Volkswagen trece de Toyota si GM in 2009!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Desi Volkswagen anuntase ca planuieste sa depaseasca Toyota si GM la nivelul vanzarilor mondiale abia in 2018, cifrele existente in acest moment arata ca germanii au reusit sa treaca fara probleme in 2009 de ambii rivali, finalul anului urmand sa pecetluiasca situatia. Informatia a fost publicata astazi de publicatia germana Der Spiegel.
Volkswagen a profitat la maximum de faptul ca marca Porsche a fost absorbita in cadrul Grupului, vanzarile actuale ajungand la 4.4 milioane de vehicule (autoturisme si utilitare) la nivel mondial. In acelasi timp, Toyota a vandut doar circa 4 milioane de vehicule, in timp ce GM, grup lovit din greu de criza, a reusit sa se ridice abia la 3.6 milioane de masini vandute, compania americana cazand pe locul al patrulea si fiind depasita de rivalii de la Ford (cu 3.7 milioane de unitati vandute). Cifrele au reiesit in urma unui studiu desfasurat de institutul Global Insight, ele urmand sa fie oficializate la finalul anului, dupa ce balantele anului calendaristic vor fi scoase la iveala de fiecare constructor in parte.
Reusita Volkswagen este legata strans de scaderile masive ale vanzarilor concurentei.
De altfel, compania germana a urcat doua pozitii in 10 luni in acest top in ciuda faptului ca vanzarile sale au scazut cu 10%. La sfarsitul anului trecut, Volkswagen Group se afla pe locul al treilea in top, in spatele Toyota si General Motors, care aveau un avans considerabil fata de germani.via | Der Spiegel
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Volkswagen ar putea primi sprijin din partea guvernului Germaniei, potrivit lui Robert Habeck, vicecancelarul Germaniei și ministrul economiei din această țară. Conform unor informații din presă, Volkswagen ar putea concedia 30.000 de angajați la uzinele sale din Germania. (20.09)
-
Potrivit celor mai recente date, Dacia Sandero a fost cel mai vândut model, de pe Bătrânul Continent, în primele 8 luni ale anului 2024. Podiumul este completat de Volkswagen Golf și T-Roc. (20.09)
-
Volkswagen a fost nevoit să oprească producția modelului electric ID.4 în Statele Unite din cauza problemelor cu ușile care se pot deschide în mers. Producția crossover-ului german va fi oprită până când va fi găsită o soluție la această problemă. (20.09)
- Mercedes-Benz pune capăt parteneriatului cu BYD și renunță la o marcă de mașini electrice premium
- Renault prezintă noul concept Estafette, o utilitară de oraș dezvoltată împreună cu Volvo
- Prima imagine cu noul Renault Austral facelift: design inspirat de Rafale
- Noul Renault Master este Utilitara Anului 2025
- Noi detalii despre Ford Mustang GTD: motor V8 de 815 CP și 325 km/h viteză maximă
Pentru ca sunt niste frustrati care nu isi permit poate doar niste paine la masa si conduc un tiribont de masina.
deocamdata se certifica doar ca produc "cele mai multe" ..
pana or sa produca mercedesuri si bemveuri mai dureaza ... ( audi se apropie, dar este doar a marca mica in marele grup VAG )
Vezi exemplul Dacia Logan.
P.S.: @unkle, aproximativ din anul 2000 Audi concureaza cu lejeritate de la egal la egal cu BMW si Mercedes, si nu de putine ori a reusit chiar sa se impuna. Teoria conform careia Audi mai are pana sa ajunga la nivelul celor 2 mari constructori nu mai este de actualitate, este falsa si doar negand realitatea ea mai poate fi sustinuta.
> Audi is Western Europe’s Top Premium Brand
> Audi A4 is Germany's highest selling premium model in 2008.
> Audi TT is most successful sports car in Germany in 2008.
P.S.: Pe perioada ianuarie - mai cota de piata in Germania sta in felul urmator:
Mercedes = 6.85%
BMW = 6.54%
Audi = 5.97%
N-as spune ca diferentele sunt atat de mari nu?
Acum faptul ca sunt pe primu loc la vanzari nu inseamna cele mai bune masini vezi gm din 2000 pana in 2006 inafara de diviza Europeana OPEL masinile GM erau niste prostii cumplite, dar erau pe primul loc.
VW in schmb are in oferta masini care se vand bine pentru ca sunt bine construite si cred ca dpdv tehnologic Grupul VW are acum cea mai mare masa de tehnologii la dispozitie in plus e singurul Grup auto care a reusit sa mangerieze un portofoliou larg de marci (de la Bugatti la SKoda) toate marcile VW creaza profit sau cel putin imagine. Alt grup cu o reusita asemanatoare este Fiat dar succesul lor nu se poate compara cu cel al VW.