Drivetest Dacia Sandero Stepway (2012-2016)

1.5 dCi 90CP Man Stepway
Dacia Sandero Stepway (2012-2016) zoom
de Dragoș Băltățeanu, Foto: Ciprian Mihai
Miercuri, 20.02.2013
Bordurierul

Dacia este o marcă în vogă în Europa. Constructorul de automobile de la Mioveni produce exact modelele care atrag clienţi conştienţi că bugetul achiziţionarea unui automobil nu este foarte mare. Însă, chiar dacă produce automobile de buget, Dacia a reuşit să lanseze o gamă de modele de calitate, ce oferă suficientă satisfacţie potenţialilor clienţi. Şi pentru cei care îşi doresc mai mult decât un automobil practic, Dacia a găsit reţeta succesului.

Sandero Stepway se află acum la a doua generaţie şi este mai cool ca niciodată. Arată mai bine, merge excelent, dar - mai important - are un preţ imbatabil. Targetul sunt clienţii pasionaţi de un stil lifestyle, care îşi doresc un automobil ieşit din comun, perosonalizat prin elemente vizuale şi o gardă la sol mai mare.

Dacia Sandero Stepway (2012-2016)
1.5 dCi 90CP Man Stepway

  • Pret de pornire 10.800 €
  • Pret model testat 12.200 €
  • Taxa auto 54 €
  • CUI SE ADRESEAZĂ?
  • FĂCUTĂ PENTRU
  • IZOLARE FONICA
  • COOLNESS EFFECT

Motor / Transmisie

Dacia a decis să nu ofere prea multe alternative atunci când trebuie să alegem motorizarea noului Sandero Stepway. Astfel, clienţii pot alege între un propulsor pe benzină, deja celebrul 0.9 turbo TCe de 90 CP, sau un turbodiesel din baza de organe a grupului Renault. Acesta din urmă a fost inima de sub capota modelului testat de noi. Este vorba de motorul 1.5 dCi de 90 CP, un motor extrem de răspândit pe modelele grupului Dacia Renault Nissan şi care că aproape nu mai necesită nici o prezentare. Furnizează 90 CP la 3.750 rpm şi 220 Nm la 1.750 rpm. Puterea este transmisă roţilor de pe puntea faţă prin intermediul unei cutii de viteze manuale cu cinci trepte. 

Motorul oferă reprize excelente în orice treaptă, fiind foarte agreabil la drum lung. Cuplul este disponibil la turaţii joase şi asta face ca orice manevră de depăşire să se facă fără efort prea mare. Transmisia cu cinci trepte are o etajare realativ scurtă, iar levierul agaţă uneori la schimbarea treptelor, fară a fi însă enervant. 

Consum

Motorul turbodiesel de 1.5 litri şi 90 CP din dotarea modelului Sandero Stepway este unul dintre cele mai economice propulsoare din acest segment. Cifrele oficiale spun că un Sandero Stepway 1.5 dCi va consuma în medie 4 litri/ 100 km. O cifră optimistă, dar care poate fi atinsă dacă selectăm modul Eco şi adoptăm un stil de condus economic şi preventiv. Modul Eco poate fi activat prin apăsarea butonului amplasat în stânga volanului. Cu martorul Eco aprins, motorul răspunde mai lent, răspunsul pedalei de acceleraţie fiind anesteziat.

În viaţa reală, şi fără modul Eco activat, noi am reuşit un consum mediu de 5.1 litri/ 100 km. Un consum mai mult decât decent. Dacia Sandero Stepway nu are un rival direct în clasa mică, de când Volkswagen Cross Polo nu se mai comercializează pe piaţa din România, dar îl putem compara cam cu orice model de segment B. Există modele mai economice în această clasă, Chevrolet Aveo 1.3 D sau Citroen C3 e-HDI fiind doar două exemple care raportează un consum mediu de 3.6, respectiv 3.7 litri/100 km.

Performanţe

Dacia Sandero Stepway nu şi-a propus să bată recorduri la capitolul performanţă. Dar asta nu înseamnă că avem de-a face cu un melc extrem de lent. Acceleraţia de la 0 la 100 km/oră se face în 11.8 secunde, iar viteza maximă ce poate fi atinsă este de 167 km/oră. Evident, există modele de segment B care pot oferi performanţe mai bune, dar Dacia Sandero Stepway nu este gândită pentru cei care îşi doresc un automobil rapid. Clientul de Sandero Stepway este interesant mai mult de preţ, economie de carburant şi design.

Interior

Interiorul modelului Sandero Stepway este o surpriză mai mult decât plăcută. Pentru un automobil cu un preţ abordabil, calitatea materialelor folosite este peste aşteptări. În plus, Dacia a folosit elemente de design cum ar fi brodarea denumirii Stepway pe spătarelor scaunelor pentru a înveseli interiorul. Tapiţeria este unul dintre puţinele elemente diferite faţă de un Sandero standard. Opţional se poate comanda tapiţerie din piele. Bordul şi instrumentele au rămas la fel, simple, curate şi fără prea multe zorzoane. Ca şi la Sandero, există display-ul tactil ce grupează sistemul de navigaţie, cel audio şi interfaţa telefonului conectat prin bluetooth. Portbagajul este suficient de mare cu cei 320 litri disponibili, iar acum Sandero Stepway oferă şi o bachetă rabatabilă fracţionat pentru mai multă flexibilitate la încărcarea obiectelor agabaritice.

Preţ de achiziţie

Preţul unui Sandero Stepway începe de la 10.800 euro pentru versiunea pe benzină. Sandero Stepway cu propulsor turbodiesel ca cel testat de noi costă 12.200 euro (TVA inclus). Este un preţ interesant pentru un autombil cu lista de dotări standard pe care Dacia o oferă pentru această serie specială. Pe lista de dotări găsim patru aibaguri, ESP, sistem de navigaţie, bluetooh, cruise control. În plus, Sandero Stepway nu mai are nici un fel de competitor în segmentul B. 

Siguranţă

Dacia nu a strălucit până acum la testele de impact organizate de EuroNCAP. Niciunul dintre modelele Dacia testat până acum la EuroNCAP nu a obţinut mai mult de trei stele. Vechiul Sandero a fost pus la încercare în 2008, rezultând un scor de trei stele general şi patru stele pentru protecţia pasagerilor copii. Însă noul Sandero Stepway are o platformă total nouă care încă nu a fost supusă testelor EuroNCAP, iar grupul Dacia Renault este încrezător că noul Sandero va obţine patru stele la viitoarele teste de impact. Om trăi şi-om vedea.

Ţinută de drum

Ţinuta de drum este una din surprizele noului Sandero. Suspensia este mult superioară celei folosite de generaţia anterioară. Este bine reglată şi permite o ţinută de drum excelentă pe drumuri virajate. Şi reuşeşte să aducă un compromis bun cu gradul de confort asigurat celor din habitaclu. Partea mai ciudată la versiunea Sandero Stepway este că suspensia a fost înălţată cu 20 mm, ceea ce afectează sensibil ţinuta de drum. Stepway câştigă la capitolul gardă la sol, ceea ce îi permite excursii pe drumuri de macadam sau escaladarea fără emoţii a unei borduri sănătoase, dar pierde ceva din siguranţa cu care Sandero aborda virajele. Personal, nu am fost impresionat de direcţie, feeling-ul din volan fiind destul de artificial, iar asistarea este prea moale. 

Vizibilitate

Vizibilitatea nu este o problemă la bordul unui Sandero Stepway. Suprafaţa vitrată este suficient de generoasă în orice direcţie, iar faptul că maşina este puţin mai înaltă faţă de un automobil normal ajută acest capitol. Fiind un automobil simplu, Dacia a ales să nu doteze maşina cu senzori de parcare. 

Tehnologie

După cum spuneam şi mai sus, faptul că Dacia produce maşini accesibile nu înseamnă că vor fi spartane şi lipsite de dotări. Noul Sandero Stepway vine chiar cu o serie nouă de elemente care nu existau pe generaţia anterioară şi care lasă în urme chiar şi modele cu nume din segment. Evident, toate sistemele sunt comune însă cu modelul Sandero normal.

Piesa de rezistenţă este sistemul de infotainment cu display tactil. Acesta este extrem de inuitiv şi uşor de folosit. Prin intermediul lui se poate accesa rapid sistemul de navigaţie care are hărţi pentru România în dotatea standard sau hărţi pentru toată Europa ca opţiune ce costă 100 euro. Tot prin intermediul display-ului ajungem rapid la sistemul audio şi interfaţa telefonului conectat prin bluetooth. Noul sistem nu mai are însă CD Player, muzica putând fi ascultată prin conectarea unui stick USB. Noul Sandero Stepway are acum şi sistem cruise control împrumutat de la modelele Renault, comenzile de pe volan fiind identice. Mai trebuie menţionată climatizarea manuală şi bancheta fracţionabilă 40/60, o noutate pentru modelul Sandero Stepway.

Design

Noul Sandero arată foarte bine, mult mai bine faţă de generaţia. Iar în varianta Stepway, a întors multe capete pe străzile din Bucureşti. Până la ieşirea din oraş am primit aprobarea mai multor şoferi care au privit modelulul de la Mioveni cu multă admiraţie. Noul Sandero Stepway poate fi comandat doar în patru culori, dar albastrul Bleu d'Azurite este de departe cel mai reuşit. Stepway mai poate fi recunoscut după spoilerele diferite, pragurile laterale şi barele pentru palfon. Plus o inscripţie Stepway generoase pe portierele din faţă. Un aspect interesant sunt jantele. Deşi par de aliaj, acestea sunt de fapt din tablă şi au capace de plastic. O soluţie low-cost specific Dacia, dar foarte reuşită. 

Nu ne-a placut

  • Direcţie
  • Lipsa jantelor de aliaj
  • Lipsa unui motor de peste 100 CP
Date tehnice - Dacia Sandero Stepway (2012-2016) 1.5 dCi 90CP Man Stepway
Combustibil
Diesel
Nr. usi
5
Motor tip / cilindri
Linie
Nr. locuri
5
Cilindree cmc
1461
Lungime mm
4080
Putere maxima CP (rpm)
90 (3750)
Latime mm
1757
Cuplu maxim Nm (rpm)
220 (1750)
Inaltime mm
1618
Viteza maxima km/h
167
Greutate kg
1158
Acceleratie 0-100 km/h s
11.8
Ampatament mm
2589
Tractiune
fata
Volum rezervor litri
50
Cutie viteze
M
Volum portbagaj litri
320
Vezi versiuni si preturi Mai multe detalii despre Dacia Sandero Stepway (2012-2016)

Ultimele teste


  • Vedetă

  • Legendă

  • Definiția hot hatch-ului

  • Grande

Comentarii (39)

  • Eu nu inteleg de ce insistati pe faptul ca Stepway nu are nici un rival, pt ca este o afirmatie falsa. Exista cel putin unul si el se numeste Suzuki SX4. Nu inteleg de ce tot uita autorii materialelor auto de el. E constant in top 10 vanzari in Romania, are aproape acelasi pret la varianta 2wd, are si optiune 4wd, e adevarat, mai scumpa, are un pic mai putine dotari decat Stepway, dar si-a dovedit deja calitatea si robustetea in timp.
    46 22
  • Cum o fi reusit sa se murdareasca motorul ala asa?
    21 5
  • nu e greu sa murdaresti motorul daca te duci un pic pe macadam, in 10 minute e gri tot ...
    20 0
  • cenzura
    Stepway mai poate fi recunoscut după spoilerele diferite, pragurile laterale şi bările pentru palfon.Bările sunt de fapt BARE c-asa zice la DEX:báră (báre), s. f. – Bucată lungă de lemn sau de metal.
    17 1
  • Masinuta e ok dar....eu vad jante din aliaj...nu capace de plastic!
    9 14
  • Varul lui Suzuki SX4 e Fiat Sedici care vine si in varianta 4x4. Deci mai exista inca un rival. Articolul e facut de cineva care nu cunoaste nici piata auto si are probleme si cu limba romana.
    Si ne mai batem in piept ca la noi nu exista nepotism...
    25 11
  • luca30
    Normal ca incompetenta la nivel mare triumfa......!!!!!!!!!!
    Stepway fara 4x4 si un pret decent mi se pare degeaba...nu ii vad rostul..
    18 14
  • Tractiunea integrala la asemenea clasa mi se pare o chestie cu dus si intors. Daca tinem cont ca masina asta a fost gandita pentru drumuri asfaltate si macadam nu prea greu, o tractiune fata si o garda la sol ceva mai intala, cum are masina asta, pot fi suficiente. Pe de alta parte, poate ca s-ar fi putut monta o tractiune integrala, dar pretul ar fi crescut cu vreo 1000 de euro. Ori pentru un low cost care ar ajunge pe la 13-13500 de euro ar fi cam mult. Cum spuneti si voi, nu ar mai fi mult si ajungi pe "terenul" lui SX4. Sau ai o solutie mai simpla, iti iei Duster. Ori Dacia e gandita si astfel incat sa nu aiba rival ca pret.
    Cat despre masina, mi se pare ok. Aspectul mai tineresc o prinde bine. Pacat ca tinuta de drum si directia nu prea au fost schimbate fata de fosta generatie. Dar merge si asa pentru acest pret.
    25 3
  • Intradevar rival pt Stepway este SX4. Este o diferente de pret dar nu foarte mare si pt acei bani primesti tractiune integrala, aer conditionat automat....etc.

    @nubster - jantele sunt din tabla dar au niste capace de calitate [ramane de vazut] care se muleaza perfect peste spitzele de tabla

    Acum ca stau sa ma gandesc SX4 cu un set de roti mai mari este rival si pt Duster :) cu o diferenta de pret in favoarea SX4-ului de data aceasta.
    11 11
  • Am masina de serviciu de 3 saptamani un Sandero motor benzina 0,9, un prieten are Stepway tot de 0,9
    Nu ne-a placut
    Direcţie -> nu este ferma si masina este subviratoare
    Lipsa jantelor de aliaj -> nesemnicativ pe drumurile patriei este chiar OK, dar avem roti de 16 inch (nu ca pe vechiul model in Romania unde aveam 15)
    Lipsa unui motor de peste 100 CP -> nesemnicativ, motorul de 0,9 spre exemplu are suficienta putere pentru un om normal

    Ne-a placut

    Preţ -> pt un roman cu salariu decent, pretul nu este chiar o bagatela
    Pt un neamt, italian sau francez cred ca se gandeste ori Sandero+vacanta in R. Dominicana sau Polo
    Consum carburant redus -> pentru masina de serviciu hamalita motorul de 0,9 are un consum de 7,2 il gasesc onorabil
    Dotări standard -> dotari spartane, nu stiu ce se poate mai mult la banii acestia
    Aspect -> chestie de gust pentru mine este mai bine decat inainte
    31 5
  • am uitat un lucru foarte important fata de generatia veche este zgomotul din interieur, este mult mai mic, pot sa vorbesc normal cu vecinul din dreapta (inainte am avut Logan 1,4) la 110km/h
    17 2
  • @XXX - este bine ca acum avem si parerea unui utilizator de Sandero.

    "motorul de 0,9 spre exemplu are suficienta putere pentru un om normal" - :)))) asta este super tare, sa inteleg ca ceilalti suntem anormali?!

    Intr-o tara in care majoritatea drumurilor au o banda pe sens si un nr mare de nesimtiti care merg cu 20-30 de km sub limita de viteza pt ca asa vor ei, mi se pare total neadecvat ca o masina sa nu aiba nici macar 110-120 de cai /tona.

    Eu am 140 de cai si ma ingrozesc cand ma gandesc cum se baga unii in depasiri de tir-uri cu 4 persoane in masina si 90 de cai putere, ce sa mai zic de cei care au 75 de cai :( . Evident ca o masina mai puternica este mai scumpa si noi traim in romania, dar sa consideri ca 90 de cai este o putere normala mi se pare de absurd.
    6 41
  • dj vasile
    E frumoasa dar cam scumpa!
    Suzuki se pricepe la masinute 4x4. Jimny e si 4x4 si mai inalta. Are doar 2 usi, iar interiorul mai spartan. In schimb e o mare masina mica! Ar mai fi Daihatsu Terios care e cu 4 usi, insa nu stiu cat costa.
    A, nici daca are "bari" nu stiu...Dar poate macar o avea 2 beri :))
    4 10
  • Cineva se plangea ca avem drumuri doar cu o banda pe sens si e riscant cu o masina sub 100 cp sa faci depasiri. In general redactorii auto considera masini "puturoase" pe cele care accelereaza de la 0-100 in mai mult de 13 sec.
    Insa, ganditi-va ca acum 40-50 de ani masinile europene aveau in medie 50-60 cp, tiruri erau si la vremea respectiva, iar in Romania drumurile erau la fel de "dezvoltate". E adevarat ca era circulatie exponential mai mica insa pe de alta parte sutele de cai din ziua de azi ii fac pe unii sa stea doar in depasiri. (cum zicem noi soferii ca isi cauta moartea ca de cele mai multe ori intra la cutie la limita).
    Nu caii putere dau siguranta.
    49 1
  • Ciprian se cam joaca cu HDRul... frumoase poze ;)

    (masina tot o dacie...)
    5 12
  • @RRR imi cer scuze pentru exprimare, nu am vrut sa jignesc pe nimeni
    Consider ca 90cp este o putere decenta
    Partea cu cei care merg cu 20-30km sub viteza legala este alegerea lor nu am vazut multe semne in Romania care sa indice cu albastru viteza
    16 2
  • @Andy: Cam la atat se reduce cultura auto a unora: cati CP are masina. Mai bine sa nu-i bagam in seama. Se vor satura la un moment dat sa posteze si sa nu primeasca un raspuns.
    18 1
  • antonny
    @dan ..... Da domnule Stepway 2wd nu are nici un rival ......dotarii,garda la sol cea mai mare din segment si pretul imbatabil .....Opel Mokka are pret de catalog de aproape 17000 euro .....
    8 4
  • @XXX - nici nu am luat-o ca pe o jignire, stai linistit. Este prevedere in codul rutier, cel putin cand am luat eu permis era, care mentioneaza ca daca circuli cu mai mult de 10 km sub limita de viteza nejustificat esti pasibil de amenda pt ca obstructionezi traficul.

    @Andy - intradevar mai demult masinile avea 40-50 de cai dar erau si cu cateva sute de kg mai usoare fatza de cele din ziua de azi [cu exceptii] iar viteza de croaziera a tirurilor era de 60-70 km nu 90-100km. Oricum eu nu oblig pe nimeni sa cumpere un motor mai puternic, iti respect parerea, doar ca in opinia mea o masina submotorizata este periculoasa.

    @MRC 1) ai un nivel scazut de inteligenta,
    2) nu te-am rugat sa ma bagi in seama cu toate ca din moment ce scrii despre mine inseamna ca ma bagi in seama, vezi punctul 1,
    3) eu postez destul de rar comentarii pe forum, vezi punctul 1.
    4 10
  • nesimtiu cu sub-viteza
    ntr-o tara in care majoritatea drumurilor au o banda pe sens si un nr mare de nesimtiti care merg cu 20-30 de km sub limita de viteza pt ca asa vor ei,

    @RRR....la faza asta esti de o nesimtire si impetinenta tipica romanului fudul ca are 140 de CP sub capota. Daca ai gandi si cu mai mult decat 1 neuron probabil ca ti-ai depasi conditia de muftangiu, Dar cer prea mult daca as vorbi de condus preventiv, siguranta, copii la bord, etc.
    28 6
  • On topic: Degeaba "lătraţi", Sandero (ca şi celelalte modele Dacia) este o maşină corectă până în măduva oaselor...
    Off topic:
    Cateva ganduri din partea cuiva care conduce un sedan de 140 CP, dar şi o citadină de 55 CP:
    Este inimaginabilă diferenţa de percepţie a celorlalţi participanţi la trafic de la una la alta! Cand sunt cu cea de 140 CP, să zicem că traficul se desfăşoară "normal", aspect care se schimbă RADICAL atunci când conduc citadina: aproape toşi şoferii parteneri de trafic îmi taie calea, mă depăşesc în tromba chiar dacă 50m mai încolo fac la dreapta, ma claxonează inutil la plecarea de la stop, nu mă lasă să intru în trafic sau în coloana formată la un stop de pe o stradă laterală şi exemplele pot continua... Repet, diferenţa e extraordinar de mare!
    Concluziile le trageţi singuri: mai avem de învăţat MULT despre arta de a conduce...
    40 0
  • @Sharks - imi pare rau pt experienta care o ai cand conduci masina cu 55 de cai. Eu nu ma conport asa in trafic si banuiesc ca nici tu cand conduci celalata masina - dinpotriva acum 1 an la o intersectia din Cluj am acordat prioritate unei toyota aygo care astepta o eternitate sa faca la stanga si un sofer local care era in spatele meu vroia sa ma ia la bataie pt ca l-am incetinit + injuraturile de rigoare :)). Am oprit si eu masina daca tot era asa de dornic sa ma bata dar l-a parasit curajul imediat.
    10 6
  • @Sharks: Si noi avem o citadina de 60CP + un "Hot-Hatch" de 175. Cand merg cu cea de 60 am aceeasi senzatie ca si tine.
    In schimb, cand merg cu cealalta merg foarte incet pe strazile cu linii de tramvai si peste trecerile la nivel cu linia de tramvai unde de obicei e drumul foarte prost.
    La fel si pe stradutele care de obicei sunt pline de denivelari, nu prea depasesc 25 30 KM/h, spre disperarea unora mai "smecheri" si mai grabiti, care tot timpul au impresia ca treaba lor e mai importanta ca a mea si ca e vina mea ca strazile sunt proaste.
    Cand primesc flashuri si claxoane insa, merg si mai incet :)
    On topic: Dacia e o masina decenta, pentru cine vrea masina noua cu bani putini si vede masina ca 4 roti + volan si un mijloc cu care de deplasezi din A in B. Eu nu mi-as lua insa niciodata Logan sau Sandero, poate doar Duster ca masina de calarit prin tot felul de locuri dificile.
    13 2
  • un oarecare
    Vedeta in sandero:))))maxima asta
    1 3
  • Ma bucur ca au observat si altii problemele noastre, ale soferilor, dar nu ma pot bucura ca v-ati confruntat cu ele...
    Parerea mea este ca respectul de sine se castiga numai aratand respect celorlalti, nu prin aroganta si smecherie.
    @RRR - bineinteles, cand conduc sedanul, intotdeauna imi aduc aminte de "oropsiti" si incerc pe cat pot eu, sa-i ocrotesc :)
    @Gigi - buna tactica, imi place.
    BTW - m-am uitat mai bine pe fisa tehnica si nici macar n-am 55 CP la citadina, ci numai 51 ! (LOL)
    10 0
  • @RRR - ZEMUL DIN CARPATI:

    Auzi nene. Daca este sa catalogam masinile dupa puterea motorului, pentru mine 140cp mi se par apa de ploaie. Pt mine o masina incepe de la 250cp in sus, asa ca lasa cei 140cp deoparte. Si ce masina ai ? Cand zici de 140cp, automat gandul pe toata lumea il duce la 2.0TDI 140CP !
    Hai sa fac o mica paranteza:
    Sa zicem ca eu am un Matiz de 52cp (800cmc3).

    Mergem amandoi ca zmeii incarcati, pe un drum plin de tiruri. Esti in spatele meu. Ma bag in depasire, reusesc dupa cateva minute sa depasesc tirul. :)). Iar tu cand esti in dreptul capului de tir, iti cad injectoarele si te-ai dus ... in alta masina. =)))))
    Asa ca 140cai frumosi iti doresc.
    Sau a 2-a varianta. Ai un 1.8is de la e36 cu 140cp, inmatriculat pe BG, care se dezmembreaza cand treci pe langa un tir, datorita curentului produs de catre acesta.

    PS: Zi-mi si mie unde ai vazut tu persoane in Romania care merg sub viteza legala cu 20-30km/h ??? Eu am vazut numai zmei. Probabil traim in lumi diferite. Eu in cea a oamenilor normali, iar tu singur in lumea ta.
    18 6
  • BaditzaEx
    interesant , felicitari AM, Sandero Stepway este clar castigatorul Masinii 2013, la categoria masini accesibile
    8 0
  • BaditzaEx
    unde-s pozele facute ?, Harghita, Brasov ?
    0 0
  • Imi place cum arata chiar daca nu are tractiune integrala.
    5 0
  • @ScorpyonVAG

    Am o Honda Civic 1.8 din 2007 inmatriculata in RO nu in BG, noua nu sh- putin probabil sa ma lase injectoarele. Ai perfecta dreptate cu puterea, 140 de cai este doar o putere adecvata, . Si mie mi-ar place sa am macar 200 de cai dar asta nu mai are legatura deloc cu ce incercam sa spun mai sus.

    In general nu depasesc in timp ce fac si altii depasirea tocmai pt a evita situatii in care greseste cel din fatza iar eu nu mai am timp si spatiu sa corectez sau manevra mea ii va pune in pericol pe altii.

    Daca tu nu ai intalnit pe drum persoane care sa mearga nejustificat mai incet si sa te forteze sa stai in coloana atunci Bravo Tie...sper sa ai acelasi noroc si in continuare, sincer iti zic, sau sa nu mai am eu ghinion.
    Daca te uiti atent in comentarii mai sus o sa vezi ca este cineva care se incadreaza in aceasta categorie ---- a postat si un comment :).
    In general ii intalnesti pe Valea oltului, Brasov-Sibiu, toata Valea Prahovei etc......
    10 2
  • bogdan
    "sunt de fapt din tablă şi au capace de plastic. O soluţie low-cost specific Dacia" aceasta solutie "low-cost specific dacia" am regasit-o si pe noul model de passat de cca 20.000 euro.
    17 0
  • O masina decenta, pe care am condus-o la drive test (atat varianta Stepway , cat si cea normal). Sincer, mi-a placut mult si era potrivita pentru nevoile mele. Dar... trebuie sa ai si vanzatori care sa isi faca bine treaba, ceea ce nu prea am gasit la Dacia. In final m-au fortat sa cumpar altceva
    9 0
  • Am o Nubira II cu doar 133 cp motorul de 2.0 cmc si merge de rupe.Am lasat in urma multi manelari cu BMW-uri la semafor ,iar acum o luna doua am lasat in urma si un mercees E-Klass din 2011 cu motor diesel de 136 cp.
    Sa stapanesti sanatos Civic-ul ,e o masina foarte buna.....nici nu exista cuvantul asta ''o sa imi cada injectoarele'' findca nu vei vedea asta de la o Honda.
    9 3
  • Din toata poveste asta mie imi place casa .... o fi ceva pensiune...as vrea si eu sa ajung acolo...unde o fi?

    - si apropo de subiectul auto ... sx-ul are dotari in plus...vezi keyless, scaune incalzite, clima automata, esp
    7 0
  • Marian
    De fapt jantele alea de tabla cu capace de plastic nu sunt specifice dacia ci Opel care le folosesc de cativa ani pe modelele astra clasic 3 si vectra!!
    7 0
  • eu traiesc de 33 ani in Germania ,dupa multe masini nemtesti,ultima vw sahran pret pe atuncea 46.000 dm,masina foarte scumpa,consumul cu30%
    mai mult ca cel indicat de Firma.In sfirsit am cumparat aceasta dacie sandero stepwey 1,5 l diesel, am fost cu ea acum de paste in Romania si
    am facut 3.500km ,Masina a mers superb,am fost 3 persoane,catelul de ca.20 kg,si pe acoperis o boxa de bagaje de 350l,am consumat 5,2 l,la suta ,cu saranul ma Costa ca.300€ mai mult acest concediu,Sunt pentru prima oara mindru sa conduc o Masina romaneasca.
    23 0
  • am noul stepway din ianuarie 2013,sunt f.multumit de cum se comporta si cum arata,are si ESP,apropo de sx.
    9 0
  • Dacia STEPWAY 2
    !!! ATENTIE la muchiile superioare ale usilor pasagerilor spate. Pot rani grav daca nu sunte-ti atenti.
    4 0
  • toate motoarele dacia diesel au probleme cu injectoarele .Masina ieftina dar macar motorul sa mearga
    2 5

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru