Familia de SUV-uri Volkswagen va primi în toamna acestui an un nou membru prin T-Cross, care a fost deja prezentat în fază de concept cu circa doi ani în urmă. Constructorul german speră că noul T-Cross, care va fi lansat în această toamnă, va “fura” o parte din clienții Renault Captur și Peugeot 2008, fără să canibalizeze vânzările lui T-Roc.
Prima schiță cu viitorul T-Cross a fost publicată în urmă cu câteva săptămâni, iar acum, nemții ne oferă o serie de imagini din timpul testelor. Exemplarele folosite de producătorul german au fost acoperite cu camuflaj, însă Volkswagen a optat pentru "haine" colorate.
La nivel estetic, SUV-ul T-Cross va prelua o serie de elemente de design de pe conceptul T-Cross Breeze, prototip expus în premieră în cadrul Salonului Auto de la Geneva din 2016.
"Este foarte important să dezvoltăm o mașină care să iasă în evidență. Independent, masculin, puternic: așa arată o scurtă descriere a lui T-Cross", a declarat Klaus Bischoff, designer-șef în cadrul Volkswagen.
Viitorul T-Cross va avea o lungime de 4.107 mm, cu 123 de mm mai puțin față de T-Roc.
Nemții pregătesc jante de 18 inch și o banchetă spate care poate culisa cu până la 15 centimetri. Portbagajul poate "înghiți" până la 455 de litri (+10 litri comparativ cu T-Roc), iar prin rabatarea banchetei, volumul crește până la 1.281 de litri.Noul SUV va fi dezvoltat pe platforma MQB A0 și va prelua motorizările lui Polo. Totodată, nemții spun că viitorul T-Cross va beneficia de un sistem de infotainment cu ecran de 8 inch, un instrumentar de bord digital (opțional) și încărcare wireless pentru telefoanele mobile. De asemenea, Volkswagen afirmă că T-Cross va fi echipat în standard cu mai multe sisteme de siguranța întâlnite de regulă în cazul segmentelor mai mari, iar printre ele se numără Front Assist și Lane Assist.
Camuflaj cu continutul unui borcan de ketchup/ mustar. Ori mai mult.
se pare ca nu cunosteti fiorul dezvaluirii unei minuni tehnologice, nu cred a stiti cum momentele de asteptare au o incarcatura emotionala ce declanseaza la apogeu o explozie de plăcere fizică, intensă. Acea e secunda marturisirii. Intalnirea cu o capodopera semnata VW e o desfatare vizuala ce interece in intensitate orice supliciu dat de povara perspectivei unei abia intrevazute capodobere ce este lasata, in mod atat de brutal a fi presupusa de micimea creierelor voastre obisnuite
va voi ignora inchipuirile atat de limitate, pline de rautate si ignoranta si voi trai cu speranta unei reale satisfacti senzoriale. Din toamna ma voi semna Gonzales, dat fiind inspiratia oferita de muza, da, despre VAG vorbesc) prea cunoscuta dar atat de putin inteleasa de majoritatea mediocra a consumatorului de fenomen auto.
Mi-a placut, un big like :)