Joi, 19.12.2013
- Comenteaza
- Trimite pe:
Acest test drive era programat de ceva vreme, dar chiar cu câteva zile înainte să primim maşina din imagini, General Motors anunţa că marca Chevrolet nu va mai exista în Europa după finalul anului 2015. Nu vom discuta aici despre motivele acestei decizii. Nu este deloc plăcut atunci când o marcă decide să părăsească o piaţă, mai ales după ce a investit timp de 10 ani în imagine şi marketing. Dar nu vom judeca aici nici managementul mărcii în Europa. Nu mi-am putut stăpâni un zâmbet amar când m-am aşezat la volanul Trax-ului. L-am condus şi la lansarea europeană şi acum ne reîntâlneam, dar într-un context trist.
Însă Chevrolet va mai rămâne timp de doi ani aici. Cei care îşi doresc o maşină cu faimosul papion pe calandru mai pot cumpăra una doar în următorii doi ani şi vor face o afacere pe cinste. Probabil la preţuri foarte bune, pentru că lichidarea de stoc e o veste bună pentru clienţi din acest punct de vedere. Pentru că după 2015, vor mai putea alege doar Camaro sau Corvette. Sau ceva din gama americană, dacă le va importa cineva.
Să revenim însă la Trax-ul nostru. Este cel mai mic SUV din gama europeană Chevrolet şi unul dintre cele mai interesante modele dezvoltate pentru bătrânul continent. Are un frate aproape geamăn în gama Opel numit Mokka, dar Chevrolet-ul oferă, parcă, mai multă carismă.
Chevrolet Trax (2013-2015)
1.4T 140CP FWD MT6 LT
- Pret de pornire 15.500 €
- Pret model testat 19.200 €
- Taxa auto 174 €
Motor / Transmisie
Modelul nostru de test a venit echipat cu motorul de 1.4 litri turbo benzină. Este un propulsor relativ nou din banca de organe General Motors, perfect adaptat trendului downsizing. Cei 1.4 litri supraalimentaţi sunt suficienţi pentru a furniza 140 CP la 4.900 rpm şi 200 Nm la 1.850. Fiind un motor turbo, cuplul este disponibil de la turaţii joase, ceea ce îl face extrem de agreabil în oraş. Motorul este incredibil de rafinat şi silenţios, un mare pas înainte faţă de zgomotosul diesel de 1.7 litri. Este poate cel mai bun propulsor disponibil pentru Trax, mai ales dacă preferaţi benzina.
Motorul de 1.4 litri turbo a venit asociat cu o cutie de viteze manuală cu şase trepte, iar puterea era transmisă către puntea faţă. Cum majoritatea clienţilor nu vor părăsi niciodată asfaltul cu această maşină, este poate o idee bună să alegeţi un Trax FWD în loc de unul cu tracţiune integrală. Personal, nu am simţit nevoia tracţiunii integrale în cazul uzului zilnic. Levierul transmisiei nu este cel mai agreabil din lume, uneri agăţând la schimbarea treptelor, mai ales la trecerea din treapta a patra în a cincea.
Consum
Motorul de 1.4 litri turbo aflat în dotarea modelelor Trax şi Mokka este unul dintre cele mai puternice din acest segment pentru cilindreea aceasta. Dacă privim în curtea concurenţei, puterile sunt mai mici pentru capacităţi cilindrice asemănătoare. În ceea ce priveşte consumul, Chevrolet Trax 1.4 Turbo cu tracţiune faţă are nevoie de 6.0 litri/100 km în regim mixt. Cel puţin aşa spune constructorul. Pe parcursul testului nostru, media înregistrată de computerul de bord a fost de 8.5 litri/100 km, dar în condiţiile în care 85% din parcurs a fost efectuat în oraş. Având în vedere că cifra oficială pentru consumul urban este de 7.5 litri/100 km, Trax se dovedeşte a fi destul de atent cu portofelul proprietarului.
Opel Mokka cu acelaşi motor, dar cu tracţiune integrală, consumă în medie 6.5 litri/100 km, în timp ce Nissan Juke cu motor 1.6 litri de 117 CP consumă în medie 6.0 litri/100 km. Renault Captur 1.2 TCe (e adevărat, de doar de 120 CP) are un consum mediu mai bun decât Trax şi devine astfel campionul motoarelor turbo în segment: doar 5.4 litri/100 km.
Performanţe
Cei 140 CP pot părea cam anemici uneori. Dar, dacă insistăm cu pedala de acceleraţie, inevitabil se vor trezi la viaţă. Pentru a accelera de la 0 la 100 km/oră, Trax 1.4T AWD are nevoie de 9.5 secunde, iar viteza maximă care poate fi atinsă este de 196 km/oră. Singurul model concurent cu performanţe similare este Peugeot 2008 1.6 VTi 120 CP, în timp ce restul modelelor din zonă au nevoie de mai mult de 10 secunde pentru a ajunge la 100 km/oră. Chiar şi Opel Mokka dotat cu acelaşi motor are nevoie de 9.9 secunde pentru prima sută, iar viteza maximă este de 193 km/oră. Restul concurenţei înregistrează cifre peste 10 secunde pentru sprint, dar şi puterile sunt semnificativ mai mici.
Interior
Odată instalat la volan, nu poţi să nu remarci progresul pe care Chevrolet i-a făcut la capitolul calitate. Comparativ cu primele modele Lacetti de acum aproape 10 ani, Trax-ul este excelent finisat. Interiorul este plin de spaţii de depozitare, în faţă existând nu mai puţin de patru zone acoperite, dacă includem şi torpedoul. Pe nivelul de echipare LT, cel de la test, scaunele sunt acoperite cu o tapiţerie mixtă de textil şi piele, iar inserţiile argintii din bord completează fericit tabloul general.
Există însă şi minusuri. Plasticele arată bine, dar la pipăit se dovedesc a fi tari, iar display-ul digital din tabloul de bord, împrumutat de la Spark şi Aveo, fac ca maşina să pară cumva "ieftină". De asemenea, multe elemente sunt comune cu Opel, de la levierul schimbătorului până la manetele semnalizatoarelor şi cheia de contact. Chiar şi aşa, Trax are un interior primitor, iar patru sau chiar cinci pasageri se vor simţi ca acasă. În plus, priza de 230V disponibilă pentru pasagerii din spate va fi extrem de apreciate la drumuri lungi pentru a alimenta sau încărca diverse gadgeturi electronice. Portbagajul este suficient de încăpător, având un volum de 356 litri.
Preţ de achiziţie
În ciuda anunţului făcut de General Motors, Chevrolet va mai rămâne încă doi ani pe pieţele europene. Asta însemană că gama actuală de modele este încă disponibilă la toţi dealerii Chevrolet. Ce-i drept, preţurile ar putea scădea în viitor, când dealerii vor dori să îşi lichideze stocurile de modele Chevrolet.
În acest moment, preţurile pentru Chevrolet Trax pornesc de la 15.500 euro (TVA inclus). Modelul testat de noi, în echipare LT şi dotat cu motorul pe benzină de 140 CP, costa 19.200 euro. Dacă renunţăm la câteva opţiuni, preţul scade la 18.000 euro. Fratele său aproape geamăn de la Opel este ceva mai scump, pentru că o Mokka 1.4T Cosmo costă 20.365 euro. Cel mai scump model din acest segment este de departe Mini Countryman 1.6 Cooper cu 24.000 euro. Modelele propuse de Nissan sau Peugeot au preţuri situate în jurul cifrei 18.500 euro, însă cel mai abordabil se dovedeşte a fi noul Renault Captur. Un asemenea model în echiparea Expression cu motor de 1.2 TCe şi cutie de viteze automată EDC6 costă 16.400 euro.
Siguranţă
Chevrolet Trax a obţinut scorul general de cinci stele la testele de impact organizate de către EuroNCAP. Trax a fost testat chiar în acest an, iar procentajul obţinut pentru protecţia pasagerilor adulţi a fost de 94%. La protecţia pietonilor, Trax a obţinut 64% din punctele disponibile. Chevrolet nu a făcut concesii la acest capitol important, pe lista de dotări standard a modelului Trax regăsindu-se şase airbaguri şi sistemul de control al stabilităţii.
Ţinută de drum
Trax a evoluat. Chiar şi de la precendenta mea întâlnire cu tânărul model Chevrolet. Inginerii au rafinat ţinuta de drum şi au insonorizat habitaclul mai bine. Faţă de varianta diesel pe care am condus-o la testul de lansare din Croaţia, parcă am avut de-a face cu o maşină diferită. Motorul pe benzină i se potriveşte mai bine din punctul de vedere al rafinamentului, iar suspensiile sunt bine reglate pentru uzul urban. Mai surprinzător este că Chevrolet a reuşit să facă suspensiile să funcţioneze ireproşabil chiar şi când maşina este dotată cu cele mai mari jante, cele de 18 inch. Direcţia este precisă, dar poate ceva mai mult feedback ar fi fost necesar. Una peste alta, Trax 1.4 Turbo se dovedeşte a fi o experienţă mai mult de cât plăcută, un automobil complet, care poate satisface fără probleme un utilizator normal.
Vizibilitate
La volanul lui Trax stai mai sus faţă de un automobil normal. Acest lucru oferă o viziune bună asupra traficului înconjurător. Montanţii faţă ceva mai groşi pot jena uneori vizibilitatea, dar fără ca acest lucru să devină supărător. Luneta este suficient de mare pentru a putea manevra fără probleme maşina şi cu spatele. Modelul nostru a venit dotat şi cu un set de senzori şi cameră pentru mersul cu spatele. Imaginile oferite sunt clare şi te ajută, dar grila desenată pe ecran nu se mişcă în funcţie de volan, ceea ce poate crea un pic de confuzie.
Tehnologie
Principalul gadget de la bordul modelului Trax este sistemul multimedia MyLink şi al său ecran tactil de 7 inch. Prin intermediul acestuia se poate accesa telefonul mobil asociat prin Bluetooth sau cablu USB. Sistemul permite instalarea de aplicaţii într-un mod similar cu cel de pe smartphone. Astfel, putem avea navigaţie sau radio online, dar accesul la internet se va face prin intermediul conexiunii de date de pe telefonul mobil. Dacă semnalul nu este suficient de puternic, nici aplicaţiile care au nevoie de net nu vor funcţiona. Nu ne place faptul că atunci când modificăm volumul, sistemul ţine să afişeze acest lucru pe tot ecranul, orice altă informaţie fiind eliminată momentan de pe ecran.
La capitolul plusuri, trebuie menţionată priza normală, de 230V, amplasată la îndemâna pasagerilor de pe bancheta din spate. Încărcarea unui laptop sau a unui DVD player portabil devine o joacă de copil.
Design
Chevrolet Trax este o prezenţă masivă, puternică. Partea frontală şi grila radiatorului amplă fac ca Trax să fie ceva mai "supărat" ca fratele său Opel Mokka. Silueta este compactă, dar totuşi dinamică. Este o reuşită din punctul de vedere al designului. Singurul neajuns este spoilerul faţă mult prea coborât. Pentru un SUV, chiar şi de acest minicalibru, nu este acceptabil ca spoilerul faţă să atingă la orice coborâre în rampă. Chiar şi la intrarea într-o parcare subterană, de exemplu. De aceea, nu recomandăm practicarea unui off-road prea extrem cu Trax. Cel mult un drum de macadam este suficient pentru acest model.
Ne pare rău să vedem că Trax va mai rămâne în Europa doar doi ani de zile. Însă căile industriei auto sunt întortocheate în aceste vremuri tulburi. Poate, cine ştie, Chevrolet va reveni cândva şi pe bătrânul continent.
Ne-a placut
- Design atrăgător
- Dimenisuni compacte
- Rafinament
Nu ne-a placut
- Cutia de viteze agaţă
- Calitatea materialelor interioare
- Garda la sol foarte coborata
Date tehnice - Chevrolet Trax (2013-2015) 1.4T 140CP FWD MT6 LT | ||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Ştiri despre Chevrolet
-
Constructorul american de automobile a anunțat că producția actualei generații Camaro va fi oprită în 2024. Fără un succesor la orizont, reprezentanții companiei anunță că, totuși, povestea acestui model legendar nu se termină aici. (Joi, 23 Martie 2023)
-
Constructorul american de automobile a publicat primele imagini și informații despre noul Corvette E-Ray sau, cu alte cuvinte, primul Corvette electrificat din istorie. Sistemul de propulsie dezvoltă 655 de cai putere. (Marti, 17 Ianuarie 2023)
-
Constructorul american de automobile a publicat un nou teaser cu viitorul C8 Corvette E-Ray, adică echipat cu un sistem de propulsie hibrid. Totodată, a confirmat data lansării: 17 ianuarie 2023. (Miercuri, 11 Ianuarie 2023)
-
Chevrolet a publicat o serie de imagini și informații despre noul SUV cu zero emisii Equinox EV. Acesta va avea o autonomie de până la 483 de kilometri și un preț de pornire de 30.000 de dolari. Debutează în toamna lui 2023. (Joi, 08 Septembrie 2022)
-
Un prototip al viitorului Chevrolet Corvette E-Ray a fost distrus complet în timpul testelor. Din câte se pare, mașina respectivă a luat foc din cauza unei scurgeri de ulei. (Luni, 01 August 2022)
Sper sa-l am in garaj cat mai curand.
- pret destul de mare raportat la dimensiunile sale iar spatiul interior pentru ocupanti e minuscul, m-am urcat urcat intr-unul si mi-am amintit de vechiul Matiz
-interiorul, pe langa bordul de motocicleta, e foarte ieftin la senzatie, multe plastice sunt aproape jenante, similare cu cele din Logan.
- diferenta ca pret fata de Mokka ar trebui sa fie mai mare
In rest cine vrea sa spuna ca si-a luat SUV si il va folosi in majoritatea timpului in spatiul urban (foarte tare e ca articlolu precizeaza faptul ca spolilerul fata atinge la rampe pe jos :)) e binevenit sa scoata 19.000 din buzunar
Faptul ca tu esti hater GM nu inseamna ca masina asta e rea,parerile tale sunt egale cu zero.
Baietii care au facut testul nu s-au plans deloc de spatiul interior ,,Trax are un interior primitor, iar patru sau chiar cinci pasageri se vor simţi ca acasă.''
Masina arata bine si are un pret decent.
Ce treaba are frate GM -ul cu Matizul? GM a cumparat Daewoo mult dupa ce Matizul a fost lansat, prin urmare nu vad de ce ne tot spui ca ai avut Matiz? Poate vrei sa justifici o evolutie care in cazul tau s-a rezumat doar la o masina mai mare. In al doilea rand de ce trebuie cineva sa fie "foarte...." doar pentru ca raportat la simturile, nevoile si bugetul lui considera bun un pret pe care tu il consideri mare ?!!! Nu zice nimeni sa nu-ti exprimi parerile dar fa-o fara sa-i jignesti pe cei din jurul tau.
@Automarket
Dincolo de calitatile masinii, cred ca e cam mult sa spui ca-i o afacere, mai ales avand in vedere faptul ca retragerea marcii din Europa va duce inevitabil la scadera valorii de reavanzare care si asa nu e una excelenta.
@Flunence
"Hater"??? Desi ïti "sheruiesc" si "asum" cele pe care le-ai postat caci ele "fac sens" si nu vreau sa-ti contest nici "back - ground" -ul, nici "expertiza", iti spun ca ROMGLEZA confera un caracter stupid si celor mai juste afirmatii.
Care-i afacerea?
Prietene,pretul de baza pt Trax e 15.500,nu te obliga nimeni sa iei o versiune scumpa.Daca 19.000 euro,cat costa modelul testat ti se pare un pret prea mare,atunci 18.000 pe un nissan micra cum mai e??
Poate ne spui si noua care e legatura dintre Matiz si GM? A zis si @Misha,cand Matizul a fost conceput,Daewoo nu se afla sub tutela GM.
Te rog sa fii mai atent pe viitor ce ..... mananci pe aici.
''aratania'' ? pai juke cum mai e? :))
@Misha.....daca cultura ta auto e pana la genunchiul broastei, nu emite propozitii de genul "ce treaba are GM-ul cu Matizul ?" GM a colaborat cu Daewoo inca de la infiintarea diviziei de automobile, (vezi Cielo-Kadett, Espero-Ascona), caci Daewoo are/ avea mai multe divizii de la ace de cusut pana la tancuri, si chiar daca initial nu s-au implicat in proiectul Matiz, prin dezvoltarea Sparkului si explicatiile de mai sus gasesti si legatura dintre GMsi Matiz
Tu chiar nu realizezi cat de lipsite de logica sunt propriile tale afirmatii.
E greu sa le pui cal la cap, dar, incerc totusi, de dragul conversatiei.
Spui ca GM nu s-a implicat in proiectul Matiz si dupa aia ma acuzi pe mine de lipsa de cultura auto cand iti spun ca n-au avut nicio treaba cu modelul respectiv, invocand faptul ca, imediat dupa preluare Spark lansat pe aceeasi pltaforma. Pai ce era sa faca sa renunte la un model care s-a vandut atat de bine pur si simplu? Pana la urma ai avut Matiz nu Spark, iar cu Matizul GM chiar nu a avut nicio legatura. Afirmatia ca nu urasti GM pentru ca ai avut un model GM ar putea avea o noima. Asa numai tu vezi o noima!
Respingi acuzatia ca manifestI o ostilitate permanenta fata de GM, invocand faptul ca ai avut o masina Daewoo, companie care, chiar daca nu era detinuta de GM la momentul lansarii masinii respective, iar GM nu s-a implicat in dezvoltarii modelului respectiv, a colaborat cu GM la dezvoltarea anumitor modele. Nimic mai penibil! Adica, daca Toyota a colaborat cu VW, un posesor de VW nu are dreptul sa deteste Toyota, ori invers!
Apropos de Toyota si fara o legatura directa cu stirea asta, ci doar cu VASTA ta cultura generala, despre motorul ala de 1 l pe care datorita IMENSEI tale experiente in domeniu il considerai mai slab ca cel de pe Matiz, te-ai mai documentat? Sau si aia de l-au premiat au fost niste tampiti care au indraznit sa-ti contrazica cultura auto care depaseste evident genunchiul broastei.
Numele sub care postezi a apartine unui personaj dickensian extrem de rautacios si morocanos . Ai fi putut foarte bine sa te numesti Screech din cand in cand pentru ca ai ceva din amandoua personajele! Cu mentiiunea ca, pe parcursul derularii povestii, Dickens reuseste sa-si transforme eroul intr-un om cumsecade, in timp ce fraierul clasei ramane mereu fraierul clasei.
Personal nu cred ca materialele tari sunt un minus atata timp cat imbinarile sunt facute bine. Materialele gumoase sunt ceva in plus, e adevarat, insa nu cred ca-s multi care sa le frece ca lampa lui Aladdin. La urma urmelor si majoritatea producatorilor de volum japonezi, coreeni, italieni, francezi si chiar cehi (aici ma refer la majoritatea modelelor Skoda), folosesc la interior materiale tari (in proportie de 60-70% daca nu mai mult).
100 % Screech! Aplauze!
Am achizitionat un Chevy Trax, versiunea Diesel 1,7l, cu cutie automata. Kilometri parcursi - 250.
Din motive financiare aparute fulgerator sunt nevoit sa pun in vanzare masina. Dotari suplimentare - pneuri iarna Fulda (cele de vara Continental), carlig remorcare, vopsea metalizata, covorase interior silicon, tavita portbagaj, taxa de mediu achitata cat si celelalte taxe.
Pretul total cu toate dotarile amintite m-a aruncat la circa 22000euro, insa poate fi al vostru undeva la 19000-19500euro.
Daca este cineva interesat: 0722624211
Cu stima,
Cosmin Musat, Timisoara
Plecati cu caricaturile astea de aici, dupa daewoo la muzeu ...
Poate ne spui si noua de ce e caricatura Trax??
Mda,mentalitatea romanului indobitocit.....
Conduc de 2 ani si jumatate un Chevrolet Captiva cumparat de nou. Pana acum am 168 000 de km facuti, timp in care am platiti revizii, becuri si o mica componenta de la coloana de directie. In rest, este o masina confortabila in care ma simt excelent. Pana sa o conduc nu am avut o impresie pozitiva despre Chevrolet.
Asa ca, stimati conationali, va sugerez ca sa va dati cu parerea despre lucruri pe care le experimentati. Altfel nu sunteti mai presus de aceia pe care ii huliti care tot apat pe la tv...
Serios vorbind, prin prismă auto, 2013 mi s-a părut un an obositor, dominat de patimi sterile şi de conflicte puerile pe AM…Dar nu mai concep aceste “deviaţii de conduită”, pe bune! Aceasta va fi surpriza de proporţii pe care le-am pregătit-o detractorilor mei pentru anul următor şi pe care am anunţat-o din timp: vor fi întâmpinaţi de un nou…@inexorabil, cvasi-atipic! Adică voi scrie mai răruţ, că-i mai drăguţ :D Şi nu voi mai “sări” cu replica nici dacă voi fi făcut albie de porci. Am epuizat tot ce-am avut de spus pe tema disensiunilor de opinie! Voi încerca să mă concentrez şi să mă limitez la subiecte care privesc corporaţia mea de suflet, aşa şchioapă moral şi în derivă profesională cum este acum (dar, dacă gafele vor fi tot uriaşe, atunci pa şi pusi automobilism, o s-o dau pe biciclete!), şi eventual să-mi expun viziunile în cadrul articolelor generaliste, informative şi/sau educative. Cine crede că voi încălca acest legământ, să mi-l pună în faţă drept dovadă în caz de flagrant! Rămâne arhivat, de neşters, nu?
Cât despre anul care stă să bată la uşă…Din păcate, intuiesc că 2014 nu-mi va oferi prea multe satisfacţii pe plan auto. În primul rând, în decurs de numai trei zile (29 aprilie-1 mai), voi fi nevoit să suport două comemorări pe cât de tragice, pe atât de stupide (una a fost sinucidere, cealaltă a fost crimă…) : 20 de ani de la dispariţia favoritului meu all-time dintre piloţi (Ayrton Senna), respectiv 10 ani de la desfiinţarea celei mai însemnate mărci a lui GM --- Oldsmobile --- care a lăsat lumii auto premiere importante precum liniile de asamblare, producţia de masă, vitezometrul, conceptul de muscle-car, turbosuflanta pe autoturisme şi cel mai rapid autovehicul din lume cu motor sub 2500 cmc.
De de altă parte, sunt nerăbdător s-o văd în acţiune pe Mărioara din Detroit…Oare va proceda în aşa fel încât General Opel să redevină General Motors sau se va lăsa cuprinsă de febra feminismului şi, în virtutea acestei porniri instinctive, va angaja cât mai multe femei în companie, astfel încât să ne pomenim că avem de-a face cu General Madams?
Dar hai să nu fiu mereu zeflemist/pesimist/negativist/nihilist…De aceea, vă doresc tuturor utilizatorilor AM, din tot sufletul, un an nou plin de pace, nădejde şi fericire, să vă dea Dumnezeu cel mai bun cuget şi să vă bucuraţi de fiecare clipă petrecută alături de toţi cei pe care îi iubiţi şi preţuiţi, căci altă avere nu puteţi avea pe lume în afară de familie şi de cei mai de încredere apropiaţi, pentru care aţi vârî şi mâinile în foc!
LA MULŢI ANI !!!
Testati piata cu atentie mai intai pentru ca nu in fiecare zi va luati masina. Dar daca stii deja de ce ai nevoie, nu e foarte greu de gasit.
Simplu.
Motivele fulgeratoare sunt posibilitatea de a initia un business cu instrumente topografice, care sunt ca pret la nivelul a circa 10-15000euro/buc.
Si tot spre informarea ta, daca pun pe picioare biroul de topografie, si lucrurile merg bine, spre sfarsitul lui 2014 intentionez sa ma bag la un Chevy Orlando LTZ.
Bafta,
Cosmin Musat
Sandele,daca Trax e urat,Juke cum mai e??
Intr-un final apoteotic am reusit sa ma descotorosesc de Trax-ul meu.
Din cate mi-au spus la reprezentanta, de la sfarsitul lui martie se inchide divizia de vanzari auto noi a celor de la Chevy la nivel european. Astfel se mai pot comanda doar masinile pe care dealerii auto le au in stoc, evident daca le doreste cineva.
Pacat de acest final a unui brand veritabil dincolo de ocean, insa care a esuat lamentabil in UE.
Toate cele bune.
Ai nevoie de un împrumut de urgență pentru a șterge datoriile sau ai nevoie de un împrumut de capital pentru a îmbunătăți loc?
ai fost respinse de către
băncilor și altor agenții financiare?
Ai nevoie de un împrumut de consolidare sau un credit ipotecar?
Căutare nu mai mult ca suntem aici pentru a face toate problemele tale financiare, un lucru de domeniul trecutului. Noi fonduri de împrumut pentru a persoanelor fizice
care au nevoie de asistență financiară, care au un credit rău sau care au nevoie de bani
pentru a plăti facturile, să investească în afaceri, la o rată de 2%. Vreau să folosesc acest mediu pentru a vă informa că am acorda asistență fiabilă și beneficiar și va fi dispus să vă ofere un împrumut. Deci, contactati-ne astăzi prin e-mailuri: emmanuelthomasloancompany@gmail.com