Deși a pus deoparte 6.5 miliarde de euro pentru rezolvarea problemelor generate de scandalul Dieselgate, Volkswagen începe să înțeleagă că suma ar putea fi insignifiantă în fața dezastrului financiar, prognozat de unii specialiști la 40 de miliarde de euro.
Pentru a face față valului de proces, care a început deja cu 250 de acționări în judecată în Statele Unite, Volkswagen vrea să reducă o parte din costurile anuale. Atenția germanilor se îndreaptă către contractele cu furnizorii.
Potrivit unor informații furnizate de cotidianul german Handelsblatt și preluate de Automotive News, Volkswagen plănuiește să extragă trei miliarde de euro din contractele cu furnizorii.
Decizia face parte dintr-un plan mai amplu, de reducere a costurilor, care include tăieri masive din bugetele pentru publicitate, salarizare, sponsorizare și chiar dezvoltare.Însuși Matthias Muller, noul președinte al Grupului VW, a declarat că anumite proiecte, care nu sunt importante pentru gamă, vor fi puse în așteptare. Mai mult, investițiile anuale vor fi limitate cu aproximativ un miliard de euro.
via automotivenews (înreg.)
Adica pica distributia, pompa de apa si aerul conditionat la 5.000 km in loc de 10.000 km ?
Pai daca asta e planul lor de management se indreapta sigur in directia cea buna.
Dupa ce ca fac produse proaste dar o gramada de reclama, acum taie si din bugetul pentru reclame ? Pai aia vindea produsele lor, reclama !
Nu ne ramane decat sa le dorim succes in rezolvarea proceselor, ca produsele sunt si vor fi praf in continuare.
Pana acum sunt doar 250 de procese in SUA. Cu siguranta vor urma si altele si prin Europa. Pe langa clienti vor fi dati in judecata si de autoritati care le-au acordat reduceri importante in baza Euro 6.
si daca renunta la furnizori importanti, vor alege altii ce le ofera piese la preturi mai mici? ( si calitatea pieselor la fel )
In 2015 o sa faca un nou salt tot in jos.
Designul o sa fie din ce in ce mai ok, ca sa poata atrage si mai multi cumparatori, interiorul sigur va fi calitativ, insa eu ma refer la calitatea pieselor mecanice ale masinii, tabla, etc.
Eu am vazut A4 B8 cu rugina, A6 C6 la fel. A4 B6 n-am vazut si nici A6 C5. Deci ?
Eu consider ca daca nu era diferenta de calitate la piese acest lucru se putea face. Uite acum mi-am vandut A4-ul fix pana sa inceapa scandalul si mi-am comandata Mazda 6. PTR 200€ am extins garantia de la 3 la 5 ani simplu si frumos. APROPO LA AUDI IN DOAR 30.000 km ma pregateam de o volanta noua.....si am avut solenza, logan, megane si skoda si la niciuna nu am schimbat nici macar ambreiajul .....iar la asta sa imi pice volanta in 30.000 km. RUSINE VAG.
Au vrut sa loveasca in producatorul auto numarul unu din lume si asta au facut.
Costul estimat de 40 de mld este enorm...depaseste PIB-urile unor tari. Hai sa fim seriosi, au trisat la emisii, n-au pus perne cu puf in loc de airbag-uri.
Procesele de peste ocean sunt ca si pierdute.
Daca ajung sa fie nevoiti sa plateasca atat de mult, multe job-uri vor fi pierdute, nu numai germane, complet degeaba. Si economia Germaniei va avea de suferit, daca pica tot concernul.
Nu vad niciun motiv de bucurie si nimic bun in asta.
renuntam la furnizorii nostri scumpi (oricum, la limita calitatii si aia), alegem altii mai ieftini si mai prosti, dar masinile le vindem tot scump, ca sa recuperam pierderile.
Eu consider ca daca nu era diferenta de calitate la piese acest lucru se putea face. Uite acum mi-am vandut A4-ul fix pana sa inceapa scandalul si mi-am comandata Mazda 6. PTR 200€ am extins garantia de la 3 la 5 ani simplu si frumos. APROPO LA AUDI IN DOAR 30.000 km ma pregateam de o volanta noua.....si am avut solenza, logan, megane si skoda si la niciuna nu am schimbat nici macar ambreiajul .....iar la asta sa imi pice volanta in 30.000 km. RUSINE VAG.
Americanii chiar n-au nicio vina in afacerea asta. Nemtii de la VW au fost atat de prosti incat s-au jucat tocmai in tara in care legea domneste si consumatorul e rege. Teapa! Nu le-a iesit. Unde mai pui ca acolo fiecare are avocat deci numarul proceselor intentate va fi mult mai mare decat ce vedem in prezent. Credit Suisse estima un cost total de pana la 78 mld de euro...dublu fata de ce se vehiculeaza in prezent.
Da, e nasol de omul de rand, de muncitor, de cei care vor pierde locurile de munca. Insa la asta trebuiau sa se gandeasca inainte de magarie managerii care fac zeci de milioane pe an din salarii.
Plus ca economia Germaniei in 2050 va fi a 3-a in Europa dupa UK si Franta. Motivul e foarte simplu: imbatranirea populatiei. Germania va avea 70-72 mil locuitori in timp ce celelalte doua vor atinge aproape 80, asta la PIB-uri/locuitor similare, deci logic ca PIB-urile totale al fostelor puteri coloniale sa fie peste cel german. Asta e si unul din motivele pentru care Germania vrea cu disperare refugiati. Refugiati care in 80% din cazuri sunt tineri (
80% din refugiati sunt tineri, de sex masculin, sanatosi si in putere. Ii pun la munca...e simplu. Oricum neamtul de mijloc nu mai face meseriile de jos. E valabil si pentru britanici, francezi etc. Toti au pakistanezi/indieni, negrii/arabi sau turci pentru asa ceva. E o realitate pe care o observi din prima cand calatoresti in cele 3 tari mentionate. Daca stai si mai mult si vorbesti cu lumea, situatia devine si mai clara...
E o lovitura atat de imagine, cat si financiara, dar eu ma gandesc la angajati, care chiar nu au nicio vina. Sper sa nu existe taieri masive de personal din cauza inconstientei de la varf.
Chit ca n-am apreciat niciodata in mod special vreunul din produsele companiei, le doresc tot binele si sa-si revina cat mai repede posibil.
Mai mult VOLUM ca la VAG credema ca nu exista.....Imi poti spune si mie ce le-a reusit asa mult. La benzinare le pica distributii, lanturi, papa ulei cu bidoanele de 5 litri. La diseluri pe langa dpf-uri, pompe, injectoare acum trebuie sa scoata camasa pe undeva ca au fost prinsi cu mata-n sac. Daca la restul masinilor de "volum" solenza si megane nu am schimbat nimik in 75.000 respectiv 98.000 uite ca la skoda am schimbat dpf-ul la 50.000 si compresorul ac la 100.000. Iar de Audi ce sa zic volanata la 30.000......... Daca vrei iti dau serii de sasiu sa verifici in reprezentante. Toate le-am cumparat noi din tara.
@Traducere, Madalescu_Georgian, Mafia sau cum ti-oi mai spune in viitor: mai da-o-n spanac cu postarile astea cretine !
Mai iesi din casa copile ! ia aer!
Desi nu sunt fan dar încet încet devin, Megane-ul meu sedan face 200.000 km ( masina de familie ) peste 130.000 in oras făcuti, nu am schimbat nimic la el încă , nu are nimic la motor , cutie sau altceva.
Destule cunostinte de-ale mele posesori de Volkswagen, skoda si Audi înfundă foarte des service-urile cu probleme pentru care te inchini ca ar putea deja sa le aibă masini aproape noi unele si "aproape noi" altele , pe care au dat zeci de mii de euro , chiar si 35.000 , 40.000 , 50.000 Touareg , umbla cu bidoabe de ulei si completează la cateva mii de km si eu ii tractez uneori prin oras.
Deci fiabile nu prea dar multeeeeee.....omfg.
si despre ce design nemaipomenit si nemaiîntâlnit este vorba la ei că sunt destul de fade pentru cât erau lăudate.
Mai citeam , pentru cine nu a condus niciodată passat. Cum ziceam, nu prea eram fan, dar când în passat luai megafonul cu tine sa vb cu celălalt, in pagina te lua frica si stăteai cu ochii pe turometru sa vezi daca nu cumva i s-a oprit motorul masinii. Ca sa nu mai vb de spatiu, ca nici passat-ul ăsta nou nu excelează fata de altele precum Mondeo, de Citroen C5 nu mai zic sau altele. Posibil sa fiu contestat aici , e normal ca oricine are un subiectivism al lui . Iar daca sunt , partea nu a este ca cei de la AM mi-au scapat comment-ul
Te asigur dupa 3 masini VW pe benzina ca nu mi-a picat la niciuna distributia iar in 90.000km (cat le-am avut) nu am avut nici cea mai mica problema cu ele, si nu mi-a papat ulei. Pe bune mai credem in basme mult?
Diesel nu am avut si nici nu ma intereseaza. Mie mi se cam rupe de acest scandal cu dieseluri , am mai spus-o si ma repet acesta este inceputul sfarsitului diesel-urilor si ma refer la general nu la vw.
Acest scandal o sa aiba eco-uri mari deja s-a anuntat grabirea spre teste 'adevarate' in EU iar diesel nu o sa mai aiba multi ani de acum, practic s-a grabit inevitabilul si acela este renuntarea definitiva la diesel.
Cand o sa bage toate marcile adblue pe langa dpf o sa rad cu lacrimi.
Cel mai mult imi plac astia ciob de oala sparta care comenteaza si sunt fani dieseluri care nu realizeaza ca o sa-i loveasca si pe ei kit ca nu au vw , nu prin rechemari ci prin faptul ca o sa dispara toate , nemaifiind rentabile de cumparat, ma refer la cele noi.
Unii pe aici nu se mai suporta pur si simplu genul @S , madalescu si altii care au cele mai puerile comentarii pe orice topic citesti.
Iar altii care traiesc in trecut gen bujie sau andy care inca cred ca vw mai are distributii pe lant la 1.2 benzina sau etc.
Toti e mari cunoscatori domne ce sa faci.
In cazul meu am zis ca ba ma sacrific dar imi iau masina buna....si ce am primit......O CONSTATARE OCHIO SHOW DE LA PORSCHE PIPERA IN CARE IMI SPUNEAU SA PLATESC 1500 ptr demontat cutia ptr verficare volanta dar ca mai mult ca sigur e din vina mea......la 30.000 de km. Mie unu nu mi se pare normal NICI ATITUDINEA ASTA DAR MAI ALES SA ITI PICE VOLANTA PANA IN PRIMUL SCHIMB DE ULEI. CA LA AUDI ASA SE SCHIMBA LA 30.000 km......
Se pare ca si noile modele Euro 6 umbla cu marmota si au un sistem mai istet de detectare a momentului cand masinile sunt testate pentru noxe.
Sa vezi veselie pe dealerii care au curtea plina de masini noi cum stau si le sterg de praf. Oare daca nu ai vanzari mai iei bonus ?
Sa vezi cand vor incepe sa plece oamenii nemultumiti ca li se taie salariile la alte companii si dealerii vor da faliment ca nu mai trece nimeni pe la ei.
Problema a fost foarte putin gandita si au crezut ca vor rezolva problema cu 6,5 miliarde de euro. Daca scapa si cu de 5 ori valoarea asta, tot bine vor iesi din ciocolata asta.
Am fost mereu fan masini japoneze si nu mi-a placut abordarea germana axata pe sportivitate si frumusete, uitand (sau ignorand total) partea cu fiabilitatea.
Sunt convins ca lumea se va lamuri in curand si cu BMW, Mercedes.
Iar acum urmatoarea teapa 2016 ARE ALT SOFT CARE INFLUENTEAZA CO2-ul adika pret 2016 ptr un motor tot din 2010-2014 care la randul lui este din 2005-2008.
http://www3.epa.gov/climatechange/gh...gases/n2o.html
70% din Nox e emis de ingrasamintele chimice asa ca toata chestia asta e un veritabil bullshit. asa e cum a zis cel de mai zis, sa si dea deimisia toti sefii EPA si al autoritatilor care au omologat masinile, acolo e problema, cum a pacalit VW pacalesc toti....doar ca nu au fost prinsi
Dupa cum am scris mai sus am avut masini mult mai slab cotate.....automat mult mai ieftine: solenza, logan van (pe care inca il am), megane la care nu am schimbat decat cate un cap de bara, o birleta, un rulment datorita drumurilor. Nici la masin sotiei nu am schimbat ambreiaj, care stiti ca ele mai uita piciorul pe ambreiaj.
Culmea ironiei Audi l-am luat cand am devenit tatic......si de aici mers mai incet, mai constant ca doarme bebe.
NU INTELEGETI CA ESTE VORBA DE O LEGE INCALCATA GROSOLAN DE O HOTIE SI CA ACUMA W ARE CE MERITA SI IN NICI UN CAZ LA ECONOMIILE PE CARE VOR TREBUI SA LE FACA SA NU MAI MANCATI ... DESPRE VREO CALITATE LA VIITOARELE W
IN REST NUMAI DE BINE
Una dintre aceste companii e chiar operatorul de telefonie mobila nr.1 in Romania , ORANGE care a achizitionat o flota de Renault Zoe.
Dupa cum spun ei " Procesul de selecție a acestor autovehicule a debutat cu o analiză a TCO* și a nevoilor specifice angajaților Orange, cu scopul de a crește economiile de costuri și a beneficia de o flotă cu impact redus asupra mediului." ...deci economie de costuri, intelegi domnu'?
*Total Cost of Ownership