VOI ATI DECIS: Opel Astra este Masina Autovot 2010!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Publicul din Romania a ales in cadrul concursul Autovot, pentru al patrulea an consecutiv, cele mai apreciate masini lansate in tara noastra in cursul anului anterior. In urma celor trei saptamani deschise votului in editia 2010 a concursului, 7278 de utilizatori Automarket.ro au decis: Opel Astra este Marele Castigator AUTOVOT 2010!
Editia 2010 a concursului Autovot, a patra dupa cele din 2007, 2008 si 2009 a inceput in 25 ianuarie 2010 pe www.automarket.ro si s-a incheiat in 15 februarie. Participantii la vot si-au ales masinile favorite la doua categorii: Best Design (Design) si Best Buy (Raport Calitate/Pret). In concursul din acest an au fost inscrise 51 de modele, toate lansate pe piata din Romania in cursul anului 2009.
Dupa trei saptamani de concurs pe Automarket.ro, voturile a 7278 dintre voi au decis: Opel Astra este Masina Autovot 2010. Primul si cel mai important top auto din Romania construit integral de public si-a numit astfel castigatorul final, 2010 fiind al doilea an consecutiv in care Opel isi adjudeca marele premiu al publicului, dupa ce in 2009 a castigat prin Insignia.
Opel Astra, Marele castigator al concursului Autovot 2009, a primit 7136 de puncte prin adunarea rezultatelor la cele doua categorii. La fel ca in editiile anterioare, modelul de pe prima pozitie in clasamentul General a dominat ambele sectiuni ale concursului (Design si Calitate/Pret), astfel ca premiile de categorie au fost acordate modelelor clasate imediat dub acesta.
Astfel, la categoria Design, Alfa Romeo MiTo (2161 puncte ) a castigat locul 1, modelul italian fiind urmat de Porsche Panamera (locul al doilea - 2127 puncte) si de surpriza Volvo C30 facelift (locul al treilea - 1960 puncte).
Disputa la aceasta categorie si-a desemnat castigatorul in ultimele ore ale celor trei saptamani de concurs, organizatorii asistand la cea mai stransa lupta din istoria competitiei la categoria Design.La categoria Raport Calitate-Pret, locul 1 a fost ocupat de modelul proaspat ales Masina Anului in Europa, Volkswagen Polo (4575 de puncte), in timp ce pe locul al doilea s-a clasat Ford Fiesta (2086 de puncte) iar pe trei a venit noul Renault Megane (1342 de puncte).
Masinile castigatoare au fost premiate in cadrul GALEI AUTOVOT 2010, care s-a desfasurat in 18 februarie la Hotelul Capital Plaza din Bucuresti. La eveniment au participat reprezentantii oficiali ai marcilor intrate in concurs, userii castigatori care au votat in cadrul concursului Autovot 2010, sponsorii Autovot 2010 si reprezentanti ai presei.
Editiile anterioare ale concursului au fost castigate de Alfa Romeo Brera (2007) , Audi A4 (2008) si Opel Insignia (2009).
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Opel in Romania
-
Opel Adam (2013-prezent) Preţ: 12.140 - 16.220 €
-
Opel Adam Rocks Preţ: 14.270 - 17.940 €
-
Opel Astra Preţ: 15.010 - 23.400 €
-
Opel Astra OPC (2012-prezent) Preţ: 28.110 €
-
Opel Astra Sports Tourer Preţ: 15.820 - 24.770 €
-
Opel Cascada (2013-prezent) Preţ: 21.750 - 29.865 €
-
Opel Corsa Preţ: 16.410 - 19.410 €
-
Opel Corsa (2014-prezent) Preţ: 11.110 - 18.540 €
-
Opel Corsa (3 usi) Preţ: 11.110 - 18.810 €
-
Opel Corsa Van Preţ: 12.010 - 12.210 €
-
Opel Crossland X Preţ: 13.350 - 20.700 €
-
Opel Grandland X Preţ: n/a - 33.300 €
-
Opel GTC Astra (2011-prezent) Preţ: n/a - 26.955 €
-
Opel Insignia Preţ: 20.400 - 35.400 €
-
Opel Insignia Country Tourer Preţ: 24.500 - 37.430 €
-
Opel Insignia Sports Tourer Preţ: 21.500 - 36.500 €
-
Opel Meriva facelift (2014) Preţ: 13.910 - 20.530 €
-
Opel Mokka X Preţ: 15.690 - 27.355 €
-
Opel Movano (2010-prezent) Preţ: 24.915 €
-
Opel Movano Combi (2010-prezent) Preţ: 28.525 €
-
Opel Vivaro Preţ: 20.955 €
-
Opel Zafira facelift Preţ: 20.720 - 27.680 €
Ultimele stiri din Premii auto
-
Noua generație Dacia Duster a fost desenată oficial Mașina Anului 2025 în Polonia. Modelul produs la Mioveni a fost preferat de polonezi în fața unor modele noi precum Audi A5 și Renault Rafale. (09.12)
-
Noua generație Renault Master a fost desemnată câștigătoarea titlului de Utilitara Anului 2025. Noul model este al 5-lea model utilitar al mărcii franceze care câștigă acest titlu. (17.09)
-
SUV-ul electric Kia EV9 a fost desemnat Mașina Anului 2024 în Lume. Același model a câștigat și titlul Mașina Electrică a Anului 2024 în Lume. (28.03)
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Ford schimbă șeful calității, după un an plin de rechemări în service
- Toyota a lansat primul monovolum PHEV din Japonia
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Producătorii europeni cresc prețurile mașinilor pe benzină pentru a face electricele mai atractive
Cred că de fapt era 25 Ianuarie 2010.
Felicitari celor care au castigat diferite obiecte si sa le stapaniti/folositi sanatosi.
Cei care au condus masina in ocyombrie la Cheia s-au convins de calitatile masinii.
Premiul UZEAR a influentat intr-o mica masura si aceste voturi.
Eu am fost la Opel, am vazut-o si am facut si o configuratie si a iesit asa Opel Astra Cosmo 1.7CDTI, 16V, 125 CP MT6 19.450 EUR si configurata cu niste optiuni - hop a ajuns 24200 de EUR.
HA - e o Astra diesel de 125 CP chiar si cu ceva optiuni in + (nu toate) 24000 de EUR??????
adica cat un BMW116 diesel sau
cu 2000 mai mult decat un Civic 2.2 d 140 CP aceeasi echipare
cu 1000 mai scump decat VW Golf 2.0 TDI DPF 140 DSG / 6 Highline.
A inceput si Opel sa ne ia de prosti, dar nu-i problema, or sa gaseasca destui clienti care o sa-si achizitioneze.
Si Ford Fiesta alta teapa pret/ oferta.
E bine, nu stiam ca la capitolul strict design (deci care nu tine cont de pret) VW Polo este mai frumos decat Porsche Boxter si Mercedes E-Class.
Nu mai vorbim de 370Z, G37 Coupe care nici nu au intrat in top design, ca de, Skoda Yeti si Ford Fiesta sunt mai frumoase.
Incredibil, asta arata nivelul de cultura, corectitudine si ca nu ne-am distantat mult de maimuta.
"Dupa trei saptamani de concurs pe Automarket.ro, voturile a 7278 dintre voi au decis:"
Si eu daca fac un concurs si participa 10 persoane si majoritatea decide ca tu esti un tampit asta nu inseamna ca/chiar asa e...nu se aplica, ca doar nu o hotara o mana de oameni nivelul tau de inteligenta. Ai priceput ?
in rest sunt de acord cu ce e afisat mai sus;
votasem si eu Astra
nu cred ca merita, sunt alte masini care merita
P.S.: As spune ca votul reflecteaza perfect nivelul de cultura auto al romanilor.
Cat despre castigatori, numai de bine!
Dar frate, am vazut-o pe strada si m-am invartit 30 de minute in jurul ei la Mall, nu arata rau, dar daca e sa compar cu pozele pot sa zic ca.......E BANALA MASINA, STEARSA RAU. Iar la interior desi s-au folosit materiale bune, lucrate bine (am avut astra C si era de toata jena la interior) au incarcat consola centrala cu butoane de au zapacit-o rau.
In rest sa vedem daca se continua "legendele despre fiabilitatea opel". 75% din cei pe care ii stiu posesori de aceasta marca (noi si second binenteles) au cam avut probleme cu ele.
Dar la capitolul calitate/pret. cati din cei care au votat au vazut macar 3 masini din competitie, le-au pipait, leau condus... Votam calitate/pret pe baza imaginilor...???
Rezultatul nu il comentez.
Ford Fiesta este o masina f buna, distractiva, practica. Designul tine de gusturi (de ex mie nu imi plac deloc Polo si Golf, Fiesta/Focus nou imi plac).
Eu zic sa va uitati mai bine cand faceti un test drive si sa luati in considerare si alte motorizari/pachete.
PS: am un Fiesta 2008 cu motor de 1.6 benzina, 120cp, pachetul sport (asta inainte sa sariti ca nu stiu despre ce vb)
Premiul de design in cazul de fata nu are legatura cu pretul.
Repet:
Nu stiam ca la capitolul strict design VW Polo este mai frumos decat Porsche Boxter si Mercedes E-Class.
Nu mai vorbim de 370Z, G37 Coupe care nici nu au intrat in top design, ca de, Skoda Yeti si Ford Fiesta sunt mai frumoase.
Deci nu am zis ca nu-mi plac Yeti, Fiesta nu-mi plac dar nu au cum sa fie niciodata mai frumoase decat 370Z si G37 .
Eu zic sa intri pe site-urile oficiale si fa tu cateva configuratii inainte sa ma contrazici la capitolul pret/motorizare+pachete.
Apoi, Astra a castigat cele mai multe premii in Europa de Vest, acolo unde puterea de cumparare este mult mai mare decat in Romania, deci logic era normal sa castige o masina mai ieftina, adaptata pietei din Romania. Motiv pentru care cred ca cea mai potrivita ar fi fost o masina de clasa mica. Nu vreau sa dau nume care, pentru ca va iesi "cu scantei".
Oricum apreciez initiativa celor de la Automarket, insa, daca sunteti cu adevarat profesionisti (asa cum va considerati), ar trebui sa tineti cont si de niste criterii care ne vizeaza pe noi, romanii, si puterea noastra (generala) de achizitie a unei masini, nu cate premii a castigat masina in Europa, pentru ca vorbim de situatii foarte diferite. Sunt sigur ca asta e si motivul pentru care multi au votat Astra (ca a castigat nu stiu cate premii si sigur e buna).
Si nu cumva sa-mi spuneti ca UZEAR a ales tot Astra, pentru ca APIA a ales Fiesta si chit ca imi voi lua multe injuraturi, mi se pare un castigator mai cinstit decat Astra.
Iar in privinta castigatorului la design, chiar la Mito am facut referire acum 3 saptamani intr-un comment si chiar ma miram de ce nu-mi raspunde nimeni de la Automarket. Ca sa va amintesc despre ce era vorba, am zis atunci ca ce se intampla daca eu votez la design o masina, dar castiga alta. Inseamna ca totul este foarte subiectiv. Si scuzati-ma domnilor, inseamna ca nu ati vazut cum arata noul Clasa E sau Boxter daca Polo il puneti mai in fata. Sunt fan Volvo, dar nici locul lui C30 nu cred ca era pe 3.
Automarket n-a avut niciodata ceva de ascuns. E topul celor 7278 de voturi si asa ramane.
Pe de alta parte, inteleg ca fiecare are tot dreptul sa fie sceptic, in conditiile in care multe topuri de toate felurile de la noi sunt realizate pe criterii mai putin ortodoxe.
Automarket nu a facut si nu va face vreodata asta. Cel putin cat timp sunt eu aici. :) Nu am de gand sa platesc tribut vreodata cuiva. Suntem independenti de oricine si de orice. Si din independenta asta a venit si urcarea in trafic de cinci ani incoace.
Respectele noastre.
Clasamentul acesta s-a dorit sa fie realizat de cititorii Automarket si nu de un juriu de specialitate, iar faptul ca rezultatul a fost similar cu jurizari internationale te cam pune pe ganduri.
Cand ai de ales intre un X5 si un Polo fara a fi influentat in niciun fel de alegere, sigur o sa alegi X5-ul si nu o sa gandesti rational, in functie de banii pe care ii ai in buzunar sau de raportul calitate/pret al unei masini.
Si vorba aia, suntem romani, de unde atata claritate in gandire si luciditate sa alegem precum presa de specialitate?
Unde sunt fanii BMW de pe automarket sau unde sunt TDI-stii? Nu prea pot sa cred ca toti au votat cu Astra, chiar daca obiectiv vorbind este o masina buna.
Mai stie dobitocul roman altceva in afara de Opel, VW, BMW? Nu mai stie!
Daca ii spui cretinoidului manelist ca japonezii fac masini mai fiabile te intreaba in ce tara e orasul Japonia. Asta doar asa, ca sa dau un exemplu...
In rest.. numai bine!
Asta esti, un - hi und ai :)
Hi hi hi cu "accentul" pe ultimul i
Un frustrat care n-a avut bani sa-si cumpere o masina europeana si a cumparat o chestie pe 4 roti.
Si un complexat, pentru ca nu a vrut sa-si cumpere Logan crezand ca achizitionand o chinezarie urata si scarboasa de comunista ce o sa treaca mai cu mot.
Mai bine iti cumparai Logan este mult mai masina.
Apropo la BMW m-ar fi rupt la taxe, Si vezi ca masina europeana nu inseamna neaparat BMW,Mercedes,Audi,Volkswagen sau Opel. :)
"crezand ca achizitionand o chinezarie urata si scarboasa de comunista" :)) :)) Coreea de Sud nu face parte din China si nu e tara comunista.
Am si eu o intrebare...ai mai multe clase ca Acceleratul ?
Noua Astra tocmai si-a luat-o in primele 3 teste comparative si o sa piarda in majoritatea, indiferent de motorizare, asa ca voturile majoritatii (lui Brucan) sunt total irelevante.
Asta e motivul pentru care nu mi se pare ok ca a castigat. E masina buna, nimic de zis, insa la pretul asta sunt alte masini mai ieftine si de calitate ok (adaptate mai bine pietei din Romania-pe bune, vi se pare normal sa dai pe un Astra de 1.4 100CP aproape 15000 de euro? mie nu.)
@ Mircea Mester
A merge cu ... fidelitatea pana la extrema de a declara: "...Automarket nu a facut si nu va face vreodata asta. Cel putin cat timp sunt eu aici. :) Nu am de gand sa platesc tribut vreodata cuiva. Suntem independenti de oricine si de orice..." este cale lunga si destul de periculoasa. Ce faci daca actionarul principal/patronul/managing director/ seful tau vine la tine intr-o zi si iti spune ce si cum? Iti dai demisia? Nu cred, pleci capul spre pamant si spui: am inteles!
Overall: laudabil efortul pe care il faceti, mai ales prin cresterea vizibila a calitatii materilelor prezentate.
Poate reusiti (voi, Automarket) sa editati/ curatati si partea cu "raspunsuri" ca este o mare varza pe acolo.
SPor!
Poate de data asta nu mai cenzuram raspunsul? Multumesc