Volkswagen și Ford au anunțat marți în cadrul Salonului Auto de la Detroit mai multe detalii despre parteneriatul tehnic despre care presa internațională a relatat în ultima perioadă.
Pentru început, cei doi constructori au luat câteva decizii importante cu privire la segmentul utilitarelor pentru a împărți costurile de dezvoltare și de a eficientiza procesul de producție.
"În cadrul alianței, Ford va dezvolta și produce pick-up-uri de gamă medie pentru ambele companii, iar acestea vor ajunge pe piață cel mai devreme în 2022", menționează cei doi constructori într-un comunicat de presă comun.
În segmentul pick-up-urilor de gamă medie, Ford are în ofertă Ranger, în timp ce Volkswagen produce Amarok. Prin urmare, este de așteptat ca din 2022 cele două modele să folosească o platformă comună.
De asemenea, parteneriatul prevede o colaborare și în zona furgonetelor. "Pentru ambele părți, Ford intenționează să dezvolte și să producă furgonete comerciale de mari dimensiuni pentru clienții europeni, în timp ce Volkswagen intenționează să dezvolte și să producă o furgonetă de oraș".
În gamele actuale, furgoneta de dimensiuni mari a celor de la Ford este Transit, în timp ce furgoneta de oraș a celor de la Volkswagen este Caddy.
În plus, Volkswagen și Ford au semnat un acord prin care vor analiza posibilitatea de a colabora la dezvoltarea mașinilor electrice, a mașinilor autonome și a serviciilor de mobilitate. Pentru moment, Volkswagen a anunțat o gamă diversificată de modele electrice care vor fi lansate începând din acest an, în timp ce Ford pregătește un SUV electric pe care îl va dezvălui în cursul anului viitor.
În forma sa actuală, parteneriatul nu prevede ca cei doi constructori să cumpere reciproc acțiuni unul de la celălalt, așa cum s-a întâmplat, de exemplu, în cazul Alianței Renault-Nissan-Mitsubishi. În schimb, alianța va fi condusă de un comitet de lucru care va include directori executivi de la ambele companii.
Noul comitet va fi condus de Jim Hackett (CEO-ul Ford) și Herbert Diess (CEO-ul Volkswagen).Via Volkswagen, Ford
inainte de a fi injurat sa se stie ca nu e parerea mea. Am vazut un comparativ pe AMS TV unde americanul era facut muci, neamtul fiind cu 2 clase peste la toate categoriile. Deci, parerile erau foarte obiective ale reporterilor germani.
ii reper la clasa pick up europa
ii si peste navara
Am avut un Ranger din 2008 2.5 L si un Amarok 2.0 L luat in 2010. Ambele masini au fost cumparate de noi.
Amarok a fost un dezastru. Mi-am luat cea mai mare teapa cu masina aia. Mi-a ruginit pe la aripi dupa 30 de mii de km. Am ramas inzapezit pe un drum de munte (nu ceva imposibil de trecut). Are un 4x4 slab de tot pe el. Cutia era imprecisa. Foarte, FOARTE zgomotoasa la interior.
Ranger avea un motor elastic, silentios, 4x4 excelent (l-am bagat pe unde nu credeam ca mai ies cu el si a facut fata). Nu a ruginit nici dupa 100 de mii de km. O masina cel putin de 3 ori peste Amarok ca si calitate si avantaje. Asa ca nu pleca urechea la cine testeaza masina o ora , doua....probabil ca acum Amarok va lua de la Ranger ce nu a avut niciodata si anume calitate si sistem 4x4 adevarat nu imitatie.
Am si botezat Amarok-ul meu pe ,,garajul meu'' si anume Cotoarba.
https://masinamea.4tuning.ro/garaj/scorpionul.negru/
chiar nu ti-a sunat ciudata formularea?
Deci, parerile erau foarte obiective ale reporterilor germani.
:)))
Vorba aia "I understand that reference" Captain America
După părerea mea, Amarok este o mașină de show off, cum este X6, adică nu excelează la nimic, doar să te dai mare și atât.