Drivetest Mercedes-Benz Clasa M (2011-2015)

3.0 ML 350 BlueTEC auto 4Matic
Mercedes-Benz Clasa M (2011-2015) zoom
de Dragoș Băltățeanu
Joi, 01.12.2011
Conservator

Mercedes-Benz a adus în România noul model al clasei M. Și l-a prezentat presei în cadrul unui eveniment de lansare desfășurat la Sibiu. Alături de noul ML, Mercedes a adus în România și noua generației a clasei B. Dar despre noul model compact al constructorului din Stuttgart vom vorbi într-un test separat.

Noua generație a SUV-ului ML vine mai repede pe piaţă. Actuala generație are doar șase ani vechime, așa că Mercedes a scurtat cu doi ani ciclul de viață al automobilului pentru a ține pasul cu concurența extrem de puternică formată din Audi Q7, BMW X5 și Porsche Cayenne. Plus Range Rover Sport, Infiniti FX și Lexus RX.

Mercedes-Benz Clasa M (2011-2015)
3.0 ML 350 BlueTEC auto 4Matic

  • Pret de pornire 55.676 €
  • Pret model testat 59.334 €
  • Taxa auto 792 €
  • CUI SE ADRESEAZĂ?
  • FĂCUTĂ PENTRU
  • IZOLARE FONICA
  • COOLNESS EFFECT

Motor / Transmisie

Noul Mercedes-Benz ML vine în România cu trei motorizări. Acestea sunt ML250 BlueTEC, ML350 BlueTEC și varianta pe benzină ML350 BlueEfficiency. Dintre acestea, am putut pune la încercare doar motorul de trei litri V6 turbodiesel ce echipează versiunea ML350 BlueTEC. Este un motor excelent, puternic și rafinat ce se potivește mânusă caracterlului acestui SUV full-size. Dieselul de trei litri este motorul obligatoriu pentru acest tip de SUV toate modelele concurente având în ofertă așa ceva.

Însă propulsorul V6 de sub capota noului ML este cel mai puternic. Oferă 258 CP la 3.600 rpm și un cuplu mare de 620 Nm la 1.600 rpm. Concurența are în ofertă puteri de 240-245 CP și valori ale cuplului de 500-550 Nm. Doar motorul V6 de pe Range Rover Sport se apropie de performanțele Mercului. Pe RRS, motorul dezvoltă 256 CP și 600 Nm.

Transmisia noului ML350 BlueTEC este asigurată de o cutie automată cu șapte trepte. Este vorba de deja celebra transmiei 7G-Tronic Plus special reglată pentru acest motor. Levierul pentru comanda trasmisie este amplasat tot la volan, dar designul a fost schimbat. Cutia poate fi comandată și prin intermediul clapeteleor de pe volan.

Consum

La capitolul consum, acest motor V6 turbodiesel cu injecție directă common-rail se laudă și cu un consum minuscul. Cifrele oficiale dau un consum mediu de 6.8 l/100 km. Da, ați citit bine! Și e vorba de un motor de trei litri capacitate cilindrică. În realitate, consumul este mai mare, bineînțeles. Însă, noul Mercedes-Benz ML350 BlueTEC se dovedește a fi o surpriză extrem de plăcută la capitolul economie de carburant. În ciclul mixt, pe traseul București-Sibiu și retur, modelul cu care am mers a avut o medie de carburant de 8 l pentru o sută de kilometri. Autonomia se dovedește a fi foarte bună chiar și cu rezervorul standard de 70 litri. Opțional se poate monta un rezervor de 93 de litri și atunci chiar că putem uita de vizita la pompă.

Consumul redus este ajutat și de sistemul Start-Stop și de cutia automată special calibrată pentru acest motor. De asemenea, coeficientul aerodinamic de 0.32 are și el un cuvânt de spus.

Dacă ne raportăm la cifrele oficiale, noul ML350 BlueTEC este cel mai economic din clasa sa. Concurența raportează consumuri medii de 8.4-8.8 l/100 km în timp ce modelele BMW X5 xDrive30d, Porsche Cayenne diesel și VW Touareg TDI V6 se apropie cu consumuri medii situate între 7.2 și 7.4 litri/100 km.

Performanţe

În ciuda siluetei ceva mai masive decât la generația anterioară, noul Mercedes-Benz ML se dovedește a fi mai sprinten. Ne-am fi așteptat ca modelele concurenței de la Munchen să îl lase în spate, dar cifrele oficiale spun altceva. Noul ML350 BlueTEC se laudă cu o viteză de top de 224 km/h și o accelerație de la zero la 100 km/oră de 7.4 secunde. Rivalul de la BMW are 215 km/oră și 8.1 sprintul 0-100 km/oră. Deci noul ML este noul rege al clasei și la capitolul performanțe.

Interior

Este, ca de obicei, un capitol un Mercedes-Benz excelează. Materialele alese sunt de o calitate absolută, îmbinările sunt perfecte, iar pielea folosită pentru tapițerie este deosebită. Însă, Mercedes-Benz plătește tribut conservatorismului. Nu vrea deloc să îndrăznească și aici pierde mai ales în zona clienților tineri. Față de generația anterioară, nu s-au schimbat multe la interior. Maneta cutiei automate este tot la volan, deși acum are un design identic cu al manetei ce comandă semnalizatoarele și ștergătoarele. Ceasurile de bord sunt mari și clare dar consola este simplă. Aceleași butoane sunt regăsite și pe alte modele din gama Mercedes-Benz.

Preţ de achiziţie

La capitolul preț, noul Mercedes-Benz ML este competitiv. Prețul pentru versiunea ML350 BlueTEC este de 59.334 euro (TVA inclus). Este aproape identic cu prețul pentru un BMW X5 xDrive30d. Modelele de la Porsche, Audi sau Range Rover sunt mai scumpe cu aproape 10.000 euro. Însă dacă nu dorim un SUV ceva mai puțin premium, dar totuși capabil, există mereu opțiunea Volkswagen Touareg.

Însă, ca la orice Mercedes, prețul de listă este doar orientativ. Lista de opționale este extrem de lungă și un model echipat complet are doate șansele să depășească rivalii din clasă.

Siguranţă

EuroNCAP a testat cel mai noul SUV Mercedes-Benz în cadrul ultimei sesiuni. Noul ML a primit un scor general de cinci stele cu un grad de protecție al pasagerilor de 96%. Atât pasagerii din față cât și pasagerul copil sunt protejați excelent în caz de impact frontal sau lateral. Chiar și pietonii sunt protejați, noul ML înregistrând un scor de 60% pentru protecția pietonilor.

Pe noua clasă M pot fi montate până la nouă airbaguri. Acesta sunt controlate de sistemul electronic în funcție de dinamica accidentului. În standard, noul ML are sistemul Brake Assist și capota activă pentru protecția pietonilor. Lista este completată de Attention Assist, Pre-Safe, monitorizarea presiunii în penuri. Opțional există asistență la menținera benzii de rulare și asistență pentru unghiul mort.

Ţinută de drum

Noul ML poate fi comandat opțional cu suspenia AirMatic. Modelul nostru de test era dotat cu acest tip de suspensie și ca de obicei confortul este regesc. Dotat cu suspensia pneumatică, ML-ul poate fi setat pentru confort sau sport. Pe lângă ținuta de drum exemplară, noul ML oferă o direcție precisă și foarte plăcut de utilizat. Mai mult, noul ML are pretenții de adevărat off-roader. Pretenții îndreptățite până la un punct deoarece platforma tehnică pe care a fost construit noul model este aceeiași care va fi folosită și pentru viitorul model GL. La evenimentul de lansare de la Sibiu, noul ML a fost suspus la cazne. Încurcișări de munți și urcări de trepte, peste toate modelul M-Klasse a trecut cu brio. Avem buton DSR pentru coborârea pantelor fără a ține piciorul pe frână iar opțional putem alege pachetul on&offroad ce oferă celui de la volan șase moduri de conducere în funcție de suprafața de rulare. Există două moduri pentru offroad și trei onroad. Pachetul include și scut pentru motor, reductor, diferențial central blocabil și o suspensie Airmatic îmbunătățită ce permite obținerea unei gărzi la sol de 285 mm.

De asemenea, noul ML este oferit și bare stabilizatoare active controlate de sistemul Active Curve. Acest sistem elimină ruliul în viraje și mișcările nedorite în timpul mersului pe traseu accidentat.

Vizibilitate

Fiind un SUV de dimensiuni impresionante, noul Mercedes-Benz oferă o poziție de condus înaltă. Postul de la volan oferă o vizibilitate excelentă asupra traficului din față. Problema apare la virajele pe stânga mai strânse unde montantul A destul de gros jenează vizibilitatea. În plus avem un set complet de senzori pentru manevrele de parcare.

Tehnologie

La capitolul tehnologie, noul ML este bine dotat. De la lunga listă de sisteme de siguranță, la suspensia Airmatic, barele stabilizatoare active și pachetul on&off road. În ceea ce privește plăcerea celor de la bord, noua clasă M vine echipată în standard cu sistemul audio 20 CD cu tuner radio și display color, CD player compatibil MP3 și interfață USB. Avem și funcție Bluetooth care poate fi folosită atât la cuplarea unui telefon cât și la redarea de muzică. Standard avem și sistem de navigație Becker Map Pilot.

Design

Deși este clar diferită din punct de vedere al designului față de generația anterioară, noul ML este totuși prea clasic ca aspect. Nu impresionează prin nimic, poate doar partea din spate are o linie mai interesantă. Este mare și dă senzația unui automobil american. Linia pare inspirată dintr-un break foarte mare. Însă se pare că acest lucru chiar a fost dorit de designerii germani. Cuvântul de ordine a fost: conservator!

Nu ne-a placut

  • Design prea cuminte
  • Preț
Date tehnice - Mercedes-Benz Clasa M (2011-2015) 3.0 ML 350 BlueTEC auto 4Matic
Combustibil
Diesel
Nr. usi
5
Motor tip / cilindri
V
Nr. locuri
5
Cilindree cmc
2987
Lungime mm
4804
Putere maxima CP (rpm)
258 (3600)
Latime mm
1926
Cuplu maxim Nm (rpm)
620 (1600)
Inaltime mm
1796
Viteza maxima km/h
224
Greutate kg
2175
Acceleratie 0-100 km/h s
7.4
Ampatament mm
2915
Tractiune
4x4
Volum rezervor litri
70
Cutie viteze
A
Volum portbagaj litri
690
Vezi versiuni si preturi Mai multe detalii despre Mercedes-Benz Clasa M (2011-2015)

Ultimele teste


  • Simfonie pentru suflet

  • Alianță neașteptată

  • Îndrăzneț

  • Suflet iberic

Comentarii (32)

  • masina este imperiala , dar cu conditia sa ai bani de un amg line. macar jantele de amg ca in variantele cele mai ieftine arata ca si glk standard adica modest pentru un mercedes. insa din nou ca si glk , cu jante mari si vopsite barele in culoarea masini ,arata senzational amandoua. si x 5 are problema asta si pe undeva e normal sa impace si capra si varza. cum arata x 5 cu jantele acelea imense de peste 300 si cum arata cu unele mai subtirele de iarna,
    25 10
  • ML
    La design nu ma bag, insa motorul pare sa fie noua referinta a clasei, mai ales in ceea ce priveste cuplul de camion. Interior de maharajah!
    42 6
  • Aaa...
    "Designul prea cuminte" este tipic Mercedes!

    LA MULTI ANI ROMANIA!
    28 10
  • just_me
    'Față de generația anterioară, nu s-au schimbat multe la interior. '

    Este adevarat, la interior nu s-au schimbat prea multe. Decat totul.
    34 6
  • Aaa...
    "Designul prea cuminte" este tipic Mercedes!

    LA MULTI ANI ROMANIA!
    15 5
  • O masina bunicica dar nu se ridica la nicelul concurentei la nimic.
    Prefer oricand un X5 (si clumea e aparut inca din 2006). BMW X5 a fost mereu a fost mai aratos ca Mercedes...
    @bbs Asa e....daca nu ai jante pe masura masina arata ca draq. Si asta e valabil la orice masina nu numai ML si X5.
    9 37
  • dar de ce sa cumperi jante de la AMG ca tot taranul cand iti poti cumpara un set "adevarat" :)

    ... mercedes doreste a fi "clasic" ... si asta-i un lucru bun pana la un punct.
    22 5
  • @bbs
    Is curios si eu ce fel de gume poti pune pe jantele alea AMG astfel incat sa poti urca pe borduri sau sa iesi offroad... Daca ai cunostinte de asa ceva, informeaza-ma si pe mine


    PS: AMG iti iei doar atunci cand vrei performante de tip race-track.
    15 4
  • Din nefericire comparatia dintre acest ML a fost facuta cu BMW x5,din 2006,cand a aparut noua generatie,atunci da BMW avea o acceleratie de 8,1 s,in varianta de 3l diesel de baza,cu o singura turbina.Acum,datorita tehnologiei bi-turbo,avem varianta BMW X5 4,0D,care are nevoie de 6,6 s pana la 100km\h,intr-adevar in varianta biturbo.Nu stiu ce sa spun despre acest 3l diesel de la Mercedes,daca este sau nu biturbo.Oricum,consider ca v-ati hazardat cu concluziile,nu Mercedesul este cel mai rapid pana la 100km\h,incetati va rog cu favoritismele astea care nu va fac cinste. Toate cele bune!
    6 31
  • adrian78
    ...
    Si X5 dupa facelift cu motorul de 3.0d 245cp prinde suta in 7.6 sec deci cu 0.2sec mai lent!!Astept si varianta de 313cp si 630Nm pe X5!!!
    11 8
  • Costi
    S-a facut o comparatie intre un motor cu caracteristici apropiate care exista acum si nu a existat doar in 2006, si anume, cel de pe X5 30d. De ce o bati in cap cu motorul ala de 306 cai, nu stiu.

    X5 40d este bi-turbo, iar comparatia nu era normala si logica. De altfel, un motor cu mai multi cai, cu doua turbine, dar care are mai putin cuplu decat cel de pe acest Merc :).
    Sutimile de secunda la acceleratii sunt egale cu zero in viata reala, la astfel de masini.

    @Adi-masina bunicica

    Pe cealalta parte, cu noua tehnologie Active Curve( bare stabilizatoare active-decuplabile) reuseste ceea ce nu prea poate niciun alt model. Sa fie destul de bun in off-road si sa aiba un confort la rularea pe drumuri proaste de neegalat, dar si foarte dinamic pe drumuri virajate. ceea ce BMW nu a reusit pana acum.
    X5 este doar dinamic...si atat. Cu off-road-ul n-are nicio legatura, iar la partea de confort nu sta foarte bine, imperfectiunile drumului simtindu-se cu mult mai mult decat intr-un ML si decat in ceilalti concurenti.

    Deci pe partea tehnica, este sigur peste concurenta, stai calm.

    Pe partea de design exterior as indrazni sa spun ca nu-i vreun pas inainte. Se putea mult mai bine. Probabil cu un pachet AMG s-ar imbunatati ceva.
    20 5
  • @Coni_D
    Cati dintre cei cu SUV merg pe offroad ? Statistica a aratat ca mai mult de 05 % din posesorii de SUV nu le scot de pe sosea si un drum forestier maxim cu care se poate merge si cu o masina normala. Oricum merita sa mai pui 10 mii de euro si cumperi Cayenne. E oricum mai frumos si ai alta imagine in el. Iar Cayenne e la fel de confortabil si capabil in ofrroad ca si ML.
    12 15
  • Adi
    In off-road nu, dar am specificat si drumuri proaste, cam toate de pe la noi din tara.
    13 5
  • Bestiale comentariile
    Modelul X nu are nici o sansa in fata modelului Y. Copchii de 12 ani plimbati de parinti pe bancheta din spate intr-un Logan albastru de 1.4 model 2005: pe drumurile din Romania o diferenta chiar si de o secunda pana la 100 km/h nu are NICI o releveanta pentru aceasta clasa de masini. Sa fiti voi fericiti daca utilizati macar 70% din ce pot aceste modele. Diferenta este data de preferintele personale si nu de comparative la miime de secunda
    24 6
  • @Gabi Aici e vb de secunde bune nu miimi de secunda !!
    Si o secunda jumatate se simte iti spun eu !!! Bine...nu e nevoie. Dar cand dai o suma de bani pe o masina si exsita alta din aceeasi clasa la acelasi pret mai performanta mai economica si mai frumaosa, de ce sa mai cumperi ML cand e sub concurenta ? Doar ca e Mercedes ? Pai cum am ami spus mai bine mai pui 10 mii de cumperi Cayenne.
    5 18
  • Coni_D cred ca a explicat destul de corect si coerent.

    Sunt masini premium iar cei care si le permit, probabil ca au si foarte multe pretentii. Si da... inclusiv zecimea aia de secunda conteaza. Si dpdv fizic, dar mai ales dpdv al marketingului. Probabil ca la 100 m sprint nu s-ar observa nici o diferenta intre mine si Piedone, dar intre Hussein Bolt si altii din liga lui inseamna o medalie de aur :)

    Comparatia cu MOTORUL de la BMW este mai complexa. Fiecare motor a fost special proiectat pentru un anumit tip de comportament si un anumit regim de exploatare. Nu prea am vazut proprietari de Mercedes care sa forjeze masina inutil si sa se dea mari alambicari prin targ. Rar am vazut un om sa se dea jos dintr-un mercedes fara sa fie imbracat in costum... in schimb la BMW, situatia e invers. Cred ca si observatia asta spune destul de multe despre tipul de client de la Mercedes si tipul de client de la BMW.
    20 3
  • @adi referitor la primul comm...
    "BMW X5 a fost mereu a fost mai aratos ca Mercedes..."
    hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
    12 7
  • Urechila
    Muuulte comparatii aici :)))
    Atatea SUV-uri, si nici unu nu poate face o comparatie obiectiva.

    Am ML320, am avut X5 si am condus 6 luni si Cayenne.
    Sa incepem :

    Cayenne se simte ca un Touareg. Arata extraordinar inauntru si inafara.
    X5 e OK ca orice BMW, numa ca e cocotat mai sus si suspensia e tare. Simti orice denivelare pe drum ca pe un picior in cur.
    ML are suspensia potrivita, e AWD si nu se pisha pe el la pante sau pe zapada, nici cu cauciucuri de vara.
    Ce intereseaza de fapt este : cat de bine se conduce, cat costa intretinere si reparatii, cat consuma ( asta va intereseaza pe voi in EU ), cat de bine isi tine valoarea si prestanta care o confera cand iesi din masina.
    Cayenne = small dick, big ego
    BMW = copil cu viteze in cap
    ML = eleganta, respect, prestanta

    Bineinteles , am vazut ca in Romania si gozerii au Mercedes ... asta e ca si in vorbele lui BUG Mafia : Ai un Mercedes dar nu ai clasa ca si el

    Salutare si noroc.
    21 1
  • octav_bmw
    @bbs

    sunt de acord cu dumbravaandrei in privinta gumelor. incearca tu sa mergi cu roti de 20 de toli iarna pe un drum acoperit cu gheata.
    daca tii neaparat la jante mari mai bine achizitonezi pentru iarna unele de 17-18 toli. zic ca-i mai bine sa mergi sigur decat sa te dai 'smecher' si la prima curba sa ajungi in sant.
    1 1
  • dati navala...
    cum? nu s-a lichidat stocul? abia astept sa va vad in traficul din bucuresti, gipan dupa gipan, doar din mindria prosteasca de-a merge cu camionu prin oras... mai ales fufele de un metru cincizeci... care conduc cu genunchiul... cu o mina fumeaza, iar cu cealalta tine smartfonu la ureche...
    13 3
  • Penibili.....oriucum X5 ramane cel mai bun SUV sau SAV cum spun ei.
    X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5 X5
    5 38
  • Anonimus
    Chiar daca de obicei tind sa nu fiu de acord cu el, "dumbravaandrei" a pus punctul pe "i" aici. Exista o diferenta maare intre posesorii de MB si cei de BMW. Evident ca fiecare padure isi are uscaturile ei insa padurea BMW parca e formata numai din uscaturi. Este aproape imposibil de neobservat cum posesorii de BMW parcheaza absolut pe mijlocul drumului cu avariile puse, indiferent daca masina este noua, seria 3, 5, 7 sau la mana a doua, a saptea, din 2000, din 90, obligatoriu cu numere de BG. Legea este buna buna pt toti, numai pt beemeri nu. E pacat, mare pacat, caci marca in sine este una buna, iar aceste persoane i-au stricat toata imaginea.
    Deja am ajuns sa judec o persoana la prima vedere, numai dupa tipul de masina. Iar cel mai usor este un posesor de BMW alb = cocalar/pitzipoanca.
    11 3
  • @Anonimus Cred ca si tu iti dai seama cat de dobitoc esti nu ?
    Cum poti judeca un om dupa masina ? Sau dupa orice de altfel....daca omul a vrut un BMW din 2000 ca poate generatia noua nu ii place la fel de mult iar in 2000 nu avea suficienti bani de el asta inseamna ca e din ala de zici tu ? Pai tu esti mai cocalar ca el la mentalitatea pe care o ai....(mai bine spus pe care nu o ai :))
    7 9
  • Anonimus
    @CCC
    Modul de adresare, tonul si mai ales injuriile fara temei te autodefinesc, fara nici un efort din partea mea. Daca citesti, mai atent ceea ce am scris, poate o sa se aprinda si beculetul deasupra capusorului tau. Eu nu pot sa inteleg administratorii site-ului ca permit injurii de acest gen si cenzureaza altele fara motiv, dupa parerea mea.
    Am vazut o femeie la televizor, foarte contrariata ca i se ridica masina de autoritati din cauza parcarii neregulamentare si senin se intreba "de ce?" ca doar "a lasat avariile aprinse 5 minte sa-si plateasca si ea factura". Acuma intelegeti "domnu CCC"?
    Daca ziceti ca sint superficial, as spune ca da, sint. Imi asum riscul sa consider ca un posesor de BMW alb este cocalar sau nevasta de cocalar. Riscul, zic eu, este de 1 la 1000, deci mi-l asum. Cat despre dobitocenie v-as recomanda calduros sa studiati concordanta timpurilor si apoi sa aruncati cu piatra.
    7 1
  • @dumbrava - pai te rog sa arunci o privire la majoritatea de alde q7 si x5 si ai sa vezi ca au in medie talon de 55/45 asa ca nu mai vb aiurea . nu cred ca iti iei tu x 5 sau ml sa te duci in inima padurii cu el . iar borduri urc si cu jantele mele de pe seria 5 265/35/18 fara probleme . asa ca...
    @octav_bmw - ti se pare ca am facut referire la anotimpul iarna? sa stii ca si posesorii de m 3 si ml 63 amg iarna isi pun gume de iarna cu jante mai mici. era vb pt vara si daca iti iei asa model sincer chiar nu iti pasa ca la 2 luni te duci iar la indreptat si centrat roti. ia pune-ti tu la un x 5 jante de 16-17 sa arate ca porscu si lasa-ma pe mine sa "gresesc"
    5 0
  • Anonimus
    Rusine pt AM care-mi cenzureaza argumentul pertinent si de bun simt pana la urma. In schimb lasati injuriile pe perete sa "ne cultivam" cu totii.
    Acesta a fost ultima mea vizita pe acest site.
    6 0
  • ...
    Orice ar fi, trebuia inca de la inceput sa laudam Automarket ca a avut drive-test cu un Mercedes-Benz, ceea ce este un MARE lucru :)) !!!
    Nu prea vezi asa ceva pe aici!
    6 0
  • @Anonimus Faptul ca generalizezi, pt. mine esti un cretin irecuperabil.
    Cunosc personal 3 posesori de BMW alb si nici unul nu e cum ai scris tu. Ramai in prostia ta si nu mai raspunde ca nu ne intereseaza ce crezi tu.
    2 8
  • @Urechila
    Unde ai condus masinile alea? In NFS? Si eu pot sa spun ca am condus masinile alea si am ajuns la concluzia ca Chayenne se adreseaza persoanelor dinamice si stilate, X5- cocalari si ML- mosi. E ok asa?
    5 3
  • Adrian
    @CCC
    Lasa-ma sa ghicesc: de obicei porti sapca cu cozorocul indoit la volan, asortat, uneori cu cel mai nou brand de training suit :)))) La fel ca prietenii tai :))))
    8 0
  • cosmin
    noul m
    ff tare!cea mai tare dintre toate(parerea mea)!cea mai calumea!numai de lauda despre noul m!ca minusuri sunt deacord cu cei de la automarket.in rest kiar fff buna masina+un nume de remarcat:MERCEDES-BENZ!mi-ar place k cei de la mercedes sa faca si modele entry-level!poate ar avea mai multe vanzari.oricum bft celor de la automarket dar si celor de la mercedes!bv fratilor,continuati tot asa!!!
    3 1
  • mercedes ml -ml.ml.ml.ml.ml.ml.ml.ml.ml.ml.ml.ml Unde ai condus masinile alea
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru