Volkswagen va construi în SUA un crossover cu şapte locuri începând cu a doua parte a anului 2016. Declaraţia a venit în cadrul unei conferinţe de presă organizată la fabrica Volkswagen din Chattanooga, statul Tennessee, unde reprezentanţii Volkswagen au anunţat că această uzină va primi o investiţie de 900 de milioane de dolari pentru creşterea producţiei şi introducerea unui nou model în fabricaţie. Pe lângă SUV-ul inspirat de conceptul CrossBlue, Volkswagen va inaugura un centru de design şi dezvoltare în Statele Unite ale Americii, unde va angaja 200 de ingineri care să aducă reglaje modelelor destinate pieţei respective. Nemţii de la Volkswagen se vor folosi de aceste investiţii pentru a-şi atinge ţinta de vânzări aferentă anului 2018, care implică dublarea vânzărilor pe piaţa din SUA.
Volkswagen CrossBlue - conceptul care anunţă un SUV cu 7 locuri
În prezent, Volkswagen produce versiunea americană a lui Passat la fabrica din Chattanooga, dar al doilea model care va fi construit acolo va prelua aceeaşi platformă tehnică. Decizia de a investi în SUA este intrigantă pentru unii analişti auto, dar uşor de explicat, în contextul în care companiile care deţin mărcile Audi, BMW şi Mercedes-Benz au decis să investească în Mexic, cei de la Volkswagen s-au putut bucura de avantaje din partea autorităţilor locale în ceea ce priveşte extinderea unei uzine deja existente, cărora îi vor adăuga 2.000 de locuri de munca.
Odată cu această investiţie, Volkswagen va putea să acopere un gol în gama sa, sub forma unui crossover cu şapte locuri care să rivalizeze competitorii săi de la Honda, Ford şi Toyota.FEATURE: Diferenţele dintre Passat-ul european şi cel american
Noul Volkswagen Passat e aici: primele imagini ale generaţiei B8
Via AutomotiveNews (înreg.) | Volkswagen
poate asta explica de ce in primii 10 producatori pe piata USA nu gasesti nici unul de origine germana, 5 dintre ei fiind...asiatici.
"asta spune totul", nu? ;)
depinde cum privesti lucrurile. Dar vad ca le potrivim cum "ne" convine, nu? Uite ca eu vreau sa vorbesc de vanzari totale (alea de care se face atat de mult tam-tam cand vine vorba de care e mai bun). Deci, in primii 10 NU EXISTA nici un european in lista. In ceea ce priveste per modele, apare o germana abia pe locul 15 (statistica primei jumatati a lui 2014)
Daca e sa ma intorc la nelamurirea ta, am sa te intreb: de ce Kia (!!) vinde mai bine decat marca VW? Iti va spune "ceva" ...andrei :))
hai sa o lasam asa cum e....M-am saturat sa va aud.... dumnezeul vostru pe pamant isi face veacul prin Europa (si China, unde vinde niste vechituri mulate pe clientul chinez). In rest....
@vasilica....cauta goodcarbadcar...segmentele premium (small, mid-size, large cars si SUV's) fiind impartite intre nemti si japonezi
Cu tot respectul, inversunarea dumneavoastra este demna de o cauza mai buna. Faptul ca masinile unui producator se vand mai bine sau mai putin bine pe o anumita piata, nu inseamna ca acestea sunt lipsite de calitate.
Per a contrario, daca masinile americane nu se vand bine in Europa, nu inseamna ca acestea sunt proaste ci pur si simplu ca nu sunt adaptate la cerintele acetei piete.
Sa nu uitam ca au existat masini legendare care nu au fost bine primite in America! Asta nu inseamna ca nu au fost de calitate. Citroen DS s-a vandut cu adevarat bine numai in Franta, dar asta nu stirbeste cu nimic din meritele constructorului in ceea ce priveste aceasta creatie extraordinara.
Cat despre faptul ca "umnezeul vostru pe pamant isi face veacul prin Europa (si China, unde vinde niste vechituri mulate pe clientul chinez). In rest...." .., .Golf VII a fost masina anului in Japonia, tara acelor masini pe care dumneavoastra le idolatrizati si pe care, nu pot sa zic nu, eu le respect.
Asa e. Foarte multe. De la sustinerea de care s-a bucurat Hitler in America si pana la binefacerile planului Marshall dupa ce Dresda fusese rasa de pe fata pamantului cu tot cu locuitorii ei civili, de catre bombardierele americane.
@misha....nu idolatrizez masinile japoneze, imi plac dar nu am ajuns pana acolo. Dupa principiul asta ar fi trebuit sa posed o japoneza (dar nu e cazul) ca atare nu ma pot autointitula nici macar fan (pentru ca orice fan isi calca pe inima si isi cheltuie si ultimii banuti pentru marca preferata) . Golf VII are premiul si in japonia, si? Cu privire la premiile astea mi-am mai spus parerea....si nu puneam deloc problema calitatii marcilor...vorbeam strict de prezenta (mai vizibila sau nu) a acestora pe o piata oarecare (in speta USA)
off-topic
Planul marshall a fost tamponul american in fata URSS. Trebuie sa fi fost cu adevarat nebun sa nu sustii financiar natiunea care s-a dovedit cea mai tehnologizata si care avea si spiritul combativ necesar in cazul in care URSS ar fi incercat o expansiune a influentei in vestul europei. Clar, americanilor li s-a fluturat de nenorocirile generate de mintile luminate ale celui de-al 3 lea Reich atat timp cat 90% dintre ele au ajuns sa lucreze peste ocean dar, concret, probabil ca acum am fi invatat rusa daca americanii nu importau aceasta materie cenusie.
politica mon cher....cea mai mare c..rva....despre asta vorbim
sa revenim la masini, totusi
Aveti dreptate. Nu se poate vorbi despre nicio legatura intre popoare ci doar despre meschinarii politice. Sa nu uitam ca, pana sa simta pe pielea lor cizma bolsevica, nemtii au contribuit pe deplin la instaurarea la putere a lui Lenin si nici ca nici tatucul Stalin nu a fost scutit de bunavointa unchiului SAM.
Inapoi la masini, mi s-a parut un pic prea dura reactia dumneavoastra referitoare la VAG si am vrut sa va atrag atentia asupra faptului ca nu este deloc relevanta pozitia unui producator pe o piata atunci cand este vorba de calitatea produselor sale.