Drivetest Honda Accord (2008-2011)

Honda Accord (2008-2011) zoom
de Bogdan Mirică
Miercuri, 02.12.2009
Acordul economic
Japonia este recunoscuta pentru sushi, pentru roboti dar si pentru masinile sale fiabile. Constructorii locali s-au straduit sa culeaga de-a lungul timpului cele mai multe distinctii in acest sens si au reusit. Honda se numara deja printre brandurile care fac cinste Japoniei, numele sau fiind adesea identificat cu istoria tarii insulare. Meritul constructorului este acela de a-si fi creat un numar considerabil de fani de-a lungul deceniilor sale de activitate, al caror numar continua sa se mareasca constant chiar si in aceasta situatie economica instabila. Pentru a putea fi competitivi pe o piata europeana unde Passat este in cotinuare idolatrizat iar Mondeo se bucura de o popularitate tot mai mare, Honda a trebuit sa gaseasca o reteta a succesului pentru noua generatie Accord. Pe parcursul testelor trecute ne-am convins ca japonezii au facut o treaba buna, demna de laudat. Ramane de vazut daca reteta succesului se aplica si in cazul versiunii pe motorina.

Motor / Transmisie

Desi publicul din Romania a dovedit un apetit deosebit pentru cea mai puternica versiune pe benzina din gama lui Accord, japonezii nu au uitat nici de cei care prefera dieselul si au instalat pe modelul de clasa medie celebrul propulsor i-DTEC. Clientii orientati catre un consum redus si un cuplu motor generos primesc asadar o unitate de 2.2 litri, regasita pe majoritatea modelelor din gama. Motorul pune la dispozitie o putere de 150 de cai la 4000 de rotatii si un cuplu motor generos, de 360 Nm, care incepe sa isi faca simtita prezenta de la 2000 de rotatii. Resursele sunt suficiente pentru a pune in miscare un sedan de o tona si jumatate, care se dovedeste foarte sprinten multumita celor 360 de Nm. Masina trage bine chiar si la turatii mici, semn ca resurse exista si sub 2000 de rotatii, iar puterea da senzatia unui motor echilibrat si robust. Pentru a folosi cum se cuvine ceea ce se ascunde sub capota, inginerii Honda au pus la punct o cutie manuala cu performante deosebite, cum rar intalnesti la ceilalti rivali din segment. Cutia are un caracter sportiv, chiar daca rapoartele au devenit mai lungi pentru a optimiza consumul. Cursa schimbatorului este foarte scurta si precisa, favorizand stilul de sofat mai sportiv si mai implicat. Etajarea este buna iar retrogradarile bruste fac deliciul celor care vor sa simta o doza de forta bruta. Desi motorul nu este cel mai generos din segmentul sau, rivalii venind cu oferte ceva mai puternice, Accord merita o nota mare la acest capitol pentru ca pune la dispozitie o transmisie placuta.

Consum

Fiindca vorbim de un motor diesel este si normal sa facem cateva trimiteri importante si la consum. Motorul i-DTEC a fost laudat in acest sens, reusind sa bifeze cateva performante impresionante pe modelul CR-V in primavara acestui an, cu ocazia competitiei Eco Challenge. Fisa tehnica a modelului anunta un consum urban de 7.3 litri la 100 de kilometri insa o rulare in traficul bucurestean, fara menajari ale pedalei de acceleratie si pe o vreme destul de capricioasa ne-a adus in fata unei cifre de 8.3 litri/100 km. In afara orasului, o rulare ceva mai molcoma, controlata de cruise control si fara exagerari de viteza, poate satisface soferul cu un consum de numai 4.6 litri/100 de kilometri. Daca se renunta la utilizarea sistemelor audio si de ventilatie si se adopta o atitudine imuna la claxoanele si flash-urile celor din jur, consumul poate scadea sub valoarea anuntata de producator.

Performanţe

Fiindca vorbim de un motor axat pe obtinerea unui consum cat mai mic, performantele nu sunt un detaliu asupra caruia putem insista prea mult. Dar pentru ca romanul trebuie sa afle cum este folosit fiecare cal putere, trebuie sa spunem ca Accord-ului ii sunt necesare 9.6 secunde pentru a ajunge la 100 de km/h, in timp ce rivali ca Ford Mondeo si Mazda6 se dovedesc ceva mai sprinteni. Singurul model care ofera o performanta mai slaba este VW Passat, care accelereaza de la 0 la 100 de km/h in 9.8 secunde, dar dispune si de 10 cai in minus. Viteza maxima se opreste la 212 km/h, egala cu cea a rivalului japonez dar superioara lui Passat si Mondeo.

Interior

Accord incearca sa patrunda pe segmentul greilor, adica pe piata modelelor premium, dominata in acest moment de marcile germane. Calitatea materialelor surprinde placut iar finisajele arunca o lumina pozitiva asupra unui habitaclu armonios, ordonat si ergonomic. Tapiteria din piele perforata care imbraca scaunele, portierele, volanul si schimbatorul, alaturi de plasticul moale al consolei de bord si insertiile de inox, condimenteaza viata pasagerilor la bordul sedanului japonez. Scaunele se dovedesc a fi adevarate fotolii in care merita sa te odihnesti pe distante lungi iar afisajul iluminat in culori calde continua trasatura prietenoasa si confortabila a masinii. Dispunerea comenzilor pe plansa de bord poate parea uneori ambigua pentru neinitiati insa o perioada de acomodare poate deslusi functiile sistemului audio sau de navigatie. In materie de spatiu, Accord vine cu o oferta ceva mai generoasa decat generatia precedenta. Sedanul dispune acum de un ampatament mai mare cu 35 de mm ceea ce inseamna ceva mai mult spatiu pentru picioarele pasagerilor de pe bancheta din spate. Desi plafonul coboara mult pentru a crea senzatia unei linii armonioase, capetele celor de peste 1.80 metri vor fi in siguranta. Daca ne aruncam ochii in portbagaj observam ca Accord a neglijat spiritul colectiv al romanilor si anume acela de a trasporta in permanenta cate ceva. Capacitatea acestuia este de numai 460 de litri, identica cu cea a lui Mondeo, dar insuficienta pentru a putea face fata celor peste 500 de litri pusi la dispozitie de Passat si Mazda6.

Preţ de achiziţie

Honda a incercat sa gaseasca o solutie de compromis in ceea ce priveste pretul modelului, incercand sa ofere publicului o masina accesibila ca pret dar nu ieftina. Accord porneste in versiunea de baza de la 21.396 de euro, dar dispune de o multime de dotari standard si de un motor pe benzina de 156 de cai. In celelalte tabere avem de a face cu un Mondeo care pretinde 19.445 de euro pentru o versiune de 110 cai, cu un Passat care este estimat la 20.172 de euro pentru motorul de 102 cai putere si in cele din urma cu o Mazda 6 care porneste de la 19.990 de euro, pret valabil pentru entry-level-ul de 120 de cai. Daca luam in calcul versiunile diesel, i-DTEC-ul testat de noi pe Accord va scoate din buzunarul viitorilor sai clienti 27.346 de euro in echiparea de baza, foarte bogata de altfel. In acelasi timp, un exemplar Mazda6 echipat cu unitatea de 163 de cai putere, poate porni de la 25.990 de euro, cu TVA in timp ce un Mondeo de 143 de cai percepe doar 23.455 de euro. Sa nu uitam nici de VW Passat, care pleaca de la 23.424 de euro, din nou un pret sub cel anuntat de Honda. Pentru a putea concura cu rivalii din segmentul sau, reprezentantii brandului japonez pe piata din Romania au anuntat o promotie pentru modelul Accord, care reduce preturile cu pana la 3000 de euro. Unii dealeri ofera chiar si combustibil in valoare de 4000 de ron sau sisteme audio si multimedia noi.

Siguranţă

Accord este o reusita pentru japonezi in materie de siguranta. Rezultatele EuroNCAP confirma acest lucru, cele cinci stele obtinute in sesiunea de teste din 2008 dovedind inca o data nivelul la care au ajuns cercetarile asiaticilor. Pentru a proteja viata pasagerilor sai, Honda introduce pe Accord doua sisteme vitale, care ajuta conducatorul auto sa evite accidentele cauzate de o eroare umana. Este vorba despre Adaptive Cruise Control, un sistem care masoara constant distanta fata de vehiculul anterior si este capabil sa incetineasca atunci cand observa reducerea acesteia si riscul unui impact. Tot pentru a preveni un eventual impact actioneaza si sistemul CMBS (Colission Mitigation Bracking System), care funtioneaza cu ajutorul unui senzor pozitionat in spatele grilei frontale gata sa atentioneze soferul in cazul unei coliziuni evitabile sau iminente. Sistemul afisaza mai intai un martor luminos in mijlocul instrumentelor de bord, tensioneaza repetat centura soferului atragandu-i atentia, pentru ca mai apoi sa franeze incercand astfel sa reduca gravitatea impactului. Nu lipseste nici sistemul LKAS care se ghideaza dupa liniile de demarcatie si avertizeaza soferul atunci cand acestea sunt depasite. Sistemul merge chiar mai departe, corectand usor traiectoria printr-o rotire insesizabila a volanului. La toate acest sisteme enumerate mai sus se adauga un ABS, un sistem EBD, unul pentru control al tractiunii si stabilitatii (VSA si TSA) precum si un arsenal de airbaguri frontale, laterale si cortina.

Ţinută de drum

Un ampatament mai mare se traduce si printr-o tinuta de drum mai buna. Accord vine cu un comportament rutier bun, demn de un sedan care doreste sa inspire siguranta. Fie ca vorbim de rularea urbana sau de cea extraurbana, senzatia de stabilitate va fi aceeasi. La viteze mari, suspensiile imprima stabilitate iar in viraje stranse aderenta este rupta destul de greu. Ceea ce poate deveni suparator pentru unii este ruliul pe care masina il resimte in viraje. Directia foarte rigida nu ofera un feedback foarte bun al suprafetei de rulare dar pastreaza nota de securitate pe care o inspira in general modelul si concura pentru o tinuta de drum excelenta la viteze mari. In oras insa manevrele mai complicate pot parea un calvar din cauza directiei prea rigide. Tot in mediul urban pasagerii ar putea sa se simta deranjati de suspensiile putin cam rigide, care vor face simtite orice sina de tramvai sau groapa uitata de asfaltarile elctorale.

Vizibilitate

Modelul japonez se bucura de o vizibilitate buna, chiar daca designul general nu ofera o suprafata vitrata la fel de mare ca in cazul rivalilor din segment. Oglinzile sunt bine proportionate iar luneta este generoasa. Oglinda retrovizoare este si ea destul de mare si poate surprinde orice detaliu din campul vizual posterior. In plus, aceasta dispune si de un sistem antiorbire, care protejeaza soferul de participantii la trafic mai neatenti. In anumite situatii insa, de obicei in viraje stranse, grosimea montantilor fata poate constitui un obstacol vizual pentru sofer. Pe timp de noapte xenon-ul croieste un drum sigur printre hatisurile infrastructurii gaunoase si cauta o traiectorie ideala pentru abordarea virajelor multumita sistemului adaptiv.

Tehnologie

Pentru ca isi doresc sa se pozitioneze deasupra rivalilor din segment, cei de la Honda au fost nevoiti sa vina cu o lista de dotari standard si optionale foarte bogata, similara cu cea a constructorilor situati la intrarea in segmentul premium. Pentru a crea o atmosfera placuta in habitaclu si pentru a spori confortul pasagerilor, niponii au pregatit un sistem de climatizare automat pe doua zone, cu guri de ventilatie si pentru locurile din spate. Ambianta sonora este intretinuta de un sistem audio care isi pastreaza calitatile chiar si la volum inalt, si vine cu conexiuni auxiliare pentru iPod si USB. Soferul este ajutat de o multime de senzori, de la cei amintiti la rubrica siguranta (ACC, CMBS, LKAS) pana la cei de parcare fata si spate. In plus, pentru o precizie de chirurg in parcarile supraaglomerate ale Bucurestiului, soferii au la dispozitie si o camera ce se activeaza odata cu cuplarea marsarierului. Nu lipsesc comenzile de pe volan si nici comenzile vocale, care iti solicita din plin accentul britanic. Pentru cei care vor si asistenta rutiera, Honda a pregatit un sistem de navigatie prin satelit, care are insa nevoie de ajutorul unui DVD dedicat soselelor patriei. Lista de optionale ale noului Accord include printre altele si senzori de ploaie si lumina, oglinzi incalzite si retractabile electric, scaune electrice cu incalzire pe doua trepte, ideale pentru iernile geroase, conexiune bluetooth a telefonului mobil, trapa actionata electric si spalator pentru faruri.

Design

Noul Accord nu s-a indepartat foarte mult de la linia de design a vechiului model, japonezii preferand o adaptare contemporana a filosofiei si nu o revolutionare completa a aspectului general. Strategia a fost rasplatita cu varf si indesat de catre fanii brandului si nu numai, liniile fiind foarte apreciate chiar si de catre critici. Modelul japonez s-a dovedit a fi unul dintre putinele sedanuri de clasa medie care reusesc sa arate mai bine decat generatiile pe care le inlocuiesc. Liniile ascutite ale blocurilor optice frontale si grila cromata dau un aer sportiv niponei, alaturi de jantele de 17 inch din aliaj si celelalte ornamente cromate.

Nu ne-a placut

  • Capacitatea portbagajului
  • Directie rigida
  • Ruliul caroseriei

Ultimele teste


  • Simfonie pentru suflet

  • Alianță neașteptată

  • Îndrăzneț

  • Suflet iberic

Comentarii (30)

  • Fraierul Reloaded
    Mult mai buna decat un Daewoo Espero!
    10 49
  • Singura problema ce am intampinat-o la Accord a fost faptul ca nu am putut sa ies "cu deminitate" din spate, usile sunt mici si dai de fiecare data cu piciorul in montantul central cand incerci sa cobori.
    Pe langa aceasta, spatiul in portbagaj, pe langa faptul ca este mai mic ca la concurenta, suprafata nu este plana, fiind plina de denivelari, fapt ce te cam impedica sa folosesti si putinul spatiu la maxim.
    Personal mi se pare o masina OK, daca tinem cont de renumele marcii, dotari standard si pret; cu toate ca un Mondeo ar fi mai recomandat, doar ca in timp te va usca de bani la piese si consumabile.
    40 7
  • 1000 de euro
    as alege oricand accord in defavoarea mondeo, passat, o masina excelenta, mai ales motorul pe benzina
    PS acum la un accord cumparat primesti si un voucher de 1000 de euro pt 1 tona de combustibil
    27 15
  • Lumini
    Ca o parere personala... odata ce s-a "descoperit" avantajul unui blitz bine pozitionat nu trebuie abuzata folosirea lui pentru ca se strica tot efectul (vezi pozele mediocre si arhi-luminate de la interior si cateva din cele de exterior). In rest, imi pare bine ca totusi se incearca trecerea de la niste poze execrabile - cu tot respectul, doar Corvin va mai "batea" la asta acum cateva luni :) - la unele de calitate odata cu fiecare test drive nou pe care il faceti. Keep it up!
    13 1
  • honda
    sa inteleg ca datorita faptului ca are suspensiile ceva mai tari ruliul este mai pronuntat?nu prea se leaga,ori e suspensie tare si in viraje sta exemplar ori e prea moale si are ruliu,se cam contrazic termenii
    honda e o masina exemplara,design ff reusit,interior hi tech,materiale bune,confort si sportivitate,ceea ce i lipseste hondei in momentul de fata este down sizingul pe partea de motorizari,stim cu totii ce inseamna in Romania sa treci peste litrajul de 2 litri,impozit mai mare,asigurare mai mare.intr adevar sunt ff echilibrate dpdv al fiabilitatii dar Europa are alte reguli.astept de la Honda o gama mult mai variata de motorizari,si preturi mai mici pe partea de piese de schimb(nu prea se gasesc After Market)
    20 2
  • interesat
    Eu chiar sunt interesat pentru ca mi-as dori achizitionarea unui Accord. De la mai multi oameni am auzit de problema cu portbagajul si spatiul mic pentru locurile din spate. Nu am ajuns inca la un drive test sa ma conving cu ochii mei. Masina actuala am cumparat-o testand ca pasager pe locurile din spate pe varul meu de 185cm si 120kg. Dat fiind ca de multe ori merg cu 3 sau 4 pasageri am considerat ca este destul de necesar sa fie un spatiu decent si sa nu oboseasca la drum lung.
    Recunosc ca la Accord ma atrage lista lunga de optionale in dotarea Executive. Asa ca bagati impresii mai ales cei care aveti asa ceva.
    10 3
  • Eu am modelul anterior din 2007.
    Pur si simplu nu am ce sa-i reprosez acestei masini.
    Reviziile, cred ca prietenii mei cu logan viseaza in fiecare noapte facturile mele.
    Prima revizie la 20000 m-a costat 600 ron. (filtre, ulei).
    A 2-a revizie 40000 m-a costat 1100 ron. (filtre, ulei, placute fata spate).
    A 3-a revizie m-a costat 600 ron (ulei, filtre).
    Si cam atat am reusit sa fac din 2007. Consum in oras intre 8,5 si 10 % in functie de stilul de condus.
    Consum inafara orasului cel mai mic la mers legal adica 70-80 kmh (spre bucuresti unde limita este 70) si 110- 120 inafara de la brasov la bucuresti 5,5 % si cel mai mult inafara 8% dar mers turbat pot sa zic unde majoritatea drumului a fost parcurs intre 160 si 200 km/h.
    Motorul este 2.0 benzina cutie automata si 155 de caluti.
    27 5
  • Am gresit.
    Prima revizie si a 3-a au costat 320 ron.
    14 4
  • posesor
    eu am un accord benzina.
    depsre spatiul in spate eu direct nu ma pot pronunta, dar pot sa spun ca nimeni nu s-a plans pana acuma. spatiul in spate e optim pentru 2 persoane, lucru obisnuit la clasa asta.

    legat de spatiu in protbagaj nu pot sa confirm nimik. nu am reusit niciodata sa il umplu, chiar si cu 5 oameni cu bagaje. suprafata e plana!; portbagajul nu are peretii drepti (din cauza suspensiilor multilink) dar in rest e ok.

    masina este impecabila, exceptand navigatia (inca lipseste harda romaniei, sper sa fie inclusa curand), si cam atat.

    preturile date in acest articol nu sunt pe departe corecte.
    ar trebui sa configureze masinile concurente cat mai apropiat de accord, apoi sa compare preturi. dotarile exotice ale acestui accord sunt lane assist, cruise control adaptiv, prevenirea coliziunilor si camera de masalier. cautati-le la modele concurente si vedeti ce gasiti;) dotarile sunt 100% functionale si utile (toti soferii care au condus masina mai mult confima acest lucru)
    15 2
  • best car
    conduc de un an accord 2.4 si pot spune ca am fct multa lume invidioasa cand vb de consum.in constanta consumul este de maxim 11% cu mers normal,ma mai apuca si "pandaliile" ca nu prea te lasa motorul.vb cu un prieten cu seria 3 motor 2.0 consuma 12% si c 200 de 122 cp 10% (diesel), insignia de 220 cp 15% s.a.m.d. in atare conditii chiar sunt multumit de consum.
    cat despre comparatiile cu mondeo sau passat cred ca este peste ele lejer.am condus si una si alta.interior passat f conservator nimic iesit din comun,la mondeo plastice urate.
    cat despre pret incercati sa configurati un passat sau mondeo sau mazda cu optiunile hondei si veti vedea pretul.dar nu prea asre optiunile acelea...numai bine.the power of dreams
    21 4
  • Mazda 6 vs Accord
    Sa stii ca mazda 6 este un concurent destul de potent al Hondei.
    Cat despre dotari sa nu uitam care e diferenta de pret. O mazda 6 GTA/GT costa 30k max, pe cand un Accord 2.0 Executive costa peste 35k.
    6 10
  • preturi HONDA ACCORD
    2.0 executive MT este 26.716 EURO !!!

    aruncati un ochi:

    http://www.hondaauto.ro/#2

    si apoi vorbiti!
    8 1
  • preturi HONDA ACCORD
    Accord 2.0 i-VTEC Confort M/T 16.450 EURO 19.756 EURO info

    Accord 2.0 i-VTEC Confort A/T 17.450 EURO 20.766 EURO info

    Accord 2.0 i-VTEC Confort PLUS M/T 17.390 EURO 20.694 EURO info

    Accord 2.0 i-VTEC Confort PLUS A/T 18.390 EURO 21.884 EURO info

    Accord 2.0 i-VTEC Executive M/T 21.450 EURO 25.526 EURO info

    Accord 2.0 i-VTEC Executive A/T 22.450 EURO 26.716 EURO info

    Accord 2.4 i-VTEC Executive fara ADAS M/T 19.980 EURO 23.776 EURO info

    Accord 2.4 i-VTEC Executive M/T 23.980 EURO 28.536 EURO info

    Accord 2.4 i-VTEC Executive A/T 24.450 EURO 29.096 EURO info

    Accord 2.2 i-DTEC Elegance M/T 18.680 EURO 22.229 EURO info

    Accord 2.2 i-DTEC Executive M/T 22.980 EURO 27.346 EURO info

    Accord 2.2 i-DTEC Executive A/T 27.580 EURO 32.820 EURO info

    Accord Tourer 2.4 i-VTEC Executive A/T 25.150 EURO 29.929 EURO info

    Accord Tourer 2.2 i-DTEC Executive fara ADAS M/T 22.480 EURO 26.751 EURO info

    Accord Tourer 2.2 i-DTEC Executive M/T 26.480 EURO 31.511 EURO info

    preturi la zi :)
    10 1
  • ...
    Am vrut Honda Accord dar am ramas pana la urma la Toyota Avensis (inainte de reclama de pe site) :). Modelul complet echipat a coborat de la 33.000 la 26.000. Motorul diesel 2.2 cu 177 cai. Daca nu era oferta de la Toyota sigur ramanea aceasta Honda. E o masina superba. Concluzia .... daca pretul permite nu o evita.
    20 1
  • peste concurenta
    E mult peste Passat sau Mondeo,atat la design,la motorizari dar mai ales la interior!Poate Avensis si Mazda 6 tin aproape!Ferice de cei ce o poseda.
    14 3
  • comparatii
    Strategia de marketing cu preturi "incepand de la..." este pentru ignoranti, imi pare rau ca autorii s-au autoinclus in aceasta categorie. La capitolul performante nu au comparat motoarele de la pretul minim ;).
    Si avem noi placerea sa comparam masinile dupa cati saci de cartofi intra in portbagaj (declarat mic desi egal cu mondeo). De versiunile breack ati auzit?
    Directia este mai consistenta decat a passatului, ceea ce iti ofera incredere si control mai bun. Nu stiu cine apreciaza un volan asa moale (doar pentru ca poti folosi un singur deget cand parchezi?).
    Usile din spate sunt ceva mai mici, aproape ca la clasa compacta. Doua persoane stau pe bancheta confortabil dar locul la picioare e limitat. Pentru trei persoane adulte deja e problema.
    9 0
  • nota
    merita o nota mai mare...este cea mai tare masina din segmentul ei...nu se compara nici cu mondeo si nici cu passat-ul.
    14 3
  • Rodallega
    Accord
    ideea este urmatoarea.....daca iei cel mai ieftin Accord si compari cu cel mai ieftin Passat, Mondeo, Mazda 6 , Avensis se va vedea o diferenta destul de mare....fie ca e vorba de dotari fie ca e vorba de motoare....in general japonezele sunt mai scumpe pt ca ofera mai mult.... Mondeo nu are ESP standard....Passat nu are climatronic.....doar ca exemplu...iar la motorizari Honda s-a dovedit a fi cea mai buna fara sa faca V8 V10 V12 V16 turbo,biturbo,triturbo,100turbo....un motor bun nu inseamna numai putere....Mi-as dori sa mai arate lumii ca se poate si sa se intreaca pe ei printr-un motor aspirat cu un raport CP/L mai bun de 120:X:X:X:
    13 1
  • george
    AMIN SI ALELUIA
    @ Rodallega

    Motor aspirat cu putere litrica de peste 120 CP? Vesnica pomenire...

    Noul manager Honda a cam ingropat ideile astea indreznete. Prima victima: motorul de performanta aspirat. O mare parte dintre modelele Honda fie vor ramane pe niste aspirate cuminti, fie vor trece pe turbo. Daca nu cumva vor trece pe hibride din alea blande cum e cazul CR-Z-ului...

    Ce e aproape sigur e faptul ca motoarele legenda de la Honda (care nu sunt rele dar nu sunt tocmai cele mai bune din lume) se pregatesc voiniceste sa intre in istorie...
    1 10
  • iar ne plictiseste george
    o masina excelenta
    cea mai tare masina din clasa ei.
    7 2
  • dintre modelele actuale de passat si mondeo as alege oricand accordul nou, mai ales type s-ul care e putin mai agresiv
    9 0
  • Intrebare
    Domnilor, Fluence-ul a luat 83 de puncte. E mai tare ca Accord-ul?
    3 10
  • mircea
    @Bethurbazal
    Nu, e din alt segment si a fost comparat cu modelele care reprezinta concurenta directa.
    7 4
  • ..........
    ........
    urata
    2 17
  • Fluence
    Fluence e facuta pentru romani, rusi si turci, sa fie putin peste Logan (care poate scoate mai mult de 83 :D). Accord e alternativa la BMW 3 si Audi A4 pentru Europa si e vanduta ca Acura TSX, alternativa la Lexus in State.
    14 0
  • moritz
    TOYOTA
    ... incercati Noul Avensis ...
    Habitaclu si portbagaj mai mare (in conditiile unei lungimi exterioare mai mici), motoare mai silentioase, consumul mai mic, reputatie mai mare/buna ...
    Poate de aia nu s-a pomenit nimic in articol de Avensis. Arfi iesit mai sifonata Honda ...
    2 15
  • accord
    cind se va ridica nivelul la avensis la cel al accordului va mai trece timp ca se vind mai multe ptr ca lumea cumpara nume e altceva.conduceti un accord si apoi un avensis si pe urma discutati.credeti ca degeaba ataca honda clasa premium cu aceasta masina.e mult si peste A4 si despre pret nu mai vorbim.pareri vor fi tot timpul insa persoane care chiar stiu despre ce vorbesc mai putine
    12 6
  • votatima va rog pentru ca merit
    9 4
  • Parere?
    Prin unghiurile ascutite pe care le capta grilajul din fata se apropie de cel al Cadillacului. :-?right?
    3 6
  • Adevarul despre Accord!
    Imi place sa cred ca sint o persoana obiectiva si pot sa afirm cu taria plusurile si minusurile acestei masini. Eu tocmai mi-am luat una, acum o luna, I-DTEC si pot sa spun ca autorul articolului este clar proprietarul unui VW.
    Inainte sa o achizitionez, am facut test drive si cu passat-ul, mazda 6, avensis si mondeo, dar cand m-am urcat un Accord, a fost dragoste la prima vedere.
    Da, portabajul nu are acceasi capacitate cu a passat-ului sa zicem, dar daca vroiam masina cu porbagaj mare, imi luam un people-carrier, un van sau MPV. Diferentele de capacitate aici sint mult prea insignifiante pentru a fi luate in seama.
    Ahh, daca vorbim de gura de deschidere, intr-adevar, la mondeo hatchback e mai mare.
    Insa una peste alta, nici unul din concurentii mai sus enumerati nici macar nu se compara cu accordul.
    Iar daca puneti dotarile de baza de la accord pe orice alta masina, o sa vedeti ca preturile sint mai mult decat rezonabile. Si, apropo, cei care au scris articolul, ar trebui sa-si actualizeze preturile.
    Ca o concluzie, la Plusuri ar fi: imagine, fiabilitate, design, confort, performante, siguranta.
    Minusuri: acces dificil in spate, gura portbagaj relativ medie.
    28 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru