel mai bun din lume la acest capitol.
Design-ul l-au punctat la capitolul "Design". Poti sa compari A7 TSI de 300cp cu 640i Gran Cabrio si o sa vezi diferenta de pret. La fel se poate compara cu CLS 350. In ambele cazuri, BMW-ul e mult mai scump.
@phlorin81
Ma refeream la modelele configurate. Nimeni nu cumpara masinile astea standard (daca tot dai 80000 euro, poti sa dai si 120000). Panamera are mai multe echipamente standard.
Raman la parerea mea: nu merita mai mult de 2 stele pentru pretul de achizitie.
deoarece.......'suedeza' pierde rau
hai sa fim seriosi....in ziua de azi majoritatea masinilor au 5 stele deci 80-90% sunt total sigure(in limitele vitezei la care sunt probate)
despre acest Grand Coupe se poate povesti ore in sir insa nare rost.....tot ce conteaza e ca masina este bestiala.......
Cine spune ca un diesel modern, common-rail se plafoneaza la 3500 rpm nu stie despre ce vb. Acest diesel trage puternic pana la 4500-5000 rpm.
intro oarecare masura ai dreptate....totul tine aici de gust....cn vrea sasi ia un volvo isi ia si e foarte multumit....cn isi ia bmw mercedes audi sau ce o fi va fi la fel de multumit...da volvo are cv ce la restu nu gasesti....am avut placerea sa fiu pasager intrun volvo S60 modelul precedent si am fost vrajit de masina de tot era foarte confortabil.....prb la volvo a fost si ramane motoarele....doar atunci volvo va fi la acelasi nivel cu nemtii cand vor oferi motoare pe masura nemtiilor...chiar zicea si acel posesor de volvo ca daca ar fi vb strict doar de motorizare orcand ar da volvo-u pe un mercedes sau bmw.....chestia cu siguranta mda volvo e cel mai sigur dar la 120 pe ora daca tzuci un zid tot in lumea de dincolo ajungi....diferenta de siguranta dintre un volvo si mercedes de ex nu e una mare....cand vn vb de siguranta orcum conteaza mai mult soferul decat masina
Daca se face comparatia cu A7 TSI de 300 de cai diferenta de pret nu mai este de 20 de mii asa cum ai spus initial, oricum vesnicele discutii despre cat de scumpe sunt Bmw-urile noi nu prea isi mai au rostul, si-un 120d poate sa sara de 40 de mii, deci vorba aia...despre ce vorbim. Sunt si eu de acord ca rubrica "pret de achizitie" sa nu mai apara la aspecte negative pt ca chiar n-are rost, este doar negativ cand nu ai banii necesari.
Iar cand legsus va scoate o masina la pretul asta,atunci voi putea sa spun ca hibridul este cel mai tehnologizat,fiabil si de bumn simt.Pana atunci,origami sa traiasca.
Pai daca se face comparatia cu A7 TFSI 300 cp:
640i Gran Coupe 83576
A7 TFSI quattro 63140
Diferenta e de 20436 euro. BMW-ul are 20 cp in plus, Audi-ul are tractiune integrala.
in al 2 lea rand A7 prinde suta in 5,3 (ADICA MAI REPEDE) decat 5,4 deci nu e cea mia rapida seria 6...
in al 3 lea rand consumul la A7 este de 6,4L la seira 6 este 6,7L dupa cum afirmati.....Deci nu stiu ce AVION vedeti voi pt ca este mai slab decat A7 si costa si cu aproape 10 000 de euro mai mult in pretul de baza....deci nu mai pupati in fund atat BMW...pt ca nu este ATAT DE AVION pe cat credeti si spune-ti voi
Aici cum o fura seria 6 gran coupe 640i de la A7 3.0T
Daca accelereaza cu 0.1 secunde mai slab nu mai poate fi considerat "avion"? Asta este o expresie pt felul in care arata masina si pt felul in care te simti in ea, iar "avioanele" nu consuma f putin si nici nu costa putin, si pana vor testa A7 de 313 cai acest model ramane " avion".
@Domnii care au o problema cu masinile BMW (unii dintre ei au si cu Audi si Mercedes) : Cine va obliga domnilor sa cumparati masini nemtesti? Cine va obliga domnilor sa evitati masinile japoneze sau suedeze?
@Suedezu - zi si noua care masina (in afara de W168, ala fara ESP) se rastoarna? Spune-ne si noua cum draq se rastoarna un Seria 6 GC cand sta pe drum ca o placinta ... lung si lat cat toate zilele si inalt cat un Tico.
@Dan_crc : nu te agita cu comentariile acestor domni, nu merita. Deja majoritatea celor ce citesc pe aici stiu ce le poate pielea.... baietii de la AM le sterg 90% din comentarii (dupa parerea mea ar trebui mai mult de 90% ... off-topic in permanenta plus injurii la adresa tuturor celor care indraznesc sa aiba alte opinii decat "nemtestile e japite + japonezele e fiabilitati supertehnologizate + volvo e mama lor la orice" ... etc. ). Vorba aia romaneasca "apa trece, pietrele raman" este cat se poate de valabila in acest caz - respectivii comenteaza de le sar ochii iar Audi-BMW-Mercedes vand mai multe masini in europa decat o fac brandurile de volum din japonia ... pentru ca europenii e cretini si nu stie ca alea nemtesti e japite.
@restul celor de mai sus:
Observ ca unii trateaza achizitia unei astfel de masini prin ochii unui om care isi cumpara o masina care sa-i satisfaca toate nevoile -- nu este cazul pentru cei care cumpara in realitate o astfel de masina. Aceasta masina este o masina "personala", este egocentrica, este facuta pentru "el" (sau "ea" ;) ). Nu este facuta pentru familii .. pentru carat purcei de craciun, pentru mutat mobila, pentru duc 5 copii la gradinita etc.
Stima!
Desi marturisc ca imi plac masinile Audi, insa am observat ca duc o politica de marketing agresiva, din care cred ca fac parte si cifrele date de tine, respectiv 0,1s pentru demaraj (cred ca se si simte diferenta :)). In test, Audi era qattro, in timp ce BMW era RWD. Poate conteaza. Cred, pe de alta parte, ca BMW are probleme cu greutatea masinilor, din cauza gadgeturilor puse pe ele si Effcient Dynamics. De aceea cred ca investesc masiv in tehnologia bazata pe fibra de carbon.
In final, e o optiune de de gust.
app de minisuri,au dat doar cei cu bmw si admini automarket sa intelg :))
poate va mai documentati si voi"ädminilor" cand mai vb de cate o masina imortanta
Titlul de "masina suprema" ar trebui dat de catre individ in functie de nevoile sale, iar individul nu ar trebui sa se astepte ca interlocutorii sai sa aiba aceiasi parere ... parerea mea...