Drivetest Hyundai Veloster (2011-prezent)

1.6 GDi 140CP Highway
Hyundai Veloster (2011-prezent) zoom
de Dragoș Băltățeanu, Foto: Ciprian Mihai
Joi, 01.09.2011
Anomalia

Hyundai Veloster este un model de nişă. La prima vedere este un coupe de dimensiuni reduse. Dar aparenţele înşeală. Este un coupe doar dacă îl priveşti din partea şoferului. Dacă ocolim maşina vom constata că avem în faţă un hatchback cu alura de coupe. Te scarpini în cap şi mai ocoleşti odata maşina. Şi te lamureşti. Avem de a face cu un automobil asimetric. Probabil primul din istorie. Pe partea şoferului este o singură portieră iar pe partea pasagerilor avem două portiere. Ciudat? Artificiu de marketing? Util? Să vedem...

Hyundai Veloster (2011-prezent)
1.6 GDi 140CP Highway

  • Pret de pornire 20.141 €
  • Pret model testat 23.861 €
  • Taxa auto 238 €
  • CUI SE ADRESEAZĂ?
  • FĂCUTĂ PENTRU
  • IZOLARE FONICA
  • COOLNESS EFFECT

Motor / Transmisie

Hyundai Veloster este disponibil cu un singur motor pentru piaţa din România. Este vorba de propulsorul pe benzina 1.6 GDI care dezvoltă 140 CP. Este un motor de generaţie nouă care foloseşte injecţia directă de benzină. Cei 140 CP sunt dezvoltaţi la 6.300 rpm iar cuplul maxim este de 167 Nm la 4.850 rpm. Acest lucru se traduce printr-un comportament destul de anemic la turaţii joase, puterea fiind livrată atunci când turometrul este împins către zona mai înaltă. Cutia de viteze este manuală şi are şase trepte. Este extrem de precisă la utilizare, dar levierul agaţă un pic la trecerea între trepte. Cursa scurtă a levierului accentuează spiritul sportiv al acestui model, dar aşteptăm un motor mai puternic pentru a îl putea considera pe Veloster un atlet.

Una peste alta, motorul de 140 CP se potriveşte cu caracterul lui Veloster. Este suficient de agil şi te poţi descurca fără probleme în uz urban şi la drum lung. La bord se aude un mârâit înfundat emis de toba cu evacuare centrală. Direcţia însă transmite un feeling ciudat. Senzaţia este de subvirare în viraje iar feedback-ul este insuficient pentru cel de la volan. 

Consum

Veloster stă bine la acest consum prin prisma faptului că motorul său are ceva mai puţini cai decât are concurenţa. Cel mai apropiat concurent este Volkswagen Scirocco, ce foloseşte motorul 1.4 TSI de 122 CP sau 160 CP. Hyundai a anunţat un consum mediu de 6.2 l/100 km. Scirocco afişează 6.4, respectiv 6.6 l/100 km pentru cele două versiuni de putere ale modelului Scirocco 1.4 TSi. Audi TT Coupe are în gamă motorizarea 1.8 TFSI de 160 CP şi anunţă 6.4 l/100 km. Un alt concurent de vază este Peugeot RCZ dotat cu motorul 1,6 THP. Puterea modelului francez este de 156 CP iar consumul mediu este de 6.7 l/100 km. 

Noi l-am folosit pe Veloster mai mult în oraş cu o scurtă escapadă până în apropierea capitalei. Consumul obţinut este de 9-9.5 l/100 km în funcţie de stilul de condus şi de trafic.

Performanţe

Viteza maximă este de 201 km/h iar acceleraţia de la 0 la 100 km/h se face în 9.7 secunde. Nu sunt cifre extraordinare în raport cu concurenţa, dar Veloster este penalizat de motorul de doar 140 CP. Concurenţa se bucură de motoare mai puternice şi reuşeşte viteze de top peste 200 km/h. Singurul model egal este Volkswagen Scirocco 1.4 TSi de 122 CP. 

Interior

Hyundai a crescut de la an la an în domeniul materialelor folosite şi a finisărilor interioare. Veloster foloseşte, totuşi, foarte mult plastic la interior. Mi-a plăcut poziţia la volan, iar singura portieră de pe parte şoferului asigură un acces facil la bord. Pe cealaltă parte, avem o portieră mai mică pentru pasagerul faţă. Mânerele interioare ale portierelor sunt ciudate și par că "atârnă" complet contra naturii. Multe dintre elementele de design de la interior sunt preluate de la modelul ix35. Mi-au plăcut pedalele din aluminiu şi display-ul central. Şi, bineînţeles, ca la orice Hyundai, avem mufă USB plus AUX pentru a asculta muzică de pe stick sau iPod.

Preţ de achiziţie

Hyundai Veloster este disponibil în doar două versiuni de echipare pe piaţa românească. Varianta testată de Automarket poartă denumirea Highway şi costă 23.861 euro. Acest model are un preţ promoţional de 21.381 euro. TVA-ul este inclus. Dacă alegem vopsea metalizată, mai trebuie să adăugăm 190 euro plus TVA. 

Nivelul Highway include printre altele jante aliaj de 18 inch cu anvelope 215/40R18, climatizare automată, cameră pentru mersul cu spatele şi senzori de parcare şi tapiţerie mixtă piele/stofă.

Preţul de achiziţie este excelent în comparaţie cu concurenţa. Din nou, singurul model apropiat ca preţ este Volkswagen Scirocco 1.4 TDi 122 CP.

Siguranţă

Hyundai Veloster nu a fost încă supus la cazne de către EuroNCAP. Însă colegii săi de gamă recenţi au înregistrat aproape mereu punctajul maxim la testele de impact organizate de prestigioasa organizaţie. Deci, ne putem aştepta la un rezultat similar şi pentru Veloster mai ales prin prisma faptului că acest model a fost gândit în special pentru piaţa nord-americană, extrem de pretenţioasă din acest punct de vedere. 

Ţinută de drum

Fiind un coupe (pseudo) cu motorizare pe benzină am putea spune că Veloster a fost gândit pentru uz sportiv. În realitate suspensia este suficient de rigidă pentru a putea aborda sportiv câteva viraje dar având în vedere că cei 140 CP nu sunt foarte mulţi, Veloster se dovedeşte a fi un automobil foarte bun şi pentru uz urban. Este suficient de confortabil şi uşor de manevrat pentru aproape oricine. La trecerea peste denivelări, suspensia nu este foarte zgomotoasă.

Păcat însă că direcţia ciudată penalizează plăcerea condusului. Inginerii Hyundai au încercat să dezvolte o mașină care să nu se depărteze mult prea mult de ceea ce sunt obișnuiți clienții mărcii, astfel că direcția nu se "leagă" exagerat de bine de șosea și nu simți că răspunsul este natural. Ceva mai mult feedback pentru cel de la volan nu ar strica.

Vizibilitate

Având de a face cu un coupe cu trei uşi, vizibilitatea variază în funcţie de unghiul din care privim. În faţă nu sunt probleme în afară de clasicul montant un pic prea profilat atunci când virăm la stanga şi trebuie să urmărim virajul. Luneta este însă foarte înclinată şi, chiar dacă designerii au găsit compromisul de a o "compune" din două bucăţi, nu oferă o vizibilitate foarte bună la mersul în marşarier. În acest caz, trebuie să ne bazăm mult pe oglinzi, senzori şi cameră. 

Tehnologie

Ca orice model coreean, Veloster vine mai mult decât echipat. Modelul nostru în versiune Highway bifa cam toate căsuţele pe care trebuie să le umple o maşină dotată. Pentru că am avut la dispoziție versiunea superioară de echipare, singurul element opţional a fost vopseaua metalizată. În rest, viitorul proprietar al lui Veloster se poate bucura de o gamă largă de elemente care îmbunătățesc confortul. De la climatizarea automată, până la sistemul audio cu şase difuzoare, comenzi pe volan, mufe USB şi AUX. Bineînţeles, nu lipsesc sistemele ABS, ESP şi airbaguri pentru şofer, pasager, laterale şi cortină.

Design

Gusturile nu se discută în lumea auto, dar este foarte clar că Hyundai Veloster este o anomalie. Faptul că are o portieră pe o parte şi două pe cealaltă este un lucru ciudat. Acest model a mai fost experimentat de MINI cu modelul Clubman şi de Mazda cu RX-8. Dar era vorba de o portieră mică şi care se deschidea în sens invers celor din faţă. Acum avem de a face cu o portieră full size doar pe partea dreaptă. Ca gaselniţă de marketing este un atu. În lumea reală se dovedeşte a fi practic să ai acces separat la locurile din spate. Înse unii din noi nu se vor obişnui niciodată cu o maşină asimetrică

E clar însă că Veloster este o vedetă pe stradă. Am întors incredibil de multe capete indiferent din ce parte era privită. Look-ul agresiv şi faptul că este un model încă rar pe piaţa noastră îi asigură un statut exclusivist. 

Nu ne-a placut

  • Direcţie imprecisă
  • Calitatea plasticelor la interior
  • O singură motorizare
Date tehnice - Hyundai Veloster (2011-prezent) 1.6 GDi 140CP Highway
Combustibil
Benzina
Nr. usi
4
Motor tip / cilindri
Linie
Nr. locuri
4
Cilindree cmc
1591
Lungime mm
4220
Putere maxima CP (rpm)
140 (6300)
Latime mm
1790
Cuplu maxim Nm (rpm)
167 (4850)
Inaltime mm
1399
Viteza maxima km/h
201
Greutate kg
1185
Acceleratie 0-100 km/h s
9.7
Ampatament mm
2650
Tractiune
fata
Volum rezervor litri
50
Cutie viteze
M
Volum portbagaj litri
320
Vezi versiuni si preturi Mai multe detalii despre Hyundai Veloster (2011-prezent)

Ultimele teste


  • Simfonie pentru suflet

  • Alianță neașteptată

  • Îndrăzneț

  • Suflet iberic

Comentarii (86)

  • :)
    Ce-i cu struto-camila asta?

    Haide Hyundai,munceste,imaginatie,ce dracu e cu masina asta?
    34 50
  • Ivanoff
    ALL VS VAG ...
    Chit ca nu are NIMIC in comun cu Scirocco voi tineti mereu sa amintiti de cste un produs din grupul VAG si deja de la un moment dat devine jenant...
    Sunt atatia producatori ce ofera motoare aspirate de 1,6 si puteri asemanatoare insa voi nu, VW-VW-VW.
    Chiar mai mult de atat nu puteti?
    PATETIC!!!
    51 36
  • mini
    Nu e prima masina din istorie cu 2 portierepe o parte si una singura pe cealalta, uitati-va in curte la Mini...
    25 5
  • Designul este mai mult decat interesant. Este unul dintre cele mai bune exercitii de design pe care le-am vazut in ultimii ani la Hyundai. Un pas mare, zic eu...
    37 17
  • @
    VAG face legea in industria auto, asa ca nu va mirati, cand sunt exemple, si sunt amintite modelele din cadrul VAG !!!
    Totusi, eu sunt impresionat de acest motoras, care dezvolta 140cp, si este aspirat. (Cu exceptia Toyota).
    7 46
  • Veloshit
    Atunci cand nu copiaza de la altii, Hyundai debiteaza prostii.
    53 49
  • Lozinplclic
    Dragos Baltateanu?
    Automarket a luat un om de la promotor? Respect automarket pentru putere si respect dragos pentru ca ai lasat manelismul de acolo. Sper sa faceti treaba buna si sper sa nu fie vreo greseala :))))
    7 1
  • Megane RS
    @Dragoş Băltăţeanu
    Cea mai mare aberatie e asta:

    "Preţul de achiziţie este excelent în comparaţie cu concurenţa. Din nou, singurul model apropiat ca preţ este Volkswagen Scirocco 1.4 TDi 122 CP"

    Pai fratilor, la 20.500 euro (19.150 euro la promotie) iti poti lua un MEGANE Coupe 1.9 dCi (full-option) care-l pune in fund nu numai ca aspect, dar si ca performante. La naibi, la 23.800 euro deja intram in alta sfera... sa aiba cineva banii astia si sa-i dea pe un pseudo-coupe de la Hyundai, cand se poate afisa intr-un Megane RS... inseamna ca e idiot, ori ca ca n-are nicio treaba cu masinile...
    45 16
  • adevarul este ca atunci cand iti prezinti masina ca o "sportiva" si ii pui pret cat un MeganeRS ... ori ai ceva la cap.. ori nu iti dai seama ca ai ceva la cap :)) (in loc de MeganeRS se pot gasi si alte buburuze atomice pe piata)

    cam maricel consumul de oras pentru un motor de generatie "noua" ... dar cei 140 de cai isi cer partea :)
    33 5
  • tomita
    @Dragoş Băltăţeanu
    cate marci de masini exista pe planeta aceasta?
    cata experienta ai in domeniul auto?
    cat te-a "motivat" pozitiv hyundai?
    20 8
  • micutzu_mvp
    e o copie
    chiar am fost si am vazut masina live in showroom. spatele masinii este copiat de la citroen c4 adica geamul este exact ca la citroen impartit in doua. iar fata aduce foarte mult cu meganul asta nou. au ajuns si astia sa copieze masinile asemenea chinezilor. dar ce sa zicem an de criza salarii mai mici la designeri
    17 21
  • 10.000 BC
    @Megane RS - Chiar daca velo asta, nu merita banii ceruti, prietene te lasam pe tine sa-ti iei chestia aia numita motor, 1.9 dci, super uzata moral, tehnologic ..etc din 2000 toamna.
    Nu mi-as pune asa ceva nici la masina de tuns iarba din gradina.
    18 26
  • Megane
    Pret achizitie 5* ?!!
    Megane Coupe 1.4 TCe 130 CP - pret promotional 17.000 euro (full-option)
    Hyundai Veloster 1.4 GDI 140 CP - pret promotional 21.381 euro

    Performante
    Veloster 9.7 s (0-100km/h)
    Megane 9.6 s (0-100km/h)
    38 7
  • argument 1.9 diesel
    "Sub capotă toarce destul de bine motorul 1.9 dCi de 130 de cai putere, cu care deja ne-am obişnuit. De concepţie destul de veche, unitatea cu patru cilindri se dovedeşte a fi economică, fie că vorbim de un trafic urban, fie ca ne referim la unul extra-urban. Cu o medie de 6 litri la 100 de kilometri, înregistrată constant de-a lungul testului, Megane Coupe se poate dovedi o maşină care trece rar pe la staţiile de alimentare."

    Performantele sunt mai bune ca la "sportivul" Veloster de 140 cp pe benzina.

    http://www.automarket.ro/test-drive/episodul-6-33564.html
    17 4
  • Anonim
    Vad ca unii nu se satura sa ridice in slavi jaful ala de masina pe nume Megane. Aloo, e un articol legat de Hyundai, nu mai vorbiti de no-name-uri precum Renault. Cand spui Renault sau Opel, spui concurent pentru Dacia!
    15 33
  • @Megane
    Ce dotari au variantele pe care le compari?
    Fa o comparatie cu dotarile similare poate sunt altele preturile.
    Nu am timp sa fac verificarile astea, dar sunt 70% ca sare pretul la megane.
    7 15
  • Megane
    @syktasy
    esti 70% ce?! "nu ai timp sa faci verificarile astea" , nu stii despre ce e vba, dar iti dai cu parerea... romanisme clasice...

    Megane PRIVILEGE 1.4 TCe la 17.000 e varianta full-option. Are toate dotarile unui Veloster 1.6 Highway si inca peste... climatizarea automata bi-zona, cardul de acces/demaraj cu functia "maini libere" , tempomat / limitator de viteza si senzori ploaie / lumina sunt doar cateva din dotarile pe care Megane Privilege le are, iar Velosterului Highway ii lipsesc.
    15 7
  • Catalin
    bravo HYUNDAI
    o masina foarte reusita, interior-exterior.
    14 7
  • pentru meganisti
    lista de dotari la megan cupe 1.4 130CP, unde vedetii full-option?
    Tempomat - limitator de viteza Proiectoare de ceata Airbag-uri laterale pentru cap fata-spate Control dinamic al traiectoriei (ESP) A.B.S. cu repartitor electronic de franare E.B.V.+ A.F.U. (Asistenta la Franarea de Urgenta) Centuri siguranta spate in 3 puncte, cu limitator de efort Directie asistata electric variabila Imobilizator electronic codat Avertizare sonora (claxon) bi-ton Centuri siguranta fata in 3 puncte, cu pretensionare adaptativa si limitator de efort Airbag-uri laterale pentru cap fata-spate + atentionare sonora necuplare centura de siguranta
    Post conducere
    Scaun pasager cu reglare pe inaltime Volan reglabil pe inaltime si in profunzime Oglinda retrovizoare interioara electrocrom Functia "Follow me home"
    Confort
    Aer conditionat cu reglare automata bi-zona Tetiere fata si spate reglabile pe inaltime Senzori de lumina si ploaie Volan imbracat in piele Oglinzi retrovizoare reglabile si rabatabile electric Faruri cu halogen Tetiere fata tip "noua generatie" si 3 tetiere spate reglabile pe inaltime Spatiu de depozitare inchis intre locurile fata Iluminare in portiere fata si spate
    Functionalitate
    Bancheta spate fractionabila 1/3 - 2/3 cu cotiera spate Kit fumatori Inchidere centralizata cu telecomanda Roata de rezerva Card acces/ demaraj "Maini libere" Afisare temperatura exterioara Aprinderea automata a luminilor de avarie in cazul unei franari de urgenta C.A.R. (Inchiderea automata a usilor, portbagajului si a trapei pentru carburant la demaraj) Buzunare pe spatarele scaunelor fata Trape sub locurile din fata Pachet de drumuri dificile
    Design exterior
    Jante aluminiu 16" Bare de protectie si oglinzi in ton cu caroseria Trapa pentru carburant cu deschidere integrata
    Dotari interioare
    Tapiterie mixta textil/piele de culoare bej Parasolar pentru sofer si pasager cu oglinda pentru machiaj Spoturi de lectura sofer si pasager Torpedou (17 litri) iluminat SPECIFICATII TEHNICE
    BAZA VEHICULULUI TAU
    Consum si emisii
    145Emisii CO2 (g/km) 8,4Consum urban (l/100km) 5,1Consum extraurban (l/100km) 6,3Consum mixt (l/100km)
    Capacitate
    60Capacitate rezervor (l)
    Performante
    205Viteza maxima km/h 9,60 - 100 km/h (sec)
    Transmisie
    4X2Tip transmisie
    Arhitectura caroserie
    CoupéTip caroserie 2Numar de usi
    Directie
    10.95Diametru de bracaj intre trotuare (m)
    Frane
    DP 260 / ABSFrane spate (Tamburi, discuri pline, discuri ventilate) DV 280 / ABSFrane fata (Tamburi, discuri pline, discuri ventilate)
    Jante si pneuri
    205/55 R 16Dimensiune pneuri fata/spate
    Masa proprie (kg)
    1195Masa proprie 1728Masa totala maxima autorizata 3028Masa max. tehnic admisibila a ansamblului (veh. tragator + tras) 425Sarcina utila 1300Masa maxima remorcabila cu dispozitiv de franare 635Masa maxima remorcabila fara dispozitiv de franare
    Motorizare
    1397Cilindree (cc) 4Numar cilindri 16Numar supape 96 (130)Putere maxima (kW) tr/min MultipunctTip injectie BenzinaCarburant Euro 5Norme de depoluare
    Dimensiuni (mm)
    2640Ampatament >120Garda la sol 1808Latime 4299Lungime
    Cutie de viteze
    6Numar de trepte ManualaTip cutie de viteze
    Volum
    344Volum minim portbagaj (dm3) 1024Volum maxim portbagaj
    7 5
  • Veloster
    Aceasta masina este un val de aer proaspat in atmosfera statuta de pe piata auto actuala. De acord ca este cam scumpa, dar calitatea Hyundai a crescut enorm in ultimii ani. Prejudecatile ramin, insa...
    23 20
  • corect "io" ! cand hyundai / kia se prefaceau ca produc masini, renault castiga competitii cu masini de inalta performanta.

    @bibi> Nivel de echipare Privilege inseamna full-option amice.
    14 10
  • pt fraieri
    @io
    Bai "DESTEPTULE" cand ai deschis ultima oara vreo carte? Auzi Renault face masini de peste 120 de ani??? Ia de-aici si citeste si nu mai lauda atat jafurile alea de masini care scartaie , bat, urla si fac ca toti dracii de noi.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Renault -asa ca pt tine Renault are abia 112 ani de cand s-a fondat. Toti desteptii se dau smecheri fara fapte concrete.
    Au multe realizari tehnologice?? Care?? Au un motor din dCI din 1900 toamna la care mai adauga in fiecare an cate un filtru nou si anumite tunning-uri sa iasa la gaze pt normele in vigoare si atat. Au facut si ei acum un tce care ar fi mai smecher cica, si in rest vechiul model MPI care fac si la ala la fel ca si cu dCI-ul.
    Hyundai are un motor nou -nout GDI - cu injectie directa, tehnologie cu care doar cativa mari constructori se pot lauda ( ii poti numara pe degetele de la o mana - asta daca le ia pe toate ). Asa ca taci si-nghite!!! Si mai citeste !!!! Ca sunt satul de prosti ca tine ca isi lauda jafurile.
    P.S. SI NICI MACAR NU AM HYUNDAI, dar nici RENAULT nu mi-as lua nici daca mi-ar da gratis. SI DA am condus o carca de renault-uri , toate la fel de proaste.
    Kiss U
    14 25
  • pt fraieri
    @io @denis
    Am uitat sa zic....Acum daca renault a fost fondata in 1899, BMW in 1916, Mercedes in 1926, Ferrari in 1947 (historical 1929) asta inseamna ca Renault este peste vreuna din marcile mentionate? Gandire tipic romaneasca. Acum daca Hyundai a fost fondata in 1967 si este in Europa doar de 4-5 ani ( de atunci are si fabrici aici, care au cu totul alte standarde decat cele din China si Coreea ), inseamna ca sunt chiar buni, fiindca le-au trebuit mai putini ani si vina cu motoare si masini peste groupul Renault care cik are o traditie....
    11 23
  • are dreptate, daca veneau cu motorul de 2.0L si 275 CP benzina turbo, ziceati , "ca ca" ce motor mai este si asta, ca ala scoate mai mult, etc
    si daca echiparea ai este full-option, atunci mai moale cu fullu
    6 7
  • @pt fraieri
    Tu, care iti faci cultura auto pe Wikipedia ne scrii noua de carti?! Tehnologia hyundai?! ma faci sa rad ..! Te lansezi intr-o batalie pe care nu ai cum s-o castigi... Nivelul tau de pregatire tehnica si cunoasterea ofertei Renault nu-ti permit asta. In primul rand, nu exista in gama actuala Renault motorizari MPI, iar 1.5 dCi e in durata normala de viata a unui asemenea motor. Hyundai nu are insa raspuns la 1.6 dCI 130 CP sau benzinarul 1.6T 190 CP (injectie directa, turbo) care apartine tot grupului Renault si va echipa viitoarele modele Gordini.
    21 6
  • @pt fraieri
    Louis Renault a creat prima masina in 1898. Renault e un constructor generalist de volum, nu e producator de masini sport sau premium, deci comparatia cu Ferrari si Mercedes e PROSTEASCA. Cand va aparea divizia premium Alpine, atunci s-o compari cu Mercedes.
    20 6
  • .
    masina asta este neterminata....mai are nevoie de o usa!:)) in rest imi place cum arata atat interiorul cat si exteriorul
    6 6
  • veloster
    mult prea scumpa masina asta... nu-si face banii
    14 7
  • anakyn
    veloster
    Bravo Hyundai!
    Invidiosii la garaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..........cu ren , vag, etc
    12 9
  • Felicit fanii Renault: ati reusit sa transformati un simplu drive-test (de data asta) Hyundai intr-un mic /mare razboi.
    Pentru nenumaratele manute rosii: asta v-au spus pseudo-managerii de vanzari Reunault Romania pe memo intern, sa votati cu rosu tot ce nu este de bine pentru Renault ? Surpinzator ce repede circula vestile, nu?
    In rest, numai 8 pasionati logati care isi exprima opiniile. II salut pe aceasta cale, indiferent de opiniile lor.
    Veloster nu va fi de volum, se vrea o incercare. Am un dealer aproape si am vazut-o in curte. Arata ... un pic straniu, ca nu este simetrica. Astept un drive-test. Asa la prima impresie, pare (ma repet) stranie.
    Parca si Nissan, respectiv Daihatsu au avut ceva usor asimetrice.
    SPor!
    @Dragos Baltateanu: welcome, ai niste colegi super de treaba.
    7 8
  • micutzu_mvp
    nu inteleg nimic
    oameni buni citesc ceea ce ati scris si nu mai inteleg nimic. sincer va intreb daca ar fi dupa voi care ar putea sa fie cea mai buna marca auto. daca scrie de vw intr-un articol gata incepe cearta ca nu sunt bune daca scrie de renault la fel daca scrie de ferrari trebuie sa existe unul care sa faca el o comparatie cu un logan si gata incepe cearta. sincer va intreb care credeti voi ca este cea mai buna marca de masina? si de ce?
    12 1
  • loganistilor
    Cand va aud cu renault full-options, mi se face greata....mai degraba mi-as lua o caruta decat reanult. Veloster concureaza cu Scirroco, nu cu mizeria aia de megan
    14 19
  • Bec
    Va urez sa schimbati singuri un bec de la un far Renault megan si dupa sa comentati de masina!
    10 17
  • DAMIAN C.
    Articol editat de cineva slab pregatit
    Dana nu ati auzit inca de mini cooper cu 2 usi pe dreapta sunteti slabuti.Mai documentati-va,conceptul nu este nou(poate pentru hyundai)
    8 2
  • bizar
    bizar ca se investeste in proiecte prin care se produc asemenea caroserii cu motoare ce dau puterea maxima inainte sa le sara chiuloasa... :))))))

    prezentarea este extrem de subiectiva... ;)
    la ce folosesc mai mult de 140 de cai?! sunt suficienti pentru a te deplasa cu ceva forta de rezerva, mai multa putere serveste ori daca esti tembel si fugi pe strazi punand in pericol pe ceilalti, ori daca daca esti pasionat si fugi pe pistele din alte tari ca in romania nu-s!?

    si pentru amatorii de renault sugerez o redirectionare a atentiei catre alfa romeo daca vor sa-si improspateze emotiile.
    5 1
  • Mda...
    Dupa ce am citit comentariile, imi dau seama ca asa cum exista homosexuali sau oameni care mananca soareci, gandaci etc, asa exista si persoane carora sa le placa masina asta. Alta explicatie mai bune nu-mi pot da.
    14 9
  • despre bec
    alex are dreptate , ca sa schimbi un bec de far la megane trebuie data roata jos si scoasa aparatoarea de noroi si dureaza vro juma de ora
    12 10
  • marcel
    De ce are o singura portiera pe partea stanga ?
    http://www.youtube.com/watch?v=e-u3yVkkO5g
    3 1
  • Ce imi plac comentariile de genul "de banii astia iti ei x masina si e mai tare".
    Pai de banii astia poti sa-ti iei si Duster + ceva tuning, BMW 330i, SLK, Seria 7, chiar si un tractor. Evident la mana a doua. Ideea e ca cine vrea o asa masina, adica ceva diferit si foarte original va alege asa ceva fara sa se gandeasca la un Megane sau la orice alta masina. Pentru ca, la cum arata, nu mai vezi asa ceva pe piata decat la Mini.
    10 6
  • inca ceva
    Sunt curios cati dintre cei care lauda Renault ar avea curaj sa ia unul (ca sa nu mai vorbim de un Megane RS) cu peste 200 000 de km.
    Pentru cine nu stie, cu tehnologia lor de curtea scolii asa cum zic unii, Hyundai face masini fiabile. Daca mergi in State de exemplu sau chiar si germania si intrebi posesori de Hyundai daca sunt multumiti de masinile lor s-ar putea sa ai un soc. Sa iti intre in showroom unu' care spune "vreau tot marca asta pentru ca am fost foarte multumit de vechea masina" rar mai vezi. Si foarte rar vezi la o masina frantuzeasca.
    13 25
  • anti-prostie
    @vali @alex sunteti penibili ! voi discutati de o masina iesita din fabricatie, megane sedan. mda, stiti... si renault 19 avea siguranta de 2 stele.. de ce nu atacati si chestia asta? :))
    10 4
  • @LauCalin
    mai povestitorule...
    problema e ca hyundai nu are o divizie care sa produca masini de inalta performanta si care pot fi testate in regim de circuit... deci o comparatie clara nu se poate face... How convenient ! Renault are si a demostrat-o cu Megane RS de nenumarate ori ca poate rezista unor solocitari extrem de intense. Nu e ceva ce un hyundai "civil" ar putea indura. Nu ca Hyundai ar avea experienta sa produca asemenea masini...

    Renault Megane RS 250 Cup wins “Best Sports and Convertible” and Judges Choice award

    http://paultan.org/2011/02/24/megane-rs-award/

    http://www.autospies.com/news/Renault-Megane-R26-R-receives-Sports-Model-of-the-Year-2008-award-38836/

    Mda, LauCalin cum se face ca astia recidiveaza si prmiaza fiecare generatie a acestei masini foarte "proaste" . Sa punem la indoiala prostia ta sau a masinii?
    19 6
  • Incet, incet fanii Renault au ceva aparte. Sa nu care cumva sa zici ceva ce nu le place ca ai pus-o. Nu stiu daca e ceva general sau numai pe Automarket e asa.
    Mai desteptaciune (se pare ca numai cu un asa vocabular ne putem intelege), eu ma refer la fiabilitate, unde Renault nu e tocmai un exemplu. Acum vei spune ca ma insel... cunosc vreo 10 oameni care au Renault si vreo toti atatia care au masini japoneze si coreene. Ia ghiceste care dintre ei si-ar cumpara si a doua oara aceasi marca de masina. Pentru mine ASTA inseamna calitate la o masina, nu Car of the Year, nu Engine of the year, nu Model of Year si nici statistici de fiabilitate.
    Si ce vrei tu sa spui, ca la un Megane RS daca ii pica ambreiajul la 50000 de km are o scuza ca s-a mers in regim sport? Pai amice, nu pentru asta a fost conceput?
    "Renault are si a demostrat-o cu Megane RS de nenumarate ori ca poate rezista unor solocitari extrem de intense."
    E cam rusinos sa ti se strice masina in timpul testelor jurnalistilor, nu crezi? Mai ales ca "e" asa cum zici tu. Cred ca te-am cam bagat in ceata.
    PS: prefer oricand un Lancer EVO sau o Impreza WRX (STI) pentru placere maxima de lunga durata. ;)
    12 22
  • pt cei cu becu
    pt a schimba un bec la renault megane, tragi maxim de volan, bagi mana, scoti capacelul, apoi scoti becul , il bagi pe cel nou si gata....
    intrati pe youtube . atat de simplu este.
    12 3
  • @LauCalin
    Hai sa spumnem lucrurilor pe nume: tu nu ai o cultura auto solida, insa ai niste fixuri ale tale de care ti-e imposibil sa te desparti...cum ar fi de exmplu o singura emisiune auto vazuta prin 2007 cu megane 2 rs, unde nu a fost o problema cu masina in adevaratul sens al cuvantului, ci niste setari ECU facute de cei de la FifthGear. Departe de tragismul si gravitatea pe care vrei s-o imprimi tu si departe de vremurile pe care le traim noi... sfatul meu: renunta odata la ochelarii aia de cal

    http://www.clubkiaromania.ro/forum/auto-f256/adac-premiaza-renault-pentru-calitate-fiabilitate-t1128.html

    http://www.automarket.ro/stiri/renault-megane-265-trophy-spulbera-recordul-nurburgring-ului-38727.html
    19 7
  • @LauCalin: lasa-i in pace, sunt destui trolli pe aici.
    Iar s-a ajuns la comparatii Renault versus toate celelalte. Astept cu nerabdare un drive-test cu Veyron, sa vedem atunci cu ce argumente vin fanii Renault. Ah da, o sa fie pretul ... ca totdeauna.
    Persist in a intreba cat vinde Renault in SUA si Japonia?
    9 11
  • @octav71
    Stai linistit, esti la fel de limitat ca LauCalin. Renault nu inseamna un simplu band auto, ci un grup auto cu ramificatii in toata lumea, inclusiv in SUA si Japonia. Nissan e foarte apreciat in SUA si e 2-a marca din Japonia. Iar comparatia cu Veyron e prosteasca din moment ce nimeni n-a dat-o in extreme... suntem obisnuiti totusi: asta-i ultima "fumigena" data in disperare de cauza ... e semnalul clar ca n-ai argumente si esti genul care-si face cultura auto in fata televizorului

    Si eu persist cu o intrebare: de ce Veloster costa cat un Megane RS cand e net inferior ca dotari, performante, aspect si traditie??
    13 9
  • "Si eu persist cu o intrebare: de ce Veloster costa cat un Megane RS cand e net inferior ca dotari, performante, aspect si traditie??"
    De ce un simplu Subaru Impreza, Honda Civic, Golf sau Focus este mai scump decat un Megane. Sau de ce un Golf GTI este mai scump decat un Megane RS? Oricum o dai, principalul avantaj al lui Renault este pretul mai mic decat al concurentei, indiferent de model. Ori nu poti sa fabrici o masina si ieftina si fiabila... e vorba de costuri.

    Si las-o mai moale cu traditia, ca in ziua de azi e cam egala cu 0. Nu trebuie sa ai cele mai multe dotari, traditie sau perfomante ca nu fi bun. Vrei exemplu concret? Uita-te la ce masini fac japonezii.
    Daca ne-am baza pe asta BMW sau Porsche ar trebui de exemplu sa nu aiba imaginea de azi, ca nu fac masini de peste 100 de ani.

    Am observat insa o chestie interesanta la masinile frantuzesti. Atunci cand e un model in productie multi se indoiesc de calitatea lui. Si intr-un fel cam asa e, gradul de multumire al clientilor nu e unul foarte mare. Trece un timp, se lanseaza un inlocuitor, toti zic "ce bun e asta, ce prost era fostul", trece un timp, se intampla acelasi lucru si cu acel model, vine apoi urmatorul si o luam de la capat, cu ce bun e actualul, ce prost a fost fostul...

    Si tot pentru cel de mai sus, care e un nimeni... imi pare rau, nu o lua ca pe o jignire, nici nu stiu cu cine vorbesc. Fi atent aici: Opel e prezent in State cu sigla Chevrolet, VAG este cu VW, Audi, Lamborghini si Porsche (Bugatii nu se pune, e altceva), Fiat e si cu Dodge. Zici tu ca ar fi imposibil ca Renault sa nu intre pe piata pentru ca e Nissan? Ia gandeste-te putin. Inseamna ca nu sti ca Renault a mai avut o tentativa sa intre pe piata din State si si-a luat-o peste bot.
    Dar eu sunt cam limitat in gandire si "evident" am ceva cu Renault. :))
    12 19
  • @@octav71
    Poate din cauza ca e mai buna? Am avut Renault Megane, dar am dat-o repede (am pierdut foarte multi bani la revanzare). De ce? Se cojeau cotierele, schimbatorul de viteze, plasticul bordului sunt sub orice critica, masina vibra etc. Stiti vorba aia: daca vreti sa-fi faci dusmani, recomanda-le sa-si cumpere Renault! Eu am avut si nu-mi mai trebuie eeeeever!
    10 15
  • @cel de mai sus: sincer, iti doresc sa ai cultura mea auto acumulata pana in acest moment, sau sa fii limitat ca mine (in domeniul auto).
    Am scris Renault- SUA-Japonia, nu am scris Nissan. Va doare nu-i asa?
    Ma intreb cum de aparati cu atat fervoare marca Renault? Am prieteni cu Renault, am condus vreo 5 din diferite clase, am posibilitatea sa ma "dau" cu diverse masini, dar sa inchin osanale pentru Renault ... niciodata.
    Un raspuns simplu la intrebarea de mai sus: poate pentru ca are luneta de sticla si aripile de tabla?
    5 12
  • @LauCalin
    Principalul avantaj e ca Megane RS e recunoscut ca LIDER DE SEGMENT. De toti: analisti auto, presa internationala etc. Faptul ca are un pret competitiv o face cu atat mai apetisanta. "Tradia e egala cu 0" in functie de cum bate vantul, nu? Restul e bla-bla...

    pt @@octav71
    si eu am avut 10 thailandeze acasa care-mi faceau masaj in fiecare seara, dar le-am trimis acasa ca incepusera sa se certe intre ele :)) hai ma copile lasa aburelile...

    Pun pariu ca niciunul nu stie ce mai produce renault in prezent...
    20 8
  • @octav71
    Dupa cum spuneam: CULTURA AUTO ZERO, IDEI PRECONCEPUTE CAT CUPRINDE !

    Toate modelele renault au luneta de sticla si aripi din tabla.
    12 6
  • @LauCalin @octav71
    Nu mai bagti toti 'expertii' in seama. Au aterizat si ei pe aici cumva si vor sa ne arate cum au descoperit ei 'renault full-options'.

    PS: pt trolli care n-au cont, parerea voastra = zero.
    7 12
  • telefonul fara fir
    @booo
    Ai inteles gresit. Nu concureaza cu scrirocco. E copiata dupa scirocco.
    10 6
  • dom'le coreenii "e latini"?!
    Dotari standard VELOster Highway
    4 locuri (si eu care credeam ca are 3...)
    ABS (asistenta la franarea de urgenta?? lasa, ca esti tanar si iute de picior spune hyundai)
    Airbag sofer + pasager + airbag-uri laterale si cortina (posibilitate dezactivare airbag pasager)
    Alarma
    Aparatoare noroi
    Bancheta spate rabatabila 6:4
    BARA FATA + SPATE in culoarea caroseriei (wow! multumim hyundai!)
    Blocarea usilor spate pentru siguranta copiilor
    Centuri siguranta fata pretensionate, centuri de siguranta spate (ceva limitator de efort ca la Megane?!)
    Chei pliabile
    Climatizare automata (bi-zona ceva..?)
    Computer de bord
    Consola centrala cu cotiera (dar ce ne faceam daca aveam cotiera fara consola centrala?! :))
    Display bord "Supervision"
    Display camera video spate cu senzor de parcare
    Electronic Stability Program(ESP)
    Faruri cu reglaj pe inaltime (dotare standard Dacia Logan)
    Frane fata si spate cu discuri (umplem pagina?! parca asta mergea la caracteristici tehnice..)
    Geamuri cu tenta inchisa
    Geamuri electrice fata si spate cu impuls la sofer
    Grila radiator cu insertie cromata
    Imobilizator motor (dotare standard SuperNova)
    Inchidere centralizata cu telecomanda (sistem keyless entry /maini libere ceva?!)
    Jante aliaj - 7.5J 18 Alloy Wheel + 215/40R18
    Lumini de zi
    Manere exterioare usi in culoarea caroseriei
    Manere interioare usi cu insertii cromate (ce denumire pompoasa pt plastic lucios)
    Oglinzi exterioare actionate electric, incalzite, in culoarea caroseriei (rabatabile by hand...)
    Pachet fumatori
    Pedalier cromat
    Proiectoare ceata
    Protectie interioara capota (ma face sa cred ca n-au protectie intre motor si habitaclu daca n-au trecut-o)
    Roata de rezerva temporara (slava domnului !)
    Scaun sofer cu reglare manuala pe inaltime
    Servodirectie asistata electric
    Sistem Audio (Radio+Cd+Mp3), Port usb 2.0 + aux + i-pod + rca, 6 difuzoare, comenzi audio pe volan
    Sistem de iluminare a bordului "Supervision"
    Sistem de monitorizare presiune pneuri
    Stergatoare parbriz "AeroBlade" (n-or fi avand ei un limbaj al designului original, dar macar cu denumirile pompoase le au...)
    Tapiterie scaune mixta piele/stofa
    Tetiere active sofer si pasager
    Tetiere scaune reglabile pe inaltime
    Volan cu reglaj manual pe inaltime si telescopic
    Volan si schimbator viteze imbracate in piele
    12 5
  • dom'le coreenii "e latini"?!
    am uitat sa pun sursa
    http://www.hyundai-motor.ro/showroom/index.php?id=411&m=index&carid=136&modid=990&bodid=211&engid=854&action=2
    6 2
  • @toti care nu se pricep
    no comment
    Voi ati vazut cum scartaie un renault megane 2? Si cum trebuie sa pui purfix in spatele bordului catre geam ca sa stea fix? si cum la 20000 km se schimba kitul de ambreiaj? si cum la 30000 coloana de directie? si culmea, la 40000 inca o data kitul de ambreiaj???? nu neg ca au motoare ok insa degeaba au daca exista lucruri ca cele de mai sus care te scot din minti (bine, pentru cei pe care-i intereseaza si care considera ca au masina, nu caruta...) Nu sunt fan neaparat hyundai / kia insa la imbinari / calitatea executiei sunt mult peste nume cunoscute si "premiate"...
    12 17
  • @@LauCalin
    Wow, ce spune tocmai un fan de masina frantuzeasca. Prietene, sa-ti cumperi tu masina dupa parerea presei si jurnalistilor, eu o sa-mi cumpar dupa parerea proprietarilor. Si in cazul asta as avea de cautat destul de mult pana gasesc proprietari de Renault care sa-mi recomande asa ceva.
    Este ultimul mesaj la care raspund anonimilor.
    14 19
  • Megane 2 a fost o masina fiabila, dar cat de cretin sa fii sa analizezi un producator pe o masina care n-o mai vinde de ani buni? :)) pe aceeasi linie, cine a avut o skoda felicia, stie ca skoda e de rahat... in fine, eu sunt un client renault multumit, dar mai concludenta e statistica ADAC pe milioane de oameni, nu "ancheta" lui LauCalin prin cartierul in care isi duce veacul..
    16 6
  • ****
    Bravo Hyundai inca un model reusit .....pretul nu conteaza daca merita sau nu asta depinde de cumparator ....
    8 6
  • Stefan
    Jantele sunt aproape copiate de la Audi R8 5.2
    5 7
  • v-as mai arunca un os
    DS4 le eclipseaza pe veloster si megane :))
    5 10
  • @eu
    Daca era sa te bazezi pe statistici ADAC insemna sa-ti cumperi o japoneza, nici vorba de Renault. :))
    Si daca ar fi sa ne rezumam la statistici de fiabilitate ar insemna sa avem vreo 10-15 marci pe piata si Renault ma cam indoiesc ca ar fi printre ele (conform inclusiv ADAC). Repet, asa se spune de mai toate masinile frantuzesti cand apar pe piata. Asa s-a zis si de Megane 2 (om vedea ce va fi si cu 3 peste 3-4 ani, lasa tu cum e acum, ca la inceput merg toate) si de 407 si de C3... in fine, nu mai zic nimic ca unii se cam infoaie cam mult si vad mesajele mele ca pe niste atacuri la marci.
    Ideea e ca toate marcile au probleme mai mici sau mai mari, diferenta e ca la unele apar mai des si cam devreme.
    In plus tu compari piata din Germania cu cea din Romania, aici unde foarte multi habar nu au ce e aia o masina fiabila, "mor cu tine de gat" masinile europene.
    Mesajul tau arata ca nici nu sti ce inseamna o masina fiabila.
    Mai vedem cat de multumit vei fi de Renault-ul tau dupa 100-150 000 de km. Asta daca mai ai rebdare sa il tii pana atunci. Chiar imi doresc sa ma insel, dar realitatea e cam alta.
    Asfalt uscat, ca cea mai mare siguranta din clasa o ai! ;)
    12 16
  • @LauCalin
    Inventezi si iar inventezi... oricine intra pe ADAC isi da seama ca esti un mancator de rahat. Pentru Renault raportul din 2011 indica rezultate “bune” si “excelente” din punct de vedere al fiabilitatii. Progresele din ultimii ani sunt recunoscute. In ceea ce priveste segmentul de masini de clasa mica, modelele renault fabricate incepand cu 2007 sunt considerate ca fiind “bune” si “excelente” din punct de vedere al fiabilitatii. De notat că Twingo este o referinta în materie de fiabilitate si longevitate! Fiabilitatea lui Megane 3 este “excelenta” , iar modelele de Megane 2 fabricate începand cu 2006 îmbatranesc de asemenea frumos.

    Sursa : www.adac.de

    http://www.clubkiaromania.ro/forum/auto-f256/adac-premiaza-renault-pentru-calitate-fiabilitate-t1128.html
    16 4
  • greseala fatala : Sa vezi prafosul peste cativa ani ce reputatie belea o sa aiba :))

    .. acum serios.. ce mama draq v-a apucat cu renourile alea frate... face unu o comparatie si imediat incepem discutia aia cretina de colt de bloc cu "ba a mea ie mai tare!" .. fiti seriosi, TOATE MARCILE fac masini si TOATE MARCILE au procente semnificative, MARI !!!, de masini venite in service cu probleme inca din timpul garantiei. Cati dintre voi nu au auzit de ghinionisti cu Audi,BMW sau MB care au avut masinile in service mai mult timp decat pe sosea? Cati dintre voi au intrat de curiozitate pe forumurile "de marca" ? .. te ia cu groaza cand auzi povesti de service despre reno' sau hyundai (ca ele sunt in spotlight aici ). Fiti seriosi, traim intr-un kkt de tara care nu are drumuri - nici o masina nu va rezista aici cum o poate face in Germania sau Franta, statisticile de fiabilitate de acolo NU SE APLICA la o tara unde si drumurile asfaltate IERI iti rup articulatiile.

    ps. imi pare rau de acel "coleg" pe nume Semtex, avea un discurs mult mai coerent decat astia noi :)

    ps. (#2) - sa luam un reno/hyundai/whatever cu 250000km la bord si sa il punem langa al meu mitshubishi .. sa facem un concurs de pornit motorul si de decibeli in interior in timpul mersului prin gropi ;) .. pun pariu ca toti veti spune ca EU voi pierde :))
    11 2
  • @@LauCalin
    Vorbesti de niste masini care sunt de 3 ani pe piata si nici la 100 000 de km poate ca nu au ajuns. Pai ar fi cam tragic sa aiba probleme intr-un timp atat de scurt, nu crezi? :))
    Esti amuzant. Dar cum la fotbal, politica si masini ne pricepem toti iti ignor prostia si aroganta.
    7 6
  • @LauCalin
    Din 2006 pana acum sunt 3 ani?! matematica lu' peste!

    Si scuteste-ne cu textele prefabricate.Cine a zis ca tu te pricepi la masini?!

    ps: ne tot ameninti ca dispari, dar nu mai dispari... cat crezi ca poti sa-ti acoperi incompetenta?
    7 4
  • tomita
    multa mizerie pe aici. tuturor comentatorilor blocati in renault le pun aceleasi intrebari ca si autorului. adica sunteti la lfe de retarzi ca si omul respectiv.
    intr-adever veloster are 4usi (3+1) si deci concurenta directa ca nr de usi nu va avea, dar dupa silueta el ataca masinile in 3usi si ofera un avantaj logistic (2 usi pt pasageri) in fata unui hatch cu 3usi.
    deci, concurenta directa pt hyundai veloster sunt toate hatchurile in 3 usi, nu numai renault megane si vw scirocco.
    apoi segmentam piata, si luam la puricat hyundai sa vedem calitativ unde se situeaza.

    hyundai a declarat anii trecuti ca vrea sa urce intr-un segment de calitate superior fata de pozitia mainstream precedenta. noile modele reflecta o imagine mult mai placuta, mai dinamica, si preturi pe masura. dar oare sunt acoperite de realitatea produselor vandute???

    deci, natural, pentru a compara un produs, care mai ales se doreste ceva mai bun, analizezi produsele foste concurente si noi concurente, ca sa vezi real ce ofera.
    in aceasta situatie, vom include in comparativ TOATE hatchurile compacter cu 3-4-5usi mai putin cele premium. sau daca la pretul de veloster se poate cumpara vreun produs premium, atunci intra si el automat in calcul.
    depinzand de criterii, poti alege ori pretul, ori optionalele oferite.
    (adica ori cauti de 21k euro ce primesti de la concurenta) sau echiparea de la veloster la ce preturi primesti de la concurenta.
    PS: kia are 7 ani garantie inclusiv trenul de rulare (bielete,capete de bara, etc...ceea ce mi se pare magnific, pt romania, peste acele pachete de drum greu ale unor europeni)
    da, intra si fratele de concern al lui hyundai in comparativ
    5 10
  • Stimabile, Megane 3 a aparut in septembrie 2008 pe piata. Nu de fiabilitatea ei ziceai ca e excelenta?
    Si masina mea are 4 ani si 40000 de km. Dar asta inseamna ca e foarte buna? Mi se pare normal sa nu am probleme cu ea la km astia.
    Tu nu vrei sa intelegi un lucru. Nu am zis ca Renault face masini proaste, slabe, de 2 lei etc. ... dar cand nu iti place ce scrie cineva le iei ca pe niste lucruri personale, te agiti aiurea si interpretezi cum vrei tu.
    Am zis ca Renault ofera preturi mai mici decat concurenta directa si dotari la fel sau mai multe, in detrimetul altor lucruri. Din cauza asta Renault nu este un exemplu de fiabilitate... lucru oarecum firesc. Ai sa vezi de ce zic asta.
    Adevarul e ca Megane 3 a crescut mult la capitolul calitate, insa nici concurenta nu a stat pe loc. Vad ca iti place ce spun jurnalstii. In cazul asta iti recomand orice revista vrei tu in care se face comparativ intre Megane, Golf, Focus, Astra, 308 sau Bravo. Singurul capitol la care Megane ar castiga detasat ar fi raportul pret/calitate/dotari.
    Exemplu de pe automarket.ro (masini in 5 usi). Am ales preturi practicate de importatori, pentru ca fiecare dealer poate avea si oferte individuale.
    cel mai ieftin Megane - 1.6 110 CP 14 100 de euro
    cel mai ieftin Golf - 1.4 80CP 15 841
    Cel mai ieftin Focus - 1.6 105 CP 16000 (aproape 2000 de euro diferenta
    Cel mai ieftin Opel Astra - 1.4 100CP 15 600 de euro
    Cel mai ieftin 308: 1.4 98 CP - 16 956 diferenta de aproape 3000 de euro (!)
    Cel mai ieftin Fiat Bravo: 1.4 90 CP - 14 790
    Ideea e ca Megane are cel mai puternic motor, la cel mai accesibil pret, si cele mai multe dotari standard, alaturi de Fiat Bravo. Pe de alta parte daca alegi un Megane si bagi bani in optionale pana la pretul unui Golf de exemplu nu prea iti vine sa mai alegi altceva, Renault ar castiga detasat in ochii unui posibil cumparator.
    Cam asta e diferenta intre politica Renault si cea a altor marci. Si uite, ti-am demonstrat asta concret. :)
    Ramane de vazut peste cativa ani daca Megane este sau nu o afacere buna, in functie de numarul de probleme aparute la fiecare, la cati km si costul reparatiilor. Lsa tu ce se intampla cu masini care au cativa ani si 50-60-70000 km
    Intelegi? :)
    9 9
  • ****
    megan 3 si fluence mai proste decat megan 2 ....probleme cutie de viteze ,ambreaj plus altele dar care sunt minore .
    @tomita ...esti un cumparator aburit /pacalit al celor de la kia cu acei 7 ani de garantie
    3 9
  • tomita
    @antonny - nope, nu sunt proprietar de kia :P
    dar la masina mea am schimbat la 3 ani (anul trecut) cap de bara + bieleta, si pana la ITP la anul sigur voi mai face operatiunea inca o data. si nu rup masina pe transeele mioritice, ci doar merg normal.
    de acea acoperire a garantiei am aflat dupa ce un proprietar de ceed si-a schimbat acele repere pe garantie O_o, si timp de 7 ani nu va baga acei bani in masina.
    si sincer nu sunt fabrica de bani sa nu apreciez avantaj 150-200 euro/2 ani, care pot bine merci sa intre chiar in revizii mai dese (daca am pititi pe creier)
    dar in fine, intelegi ce trebuie sa aiba o masina dupa ce ai mai multe prin mana si vezi + si - la fiecare.
    ii doresc numai bine la veloster, atata timp cat revine cu picioarele pe pamant. e o masina produsa in coreea, deci diferenta uriasa de pret fata de europe este nejustificata
    2 3
  • cap de bara si bieleta ... la 3 ani ... hmm... si cati km ? ... si ce masina ? :P
    2 0
  • ****
    @tomita ....nu conteaza la cati ani le-ai schimbat ,cati km ai parcurs ?....acele repere se schimba contra cost nu plateste manopera .....si ai sa sa iti demonstrez ca garantia de 7 ani nu e gratis .... punem 15000 km/an asta inseamna 7 revizi x 150 euro - 1050 euro minim fara sa punem revizile costisitoare plus probleme aparute pe parcurs .
    2 1
  • Mare noroc cu Automarket ca nu trebuie sa fii logat ca sa scrii un mesaj. Daca era ca pe ...unde daca nu esti logat nu scrii sau daca scrii balarii ti-o iei, probabil ca mesajele erau cam 15% din ce este aici.
    Pentru cel cu tailandezele: zi-mi si mie ce ai luat sa iau si eu daca ai ajuns in starea asta?
    Renault Megane R26R (megane2 nu 3!) are luneta si "geamurile" laterale spate din PLASTIC. Ce este drept, evacuare din titan, 226 CP, emotii tari;
    3 10
  • @octav71
    La intrebarea de ce sa iau un Veloster cand la aceiasi bani pot lua un Megane 3 RS, tu ai scris "Un raspuns simplu la intrebarea de mai sus: poate pentru ca are luneta de sticla si aripile de tabla?" =))) Ce treaba are editia speciala a Megane-ului 2 RS, vanduta prin 2006 pentru pasionati, cu ceea ce vinde Renault in prezent??! De ce ai compara un Hyundai de serie, generatie noua, cu un Renault serie limitata, conceput pt circuit pana in 2006?? E aberant ! Un R26R care apropo, a reputat un succes enorm, si a intrat in istorie ca o masina legendara, lucru care nu se va intampla niciodata cu Veloster, iti garantez.... Daca tot n-ai priceput, iti repet: inceteaza sa mai compari hyundaiurile cu toate masinile iesite din fabricatie de la renault.
    11 4
  • @octav71
    Logarea are o mica legatura cu cei lipsiti de personalitate, cam ca tine.
    Despre prostie, tu stii mai bine, ca esti maestru in chestii din astea!
    Editia speciala Megane, s-a numit R26R, nu balariile alea pe care le scrie un analfabet.
    ti-am raspuns puctual la afirmatia ta despre luneta, plastic si aripi, atat.
    Chiar, cat te plateste Renault sa fii atat de fervent in afirmatii?
    Discutia cu tine, este o risipa de timp si nervi, esti incorigibil.
    Sa stii ca se cam pune punct dupa fiecare propozitie, dar ai lipsit la lectia aia, nu-i asa? Sa vorbim de virgula, ce nu se pune (aproape) niciodata inainte de "si".
    Reaminteste-mi cate unitati a vandut Renault in SUA, China, India, Japonia, Australia din 2000 pana in 2010. Sau, cumva Renault este lider mondial in vanzari auto?
    Pe langa cursul de vanzari, Renault face cu voi si cursuri de limba? romana?
    3 7
  • @octav71
    Ai raspuns punctual pe dracu! Inca odata: nu exista niciun model Renault aflat in fabricatie altfel decat cu "luneta de sticla si aripi de tabla" . Sa bagi R26R in discutie e o idiotenie, intelegi? Nu, normal ca nu intelegi... esti prea batut in cap
    6 2
  • @octav71: bine, get a life!
    1 4
  • @antonny
    @antonny la Kia, bielele antiruliu se schimba pe garantie (moca tot nu doar manopera).

    Bravo Hyundai pentru Veloster, o aparitie aparte... Masina asta nu s-a dorit a fi sport asa cum se tot incearca sa fie prezentata in articol. Vedeti aici: http://www.youtube.com/watch?v=xX36SpBi8qE
    1 1
  • asa e...
    si eu la ceed ul meu am avut probleme cu bieletele fata si s au schimbat pe garantie.
    1 1
  • RENOU' CAZAN
    E INCREDIBIL CUM DE FIECARE DATA CAND E VORBA DE UN NOU MODEL VIN FANII RENAULT SI GASESC EI CEVA PRIN CARE RENAULT E MAI BUN. =)))) SUNTETI JALNICI CU LOGANURILE VOASTRE.
    5 2
  • subaru imreza 2.0
    megan rs < hyndai/ kia /mitu e un test intre cele 3
    pe un circuit de cateva ore la megan incep sa apara probeme .. pana la distrrugerea motorului .
    Acesta nu a rezistat nici stoc nici cu mici modificari atentie modificarile fiind facute de ingineri renault cu piese de honda unde voi afirmati ca sunt tigai asa ca bafta si salutare inainte de a afirma si a sustine pe cineva uitate sa nu fure din ograda altora nici asta nu sunt cine stie ce dar macar sunt seriosi din anumite puncte de vedere

    am mers cu un kia de 1.4 kit turbo modificarile fiind facute in sua masina merge cu mult peste rs si alte masini gen golf gti de mentionat ca golful era dotat cu tractiune inegrala dar totusi are motor de 2.5 daca zic prosti corectatima deci diferenta intre motoare este enorma

    kia avantj greutate fiind mai usoara

    salut
    0 2
  • tomita
    @antonny
    inainte sa emiti orice, informeaza-te!
    @unkle
    citroen c4 gen 1
    @octav71
    se pare ca e luat numele de utilizator si nu mai pot sa il creez, si nu imi fac denumiri combinate cu cifre sau litere doar de amorul artei
    0 0
  • aham, da sigur...
    hahahah auzi kia!! hahaha mars mah, ca tu habar n-ai cu ce se mananca megane rs
    1 2
  • profanu
    plagiat
    constat repetabilitatea unei afirmatii : coreenii au copiat ( design) opel, citroen , WV, etc. ; o fi real sau invers ? daca ne uitam la prototipuri - in materie de design, si nu numai , sint profesori !!!
    0 0
  • @baiatul "fara nume" care debiteaza mizerii pe aici.
    Da da, tu, cel ce ii dai cu Renault in sus,Renault in jos.M-am cam saturat de tine.Acum vad ca esti prezent si la Hyundai sa faci "galerie" pentru Renault. Vrei ADAC?OK.Iti dau un alt nume : TUV. Cauta pe net, sa vezi ce inseamna si ce fac oamenii de acolo. Te ajut putin, e din Germania. Sa vedeti surpriza: Renault si masinile frantuzesti in general sunt cele mai proaste dupa 2-3 ani de utilizare iar dupa 4-5 ani cu greu mai trec testele TUV, autoritatea tehnica a lor. Pe primele locuri, SURPRIZA: Japoneze! Cum era cu RENAULT? Aud? Prietene, si tu si alti afoni, invatati intai cum sta treaba, documentati-va si nu va mai luati de altii care au pareri pertinente. LauCalin si Octav71, desi nu avem mereu aceleasi pareri, au argumente solide si stiu ce spun. Tehnic vorbind, asta ca sa nu crezi ca sunt unul care habar nu are, lasa un mail si te invit intr-un w-e in service, nu fac pe aici publicitate pentru niciun dealer, insa lucrand in domeniul auto am acces la asa ceva, si discutam cu oamenii de acolo. Si nu, nu e service VW, asta ca sa nu aiba nimeni impresia ca sunt mare fan VAG.
    3 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru