Viitorul Chevrolet Volt, dezbrăcat oficial de secrete

de Bogdan Mirică
Miercuri, 29.10.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Deşi noua generaţie Volt îşi va face debutul oficial în cadrul Salonului Auto de la Detorit, în ianuarie 2015, Chevrolet a publicat o serie de informaţii despre soluţiile de propulsie alese şi eficienţa lor.

Începând cu această vară, Chevrolet a dat startul unor teasere oficiale pentru a anunţa lansarea noii generaţii Volt. Modelul electric urmează să fie prezentat publicului în luna ianuarie a anului viitor, cu ocazia salonului Auto de la Detroit.

Americanii vor să sublinieze încă de pe acum importanţa modelului şi lista de inovaţii ascunse sub caroserie. Astăzi, Chevrolet a făcut publice informaţii despre performanţele trenului de propulsie hibrid şi despre componenţa acestuia.

Un nou motor pe benzină

Aşa cum a promis, Chevrolet a îmbunătăţit pachetul de baterii litiu-ion şi timpul de încărcare. De asemenea, motorul clasic, de 1.4 litri, aspirat normal, va fi înlocuit cu o unitate nouă. Este vorba despre un „benzinar” de 1.5 litri, mult mai eficient, echipat cu injecţie directă, cu un nou sistem de răcire şi cu o presiune revizuită. El va consuma mai puţin şi va avea emisii extrem de reduse.

Baterii mai uşoare şi cu mai mult spaţiu de stocare 

Atunci când va fi lansat, în vara lui 2015, noul Volt va fi o adevărată evoluţie tehnologică.

Va putea parcurge mai mulţi kilometri şi va putea înmagazina mai multă energie. În plus, maşina va putea accelera şi mai repede.

Mary Barra
preşedintele GM
În ceea ce priveşte pachetul de baterii, Chevrolet precizează că acesta a fost revizuit alături de specialiştii de la LG Chem, care au crescut capacitatea de stocare cu 20%, deşi numărul celulelor a scăzut de la 288 la 192. Tocmai această reducere se oglindeşte şi în masa totală, care a scăzut cu 13 kilograme.

General Motors promite îmbunătăţiri şi la nivelul acceleraţiei, care va deveni cu 20% mai promptă. În plus, sistemul care administrează distribuţia puterii între baterii şi motorul electric a fost construit de la zero pentru a se putea obţine o masă mai mică cu 45 de kilograme, comparativ cu actualul model.

Pentru ca aceste noutăţi să apară sub caroseria noii generaţii Chevrolet Volt, General Motors a investit 1.82 milioane de dolari în uzina sa din Michigan, locul unde majoritatea componentelor noi vor lua naştere.

Comentarii (3)

  • Prezentarea video - de exceptie.
    3 0
  • fiti un pic mai atenti la film, spune acolo ca au crescut capacitatea acumulatorilor cu 20% raportata la volumul lor vs. volumul celor vechi. De data asta au mai putine celule, dar mai mari, pentru ca se lauda cu o capacitate mai mare a pachetului de acumulatori, deci cu un volum asemanator (bulsh!tul ala cu "mai mult loc" este doar de la marketing..)

    in video arata tot, in afara de punctul central unde, la modelul actual, se leaga toate sistemele de propulsie/generare ... probabil asta om afla la Detroit
    1 2
  • sunt fan volt/ampera. totusi un dpf nu-i trebuie acum? in 2017 ar trebui sa fie obligatoriu si la benzinare din cate am inteles.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru