Ştiri despre Dacia
-
Constructorul de la Mioveni demarează o campanie de test drive cu noul Bigster, în toate showroom-urile din România. Campania durează până în data de 17 aprilie. (Vineri, 11 Aprilie)
-
După o pauză de aproximativ doi ani, uzina Dacia de la Mioveni și-a deschis porțile pentru jurnaliști. Momentul a coincis cu intrarea primelor exemplare Bigster pe linia de asamblare. (Miercuri, 26 Martie)
-
Potrivit celor mai recente date, Dacia Sandero a fost cea mai vândută mașină din Europa în a doua lună din 2025. Pe locul doi s-a poziționat Citroen C3, iar Renault Clio a completat podiumul. (Luni, 24 Martie)
-
Competiția de design YouClip, în care 3 școli de design concurează pentru dezvoltarea unui nou accesoriu Dacia, se apropie de final. În competiție au rămas 4 proiecte, câștigătorul urmând să fie anunțat pe parcursul lunii martie. (Luni, 10 Martie)
-
Potrivit celor mai recente date, Dacia Sandero a încheiat prima lună din 2025 în topul preferințelor clienților din Europa. De asemenea, Duster a fost cel mai vândut model din segmentul B-SUV. (Luni, 24 Februarie)
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Acestea fiind zise, consider ca este un best buy in clasa ei, configurata corespunzator.
daca nu ne spuneai tu asta muream cu totii prosti. Plus ca 140Km/h oriunde in tara asta este peste limita de viteza legala.
Legat de masina, arata clar mai bine decat ante-faceliftul, dar chiar si cu motoarele aste noi tCE tot un dCi e de preferat.
@ Automarket, eu zic ca un plus la capitolul interior este si faptul ca re comenzi pe volam, cred ca este ceva nou si neprezent pe versiunea veche, sau ma insel cumva?
Ai dreptate, a fost o eroare de redactare în fişele pe care Dacia ni le-a oferit la test. Pe fişa în engleză scria nişte date, pe cea în franceză alte date. :)
S-a rezolvat şi am schimbat şi nota, pentru că se pare că avem la Mioveni un nou campion al performanţelor în segment pe motoare pe benzină.
@nubster
Codul Rutier, Reguli de circulatie, Cap. V, Sectiunea a 2-a, Reguli pentru circulatia vehiculelor. Subcap.5. Art. 49. (4) Limitele maxime de viteza, în afara localitatilor, sunt:
a) pe autostrazi - 130 km/h;
b) pe drumurile expres sau pe cele nationale europene (E) - 100km/h;
c) pe celelalte categorii de drumuri - 90 km/h.
cu toatea astea:
1. regulamentul de aplicare a codului rutier prevede pedepse doar pentru depasirea cu mai mult de 10 km/h a limitei legale (indiferent cat este ea)
2. Masura si gravitatea sanctiunii reprezinta responsabilitatea agentului constatator; conform dispozitiei, agentul constatator poate sa dea atat avertisment cat si amenda.
Cu 140km/h esti la LIMITA legii. E bine ca precizezi ca trebuie "tinut minte" asta. E un fel de "Jucati-va copii cu focul". Puteti arde de vii doar daca va dati foc la haine.
@sandu sunt sigur ca Duster este achizitionat pentru 130-140km/h. Iar la cifrele astea condusul economic e amintire indiferent de motorizare. Numai vorbesc de Cx care nu te ajuta cu nici un chip la consum.
La capitolul:
Ne-a placut => Capacităţi off-road neştirbite, cadem mereu in pacatul de a considera Duster un off-road, nu este, sunt posesor de Duster 4x4, era mai corect de spus ca-si pastreaza aceleasi calitati (nu sunt mare sofer de off-road dar am mers cu GAS fabricat in 58, ARO fabricat in 76, Duster este sub)
Nu ne-a placut=>Ruliu pronunţat la virajele abordate sportiv, cred ca exagerati, am mers cu 4x2 este o masina inalta, acum ce vreti si "off-road" si Ferrari in acelasi timp, greu la banii astia
Si daca noua, romanilor, ni se pare scumpa si destul de greu sa dai 15000 de euro pe o masina noua, in vest lucruile se vad altfel. Defapt sunt altfel. 15000 de euro reprezinta salariul unui european din vest, in mai putin de un an. Al unui roman inseamna salariul pe cel putin 3 ani. De-asta inca multor romani Dacia li se pare o marca scumpa. Si de-asta Dacia se va baza in continuare pe export. Si nu e vina francezilor pentru asta... pana la urma este un prag de pret cerut sub care pur si simplu nu poti sa scazi.
Are aerodinamica specifica unui SUV, masina e noua, iar condusul nu s-a efectuat in conditii normale, adica nu vbim aici de utilizatorul de zi cu zi, ci de birjareala in regim alert pt a-si da seama de performante. Chiar ei mentioneaza la capitolul Motor / Transmisie: "unitatea răspunde cel mai bine între 3.000 şi 6.000 rpm" . Ori s-o duci la turatiile alea nu-i normal...Consumul e justificat.
astept voturi negative de la viitorii proprietari despre consum.
dci da, merita.
Deja la 4000-5000-6000 RPM NU-I UN REGIM NORMAL de exploatare sau schimbare a treptelor... luati-va permis mai copii si pe urma dati-va cu parerea!
Interiorul o evolutie, dar departe de a avea un design placut.
Dacia : caut designer...URGENT!
Pretul bun, dar nu un chilipir.
Dacia n-are nevoie de un designer mai bun pentru ca a avut o evolutie buna cu noile modele fata de inceputul noii ere din 2004. Noul Duster arata excellent in circumstantele date. E un facelift, iar Dacia e o marca de buget. Oricum, designul intotdeauna a fost expresiv la Duster si a inspirat forta, robustete, simplitate si o senzatie de siguranta pe drumuri proaste. O senzatie pe care alte masini mai scumpe din segment nu ti-o dau. Unghiurile de trecere si sistemul All Mode vorbesc de la sine.
Pretul e normal pentru ce ofera. Fite, nazuri? Va pute Dacia? Aruncati cateva mii de euro in plus la concurenta si ciocul mic ! Fiecare alege ce considera ca are nevoie si-l reprezinta mai bine.
Exteriorul il consider ok.
Pretul nu este un chilipir.
Si inca ceva : e un punct de vedere, daca esti dealer plateste reclama nu insulta...
Da si eu vroiam Duster la pret de Logan si Logan la pret de Tata Nano, dar cum Dacia nu-i o organizatie de caritate, nu gasesti mocangeala... doar un raport calitate/pret competitiv.
E o scuza penibila asta cu dealerul a celor carora le pute Dacia intr-un fel sau altul si denota neputinta. N-ai voie sa vezi lucrurile altfel, esti dealer clar! Nu prietene, sunt doar un fan al acestei marci (da, surprinzator exista si in Romania asa ceva, nu numai in Franta) si voi continua sa-mi sustin punctul de vedere indiferent cator "rov"ere nu le convine acest lucru.
Si inca ceva. nu e fudulie faptul ca renunti la un Duster pentru un Rav4 de 4-5 ani de exemplu. Dar e fudulie cand renunti la un Duster pentru un X5 sau Clasa M de peste 10 ani si vreo 200000 de km. E o diferenta.
Garda la sol e mult mai folositoare in teren accidentat decat tractiunea integrala.
In zapada si noroi sunt mai importante anvelopele dedicate...decat tractiunea integrala.
Iar in off road (adevarat nu drumuri de tara) sunt importante reductorul si diferentialele blocante, alaturi de scuturi puternice, rezistente, anvelope si doar aici tractiunea integrala...
Personal dupa 5 ani cu un LC 120 am tras concluzia ca pe unde poate merge masina asta, nu mai vreau eu sa o mai bag...perne intepate, compresor stricat, praguri, burdufuri de planetare rupte, jenti lovite, zgariate, vopsea ...matuita, zgariata. Asa ca dupa reparatii rulez numai pe asfalt...tango.
Deci daca ar fi sa imi iau un Duster si nu as avea de trecut un obstacol zilnic gen panta abrupta cu noroi, as merge fara ezitare pe un 4x2.
Super tare rationamentul, pulsez merita sa dai 120 000€ pentru un Mercedes G ca sa faci 99% cum ai spus tu?
... si la nivel hobby :
http://www.youtube.com/watch?v=4PRRhf2nSxM&feature=share
.... si la nivel adevarat (cu unele modificari):
http://www.youtube.com/watch?v=DHVbL9vrEw8
4x4
http://www.youtube.com/watch?v=s5ibxmSbY9Q
4x2
http://www.youtube.com/watch?v=8RYicWL8wqg
cred ca este o MARE diferenta totusi...
http://www.youtube.com/watch?v=gSgbipcAKjk
Iar la 130km/h un 1.6, 4x4 consuma doar 12%, Ca din asta am eu. Asa ca mai taiati din piroane.