Drivetest Peugeot 508 (2011-2014)
2.0 HDI 140CP ActiveŞtiri despre Peugeot
-
Constructorul francez de automobile prezintă noul E-5008, un SUV electric care vine în standard cu 3 rânduri de scaune. Modelul poate fi comandat și alături de o motorizare mild-hybrid la 48V. (Miercuri, 20 Martie)
-
Peugeot anunță introducerea tehnologiei ChatGPT, cu inteligență artificială, pe anumite modele din gamă. Inițial, serviciul va fi disponibil în Germania, Franța, Italia, Spania și Marea Britanie. (Luni, 19 Februarie)
-
Noul Peugeot 3008 poate fi comandat la noi în țară. SUV-ul francez este disponibil în 3 versiuni, adică mild-hybrid, plug-in hybrid și pur electric, iar prețurile pornesc de la 33.000 de euro cu TVA inclus. (Joi, 08 Februarie)
-
Constructorul francez de automobile a lansat oficial noul E-3008. SUV-ul cu zero emisii este disponibil în 3 versiuni, cu până la 320 de cai putere și 700 de kilometri. (Marti, 12 Septembrie 2023)
-
Constructorul francez de automobile a publicat primele imagini cu exteriorul noului E-3008. SUV-ul cu zero emisii va debuta oficial în data de 12 septembrie. (Vineri, 08 Septembrie 2023)
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
@ontopic - nu stiu cine ar da banii astia pe aceasta masina...
Tu?
Daca nu aveam contact cu aceste masini si cele de la rivali as fi crezut cuvant cu cuvant ceea ce ati scris insa uneori faceti niste afirmatii foarte tendentioase. Nu stiu cine e in spatele vostru dar in multe articole puneti punctul pe i unde nu trebuie. De exemplu, in orice articol despre un Opel cu motor diesel testat de voi, scrieti ca Opelul are un motor diesel foarte silentios, atipic de silentios chiar...si ca sunt foarte elastice si tot asa, cand orice roman din tara asta care a condus un CDTI fie 1.7 sau cele de generatie noua 2.0 stie ca CDTI-urile de la Opel sunt zgomotoase, puturoase la turatii mici si nu au nimic in comun cu elasticitatea.
Acum, faceti aceiasi chestie cu Peugeot. Cand toti, dar toti stim ca singurul capitol la care exceleaza un Peugeot sunt motoarele diesel, care sunt foarte rafinate, silentioase, fara nici o vibratie, mai ales astea de 2.0...voi spuneti ca nu, din contra, vibreaza si la relanti cum nici un Logan taxi nu o face...ca tdi-ul cr de la vw e mai bun si mai silentios. Am mers cu un Tigaun 2.0 TDI CR multi km, cat nu ati mers voi cu toate tdi-urile CR la un loc si pot spune ca numai e brutal ca vechiul PD, e mai rafinat dar in orice caz nu este silentios si nici mai bun ca un HDI.
Este foarte urat ceea ce faceti voi, cu toti trebuie sa traim, e adevarat, dar unii aleg sa o faca cu demnitate, dar voi....
PS: Nu sunt fan Peugeot nici VW, sunt doar impartial si intrigat de astfel de articole...
Rusine.
La a 3 a parca mai face figuri cand schimbi repede tot asa tre sa fortezi putin dar nu ma deranjeaza. Ma bucur ca la banii care i-am dat pe el nu am luat vreo duda frantuzeasca.In rest ce sa zic este o masina cinstita.
Am avut insa ocazia sa il vad si sa stau la volan cu ocazia unei expozitii de masini.
Am vazut de asemenea si cateva teste cu acest model realizate de publicatii straine si romanesti, in diverse conditii, de la orase supraaglomerat la ore de varf, pana la autostrazi sau drumuri virajate de munte.
Ei bine, din cat imi amintesc acum, nu cred sa fi vazut vreun test in care jurnalistii sa nu fi laudat directia precisa si tinuta de drum...
Hmmm... Sa fie cei de la Automarket cei mai exigenti jurnalisti...?
De asemenea, motoarele HDI sunt foarte laudate de toata lumea si sunt folosite de multi producatori de masini (Ford, Mazda, BMW sau Volvo); iar acest lucru am putut sa il testez direct si personal in cazul 1,6 HDI si 2,0 HDI cu care am facut destui kilometri. Aici... ce sa vezi? Din nou surpriza!
In cazul testului facut de Automarket, motorul "prezinta vibratii la rularea la turatii joase"!
Mentionez ca nu sunt un carcotas din fire, dar experienta personala si testele facute de alte publicatii ori site-uri de specialitate ma fac sa imi pun intrebari cu privire la "realismul" acestui drive test.
Apoi...Exeo nu se poate compara cu 508, chiar daca ca dimensiuni se apropie, dar in rest exeo isi tradeaza varsta.. aia veche a lui A4.
Referitor la pret, nu uitati ca masina asta trebuie sa acopere doua segmente, mediu si mare, adica sa fie urmasul lui 407 si 607.
Si mie mi se pare cam scumpa, insa nu cred ca e chiar asa de slaba cum zice AM.
http://www.automarket.ro/stiri/studiul-satisfactiei-clientilor-din-germania-volvo-castiga-acasa-la-nemti-38734.html
acum iati clio-ul symbol cu sasiu de logan si motor de logan si plimba-te si tu, aici se vorbeste de masini, de psa, al 2-lea producator din europa, chestii de oameni mari...etc.
In alta ordine de idei, asa cum a spus si LauCalin, 407 nu a fost tocmai o referinta in clasa sa; insa cele mai multe critici i s-au adus la ergonomie si spatiu interior si nicidecum la motoare (in special cele diesel).
In primul rand trebuie sa va enumar piesele schimbate la 407:
4 vane EGR, pompa de la servodirectie, conducta de inalta presiune de la servodirectie, pompa de injectie, turbina, volanta, 2 rulmenti (al doilea dupa 5 luni de la schimbare) comanda de climatizare automata si bateria si alte reglaje."
............
"E un pic funny ca o masina sa inghita in 65 mii km 2 pompe de directie ,fara sa mai pun la socoteala alte 'maruntisuri' cum ar fi o turbina , o pompa de inalta , un COM2000 si lista nu e incheiata nici pe departe . "
.... si multe altele... toate le gasiti aici:
http://www.peugeotclubromania.ro/forum/threads/8995-Probleme-Peugeot-407/page48
Ce masina ai tu?
Spre deosebire de 407, renault laguna 3 chiar e o masina fiabila. O dovedesc nenumaratele topuri de fiabilitate
PS: vorbim de motoare in cazul in care nu te-ai prins. Eu zic sa te mai odihnesti putin. :p
Chiar nu aveti alte treburi.
Cui ii place masina asta si are bani pt ea si-o cumpara si gata. Nu sta sa se uite in gura unor "mari cunoscatori", "testului" de pe AM sau cine stie ce altceva.
Merge la dealer, face drive test si daca ii place o cumpara. E simplu.
Restu lumii comenteaza de pomana.....precum babele la marginea drumului din sat.
"Succesuri ! "
Si acum, o nota chiar asa de mica?!? Un 4.1 eu zic ca ar merita. Cel putin
chiar si asa batran tot dau clasa la plecarea de pe loc la un golf sau un passat.
de 140 de cai.
in concuzie motoarele hdi sant bune.
am avut si passat si nu prea am fost multumit.
508-ul cu motor de 2.0HDI merge frumos, nu tremura, din punctul meu de vedere o masina reusita pentru familie.