Drivetest Chevrolet Cruze (2009-2013)

2.0 VCDI 150CP LT
Chevrolet Cruze (2009-2013) zoom
de Sebastian Toma, Foto: Ciprian Mihai
Miercuri, 10.06.2009
Compromisul optim
Automarket a testat pe soselele din Romania cel mai nou membru al gamei Chevrolet, Cruze. Este vorba de primul model global al lui Chevrolet, care este construit pe platforma viitorului Opel Astra si aduce o lista generoasa de dotari standard.

Chevrolet Cruze (2009-2013)
2.0 VCDI 150CP LT

  • Pret de pornire 14.195 €
  • Pret model testat 18.870 €
  • Taxa auto 264 €
  • CUI SE ADRESEAZĂ?
  • FĂCUTĂ PENTRU
  • IZOLARE FONICA
  • COOLNESS EFFECT

Motor / Transmisie

Automarket a testat singurul motor diesel cu care este disponibil Chevrolet Cruze. Din pacate pentru clientii Chevrolet, acest propulsor este disponibil doar cu o transmisie manuala cu cinci trepte. Transmisia este unul dintre putinele lacune majore ale lui Chevrolet Cruze. Motorul de 2.0 litri al acestui model ofera performante mai mult decat rezonabile pentru clasa sa, dar este umbrit de o transmisie care nu ii permite sa se dezlanutuie corespunzator. Totodata, Chevrolet nu ofera modelul Cruze intr-o versiune echipata cu transmisie automata si un motor diesel, aceasta fiind o posibilitate atragatoare pentru anumiti clienti. Revenind la unitatea pe motorina, aceasta se dovedeste a fi extrem de capabila dupa ce depaseste 2.000 rotatii pe minut, motorul de 2.0 litri reusind sa urce relativ rapid in ture. Raspunsul la acceleratie al propulsorului VCDI este extrem de slab sub 2.000 de rpm, din cauza cuplului motor scazut inregistrat la aceste turatii inferioare. Transmisia cu cinci trepte obliga constructorul sa ofere rapoarte de transmisie mai lungi, care vor permite obtinerea unui compromis intre consumul de carburant si performante. La rece, propulsorul este relativ zgomotos, iar nivelul ridicat de decibeli se face auzit si in momentele in care acesta este urcat in partea superioara a gamei de turatii. Timoneria cutiei de viteze este destul de ferma, dar "agata" in conditiile unui stil de condus agresiv. Un stil de condus temperat spre alert pare sa fie cel mai potrivit in cazul acestui propulsor.

Consum

Pentru segmentul de piata pe care il tinteste Chevrolet Cruze, consumul scazut de carburant este unul dintre cele mai importante elemente pe care se straduieste sa le ofere orice producator. Propulsorul diesel cu care este echipat Chevrolet Cruze promite sa fie unul dintre campionii la consum ai clasei sale. Chevrolet Cruze 2.0 VCDI are un consum extra-urban situat intre 6.2 si 6.7 litri de carburant, "setea" unitatii VCDI variind in functie de cat de tare apasati pedala de acceleratie. Consumul urban al acestui model variaza intre 7.3 si 7.8 litri la 100 de kilometri, diferenta fiind reprezentata de conditiile de trafic si de stilul de condus abordat. Este de mentionat ca nivelul de consum de carburant a fost inregistrat in conditiile unui stil de condus alert. Trebuie sa luam in considerare si faptul ca modelul testat avea doar 2.500 kilometri parcursi in momentul in care a ajuns la Automarket, ceea ce inseamna ca modelul va avea un consum de carburant mai scazut pe masura ce va parcurge mai multi kilometri.

Performanţe

Chevrolet Cruze ofera performante interesante pentru pretul si clasa sa, motorul diesel al acestui model situandu-se la acelasi nivel cu unitatile comparabile ale competitorilor lui Cruze. Modelul ofera reprize bune si ii confera soferului incredere in orice depasire facuta cu cap. Sunetul gutural al evacuarii poate fi privit ca un plus in aceasta situatie, modelul avand o prestanta intimidanta asupra celorlalti participanti la trafic. Din pacate pentru Cruze, masa sa totala, de 1.427 kilograme, nu il ajuta sa realizeze performante uimitoare, dar unitatea VCDI de 2.0 litri poate sa realizeze o acceleratie de la 0 la 100 km/h in 8.7 secunde. Performantele lui Chevrolet Cruze se situeaza astfel la un nivel rezonabil.

Interior

Habitaclul lui Chevrolet Cruze este impartit in doua parti simetrice, consola centrala fiind piesa de rezistenta a design-ului interior. Cu exceptia materialului textil prezent pe bord, interiorul lui Cruze induce o senzatie de calitate, in timp ce spatiul oferit este oarecum rezonabil. Mai exact, aspectul exterior al lui Cruze iti da senzatia de spatiu interior generos, dar odata asezati pe locurile sale veti descoperi ca spatiul este suficient pentru cinci pasageri, dar nu se situeaza la un nivel deosebit. Designerii lui Cruze au creat suficiente spatii de depozitare la interiorul acestui model, fetele de usi putand sa sustina cate o sticla de 1 litru in picioare, alaturi de inca un recipient mai mic, asezat orizontal. Bordul are un spatiu de depozitare chiar in centru, dar dimensiunile acestuia sunt relativ reduse – putand gazdui doar elemente subtiri, suprafata disponibila fiind putin mai mare decat cea a unei palme. Cruze are doua suporturi de pahar care pot sustine doua recipiente de 0.5 litri, precum si un suport mai mic amplasat in mijlocul consolei centrale. Cotiera lui Cruze este reglabila fata/spate si are un spatiu de depozitare adecvat. Toate comenzile sunt amplasate ergonomic si sunt extrem de usor de intuit. Singura comanda amplasata intr-un loc neobisnuit este butonul care dezactiveaza sistemul electronic de stabilitate, acesta fiind asezat pe partea dreapta a consolei centrale, langa scaunul pasagerului. Scaunele lui Cruze sunt confortabile si ofera o raza generoasa de reglaje, ambele scaune din fata putand fi mutate mai mult decat la majoritatea modelelor. Bancheta din spate este confortabila, si beneficiaza de o cotiera care are doua suporturi de pahare integrate. Antifonarea lui Cruze isi face treaba cu brio pana la depasirea vitezei de 140 km/h, cand zgomotele exterioare incep sa isi faca simtita prezenta, dar numarul de decibeli care intra in cabina nu este extrem de deranjant. Portbagajul lui Cruze ofera un volum de 450 de litri si este lung si spatios, iar capacul portbagajului este de o dimensiune generoasa, care permite introducerea lejera a bagajelor voluminoase. Sistemul de aer conditionat este destul de puternic, oferind aer rece cu putere in doar cateva minute, indiferent de temperatura exterioara si de temperatura de la interiorul lui Cruze.

Preţ de achiziţie

Nu exista niciun alt model din acest segment mai ieftin decat Cruze. Preturile noii aparitii din gama Chevrolet incep de la 13.200 de euro cu TVA inclus pentru versiunea pe benzina de 1.6 litri (113 CP) in echipare Base. Surprizele vin insa de abia acum: Cruze are incluse, in acest pret, ABS, ESP+TCS, 6 airbaguri, oglinzi electrice cu incalzire, geamuri electrice fata, servodirectie, aer conditionat manual, radio CD cu MP3 Player, inchidere centralizata, alarma si scaune sofer si pasager reglabile pe patru directii. Mai mult, daca adaugati 765 de euro treceti la nivelul doi de echipare (LS Plus), care va ofera aditional geamuri electrice fata, cotiera, volan si schimbator imbracate in piele, proiectoare de ceata, comenzi pe volan, grila cromata, senzori de parcare, computer de bord, manere ale usilor si oglinzi in culoarea caroseriei. Versiunea pe benzina de 1.8 litri (141 CP) costa, in medie, cu 1200 de euro mai mult decat cea de 1.6 litri. Modelul testat de Automarket, versiunea de top LT a propulsorului diesel de 2.0 litri, dispunea in plus de aer conditionat automat, faruri automate, senzor de ploaie, music navigator R-CDX si cruise control. Pretul de lista al acesteia este de 17.370 de euro, cu tot cu taxe. Unul mai bun decat al variantelor aproximativ egale ale concurentei, indiferent daca vorbim de Fiat Linea, Skoda Octavia sau Citroen C4 Sedan.

Siguranţă

Versiunea standard a lui Chevrolet Cruze este echipata cu sase airbag-uri si beneficiaza de ABS, ESP si de sistemul de control al tractiunii. Modelul a fost supus testelor EuroNCAP, fiind cotat cu 96 de puncte din 100 la capitolul Protectia pasagerilor Adulti. Rezultatul modelului Chevrolet la acest capitol a fost peste toate celelalte 12 modele testate in acelasi timp de organizatia independenta europeana, insa modelul Chevrolet a fost usor sub acestea la protectia copiilor si la testul de impact lateral.

Ţinută de drum

In versiunea testata de Automarket, Chevrolet Cruze avea jante de 17 inch si pneuri radiale de 215/50. Ecartamentul de 1544, respectiv 1558 milimetri al acestui model ii confera lui Cruze o stabilitate buna pentru segmentul sau. Suspensia fata este de tip McPherson, iar puntea spate are suspensie cu bara semi-rigida, care ii confera performante inferioare. Cu toate acestea, Cruze are un comportament extrem de previzibil in orice situatie, atunci cand este acompaniat de sistemul ESP. In cazul in care dezactivati sistemul de control al stabilitatii, veti descoperi ca spatele are tendinta sa se miste in contratimp cu miscarile volanului si va da senzatia ca tractati inca un vehicul. Bineinteles, utilizatorul obisnuit nu are nici un motiv sa dezactiveze sistemul ESP si sa se angajeze in asemenea manevre. Stabilitatea la vant lateral a lui Cruze se situeaza la un nivel bun, iar amortizoarele si arcurile acestuia au setari ferme. Sezutul moale al scaunelor compenseaza aceste elemente, facand trecerea peste gropi confortabila pentru un model din acest segment. Directia lui Cruze a fost intarita pentru a nu fi influentata de cuplul motor al unitatii diesel, fenomentul de torque steer fiind extrem de slab si foarte usor de controlat, acesta aparand doar in cazul in care dezactivati sistemul ESP si aduceti propulsorul in gama superioara a plajei de turatii in timp ce rulati in treptele inferioare de viteza. Ruliul caroseriei se situeaza la un nivel rezonabil, iar soferul face cunostinta si se obisnuieste cu acest model foarte repede. Per total, comportamentul rutier al lui Chevrolet Cruze este extrem de previzibil in compania sistemului ESP si nu ia soferul prin surprindere in nici o situatie. Din pacate, aceasta lipsa de surprize este potrivita in cazul unui model de familie, dar nu atrage clientii care au pretentii ceva mai sportive.

Vizibilitate

Un sedan de clasa medie nu are voie sa aiba probleme cu vizibilitatea. Iar faptul ca pozitia la volan este regasita usor face si mai abordabil acest aspect. Singura problema reala se regaseste la nivelul montantului 3, care este continuat spre geamurile laterale, pe exterior, printr-un panou din plastic. Aceasta combinatie obtureaza vizibilitatea in acea zona. Problema a fost rezolvata de Chevrolet prin oglinzile laterale foarte mari si prin oferirea unui pachet de senzori posteriori de parcare in pachetul de dotari al nivelului mediu de echipare. De notat este si parbrizul lui Cruze, care are o tenta albastruie in partea superioara, pentru ca soarele sa nu deranjeze soferul in unele momente.

Tehnologie

Chevrolet Cruze nu exceleaza la capitolul tehnologie, situatie cauzata de segmentul de piata pe care il ataca. Cu toate acestea, sistemul audio are o calitate buna si nu distorsioneaza sunetul in conditiile unui volum ridicat la maxim. Este de recomandat sa folositi mufa pentru device-uri audio auxiliare sau CD-Player-ul cu MP3 in favoarea radioului de la bord, deoarece acesta nu ofera o receptie exceptionala in toate conditiile. In ciuda acestui fapt, Chevrolet a echipat modelul Cruze cu un sistem de cruise control, faruri automate si senzori de ploaie. De remarcat este si functia 'follow me home', precum si posibilitatea de reglare extrem de facila a acestor elemente din interfata computerului de bord.

Design

Cruze este unul dintre cele mai atragatoare Chevrolet-uri, aspectul interior si aspectul exterior fiind unul dintre punctele forte ale acestui model. Partea interesanta este ca acest model va fi disponibil in aceasta forma pe toate pietele din lume. Spre deosebire de alte modele din clasa sa, Cruze prezinta un aspect sobru, care are insa si o tenta agresiva. Desi modul in care se imbina capota cu blocurile optice si grila frontala de dimensiuni mari ne aminteste de muslecar-uri precum Camaro, spatele lui Cruze ne arata ca vorbim totusi despre o masina de familie, inrudita cu o gama de modele sportive.

Nu ne-a placut

  • Transmisia cu doar cinci trepte
  • Comportamentul motorului sub 2.000 rpm
  • Materialul textil de pe bord
Date tehnice - Chevrolet Cruze (2009-2013) 2.0 VCDI 150CP LT
Combustibil
Diesel
Nr. usi
4
Motor tip / cilindri
n/a
Nr. locuri
5
Cilindree cmc
1991
Lungime mm
4597
Putere maxima CP (rpm)
150 (4000)
Latime mm
1788
Cuplu maxim Nm (rpm)
320 (2000)
Inaltime mm
1477
Viteza maxima km/h
210
Greutate kg
1360
Acceleratie 0-100 km/h s
8.7
Ampatament mm
2685
Tractiune
Fata
Volum rezervor litri
60
Cutie viteze
M5
Volum portbagaj litri
450
Vezi versiuni si preturi Mai multe detalii despre Chevrolet Cruze (2009-2013)

Ultimele teste


  • Simfonie pentru suflet

  • Alianță neașteptată

  • Îndrăzneț

  • Suflet iberic

Comentarii (34)

  • ............
    cea mai urata masina din concurenta ei
    6 96
  • tavione
    @unu
    @unu: cel mai prost din curtea scolii......
    83 8
  • Beauty is in the eye of the beholder.
    Mie imi place, arata chiar interesant.
    Si raportul calitate-pret il gasesc chiar mai bun decat cel al Ceed-ului.
    45 7
  • Vasile
    Cruze
    Eu am condus acest model, dar, in echiparea cu benzinarul de 1.6.
    Ce mi-a placut:
    -designul interior.
    -textila aia de pe bord arata chiar foarte bine. Singura obiectie ar fi legata de faptul ca se murdareste mai repede si har domnului, praf este cat vrei in Romania cu sau fara filtru de polen.
    -sasiul e destul de bine echilibrat (o idee cam moale suspensia pentru gusturile mele, dar, se vrea a fi confortabil si chiar este)
    -dotarile standard sunt bogate (mai ales in ceea ce priveste siguranta)

    Ce nu mi-a placut:
    -directia cam artificiala (prea mult asistata pentru un sedan de curse lungi). Bineinteles se conduce usor, dar nu iti transmite directia cam tot ceea ce ar trebui pentru un condus mai sportiv.
    -antifonarea suspensiei lasa putin de dorit.


    Bun, acuma referitor la acest motor de 2.0. Acest motor se ofera si cu transmise automata (vezi dealerii chevrolet din romania si ofertele lor). E un motor turbo, cu turbina cu geometrie variabila. Nu conteaza cat e de anemic sub turatia de 2000 rpm, deoarece acest motor nu trebuie tinut in turatii sub 2000. E trecut si in cartea tehnica si e o chestiune recomandata de toti constructorii de motoare ca sa nu fie tinute sub turatia de cuplu (altfel se scoate turbina la pensie mult mai devreme, afuma, etc).

    Pacat ca nu se ofera transmisie manuala in 6 rapoarte pentru acest motor (doar automata).
    41 0
  • Vasile
    Cruse, update
    La o privire mai atenta a ofertelor, am constatat ca s-a scos cutia automata pentru motorul de 2.0 Turbo diesel si s-a introdus pentru modelul de 1.6 benzina. Chiar la aparitie a fost prezentat peste tot cu cutie automata pentru benzinarul de 1.8 si 141 de cai si pentru motorul diesel de 2.0.

    Scuze, pentru postul anterior.
    26 0
  • arata binisor
    " @# Transmisia cu doar cinci trepte "
    mda, la un motor de 2L ar trebuie 6, dar cat de des folositi treapta 6 in afara de autobanda???????
    multi vor 6 trepte doar sa aibe mai mult cu una decat ceilalti. :)
    13 18
  • seamana putin la spate cu honda civic sedan :-?:-?..oricum mai bine imi iau Aveo decat Cruze asta , sau mai bine imi iau un chevrolet Spark V6 :)) e pe you tube
    3 28
  • Circotasul auto
    alex
    alex - cred ca daca the chinui putin gasesti si Trabant
    30 0
  • Ţepeş
    Cruze are incluse, in acest pret, ABS, ESP+TCS, 6 airbaguri, oglinzi electrice cu incalzire, geamuri electrice fata, servodirectie, aer conditionat manual, radio CD cu MP3 Player, inchidere centralizata, alarma si scaune sofer si pasager reglabile pe patru directii. Mai mult, daca adaugati 765 de euro treceti la nivelul doi de echipare (LS Plus), care va ofera aditional geamuri electrice fata, cotiera, volan si schimbator imbracate in piele, proiectoare de ceata, comenzi pe volan, grila cromata, senzori de parcare, computer de bord, manere ale usilor si oglinzi in culoarea caroseriei.


    Aici e o greşeală, fiind vorba de geamuri electrice spate, sau e doar o repetiţie neintenţionată ?
    14 0
  • regi in frunte
    OPEL SI CHEVROLET sunt ale mai jmekere masini din lume. Restu la bae.
    10 21
  • URAGANU
    pt unu`
    Esti cel mai urat din blocul tau !
    ........................
    Cruze misto !
    28 6
  • marius
    Automarket
    beton articolul...super complet...remarc ca voi baieti chiar luati in seama sfaturile de la userii competenti ... :) bravo voua !
    P.S.bestiale poze ...
    15 2
  • are sa nu cutie automata
    in poza 24/48 apare cutie automata, parca scrie ca nu are asa ceva
    5 0
  • unu din curtea scolii
    vai de ea, limba romana
    "Antifonarea lui Cruze isi face treaba cu brio pana la depasirea vitezei de 140 km/h, cand modelul incepe sa isi faca auzita trecerea prin atmosfera, dar nivelul de zgomot care intra in cabina nefiind deranjant, ci doar putin mai ridicat decat era inainte de atingerea vitezei mentionate mai sus." Pe bune? Dle jurnalist, imi place stilul tau vanghelistic! Mi se pare ca esti foarte priceput la trecut prin atmosfera!
    12 1
  • preturi
    Am un prieten care si-a cumparat chevrolet cu reducere mare pt ca este membru ACR. un aveo cu dotari la vreo 7000 de Euro. Super pret. Intrati pe acr.ro.
    1 3
  • pt unu
    "Unu" este cel mai urat si cand se uita in oglinda.
    9 0
  • laurentiu
    atragatoare masina
    Am facut drive test si am ramas incantat. Super masina, daca nu citeam articolul, credeam mai multe bune despre Cruze. Are un design exterior de exceptie, sunt indragostit de el, nu-mi mai iese din cap. Insa interiorul e slab, calitatea materialelor e sub logan. Noroc cu plansa de bord, moderna si atractiva. Plus volanul in trend nou, plus sistemul audio excelent. Tinuta buna de drum, insa toate denivelarile se simt. Scaunele spate sunt tari rau, eu sunt obisnuit sa fie mai moi. Insonorizare slabuta, se aude motorul pe benzina (la diesel nici nu vreau sa ma gandesc). Cam ca la logan. Una peste alta, masina e incanatoare, mai ales ca pt. 12500 euro poti lua una de 1.6 echipata ls, super dotata. Nicaieri nu mai gasesti asa ceva, nici macar la fumatul renault megane sedan.
    2 26
  • BugsBunny
    O masina deosebita...
    Am facut si eu test cu un Cruze LS 1.6. Nu stiu de ce zice Laurentiu ca e mai slaba calitatea materialelor din interiorul lui comparativ cu Loganul. Ma faci sa rad (am un Logan 1.5 dci si stiu ce inseamna plastic romanesc). Am avut ocazia sa "pipai" toate plasticele. Intr-adevar, nu sunt de foarte buna calitate, insa in niciun caz nu sunt sub Renault/Dacia. Motorul de 1.6 e zgomotos, pe buna dreptate (initial ma bucurasem ca e chiar varianta diesel cea pe care urma sa o testez). Are nevoie de ceva mai mult. Scaunele, desi tari, au sustinere foarte buna laterala si asta imi place foarte mult. Nu mi-a placut clima. Cu aerul conditionat pornit, nu am reusit sa racim masina de test care statuse ce-i drept in soare destul de mult. Cand am iesit din masina, eram terminat. Parca nici testul nu mi-a priit. Comparativ cu Opel Astra, directia mi s-a parut imprecisa, iar miscarile bruste de volan la viteze mai mari de 80 m-au facut sa am senzatia de remorca dupa mine. Din cat am citit insa, masina e foarte dotata la capitolul stabilitate, si e o probabilitate destul de mare ca masina din test sa nu fi avut activata aceste functii de stabilitate (Ecs si Tcs), plus ca eu sunt invatat cu masini mai scurte. Chevy Cruze este o limuzina in adevaratul sens al cuvantului. N-am fost in viata mea mai entuziasmat de o masina si de design-ul ei (mai ales ca poate fi o masina pe care mi-as putea-o permite in viitor). In ceea ce priveste concurenta, sincer, nu cred ca are. Renault Megane Sedan este depasit moral, iar modelul nou arata (din punctul meu de vedere) foarte urat, de Kia Ceed nici nu poate fi vorba. Mi-au placut opiniile lui Vasile si ale lui "unu din curtea scolii". Automarket are probleme de exprimare uneori, iar diesel-ul nu se conduce subturat. A fost o critica sa zicem constructiva, sper.
    Have a nice Cruze, everybody!
    17 6
  • "Without compromise"
    Conduc aceasta masina de cca 2 luni (varianta LT, motorizare diesel), 4500km parcursi si doresc sa spun ca nu exista nici un compromis; reprize viguroase pana la 180 km/h, unde in treapta a 5-a turatia este de cca 3300 r.p.m., consumul mediu este exceptional; 6,9 l/100 km cu/fara AC in functiune, acc. 0-100 km/h, (testata de "Fifth Gear" 8.2 s.) .Urcarea rampelor este exterm de "funny". Sentimentul pe care il ai la bordul acestei masini este de siguranta si confort. Stabilitatea exemplara te ajuta sa conduci relaxat si sa ataci ceva mai rapid virajele cu cca 20-30km/h peste media vehiculelor din clasa compacta. Sustinerea laterala a scaunelor este excelenta. Suspensiile sunt ferme, insa putin zgomotoase la trecerea peste denivelari. Zgomotul motorului in habitaclu nu este intruziv (izolatia interioara de 25mm grosime si antifonarea compartimentului motor contibuind la acest aspect. Dupa parerea mea masina putea primi extra puncte la capitolele: "Motor/transmisie si tehnologie" (cunoscatorii stiu de ce).
    In final doresc sa felicit echipa "Automarket" pentru existenta acestui portal al iubitorilor de automobile, iar pentru cititori: "Conduceti prudent si cu bun simt !"
    111 3
  • too good for u
    O super masina, am aproape 30 de mii de km, motorizare diesel, am facut drumuri prin Europa si nu am ce sa reprosez la aceasta masinuta. Am schimbat doar optionalele, in rest nicio defectiune, nici macar un bec, nimic. Succes!
    19 3
  • diesel
    oare daca pun cutie automata in 6 trepte mai scot un consum asa de mic? :)
    3 6
  • @war
    War, spune-ne te rog de curiozitate cam cat te-a dus revizia:D.
    Multumim
    2 0
  • Chevrolet Cruze 1.6
    La ce turatie este recomandata schimbarea fiecarei trepte de viteza, la un chevrolet cruze 1.6 ?
    4 4
  • @valyy
    valyy, undeva in jurul cifrei 200 de euro. Dar masina nu a avut mai nimic, doar sumedenia de filtre au fost schimbate. In rest nu era nimic de schimbat. Sa vedem pe la 60.000 mii. Masina este f buna, ca motorizare, ca design, interiorul este super, fara greierasi sau licurici. Acum am 38.500 km si bate la fiabilitate orice masina din orice clasa. Din punctul meu de vedere, a depasit cu mult orice asteptari.
    15 3
  • @Mircea
    Si totusi, de ce masina aceasta are "7/10" la siguranta ?
    17 0
  • ^_^
    fii atent cat e de echipat cruze si are nota 5..
    24 1
  • eu am unul
    la inceput vroiam mazda3, sau un civic sedan, dar am coborat cu picioarele pe pamant...
    apoi oscilam intre cruze, fluence, lancer, noul opel

    lancer-ul imi placea cel mai mult cum arata, dar parca era un pic prea sport pt. mine...
    cruze-ul mi-a placut ca are un stil muscle in the looks, si e asa un sedan destul de solid...
    insa raportul de pret/dotari a fost decisiv... cu 12300E cu tot cu TVA mi-al luat un cruze LS, care cu banii astia sigur nici una din celelalte optiuni nu avea jante aliaj, comenzi audio pe volan

    da, nu e superlux, da' cum zice chevroletul... GET REAL... :D kiar se aplica...


    il am din noiembrie varianta 1.6 benzina LS
    pana acum n-am nici un reprosh...

    ce am observat in comparatie cu cieloul(1.5 benzina DOHC) care l-am avut pana acum

    in curbe, feedbacul in volan parea la inceput aproape inexistent...
    se simte o accelerare brusca de pe la 3400rpm cu toate ca apasarea pe acceleratie e constanta... e ca si cum inta un turbo :D

    reglarea pe adancime a volanului superbuna pt. comfort (am 183cm si ma lafai si eu calumea...)

    oglinzi electrice si geamuri electrice bun pt. comfort...

    AUX-IN-un din cotiera sta foarte bine acolo pt. ca poti sa iti ascunzi iPOD-ul fara sa-l deascunzi cand vrei sa playezi de pe el... dar CDmp3-ul imi ajunge se pare...
    2 0
  • @Mircea
    ...iar acum "9/10" pentru siguranta ?!
    12 0
  • Hmm
    Nu inteleg de ce are 5 la capitolul tehnologie cand masina e asa dotata.
    Masina mi se pare superba. Sper sa cumpar un Cruze LS 1,8 prin martie.
    14 0
  • cosmin
    a copiat si gm acum de la lexux gs spatele iioii xerox si ei ca si cinezii
    1 9
  • Fantomas
    @Cosmin
    Da, iar Lexus-ul privit din fata este identic "Ford Mondeo" ;-)))...Cine de la cine a copiat primul ?!
    13 1
  • alexer
    interior 9/10
    daca opel astra ( http://www.automarket.ro/drive-test/opel-astra-1-7-ctdi-per-aspera-ad-astra-28424.html# ) a primit 9/10 pe interior atunci si Cruze merita nota 9.
    17 1
  • informatii
    am de aproape 4 ani un aveo si ma impac foarte bine cu el dat termin lisingul si ma bate gindul sa-mi cumpar un cruze, Oare poate sa-mi dea cineva informatii foarte adevarate si diferite fantezii s-au dorinte >>?????
    0 2
  • adriano
    Masina buna,consum mare
    Singurul lucru care nu-mi convine este consumul.........la varianta 1.8 (model 2010) benzina consumul in Bucuresti nu este mai jos 12% in varianta cea mai optimista ,asta sa nu zic ca am avut si 13-14% oficial ar trebui sa fie 9.3......deci foarte, foarte departe de adevar. Chiar sunt curios cum au reusit un consum mai mic ceilalti propietari, poate multi de aici nu vor sa recunosca,dar la capitolul consum sta foarte prost. In rest numai de bine, foarte multumit.
    2 10

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru