După un proiect dezvoltat pe parcursul ultimelor 11 luni şi după o lună de construcţie, standul Volkswagen de la Salonul de la Frankfurt devine unul dintre cele mai mari existente în istoria acestui tip de evenimente.
Esential
8893
de metri pătraţi are standul Volkswagen de la Frankfurt 2013.
6000
de metri pătraţi de podea din sticlă sunt montaţi în standul germanilor.
2350
de lumini îşi vor face loc în standul Volkswagen.
90
de kilometri de cabluri a avut nevoie standul pentru a "lega" toate părţile electrice.
140
de animatoare vor însoţi premierele mondiale de la standul Volkswagen.
Salonul Auto de la Frankfurt se apropie cu paşi repezi, iar constructorii auto au început deja de ceva vreme să ridice cearşafurile de pe premierele mondiale care vor fi în centrul atenţiei la cel mai mare eveniment european de acest tip.
Profitând de faptul că suprafaţa expoziţională de la Frankfurt este una imensă, Volkswagen a anunţat astăzi că a construit în incinta complexului Messe Frankfurt un stand propriu imens, unul dintre cele mai mari şi mai complexe văzute vreodată la un astfel de eveniment la nivel mondial.
Standul Volkswagen de la Frankfurt va avea 9000 de metri pătraţi, având astfel o suprafaţă mai mare decât cea a unui teren de fotbal (114 pe 78 de metri). Dezvoltat special pentru acest eveniment timp de 11 luni şi construit în 24 de zile cu ajutorul a 18 arhitecţi şi designeri germani, standul mărcii din Wolfsburg va găzdui 53 de maşini şi va găzdui, de asemenea, premierele mondiale ale noilor Golf R, cea mai puternică versiune a cunoscutei compacte germane, şi e-Golf, un prototip care anunţă varianta electrică a modelului Volkswagen.
Tema standului este, spun cei de la Volkswagen, "Electrifying", un motto care va fi subliniat prin prezenţa ultimelor modele eco ale mărcii - e-Golf, e-Up! şi XL1, dar şi prin cea a arhitecturii.
Unul dintre cele mai interesante elemente va fi ecranul LED de 61 de metri pătraţi, acesta fiind "elementul arhitectural central" al standului.
Salonul Auto de la Frankfurt va debuta cu zilele dedicate presei (10-11 septembrie), Automarket urmând să fie prezent cu o echipă care va relata principalele evenimente şi lansări care au loc la evenimentul german.
Comentarii (3)