Esential
235 | de cai oferă ediţia specială a modelului Golf GTI. |
La începutul acestei luni, Automarket vă prezenta primele imagini ale noului Golf GTI Edition 35, versiune aniversară a hot-hatch-ului german, dedicată celor 35 de ani împliniţi anul acesta. La aproape trei săptămâni, importatorul oficial Volkswagen în România publică deja preţurile ediţiei speciale pentru piaţa autohtonă.
Modelul german poate fi comandat cu un preţ de pornire de 28.622 de euro cu TVA, preţ valabil pentru varianta cu trei uşi şi transmisie manuală cu şase trepte. Pentru cei care vor derivatul cu cinci uşi şi aceeaşi cutie manuală, preţul urcă la 29.446 de euro. Importatorul propune însă o ofertă specială pentru această ultimă variantă, etichetată cu un preţ promoţional de 26.399 de euro cu TVA.
Noul Golf GTI Edition 35 vine oferit şi cu celebra transmisie DSG, preţul pentru derivatul coupe fiind în acest caz 30.537 de euro cu TVA. Pentru varianta cu cinci uşi, clienţii plătesc însă 31.380 de euro, dar se bucură de avantajele cutiei cu dublu ambreiaj.
Şi pentru varianta cu cinci uşi Volkswagen oferă un preţ promoţional de 28.183 de euro cu TVA.Aşteptat să îşi facă apariţia live la festivalul de tuning din Worthersee, Austria, în luna iunie, Golt GTI Edition 35 va beneficia de 25 de cai putere în plus, storşi din acelaşi motor 2.0 TSI.
Golf GTI Edition 35 va puncta puternic şi la capitolul impresie artistică, designerii revizuind complet spoilerul faţă pentru un look mai agresiv. Jantele au fost şi ele înlocuite cu unele noi, special create, în spatele cărora se ascund etriere de culoare roşie. Pentru a identifica mai bine versiunea, Volkswagen a ataşat şi o serie de etichete Edition 35 pe aripi şi pe hayon.
La interior, clienţii vor primi scaune de tip scoică, îmbrăcate în piele, un mâner al schimbătorului inspirat de cel al primei generaţii Golf GTI şi bineînţeles logo-ul Edition 35.
Inteleg ca Romania e plina de golf-uri, ca unii posesori degradeaza renumele unor marci ,foarte apreciate afara(BMW, Mercedes si in cazul asta VW). Dar hai sa privim putin mai departe, e primul hatch', e primul hothatch, e o masina populara, poate mult prea populara pentru a fi declarata hothatch' si nu in umltimul rand e o masina buna, mai buna sau mai putin buna ca altele.
Du-te la prasit, ca ai ramas in urma cu randul...
Articolul este scris prost (nu ma surprinde), nu se intelege exact care varianta de 2.0 TSI este la baza Golf GTI 35. Si cea de pe Golf R20 si cea de pe Golf 6 GTI tot 2.0 TSI se numesc de cand sunt Euro 5, dar difera piese intre cele doua motorizari: turbina, intercooler, injectoare etc.