Foloseşti zilnic maşina pentru a ajunge la mlocul de muncă, dar simţi că pierzi timp preţios la benzinărie, la spălătoriile auto sau în service-uri?
Volvo a găsit o soluţie inedită prin care să vină în sprijinul şoferilor care vor să renunţe la astfel de drumuri sau să preia vehiculul dintr-un alt loc decât din cel în care au lăsat-o, fără însă să renunţe şi la folosirea regulată a maşinii. Constructorul suedez lansează în luna noiembrie în San Francisco un program pilot numit Volvo On Call adresat în prima fază unui număr de 300 de proprietari de XC90 şi S90.
Aceştia vor putea folosi o aplicaţie de smartphone pentru a identifica rapid punctele de lucru Volvo On Call şi pentru a comanda serviciile dorite. Aplicaţia permite generarea unei chei digitale temporare cu ajutorul căreia un angajat Volvo va putea prelua maşina proprietarului pentru a efectua serviciile solicitate de acesta. După îndeplinirea sarcinilor, maşina este închisă, iar cheia digitală expiră."Imaginează-ţi că îţi laşi maşina dimineaţa la locul de muncă şi când pleci spre casa ea a fost spălată şi realimentată. Acestea sunt tipurile de servicii pe care vrem să le oferim", spun oficialii Volvo într-un comunicat de presă.
Volvo a luat decizia de a lansa un astfel de program după ce un studiu a dezvăluit că peste 70% dintre clienţi vor să scape de relimentarea cu carburant, în timp ce 56% dintre ei ar vrea să se ocupe altcineva de operaţiunile de service. De asemenea, 49% dintre clienţii Volvo ar dori să găsească maşina în altă parte decât locul în care au parcat-o iniţial.
Via Volvo
Comentarii (0)