Viitorul Civic va avea un design mult mai futurist
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Inginerii Honda lucrează din greu pentru crearea viitoarei generaţii a lui Civic, model care va fi prezentat publicului în anul 2012, urmând să fie comercializat începând cu 2013. Compacta care în 2005 surprindea prin designul avangardist va suferi câteva modificări estetice, urmând să preia câteva din liniile lui CR-Z.
Partea din spate a viitorului Civic va dispune de un design nou mult mai futurist. La capitolul dimensiuni viitoarea generaţie a modelului nipon nu va aduce schimbări majore în comparaţie cu versiunea actuală. În ceea ce priveşte interiorul, acesta va primi materiale noi şi va avea un design mult mai tineresc.
Ca orice constructor care se respectă, Honda va îmbunătăţi consumul de carburant şi va scadea emisiile de CO2 ale viitorului Civic. La capitoul motorizări este posibil să asistăm şi la o versiune hibridă a lui Civic, aceasta urmând să utilizeze acelaşi tren de rulare ca Honda CR-Z sau Insight.
Via | CarAndDriver
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Honda in Romania
-
Honda Civic Preţ: 17.500 - 39.522 €
-
Honda Civic Sedan Preţ: n/a - 27.500 €
-
Honda CR-V Preţ: n/a - 38.250 €
-
Honda CR-V Hybrid Preţ: 34.000 - 43.000 €
-
Honda HR-V Preţ: 21.440 - 25.188 €
-
Honda Jazz (2014-2017) Preţ: 14.988 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Suzuki a dezvăluit oficial noul eVitara. Acesta este primul model electric al mărcii și va fi lansat pe piața europeană în vara lui 2025. (04.11)
-
BMW a anunțat startul producției noului M5 Touring, varianta break a modelului de performanță. Noul model este produs la uzina germană din Dingolfing. Totodată, a fost anunțat și prețul de pornire pe piața din România. (04.11)
-
Audi a lansat două versiuni de bază noi pentru modelul său electric de clasă executive A6 e-tron. Noile versiuni primesc tracțiune spate, respectiv tracțiune integrală, dar și o autonomie de până la 716 kilometri. (31.10)
http://www.autoevolution.com/news/spyshots-2012-honda-civic-test-mule-20840.html
http://www.motorauthority.com/blog/1045601_spy-shots-euro-spec-2012-honda-civic
Mai degraba si-ar concentra eforturile sa o faca mai practica incat sa mai ia din clientii de Golf sau alte surate de clasa:
adica sa o mai insonorizeze, sa ii mai seteze suspensiile (daca le-ar face ca la Civic sedan tot ar fi un avans considerabil) pentru uzul zilnic, sa o ofere si cu jante mai mici si pneuri mai cofortabile si sa faca ceva cu materialele alea care se zgarie ciudat pe bord iar geamul spate sa nu mai fie obturat.
Prima versiune Civic europeana a demonstrat clar ca nu e deajuns sa ai design (de fapt asta se vede de ani buni cu Alfa) si un motor excelent. Masina trebuie sa fie cat mai practica pentru uzul zilnic iar Civic are niste probleme in zona asta.
daca vrei masina practica intotdeauna exista logan/sandero/duster
astept totusi noul S2000
idei sunt, sa vedem ce pun in practica !
http://www.roadandtrack.com/future-cars/honda_s3000
http://www.7tune.com/new-honda-beat-on-the-horizon/
iar modelul HSV-010 GT din campionatul japonez :
http://www.worldcarfans.com/109122223680/honda-hsv-010-gt-announced-as-nsx-replacement-in-japans-2010-super-gt-race-series
merge si suna excelent!
lucreaza la un nou sistem IMA pentru SUV-uri si van-uri, pana in 2013 apare pe piata, la un motor diesel de 1.6-1.8 l, au lansat o marca noua in China.......... lumea nu e informata si trebuie sa ai SURSE BUNE ca sa afli primul multe secrete de la baietii destepti din Japan :)
alte informatii, cu alta ocazie...........
Noroc cu tine ca mai aflam si noi cate o stire adevarata...
Poti sa dai mai multe detalii despre motorul diesel de care vorbeai mai devreme? Ca eu tin minte ca Honda a renuntat la el definitiv. S-au sucit intre timp?
http://www.autospies.com/news/Honda-Toyota-Plan-To-Develop-Diesel-Engines-54390/
alta stire interesanta:
http://www.risingsunofnihon.com/gadget/honda-thinks-to-debut-acura-w/
Noul Accord 2.2 i-CTDi Sport de la Honda a stabilit nu mai putin de 19 recorduri mondiale la viteza si a realizat un consum mediu de 3.07l/100 km. Printre recordurile stabilite, toate la clasa B(2000-2500cc), amintim 214.11 km/h (pe 1,61 kilometri start lansat), 135.59 km/h (pe 1,61 kilometri start de pe loc) si o viteza medie de 209.83 km/h in testul de 24 de ore.
Aceste recorduri, omologate de FIA, au fost stabilite pe pista de teste de la Papenburg, in nord-vestul Germaniei, in zilele de 1 si 2 mai. Oficialii FIA au selectat aleator doua modele Accord Diesel de serie pentru stabilirea recordurilor.
Ulterior stabilirii recordurilor de viteza, cele doua masini au mai parcurs 675 de kilomteri de la Papenburg la Wiesbaden, langa Frankfurt, pentru finalizarea testului de economie de
carburant. Rezultatul obtinut a fost un uluitor 3,07 litri /100 km. Proiectul, al carui obiectiv a fost demonstrarea performantei si economiei noului Accord i-CTDi, reprezinta o colaborare intre Honda, FIA si JAS Motorsport, o companie italiana ce a asigurat pit-stop-urile si alimentarea cu carburant.
http://www.autoghid.ro/masini/articole-despre-masini%7Cdetalii/articleID_1062/.html
Honda a facut singura UN SINGUR MOTOR DIESEL si se pare ca va fi ultimul. Daca tot n-a facut decat unul, macar sa fie ceva de capul lui. Ar fi fost culmea sa iasa si petarda.
Oricum, daca acolo s-au descurcat, se pare ca au dat gherle in alta parte. Una ar fi Insight iar cealalta (e ca si facuta), CRZ-ul. Sper sa se opreasca aici (adica inainte de a face noul Civic cu aspect mult mai futurist). L-au stricat destul pe vechiul Civic...
@ LEE
Cele 476,32 recorduri ale respectivului motor se datoreaza in mare masura faptului ca este "intre trepte de cilindree". Adica nu era nici 2, nici 2,5 cum sunt majoritatea. Plus ca astfel de recorduri nu incalzesc prea multa lume. Nu merge nimeni cu masina in asemenea conditii. Ca sa nu mai spun ca un sofer prost pe o astfel de masina scoate un consum mai mare decat unul care se pricepe la jucarii din astea.
Motorul a intrat la categoria 2000-2500 cmc mai gheorghe.
Pai aceste recorduri chiar ajuta. Tu te-ai duce la un doctor oarecare sau la unul cunoscut pt. realizarile sale?
Mai bine te-ai duce tu eventual pe la scoala (aia generala), poate reusesti si tu sa scrii macar la nivelul clasei a 4-a...
Stiu foarte bine la ce categorie a intrat acel motor. Tu n-ai inteles ce am spus eu mai sus.
Ma intreb de ce nu s-a facut un experiment din asta cu motorul respectiv pus pe un CRV sau un Civic...
Recordurile alea chiar ajuta? La ce, in afara de ego?
Eu, daca asa avea nevoie sa ma taie un chirurg, m-as duce la ala care are 50 de interventii la activ, nu una singura (chiar si reusita)...You get the point?