Dacă Salonul Auto de la Geneva a fost martorul desemnării ”Maşinii Anului în Europa”, Salonul Auto de la New York a marcat atribuirea distincţiei de ”World Car of the Year”.
În cea de-a doua zi a salonului american, în cadrul unui eveniment dedicat, mebrii juriului au strigat numele câştigătorului dintr-o listă care a mai inclus: Audi A3, Land Rover Range Rover, Mazda6, Mazda CX-5, Mercedes-Benz A-Class, Peugeot 208, Porsche Boxster/Cayman, Scion FR-S/Subaru BRZ/Toyota GT86 şi Volvo V40.
Câştigător a fost însă Volkswagen Golf 7, marcând o reîncununare a progresului constructorului german. Modelul compact este la al doilea premiu internaţional din ultima lună, după cea primit şi titlul de Maşina Anului în Europa. De asemenea, este pentru al doilea an consecutiv când titlul World Car of the Year revine unui model Volkswagen, după ce în 2012 el a ajuns la micul Up!.
Cei 66 de jurnalişti au jurizat şi alte două categorii ”World Performance Car” şi ”World Green Car”. La categoria dedicată modelelor sportive, Porsche Cayman şi Boxster au învins modele cu tradiţie ca Aston Martin Vanquish, Audi RS5, BMW M6, BMW M135i, Ferrari F12 Berlinetta, Mercedes-Benz SL63 AMG, Mercedes-Benz SLS AMG Roadster, Renault Clio Sport şi Scion FR-S/Subaru BRZ/Toyota GT86.Titlul de cel mai ”verde” model al anului i-a revenit lui Tesla Model S, care i-a devansat pe Renault Zoe, Smart ForTwo Electric Drive, Volkswagen Jetta Hybrid and Volvo V60 Plug-In Hybrid Diesel.
Nu în ultimul rând, jurnaliştii au acordat şi premiul pentru cel mai furmos design. Cum era de aşteptat, el i-a revenit lui Jaguar F-Type.
ma bucur in schimb ca Tesla si F-Type au iesit cum am preconizat
Golf 7 a luat tot, ambele premii importante, deja este un best-seller, sa vina Golf 8, ce rost mai are.
daca e sa scot BMW seria 3 din ecuatie probabil Golf-ul e masina perfecta pentru orice familie.......
Daca cei 66 de jurnalisti au hotarat ca 7-le trebuie sa fie World Car of the Year, foarte bine. Personal nu-mi spune nimic titlul in sensul ca nu ma va face sa vad altfel Golful decat pana acum. Si da, abia acum este world car of the year
Mai demn de luat in discutie este titlul luat de Tesla. Implicatiile in industria auto sunt mai mari decat "aurul" luat de Golf.
@yoyo, primul este @gelu care se oftica.
@Mafia, hai ca-ti dau un exemplu (oarecum in cunostinta de cauza, sti tu la ce ma refer): motorul ala de 86 CP de pe cel mai ieftin Golf are performante si consum mai bune decat 1.3 99 CP cat are Auris in versiunea de baza. Daca tinem cont ca e diferenta intre ele de 13 CP eu zic ca e ceva. Iar diferentele fata de 1.6 105 CP de pe Mazda 3 sunt foarte mici in favoarea Mazdei, in conditiile in care motorul de pe Mazda este mai puternic cu 21 CP.
Cat despre motoarele aspirate si fiabilitate... sa zic ca tine, ca sa nu o luam inca o data de la capat.
Pana una alta, felicitari celor de la VW pentru cele 3 premii importante pe care le-au castigat in ultimii 2 ani.
VW nu este un simbol al fiabilitatii si la cate probleme au, mai mult sau mai putin suparatoare DAR si cu exceptii in care masinile se comporta bine (aici o incadrez fara retinere si pe a mea), este de remarcat faptul ca totusi se vinde. Ideea este ca intr-un Golf te simti mai bine decat in concurentii directi. Si asta atrage multi clienti. Deci faza ca se vor destepta si vor alege altceva... asa se spune de la Golf IV si uite ca nu prea e asa.
Studiul aici: http://www.adac.de/sp/presse/meldungen/technik_umwelt/ADAC-Pannenstatistik-2011%20.aspx Ai inclusiv informatii despre ce defectiuni apar la ce modele. Poti folosi Google Translate.La revedere,drum bun!
Studiul aici: http://www.adac.de/sp/presse/meldungen/technik_umwelt/ADAC-Pannenstatistik-2011%20.aspx Ai inclusiv informatii despre ce defectiuni apar la ce modele. Poti folosi Google Translate.
ce dilema....!!!!
Iar asta cu fiabilitatea sunt mizerii aruncate de vanzatori neevoluati la minte care traiesc in preistorie (recte romanica).Multi isi merita soarta traind in tara asta alaturi de specimenele astea...
Pana acum n-au mai castigat "aproape deloc" acest premiu la Golf? Golf 6 a castigat "decat" in 2009 acelasi premiu, in 2010 Polo si-n 2012 Up, sa dai spaga de 4 ori in 5 ani? asa o fi, stii tu ceva cu siguranta. Dar eu nu inteleg un lucru, este un premiu pana la urma, chiar daca nu l-ar fi castigat oricum se vindea bine, voi nu intelegeti ca Golf se va vinde bine si la a 10-a generatie? Se pare ca nu, oricat de mult i-ar apuca pe unii cascatul.
Si nu este vorba neaparat de puterea mai mare, ci de cuplu (care din nou e mai bun) si de modul cum ajunge puterea la roti.
Si daca tot vrei motor puternic in standard, ai uitat sa treci si Renault Megane. Dar nu, stai, ca aia nu e japoneza sau coreeana. Ideea este ca la o masina nu puterea conteaza cel mai mult, ci modul cum este folosita. E o diferenta mare.
2013” poate "USA car of the year 2013...."
la ce mizerii de masini fac americanii nu ma mira ca au avut orgasm intr-un ww prea scump pentru valoarea sa.
Acceleratie 0-100 km/h s13.4
Toyota Auris 1.33
Acceleratie 0-100 km/h s13.1
Mai are rost sa discutam????
Mazda 3 facelift 1.6
Acceleratie 0-100 km/h s12.2
Volkswagen Golf 7 1.2 TSI 85CP
Acceleratie 0-100 km/h s11.9
Toata lumea
Sare-acum cu mine!!!!
restul comentariilor legate de capacitati cilindrice, puteri,,,timpi 0-100 sunt nule, G7 e SEFUL!
G7 1.2TSI 105hp
Acceleratie 0-100 km/h s10.2
Mitsubishi Lancer 1.8 140CP Invite
Acceleratie 0-100 km/h s10.4
Pana si motorul de 1.2 sta mai bine :)) PENIBIL!
Ai ajuns de la "se ia dupa cilindree ci dupa putere" sa compari echiparile.
p.s pt acel amarat de 240 HP G7 vine cu GTI-ul de 220 si ii da FUM fara 4x4
Acceleratie 0-100 km/h s6.5
Ochelarii de cal sunt in privinta preferintelor auto, mai mult la el mai putin la mine, am inteles, dar propunerea mea nu mai are legatura cu preferintele auto, putea sa fie si fan Bmw, pur si simplu ce face el este altceva, mai glumim, ne contram, "ne radem", dar sa-ti multiplici un comentariu de 7 ori de nici nu mai poti sa citesti ce este pe aici este prea mult, si aceasta practica inmulteste-o de zeci si zeci de ori, de imi este acum mie cu neputinta sa inteleg despre ce ochelari de aceeasi factura vorbesti.
Eu inteleg ce spui tu, dar aici nu vorbeam de fanatism repet, pur si simplu nu poti sa umpli paginile la un articol si apoi ceilalti sa se chinuie sa citeasca ce-i pe pagina respectiva, daca nu i-ar fi sterse comentariile ai idee cum ar arata o pagina mai veche daca vrei sa recitesti anumite articole si comentarii mai vechi? Adica daca vrea sa se joace s-o faca pe can-can si alte asemenea publicatii, in rest poate sa fie fanatic cat vrea cu orice marca, dar nu sa faca flood pe forum toata ziua.
Cat priveste obiectivitatea, nimeni nu este 100% obiectiv si toti suntem, mai mult sau mai putin subiectivi cu masinile noastre, dar de exemplu eu niciodata n-am impus vreo marca cuiva pe gat, mai ales Bmw, pe mine nu ma intereseaza sa conving pe cineva, exceptand cazurile in care sunt intrebat sau mi se cere parerea, ca sunt mai acid sau mai agresiv cateodata da, recunosc, dar sunt si multe atacuri nejustificate si stereotipuri, nu ma straduiesc sa fiu popular si nici sa multumesc pe toata lumea.
2005 bmw 320 2litri,4 cilindri,150CP,200NM,9 secunde
2005 Jetta 150CP,200NM,9.2 secunde
2007 Dodge Avenger,156 CP,190Nm
....
Si lista continua.E lunga lista asta.Toate cele de mai sus au motoare de 2 litri si 4 cilindri.Chiar si Bmw-ul asta are 4 cilindri.Si nici unul nu este turbo.Cut the crap,shit dribbler!
dau un exemplu sa va linistesc: la mine in oras este un singur mitsubishi si ala de prin anul 2000 cred, in schimb golfuri la orice colt de strada, concluzia o trageti voi...
de asta este GOLF number 1.
Au castigat BRAVO pe viitor o sa ma uit cu mare atentie la ele
Wow! Spui ca nu vrei sa pleci primul de la semafor dar ne spui de motoare barbatesti. Eu ma retrag, nu cred ca mai are rost sa spun ceva.
Iar faza cu bordurile si zapada... zau ca nu inteleg cum ai ajuns la concluzia asta.
Iti inteleg aprecierea fata de masinile japoneze, ti-am spus ca si eu le plac (altfel nu recomandam la 2 prieteni masini japoneze in locul celor nemtesti... si sunt f multumiti de fiabilitatea lor), dar fiecare masina inseamna un anumit compromis mai mult sau mai putin reusit. Cat despre insonorizare datorita motoarelor mai mari... pe bune (sti tu la ce ma refer). :)
Gut für sie, herzlichen Glückwunsch!
Bravo lor, felicitari!
Apropo, eu nu te-am facut mascarici asa cum m-ai facut tu, asta ca tot zici de jigniri.