Criza VW: tot ce trebuie să știi despre scandalul "Dieselgate"
În data de 25 octombrie, consiliul de conducere Volkswagen anunța schimbări importante la nivelul conducerii și o restructurare globală a activității sale. Odată cu numirea lui Matthias Muller drept înlocuitor al lui Martin Winterkorn la cârma Grupului, cei mai importanți oameni din companie decideau și că președintele Skoda se va ocupa de soarta Volkswagen dincolo de Ocean.
Mai exact, Winfried Vahland urma să gestioneze activitatea noului grup nord-american, format din piețele unor țări ca Mexic, Statele Unite și Canada. Vahland trebuia să își înceapă activitatea în data de 1 noiembrie. Numirea lui Vahland nu trebuia să afecteze poziția lui Michael Horn, actualul președinte al Volkswagen Grup America, acesta urmând să-i raporteze direct.
Potrivit unor surse citate de Reuters, activitatea lui Vahland ar putea să nu înceapă la data stabilită. Ba mai mult, fostul președinte Skoda ar urma să părăsească definitiv concernul VAG. Decizia ar veni în urma unor diferențe de strategie privind noua divizie americană. Se pare că Vahland nu reușește să ajungă la un acord cu oficialii Volkswagen.Informația a fost vehiculată și de revista auto germană AutoBild, însă Vahland nu a comentat informațiile din presă.
Așezat încă în scaunul de conducere al constructorului ceh Skoda până în 1 noiembrie, Winfried Vahland are un CV stufos, care începe în anul 1980 în cadrul General Motors. Zece ani mai târziu, Vahland ajunge la Audi și începe o carieră de succes în interiorul Grupului VAG. Vahland este responsabil pentru revigorarea vânzărilor Volkswagen pe piața din China.
Le spun... ultimul stinge lumina!
se impute treaba