Elon Musk a anunțat la sfârșitul săptămânii trecute că renunță la planurile de delistare a producătorului Tesla de pe bursă, ca urmare a feedback-ului primit din partea acționarilor actuali.
Publicația Wall Street Journal susține însă că adevăratul motiv are legătură cu grupul de companii care a făcut o ofertă concretă de circa 30 de miliarde de dolari (aproape 26 miliarde de euro) pentru achiziționarea unui pachet semnificativ de acțiuni.
Sursa citată susține că Volkswagen era unul dintre potențialii investitori, împreună cu compania de investiții Silver Lake și fondul suveran de investiții al Arabiei Saudite. Musk a refuzat o astfel de investiție, întrucât ar fi permis celor de la Volkswagen să obțină acces la tehnologia folosită de Tesla. În plus, constructorul german ar fi avut oportunitatea de a-și extinde rapid gama de modele electrice, chiar dacă planurile sale sunt oricum majore în această direcție.
Volkswagen pregătește în prezent lansarea comercială a hatchback-ului ID (foto) în 2020, în condițiile în care producția efectivă va începe în cursul anului viitor.
Obiectivul final este ca Volkswagen să lanseze câte un model electric nou în fiecare lună până în 2022.Via Autocar
2. Ca parte a intelegerii privind scandalul Dieselgate, in SUA, grupul VW si-a asumat instalarea unui numar de 2.000 de statii de incarcare pana in anul 2020....peste 25% din acestea deja sunt realizate in State.
3. Si totusi EUROPA a ajuns deja la un numar de 1.000.000 de masini EV si PHEV inaintea SUA.....
Asta spune MULTE despre dorinta europenilor de a respira un aer cat mai curat.....
In state sunt distante mai mari intre orase si implicit si numarul de km parcuri zilnic mult mai mare. Cu toate eforturile Tesla de a instala statii de incarcare rapida pe autostrazi tot exista "range axiety".
In china rezultatul vine clar din orasele suprapopulate ajutate si de legislatia statului care impune electricele.
Poate investeau in imagine si advertising, ca pana la urma cam atat este Tesla... lasand in planul doi faptul ca a facut sa se miste lumea spre directia masinilor electrice.
Aia pe care nu o are VW.
1. TESLA Model X 100 D,care are si 4x4, aparut in anul 2017 - autonomie electrica 565 km evaluat in ciclul EPA (din SUA) - MAI DUR decat viitorul ciclu de testare "universal" WLTP....
2. TESLA Roadster care va apare in anul 2020, autonomie electrica 1.000 km.....
3. ALTELE ....pe care noi - novicii - nu le cunoastem inca....
Tehnologia Tesla de a conduce autonom?
Maşinile Tesla sunt singurele de pe piaţă care se pot conduce autonom azi !! Maşini de serie !
VW ID sunt o glumă proastă.
Sa nu uitam de asemenea ca energia electrica este produsa partial din surse regenerabile, majoritatea provenind tot din arderea combustibilor fosili, deci unde este marea ecologie?1
Apoi ,cum se face că la restu le este greu (mincinoşi) să fabrice baterii, dar Tesla nu îi este greu ?
Litiu, ca şi aluminiu este relativ larg răspândit pe pământ şi se folosesc puţine şi puţin metale rare.
la tesla chiar şi la 60% green energy TOT ÎNSEAMNĂ ENORM pentru că la toate maşinile pe benzină, motorină, LPG, CNG sunt 0% GREEN !! ZERO !!!
în plus acel 60% în SUA, poate însemna 90% în Norvegia verde !!!
AHA!
Ha ha ha...
Norvegia e foarte verde pentru ei, dar exportă petrol negru în restul Europei, lumii. Dap.