Volvo dezvoltă în prezent o versiune complet nouă a sistemului de infotainment Sensus care va integra în premieră o versiune nativă a sistemului de operare Android Auto, care nu va mai necesita conectarea la un smarthpone cu Android.
Primul model care va utiliza noul sistem de infotainment va fi Polestar 2, a cărui producție va începe spre finalul acestui an, pentru ca din 2020 să-și facă debutul și pe o serie de modele Volvo.
Constructorul suedez a dezvăluit în această săptămână o versiune demonstrativă a noului sistem de infotainment, care iese în evidență printr-un design radical schimbat. Interfața principală este împărțită în patru zone distincte, iar butoanele și iconițele au dimensiuni generoase pentru a fi accesate cu ușurință de șofer.
De asemenea, în partea superioară a ecranului există o zonă de acces la diverse secțiuni ale interfeței (aplicații, profile de utilizator, funcțiile mașinii), iar din partea inferioară se pot accesa funcțiile de climatizare sau setările pentru scaun.
Printre aplicațiile disponibile se numără Google Maps, Google Calendar sau Google Play Music, însă există inclusiv un joc numit Polestar Space Warp.Versiunea demonstrativă este disponibilă la această adresă, însă este funcțională doar pe dispozitive mobile și necesită adăugarea unui shortcut prin opțiunea "Add to Home Screen".
Polestar 2 va fi primul model 100% electric de la Polestar și al grupului Volvo, cu autonomie de circa 480 de kilometri și 400 de cai putere. Noul model va putea fi comandat pe bază de abonament, iar prețul său va fi apropiat de Tesla Model 3, susțin oficialii companiei.
Volvo și Audi sunt primii constructori care au anunțat că vor integra noul sistem de operare Android Auto în propriile sisteme de infotainment. Suedezii au prezentat în urmă cu aproape un an o primă versiune, însă varianta din această săptămână este mult mai aproape de versiunea finală. Între timp, Audi nu a oferit detalii despre planurile pentru integrarea Android Auto în modelele sale.
Via The Verge
au lasat butoane fizice pe dezaburirea lunetei (functie automata la masini nepretentioase de 13.000Eu) dar trebuie sa te "benoclezi" la ecran sa schimbi temperatura sau ventilatia; asta daca nu le lasi pe "default" in permanenta, din ce am vazut 20-21-22*C fiind ideale indiferent de anotimp
in fine...cred ca e o perioada de tranzitie in care constructorii vor lua notite si probabil vor reveni la anumite functii accesibile in varianta clasica