VW Polo 5 in 2008
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Volkswagen se vede atacat de o concurenta feroce, care pune in pericol locul de lider al constructorului german pe pietele europene. Astfel, pentru a face fata acestui atac in valuri, cei de la VW sunt nevoiti sa fie din ce in ce mai agresivi.
Anul 2008 va fi foarte important in acest sens. In prima faza, modelul care va primi cea mai mare doza de atentie va fi noul Golf VI, care va fi complet redesenat in comparatie cu generatia actuala, insa va fi produs pe baza tehnica a vechiului Golf, pentru a se reduce la maxim costurile. Astfel, trenul de rulare si arhitectura electrica vor fi preluate de la modelul 2003. Insa VW nu are totul pus pe tava.
Adoptand o metoda exact opusa celei din cazul lui Golf, germanii anunta un model total nou pentru a cincea generatie a modelului Polo. Desi platforma va fi preluata de la VW Fox, aceasta va fi complet schimbata pentru a face fata exigentelor anului 2008. Pentru a putea lupta cu sanse egale impotriva lui Punto, Clio sau 207, sefii de marketing ai grupului au reusit sa obtina o platforma care va fi impartita cu viitoarele generatii ale modelelor de oras dezvoltate de VW, deci si cu noua Skoda Fabia.
Masina care ne-a fost prezentata ca mezina familiei va creste in dimensiuni, facand loc chiar si unei versiuni monovolum (2009) care se va afla in concurenta directa cu Modus, Ford Fusion sau Opel Meriva. In acelasi an vom face cunostinta cu Polo CC, care se va pozitiona undeva intre actualele 206 CC si 307 CC. Sistemul retractabil al plafonului va fi simplificat la maximum pentru a se ajunge la final la un pret care sa nu depaseasca 16.000-18.000 de euro.
Din punct de vedere tehnic, vom asista la debutul unui inedit propulsor TDI de 1.5 litri (4 cilindri), care va dezvolta in jur de 140 de cai. Pretul in jurul caruia se va invarti noul Polo este de 13.000 de euro.
Adauga un comentariu
Cele mai recente stiri
-
Horse, noua divizie de dezvoltare a motoarelor termice din cadrul Grupului Renault, a dezvoltat un nou sistem hibrid care poate fi montat în mașinile electrice. Acest propulsor, alcătuit din 3 componente majore, va putea înlocui un ansamblu al unui propulsor pur electric sub formă de conversie. (19.04)
-
Au apărut noi detalii despre Mazda EZ-60, un nou SUV electric care va fi lansat mai întâi în China. Noul model va avea inclusiv o versiune cu motor termic pe post de generator. (19.04)
-
Mini își revizuiește planurile sale de electrificare din cauza ritmului prea mic al vânzărilor de mașini electrice. Motoarele termice vor face parte din ofertă și după 2030. (18.04)
-
Noul Audi A6 Sedan: cel mai aerodinamic Audi de serie cu motoare termice
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
STUDIU: Mașinile electrice, mai fiabile decât termicele
-
Viitoarea Mazda MX-5 va primi un motor aspirat natural mai mare
Comentarii (0)