Esential
6350 | de utilizatori Automarket au votat in cadrul concursului in cele trei saptamani de desfasurare a competitiei. |
6350 | de utilizatori Automarket au votat in cadrul concursului in cele trei saptamani de desfasurare a competitiei. |
Publicul din Romania a ales in cadrul concursul Autovot, pentru al treilea an consecutiv, cele mai apreciate masini lansate in Romania. In urma celor trei saptamani deschise votului in editia 2009 a concursului, 6350 de utilizatori Automarket.ro au decis: Opel Insignia este Marele Castigator AUTOVOT 2009!
Editia 2009 a concursului Autovot, a treia dupa cele din 2007 si 2008, a inceput pe 2 februarie 2009 pe www.automarket.ro si s-a incheiat pe 22 februarie 2009. Participantii la vot si-au ales masinile favorite la doua categorii: Best Design (Design) si Best Buy (Raport Calitate/Pret). In concursul din acest an au fost inscrise 42 de modele, toate lansate pe piata din Romania in cursul anului 2008.
AUTOVOT 2008 este singurul top auto din Romania construit integral de public. Fiecare clasare a unui model auto pe prima pozitie, indiferent de categorie, i-a adus acestuia trei puncte. Locul al doilea a insemnat doua puncte iar locul al treilea, un punct.
Opel Insignia, Marele castigator al concursului Autovot 2009, a primit 6.739 puncte prin adunarea rezultatelor la cele doua categorii. Masina Anului 2009 in Europa isi adauga astfel in portofoliu un nou premiu, de aceasta data intern, acordat de utilizatorii de internet din Romania.
La fel ca in editiile anterioare, modelul de pe prima pozitie in clasamentul General a dominat ambele sectiuni ale concursului (Design si Calitate/Pret), astfel ca premiile de categorie au fost acordate modelelor clasate imediat dub acesta.
Astfel, la categoria Design, modelul Volskwagen Scirocco (2.390 puncte ) a castigat locul 1, urmat de Volskwagen Passat CC (locul al doilea - 2.103 puncte) si BMW X6 (locul al treilea - 1.933 puncte).
La categoria Raport Calitate - Pret, locul 1 a fost ocupat de Dacia Sandero (1.587 puncte), in timp ce pe locul al doilea s-a clasat, la foarte mica distanta, Volkswagen Golf VI (1.541 puncte), iar pe locul al treilea Skoda Octavia (1.401 puncte).
Masinile castigatoare au fost premiate în cadrul GALEI AUTOVOT 2009, care s-a desfasurat în 26 februarie 2009 la Hotelul Caro din Bucuresti.
La aceasta au participat reprezentantii oficiali ai marcilor intrate în concurs, userii castigatori care au votat în cadrul concursului Autovot 2009, sponsorii Autovot 2009 si reprezentanti ai presei.Editiile anterioare ale concursului au fost castigate de Alfa Romeo Brera (2007) si Audi A4 (2008).
Ar fi interesant de facut o comparatie la sfarsitul anului cu datele APIA despre vanzari.
Mai exact volume de vanzari - in euro preturi de lista - vs. pozitia castigata in Autovot.
Se poate deja face pentru premiile de anul trecut.
Felicitari si Opelului, desi nu sunt incantat cand vb de Opel / GM dat fiind ca au aruncat practic din barca SAAB, o super marca dp meu de vedere.
- motor de 2l diesel care nu poate mai mult de 120 CP (da' ce -au facut, l-au gatuit)?
- geamuri electrice DOAR fata, evident la banii astia nu se pot pune geamuri electrice si pe spate, pentru asta mai dai cateva mii de euro :)))
- aer conditionat standard.
Mda ... pai cu astfel de caracteristici, pot sa ma gandesc ca varianta full options ajunge la pretul unui BMV seria 3.
O zi buna.
- la pretul mentionat de tine (adica pana in 25 000 de euro cu TVA) primesti Insignia diesel de 2,0 l la 110, 130, 140 sau 220 CP, in nici un caz 120, care nu exista
- tot in acelasi preti gasesti, in functie de caroserie, diferite nivele echipare, dar oricum peste baza si peste cele enumerate de tine.
Daca toti cei care au votat Insignia (sunt si eu printre ei) erau nebuni nu mai scriam acest comentariu, insa daca Opel este cel care a castigat inseamna ca tu ai ceva impotriva lui ca a obtinut locul 1. Si diferenta e clara fata de locul 2 care are jumatate din punctele, voturile obtinute de Insignia.
In prvinta pretului, mai asteptati un an si o sa vedeti ca o sa se mai reduca. Este un lucru general la fiecare masina nou aparuta.
- pai cum poti sa pui la calitate pret Passat CC, Laguna si Fiat 500 pe 4,5,6. si pe 2 Golf6.
-Insignia nu poate fi castigator, dar la cata reclam la tembelizor, lumea crede ca e o masina extraordinara. Calmati-va e doar reclama.
Clasamentul e facut din auzite. Nu de stiutori si nu trebuie luat de bun in nici un caz.
Cit despre cealalta categorie, e absolut irational sa intre din nou Audi A6 sau VW Passat CC, care costa enorm. Cei care viseaza ca pot cumpara un BMW seria 3 cu 25000 E n-au cerut probabil nici o oferta la dealer...
Ma bucur totusi ca Opel Insignia a luat premiul cel mare si ca Dacia este in sfirsit recunoscuta pentru ceea ce este: o masina ieftina si onesta, cu care omul obisnuit isi "face treaba" fara probleme.
De ce sa nu dam Caesar-ului ce e al Caesar-ului ?
Mai ganditi-va totusi!
Ce sa mai zicem de un X6, Scirocco, sau Seria 7.
Astea sunt masinile preferate ale camatarilor, manelistilor si a altor modele sociale preferate de romani.
Mai ales Insignia care e noua pe piata noastra. Cred ca si cei de la Opel ar fi fost incantati sa aiba parte de atatea mii de sesiune de drive test de cand au lansat-o.
Inteleg ca e democratie, dar sa ne organizam cumva caci datul cu parerea e mult mai pagubos decat tacerea (care e de aur...).
Specialistii din Europa au ales tot Insignia! Tot criticati ca nu e normal sa castige Opel, dar lumea n-a fost fortata sa voteze! Ca a fost influentata de marketing e normal, asta e rolul lui!
Daca ar fi sa se voteze si sa se ”dea cu parerea” pe site dupa puterea de cumparare ar ramane 2-3 insi sa-si dea cu parerea. Astia suntem romanii! Mai mult visam la masini! Dacia si modelele mini si mici sunt cam tot ce-si permit romanii in materie de nou! Asa ca degeaba ne invita unii sa testam modele premium si ca ce bune sunt ele caci nu sunt relevante pentru Romania!
Au bani romanii, nu-ti face griji !
Romanu' e inventiv, supravietuieste bine pe timp de criza !
La noi 80% din masinile noi sunt achizitionate in leasing. Majoritatea celor mari si premium sunt second-hand, iar la SUV se cumpara mai mult cele ieftine (Tucson, Santa-Fe, Tiguan). Asadar romanul se descurca (si nu numai pe timp de criza) cum poate si el. De multe ori isi ia masina peste puterile lui numai pentru ”a da bine” in ochii celorlalti. In Vest nu prea vezi masini tari fiindca cele normale abunda pe sosele.