Walter de' Silva despre viitorul Golf 7: "Acelaşi limbaj de design, uşor evoluat"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Într-un interviu acordat publicaţiei britanice Autocar, şeful biroului de design al Grupului Volkswagen, italianul Walter de' Silva, ne dă câteva detalii interesante legate de viitorul stilistic al gamei Volkswagen. Acesta atacă subiectul Golf 7, unul de interes pentru noi, dar dezvăluie şi câteva dintre secretele viitorului VW Up, modelul de oraş pe care Volkswagen îl va scoate pe piaţă peste doi ani.
"Designul VW trebuie să fie unic şi deloc complicat. Aceasta este esenţa designului Volkswagen, însă linia stilistică se depărtase destul de mult de această filosofie acum trei ani, când am venit la conducerea biroului de design. Maşinile Volkswagen trebuie să fie distincte pentru că vorbim de maşini cu caracter global. Toată lumea le înţelege şi le recunoaşte ca fiind maşini Volkswagen", susţine designerul italian care în trecut a desenat modele de succes ale mărcilor din Grupul Fiat sau ale celor de la Seat.
În ceea ce priveşte liniile viitorului Golf 7, de' Silva nu se fereşte să ne anunţe că vom avea în faţă acelaşi limbaj de design, conservatorismul fiind cuvântul de ordine în cadrul grupului german.
"Limbajul de design va fi acelaşi. Dar maşina va evolua. Vom dezvolta liniile orizontale ale părţii frontale şi mici detalii, cum sunt blocurile optice, mânerele uşilor sau oglinzile laterale. Am făcut ceva similar şi la Audi, acum e rândul modelelor Volkswagen", spune Walter de' Silva.Atunci când vine vorba de VW Up, Walter de Silva anunţă că viitorul model de oraş al germanilor va intra şi el în linia de design recentă a mărcii Volkswagen. "Up va putea fi recunoscut clar ca un Volkswagen, fără îndoială. Dar arhitectura lui Up înseamnă în acelaşi timp că va fi ceva mai diferit de ceea ce avem la această oră în gamă. Are un ampatament lung şi roţile stau în colţurile maşinii, iar designul va fi astfel în spiritul modelelor Mini originale", încheie designerul italian.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volkswagen in Romania
-
Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
-
Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
-
Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
-
Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
-
Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
-
Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
-
Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
-
Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
-
Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
-
Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
-
Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
-
Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
-
Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
-
Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
-
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
-
Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
-
Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
-
Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
-
Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
-
Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
-
Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
-
Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
-
Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
deloc complicat.....prin lipsa de stil
Va intreb pt. ca anul viitor intentionez sa-mi schimb masina si nu as dori sa-mi iau un Golf 6, iar peste putin timp sa apara a VII-a generatie.
Multumesc anticipat si week-end placut tuturor redactorilor si utilizatorilor!
Si daca initial au preluat aceleasi elemente stilistice pe toate modelele unui producator, acum vad ca au ajuns la un nou nivel: noul model de masina este aproape identic cu cel precedent.
Cred ca unii producatori schimba la facelift mai mult decat schimba VW de la un model la altul :)
Asta nu mai este design, este hiper profitabilizarea unui monstru de producator cu multe marci in interior, in detrimentul direct al cumparatorilor....
2. VW Polo 29.348
3. Ford Fiesta 26.905
4. Renault Clio 26.306
5. Peugeot 207 20.942
6. Renault Mégane 20.775
7. Opel/Vauxhall Corsa 19.376
8. Opel/Vauxhall Astra 18.868
9. Ford Focus18.666
10. Fiat Punto 18.017