Volkswagen T-Roc Concept prezintă aspectul viitoarelor SUV-uri ale mărcii
Serviciile online oferite de sistemul multimedia al noului Touareg includ acces Google Earth şi Google Street View, precum şi acces la informaţii din trafic în timp real, care să ajute la planificarea şi redirecţionarea călătoriei pentru a evita zonele aglomerate, toate aceste servicii fiind oferite la pachet cu sistemul multimedia RNS 850. Tot în materie de tehnologie, Touareg facelift are sistem de cruise control adaptiv cu frânare automată şi funcţie stop-and-go, ceea ce înseamnă că modelul este capabil să se oprească atunci când vehiculul din faţă se opreşte şi să pornească din nou şi să accelereze până la viteza prestabilită odată ce coloana s-a pus din nou în mişcare.
În plus faţă de modificările de mai sus, Touareg are mai multe comenzi iluminate la bord, alături de noi soluţii de iluminare interioară.Funcţia de coasting decuplează transmisia de la trenul de rulare în mod imperceptibil atunci când vehiculul nu accelerează pentru a reduce consumul de carburant. Pe lângă schimbările estetice, cei de la Volkswagen i-au aplicat lui Touareg îmbunătăţiri aerodinamice, precum şi introducerea de anvelope cu cu rezistenţă redusă la rulare în vederea reducerii consumului de carburant. Cei de la Volkswagen spun că au reuşit să reducă consumul de carburant al lui Touareg V6 TDI cu 6% în raport cu versiunea ante-facelift a motorizării de 204 CP. Mai mult decât atât, suspensia standard a fost îmbunătăţită, iar suspensia pneumatică permite o gardă la sol şi mai ridicată la rularea pe teren accidentat, aceasta ajungând până la 30 de centimetri.
HIBRID DE 380 CP ŞI DIESEL-URI DE PÂNĂ LA 340 CP
Motorizările oferite în gama Touareg în Europa sunt diesel-uri cu şase şi opt cilindri în V, dar SUV-ul german poate fi comandat şi într-o versiune hibridă. Cel mai mic TDI este un V6 de 3.0 litri, care asigură 204 CP. Următoarea versiune TDI asigură 258 CP, iar vârful gamei TDI este un V8 care livrează 340 CP. Consumul motorizării de 258 CP, devenită cu 13 CP mai puternică odată cu facelift-ul, a scăzut de la 7.2 la 6.8 litri la sută în regim mixt. TDI-ul entry-level, de 204 CP, are un consum mediu redusă de la 7.0 la 6.6 litri la sută.
Consumul versiunii V8 TDI a lui Touareg facelift nu a fost încă anunţat. Versiunea hibridă a lui Touareg are un motor V6 TSI de 333 CP, acompaniat de un motor electric de 52 CP. Împreună, cele două unităţi formează un sistem hibrid care livrează 380 CP şi 580 Nm, care anunţă un consum mixt de 8.2 litri la sută. În ciuda acestei valori reduse a consumului, Touareg Hybrid poate să ruleze în modul 100% electric cu o viteză de până la 50 km/h şi este capabil să tracteze o remorcă de până la 3.5 tone.Pe alte pieţe, cum ar fi Asia, Rusia şi SUA, Touareg este oferit şi cu motorizări alimentate cu benzină, sub forma propulsoarelor TSI V6 şi TSI V8, iar vârful gamei asigură 360 CP. Respectivele pieţe primesc şi ele motorizarea hibridă, în timp ce diesel-urile nu sunt oferite pe poate pieţele în care activează Touareg.
Nu afecteaza motorul sistemele astea ce tot opresc motorul cand traversezi un oras aglomerat de zeci de ori intr-o zi ? N-am incredere in ele.
Pai daca n-ai incredere ramai la Passatul din 94 cu numere de Bulgaria!
Si revenind la masina, @automarket.ro, sunteti siguri ca Tuareg este o masina premium? Pai atunci sa-l puneti langa BMW X5, Clasa M sau Range Rover de exemplu, ca pentru voi tot aia e. In ultima perioada incepeti sa faceti niste greseli banale pentru un site auto. Sau poate nu conteaza, ca traficul pe site e din ce in ce mai bun.
se vorbea si la tuareg de 4 cilindri.
a fost doar un zvon sau nu avem informatii complete ?
si cand vine pe piata ?
@Posesor Documenteaza-te cel mai bine pe forumurile VW, Audi sau chiar a altor firme in ceea ce priveste fiabilitatea in timp a motoarelor turbo cu start&stop. Teoretic fiabilitatea ar trebui sa fie mai mica...acum cine stie...oricum o masina nu mai e facuta sa tina 20 de ani fara reparatii costisitoare ci maxim cat e in perioada de garantie si eventual 2-3 ani dupa. Recomandarea mea e sa nu mai pui insa intrebari de genul asta in comentarii (mai bine pe forumuri) pentru ca aici lumea e frustrata si arunca cu mizerii la cea mai mica ocazie intr-un non-fan sau in cineva care isi permite o masina noua spre deosebire de marea majoritate a soferilor de la noi.
@restul Nu mai va manifestati frustrarile aici. Toti trebuie sa ne stim locul si sa ne bucuram de ce avem. Daca altii pot mai mult asta e...viata nu se traieste prin comparatii. Suntem unici!
In cazul individului "posesor", sunt doua ipoteze: ori ii place sa viseze frumos (ca doar nu costa nimic), ori asteapta sa vand vreo mosioara, sau casa bunicii (eventual cu tot cu ea) si de banii aia vrea sa-si ia "gip" ca sa se oftice ceilalti vecini de pe scara... :)
Intr-o societate ideala cei care muncesc mult si au functii cu raspundere mare au masini de lux. La noi nu e asa si asta o stim cu totii, nu are rost sa ne ascundem dupa deget.
Cam fals. De unde crezi tu ca se intereseaza unu' care isi permite un Tuareg, de ce sa isi ia un Tuareg mai dotat decat un X5 sau Clasa M? Nu are rost sa spun ceva de o Toyota LandCruiser. E suficient sa intri pe google si sa tastezi "tuareg si inevitabil "goagalul" te trimite si aici.
Cine spune ca atunci cand isi cumpara o masina intra in primul showroom VW, Opel, BMW etc. si cumpara prima masina care ii place e un mincinos. Chiar si atunci cand iti permiti un Bentley parca te uiti si la Rolls Royce... poate, poate iti permiti ceva si de la ei. E valabil si cand iti cauti o masina de 10000 de euro si te uiti de la Logan Laureate pana la VW Polo si Fiesta dotate de baza, pana atunci cand ai 200000 de euro si te intrebi care e mai bun, un super Porsche 911, un Ferarri sau un Lamborghini.
Eu am cunostinte si cu masini si de 3000 de euro si cu masini de multe zeci de mii. Si ghici ce, nu sunt hoti, doar ca au afaceri proprii sau au joburi cu f mare raspundere. Exista si asemena oameni in tara asta bananiera, crede-ma. Nu toti bogatii sunt hoti. Doar ca romanul asa e obisnuit sa creada. De-asta am spus ca daca eu sau tu nu ajungem la struguri nu inseamna ca sunt acrii. Sau mai sti?
PS: daca ne-am cumpara maini dupa ce se scrie pe forumurile monomarca ar insemna sa nu mai avem niciunul masini, ca sunt proaste. Pe bune, sunteti pe un forum de masini. De la asa concluzii ma astept de la unii care, spre deosebire de voi, nu au tangente cu acest domeniu. Sau poate ca nici voi nu aveti insa nu e interzis sa ai dreptate. Ca doar esti roman.
Sa am milioane de euro si tot Touareg-ul ramane masina mea preferata, mi se pare un raport optin intre raport/calitate.
P.S. Acum am Outlander, luat nou.
Exact. Si eu la fel am gandit cand eram mai tanar...dar cand am mers cu un X5, mi-am schimbat total parerea. Dupa cu multe aletele si uite asa am ajuns la concluzia ca nu exsita masina perfecta. Exista cea mai buna din clasa....iar in clasa asta, Touareg nu e nici macar in top 4.