Criza VW: tot ce trebuie să știi despre scandalul "Dieselgate"
Scandalul Volkswagen are implicații mai mari decât ne-am fi așteptat. Autoritățile guvernamentale din Germania cer conglomeratului german o rezolvare cât mai rapidă a problemei, obligând compania la un recall.
Potrivit unor informații recente, emise de Autoritatea Germană de Transport, cei de la Volkswagen au depus o cerere de rechemare în service a vehiculelor afectate în manieră voluntară. Autoritatea a respins însă această cerere și i-a cerut producătorului obligativitatea rechemării.
Asta înseamnă că 8.5 milioane de mașini din Europa vor vizita un service VW în perioada următoare. Recall-ul impus îi va costa mai mult pe germani, întrucât procesul de reparație va fi grăbit iar autoritățile vor fi mereu informate despre stadiul lucrărilor de înlocuire a softului.
Cele 8.5 milioane de mașini rechemate în service reprezintă cel mai mare recall din istoria industriei auto europene. Este, totodată, și o treime din tot ce a vândut Volkswagen din 2009 până în august 2015, în Europa.
De asemenea, cele 2.4 milioane de mașini rechemate doar în Germania reprezintă cel mai mare recall din istoria țării. Ca să ne facem o idee despre dimensiunea acțiunii, anul 2014 a consemnat în Germania 1.9 milioane de reparații auto în service-urile de pe întreg cuprinsul țării.
Experții susțin că decizia autorităților de a forța VW să grăbească reparația este o dovadă că ministrul transporturilor Alexander Dobrindt își pierde răbdarea.
Acesta a estimat că din totalul celor 8.5 milioane de mașini afectate în Europa, un total de 3.6 milioane de motoare vor avea nevoie de modificări mecanice penru a fi încadrate în parametri legali. Componentele pentru aceste propulsoare vor fi însă gata abia în septembrie 2016. De altfel, Volkswagen a și spus că procesul de reparație se poate întinde chiar dincolo de 2016.
via automotivenews (înreg.)
https://www.youtube.com/watch?v=VX9Co0bs2Zg
deci chiar nu m-am putut abtine
E firesc!
Vorba aia! Primii la urcare, primii la coborâre!
Este oficial ca domna responsabila cu respectarea legilor (nu stiu exact termenul in romana) din cadrul Mercedes va face parte, temporar, din consiluil VW pentru a superviza noile legi si regulamente pe care VW vrea sa le implementeze pentru evitarea unui alt incident de genul Dieselgate.
Eu totusi ma mir si ma minunez de ce nu se duce lumea la lecsus sau macar la @mafia, @mandolinescu sau @kk. Ar trebui ca VW sa vina iute pe Automarket.ro si sa faca niste recrutari, sa nu se mai piarda multime de talente fara valoare, risipite in vant cu teoriile chibritului. Bagati resume-ul baieti ca e rost de facut un ban cinstit pe spinarea inamicului.
Dacă s-ar fi cerut părerea japonezilor nu s-ar fi ajuns la "Dieselgate". Japonezii nu ar fi permis așa ceva.
Corect daca s-ar fi dus la japonezi nu s-ar fi intamplat dieselgate. Japonezi i-ar fi invatat cu pedala de acceleratie, defecte electrice ascunse, cum au rechemat ei in 2009-2010 peste 10 milioane de masini in service. Despre cum se cheama in service 80% din hybridele prius din intreaga lume. Cum in 2014 au mai rechemat 6.7 milioane de masini in service ajungand la peste 20 milioane de rechemari in 5-6 ani fiind campioni absoluti in asa ceva.
Ce este drept ar fi invatat cum se fac rechemarile avand o experienta vasta in asa ceva.
Sau cum sa ascunzi defectiuni care au dus la accidente grave.
Noroc ca mai sunt cate unii care te-ajuta sa treci peste o zi de luni aglomerata cu un zambet.
Te sfatuiesc sa mai studiezi inainte sa vb aiurea.
@@Mda valabil si pentru tine ce scrie mai sus.
@unu lumineaza-ne tu , nu-i asa a depasit 20 mil de recalluri toyota, nu?
@@mda al doilea , asa e valoarea mea valoarea mea care nu o am in Europa nu? Daca esti fan , cumparati o toyota valoroasa noua si vezi cand o revinzi , o sa canti ce ti-am spus mai sus :))
Cei care au avut problema asta stiu ca la urmatoarea revizie , vw le-a oprit masina si le-a facut modificarea gratuit. Cei care nu s-au dus la reprezentante , ghinion.
Exemplu de fraudare intentioanta , in ideea ca producatorii de masini stiau de defect dar au mers malc , este cea de la toyota din 2009.
Daca trecem peste 2009 , ne amintim de ceva mai recent la toyota din 2012 si citez :
In 2012, Toyota recheama in service inca 7.5 milioane de masini, din cauza unor probleme electrice la geamuri. Tot in 2012, a platit o amenda de 1.2 mld. $ pentru incercarea de a ascunde defectul real de fabricatie.
Ai citit : pentru incercarea de a ascude defectul real de fabricatie???
Numai zic de GM care si-a luat amenda si el stiind de defect : http://www.forbes.com/sites/michelinemaynard/2015/09/17/the-2-billion-toll-of-gms-defect-coverup/
Cum zice si titlul GM coverup , vrei sa-ti traduc?
Scandalul GM in care s-a soldat cu 100 victime si 19 oameni morti: http://www.nytimes.com/2014/09/16/business/number-of-victims-eligible-for-gm-payouts-reaches-19.html?_r=0
Tocmai ti-am dat 2 exemple cu doi mari producatori de masini care au ascuns defecte ( si acestea nu sunt toate defectele neanuntate de cei doi si cu care au fost prinsi) . Acesti 2 producatori GM si Toyota sunt in top 3 vanzari mondiale.
Normal era sa urmeze un scandal cu cel ramas din top 3 , adica VW.
Vezi cumva o legatura?
Toate bune
PS: @Mada , deja esti previzibil de plictisitor in comentariile tale.
@lulu - tu stii ce inseamna sa modifici in service o distributie pe lant cu una pe curea? e ca si cum ai spune ca VW o sa modifice dieselurile masluite in benzinare.
Mai citeste citatul dat de mine , mai ales asta:
Toyota a platit in 2012 1,2 miliarde pentru incercarea de ASCUNDERE a unui defect de fabricatie. Nu intelegi propozitia?
Si toyota si gm au platit amenzi, aceste amenzi nu se dau pentru ca ai fost corect, dimpotriva pentru ca stiau de defecte dar au mers pe burta. In unele cazuri soldandu-se cu morti. Excelent zic .
Daca nu gasesti articole, te ajut eu , doar sa le citesti si sa fii mai open-minded.
Nici unul din cei 3 mari producatori nu este mai breaz, riscand doar pentru vanzari in plus.
Toyota: We Lied About Acceleration Glitches, Twice
In prezent se presupune ca acel scadal ( nu cel cu geamuri electrice .. am si zis acolo ca este doar un exemplu) a dus la mortea a 89 de oameni, excelent zic.
Cat despre GM poti cauta simplu , cum au vrut sa econimiseasca VOIT 1$ la o piesa la masina iar asta a dus la un dezastru. Asta nu este avantaj, in incercarea de a face profit pentru a-si sustine diverse campanii? Mai ales uramarile acestei decizii?
Te blochezi mai mult in detalii, daca un constructor ia o decizie riscanta sa puna piese mai proaste si este mult mai riscant sa faca o masina cu probleme , este scuzabil? Sa fi sigur ca stie ca risca dar totusi o face. Cei doi producatori asta au facut , este ca si cum ai minti si ti-ai crea un avantaj riscand vieti .